Lieve meiden, thanks voor jullie steun weer. Ik weet dat ik jullie allen kan pb'en als dat nodig is. Jullie zijn zo lief. Dolfijn: Lijkt me inderdaad erg moeilijk om te weten dat als je graag een tweede kindje zou willen, dat deze wens niet in vervulling zal gaan. En dat besef zal best weleens heel verdrietige momenten opleveren. Geef daar maar gewoon aan toe. Geniet vooral ook van wat je wel hebt, maar ik weet dat je dit ook wel doet. O ja, was heel gezellig zo'n moeder dochterdagje. Erg geslaagd! xxxx Marsonny: Wat goed dat je toch dan zo'n knoop doorhakt, door niet meer te gaan. Je voelt je denk ik ook niet echt serieus genomen, als zij tot twee keer toe niet reageert. Dat is jammer, want vertrouwen in iemand hebben is enorm belangrijk. Wat goed dat je zo goed samen met je man kan praten en ook dat je in ieder geval weet, dat wat er ook gebeurt hij bij je zal blijven. Inderdaad heet dat LIEFDE zoals dolfijn al zei. Maar lieverd, blijf hoop houden hoor! Ik ken het gevoel ook wel, zeker na allerlei verhalen gelezen te hebben over endometriose, wat ik heb en hoeveel mensen daarmee kinderloos blijven. Maar ook ik hou hoop. Ik heb er zelf een goed gevoel over, en hoop dat het goede gevoel dan natuurlijk ook uit mag komen. Maar dat betekent niet dat je niet verdrietig mag zijn als het weer niet gelukt is. Ik blijf heel hard voor je hopen en duimen. Twinklestar: Dat bovenstaande geldt natuurlijk ook voor jou. Ook jou gun ik zo een wondertje. En ik hoop echt dat ze je misschien in het ziekenhuis kunnen helpen. Dikke knuffel Bibi: Die vermoeidheid zal inderdaad wel toeslaan. Is zo vervelend ook dat je dan minder goed slaapt. Pak als het even kan en je er behoefte aan hebt eventueel ook ' s middags even je rust. Kan ook wel goed zijn nu voor je. Maar doe vooral waar je je zelf goed bij voelt en probeer niet al je dagen en weekenden compleet vol te plannen. Het zijn tips hoor, heb alleen het beste met je voor. Betekent niet dat je ze ook uit hoeft te voeren. Nog een paar weken en dan heb jij ook je kleintje in je armen. Bizar vind je niet, alhoewel je vast heel nieuwsgierig bent ondertussen. Denise: Lekker druk aan het shoppen? Vordert het al verder met de kinderkamer. Ben zo benieuwd. Hier niet zoveel nieuws. Gisteren even met mijn moeder op stap geweest. Was heel gezellig en goed om te doen, aangezien ik nauwelijks energie heb, zelfs niet voor leuke dingen. Ik heb over twee weken een musical optreden en vind dat reuze spannend, maar tis alleen balen dat ik er zo weinig energie voor heb. Ben wel sinds 3 dagen iets rustiger doordat ik homepatisch middel slik. Dat is wel fijn. xxx
@ Musicalfan; fijn dat dat middel helpt. En goed dat je er toch af en toe even tussenuit gaat, moet je wel doen hoor! Wat leuk dat je een optreden hebt! Zit je bij een musicalgezelschap? Ik ga inderdaad regelmatig 's middags even rusten, dat is echt wel nodig. Maar het is ook fijn dat het kan dus daar maak ik gebruik van. @ Dolfijn; haha, dat zal inderdaad wennen zijn ja als je ineens weer door kunt slapen. Was dat maar toevallig één nachtje of slaapt Beau nu vaker door? @ Twinkle; ik blijf toch nog even duimen voor je meis. In elk geval een dikke knuffel!
Hmm.. was een foutje van Beau Het is wel vaker gebeurd maar het is zeker nogsteeds meer uitzondering als gewoonte.. Afgelopen nacht heeft hij vanaf 03u amper meer geslapen, dus dat is de andere kant @Musicalfan; fijn dat homeopatische middel wat lijkt te werken en je wat rust geeft! Blijf genieten van al die andere dingen meis! ik denk aan je! xx
@ musicalfan dat weet ik meid ik hoop dat onze wens snel uit mag komen @ meiden hier vanmorgen ongi geworden nu afwachten wat de gyn vrijdag gaat zeggen ik hoop dat hij me verder gaat helpen
Twinkle Hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop ook dat de gyn je meer duidelijkheid kan geven & jullie kan helpen! Hier Deze ronde mn ovulatietesten er, maar eens bij gezocht, want ik had steeds zo'n onderbuik gevoel dat die al positief zou testen de avond voor mn eisprong dag & dat bleek gisteren ook zo te zijn & vanmorgen weer, maar helaas heb ik vandaag slaapdienst op mn werk, maar we hebben gisteren ons best gedaan & we zien wel wat deze ronde brengt. Neem nog wel een ovu test mee naar het werk om te kijken of mn onderbuik gevoel weer klopt en dat die dan negatief is. Als dat zo blijkt te zijn dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat we een aantal rondes achter de feiten aan ge-baby danst hebben!!
Fijn dat je test posi was meis, en laten we hopen dat jullie op het goede moment de babydans hebben gedaan Ik ga duimen! xx
@ bibi dankje wel nog twee dagen wachten en dan kan ik jullie misschien meer vertellen @ marsonny dankje wel ik ben benieuwd we wachten het af ik hoop dat hij ons verder gaat helpen fijn dat je een posi ovutest had zeg heel veel succes deze ronde ik hoop dat de wens waar jullie zo naar verlangen nu eindelijk eens mag uitkomen
Big Wish: Wil je even heel veel succes wensen voor vandaag. Hoop dat het allemaal wat duidelijker wordt voor jullie. xxx (beetje raar tijdstip zul je denken, overigens is het nu 05.00, maarre kon niet meer slapen, ga zo snel terug mijn bed in vandaar)
Hihih meiden, Beau heeft van 21.30u - 06.30u geslapen Helemaal trots! al schrok ik vanmorgen wel dat ik wakker werd Hij heeft daarna 2 borsten leeggedronken (doet ie meestal niet) en ligt nu tevreden in de box te brabbelen @Twinkle; succes vandaag! xx
twinkkle Hoe was het?? Dolfijn Wat fijn dat Beau zo goed geslapen heeft, ben jezelf ook goed uitgerust?? Hier Mijn voorgevoel klopte ik test de avond voor de dag van mn eisprong al positief & de avond van mn eisprong verminderd positief, we hebben een aantal voorgaande rondes niet op het goede moment gebaby-danst, maar deze ronde zoals het er nu naar uit ziet wel & nu maar hopen dat dat resultaat mag hebben
vanmorgen met de gyn een goed maar emo gesprek gehad het is een hele lieve man en heeft ook echt naar me geluisterd en dat vond ik echt fijn. ik weet ik heb er wat langer op moeten wachten maar de gyn heeft me ook uitgelegd waarom hij het zo heeft gedaan hij wilde eerst zeker weten of zwanger raken op de natuurlijke manier mogelijk was en zoals het er uitziet moet dit ook mogelijk zijn maar helaas is dit niet gelukt ik ben blij dat hij het heeft uitgelegd nu hoef ik die onderzoeken niet meer te doen en kunnen we doorbehandelen mocht dit nodig zijn. hoe nu verder als we terug zijn van vakantie kan ik gelijk diezelfde dag nog naar het zh en gaat het gelijk van start het is de bedoeling om mijn ei doormiddel van fm in de gaten te houden en te kijken of en hoe hij groeit maar dat is deze ronde wel even afhankelijk van hoe mijn cyclus loopt want als hij net zo gaat als de vorige dan heb ik of mijn ei al gehad of hij gaat een van die dagen springen dat hoor ik ook allemaal die dag het kan zijn dat er hormonale ondersteuning nodig is maar dit hangt helemaal af van de groei. hier krijg ik nog een uitgebreide uitleg over dus hoe het helemaal zal gaan weet ik niet. als mijn ei dan op springen staat dan klussen met manlief en de dag erna terug voor de samenlevingstest dus dat is nog even afwachten wat de uitslag hier van is afhankelijk van die uitslag is het verder behandelplan wat ook al voor een deel besproken is. @ meiden bedankt dat jullie allemaal aan me denken jullie zijn lief @ marsonny ik ga heel hard voor jullie duimen dat je maar snel een mooie test mag laten zien @ dolfijn wat super goed van Beau @ musicalfan wie is big wish heb je nog kunnen slapen @ denise hoe groeit jou buikkie want het schiet bij jou ook al aardig op
@ Twinkle; wat fijn dat de gyn zo goed luistert en alles zo duidelijk heeft uitgelegd. Hopelijk geeft dat je weer wat rust. Wanneer ga je met vakantie? Eerst lekker even bijkomen van alles en dan er weer tegenaan voor jullie kleine wondertje. Ik hoop dat het snel goed mag komen meis!
@Marsonny; ik ga heel hard duimen meis! Spannend! @Twinkle; had al gereageerd op je nieuws, maar ook hier nog even knuffel.. geniet van je vakantie! @hier; geen vervolg doorslapen Beau Helaas juist een slechte nacht.. maar we gaan er weer voor, haha blijven oefen met me boefje!