op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle
    Wat fijn dat je een goed gesprek heb gehad met de gyn, nu maar hopen dat het toch misschien een klein wondertje is dat het toch spontaan mag lukken & anders met wat hulp van het zh, maar ik hoop het zo voor jullie!!
    Dikke knuffel!!!

Meiden
    Hoe gaat het met jullie?

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hier alles goed hoor Marsonny!
    En bij jou? Ben zo benieuwd of jullie deze ronde inderdaad goed getimed hebben! Ben je er veel mee bezig of gaat het nog wel?

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben er niet zo veel mee bezig, heb af en toe wel een zeurend gevoel in mn onderbuik, maar verder wachten we het braaf af :)

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    #1204 musicalfan, 19 jun 2011
    Laatst bewerkt: 19 jun 2011
    Marsonny, ik blijf echt voor je hopen.

Bibi, wat fijn dat het zo goed gaat allemaal! Lekker genieten hoor, nog even en de beeb is je buik uit. Raar idee, is het niet?

Dolfijn: Hoop dat Beau beetje lekker gaat slapen

Twinklestar: Oeps:(, tja, big wish is van een ander topic, er zijn ook zoveel namen, sorry, sorry sorry,:) maar bedoelde jou natuurlijk.:D
    Ben blij dat je wat meer duidelijkheid hebt gekregen. Ik snap dat het allemaal behoorlijk emo is. Hoop echt dat de fm gaat helpen en dat het snel raak mag zijn. Dat je niet teveel medische molen nodig zal hebben. Ik blijf voor je hopen en duimen.

Hier: rustig aan. Al mijn energie sparen voor volgende week.
    Zie Iris Performing Arts
    Inderdaad Bibi, ik zit op musicalles;). Volgende week geven we twee voorstellingen in het theater in Gouda!
    Ben erg benieuwd. Heb overigens deze taarten gemaakt.

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    De bovenste is een kopie van de poster (tenminste dat was de bedoeling) die is gemaakt voor onze show!!

En deze is zo "ik". Muziek is mijn leven

6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat mooi musicalfan!!!
    Wat leuk dat jullie in het theater in gouda staan, ik woon in gouda :)

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    lieve meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woordjes en knuffels dat doet me goed:) ik ga morgen al lekker op vakantie en we gaan er zeker van genieten ik wil jullie even laten weten dat ik aan jullie denk en jullie zal missen tot snel

xx en veel liefs twink:)

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; wat een mooie taarten! Lijkt mij ook zo leuk om te doen, ik moet dat echt eens gaan proberen. Kan ik mooi zelf wat maken als ons kleintje 1 jaar wordt. (ik denk niet ver vooruit ofzo :D).
    Ben je al helemaal klaar voor de voorstellingen? Is het een groot theater?
    Inderdaad, nog maar een paar weekjes en dan mogen we ons ukkie in onze armen houden. Echt een heel apart idee, het blijft moeilijk voor te stellen. Vanmiddag nog een paar uurtjes werken en dan heb ik verlof! :D En het wordt vanaf zondag nog super mooi weer ook dus ik ga heerlijk genieten! Heb al een leespakket gekocht met 3 chicklits, van die lekker makkelijke boeken waar je niet bij na hoeft te denken, ideaal.

@ Marsonny; meid, ik duim weer hoor, ik blijf het toch elke maand spannend vinden voor jullie. Hoe voel je je?

@ Twinkle; je bent al weg, maar hopelijk heb je een geweldige vakantie en kunnen jullie heerlijk genieten samen!

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me eigenlijk wel goed, heb ik signalen richting een zwangerschap > nee, heb ik herkenningspunten van de vorige keer > nee. We wachten nog braaf af :)

10. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nog braaf te wachten op het wachtbankje, merk wel dat mn borsten voller lijken & ik heb af en toe last heb van mn buik, maar voor ongi heb ik dat eigenlijk nooit zo ver van te voren, meestal maar 1 a 2 dagen!

Helaas kun je met dit soort dingen niets anders doen dan wachten :)

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; vervelend elke maand weer op dat irritante bankje hè. ;) Ik kom wel even bij je zitten, heb tijd genoeg nu. :p *kruipt gezellig bij Marsonny op de wachtbank* Het is je ontzettend gegund dat je nu voorlopig voor het laatst op dat bankje zit meid, ik kan me nog zo herinneren hoe rot dat elke maand is. Ik duim voor je!!

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig :D samen op de bank!
    Ik vind het nog niet eens vervelend, ben haast getraind in wachten :)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik duim mee :D erbij komen zitten gaat helaas niet (beau kan niet zo lang stilzitten :p) maar denk wel aan je! xx

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet wel zeggen dat (*)(*) meer aanwezig zijn, maar ja dat kan net zo goed met mn ongi te maken hebben, maar uit zelfbescherming hou ik het nog in het midden of het zo is!!

Ik moet volgende wk testen 1 juli is mn mams jarig zou een mooi kado zijn, ze was er zo kapot van toen het bij ons mis ging, ben dr jongste en dr enige meid & dat zou het laatste kleinkind zijn!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ik duim heel hard dat je je mams een mooi verjaardagskado mag gaan brengen.. KNUF meis!

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik duim nog steeds mee! Het is wel spannend Marsonny. Fijn trouwens dat het wachten je niet zo zwaar valt. Leuk weekend gehad?

@ Dolfijn; hoe is het met Beau?

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Marsonny, meid, ik hoop het zo ontzettend voor je. Echt mijn duimen draaien steeds maar overuren, hoop dat het nu eens niet voor niks zou zijn. Ik zou zo graag goed nieuws van je lezen. Inderdaad je wordt bijna getraind in wachten. Ik hoop dat je je mams een mooi verjaardagscadeau mag brengen, maar zo niet, dan wel de moed erin houden hoor! Het komt vast een keer goed. Het moet gewoon. Leuk overigens dat je in Gouda woont.
    Mooi theater was het jeugdtheater huis. Ik voelde me echt een ""ster" toen ze me zaten te make uppen! xxx

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ Musicalfan; wat een mooie taarten! Lijkt mij ook zo leuk om te doen, ik moet dat echt eens gaan proberen. Kan ik mooi zelf wat maken als ons kleintje 1 jaar wordt. (ik denk niet ver vooruit ofzo :D).
    Ben je al helemaal klaar voor de voorstellingen? Is het een groot theater?
    Inderdaad, nog maar een paar weekjes en dan mogen we ons ukkie in onze armen houden. Echt een heel apart idee, het blijft moeilijk voor te stellen. Vanmiddag nog een paar uurtjes werken en dan heb ik verlof! :D En het wordt vanaf zondag nog super mooi weer ook dus ik ga heerlijk genieten! Heb al een leespakket gekocht met 3 chicklits, van die lekker makkelijke boeken waar je niet bij na hoeft te denken, ideaal.

@ Bibi, :D ik moet wel om je lachen, inderdaad je denkt helemaal niet vooruit. Enne, anders ben ik wel in te huren hoor;)
    De voorstellingen waren Zondag. Ik was van tevoren helemaal van slag, dikke tranen gehuild, vanwege alle ellende die ik heb en ik me zo rot voelde, en daarbij de zenuwen natuurlijk. Maar we hebben gestraald met zijn allen en 2 leuke shows neergezet. Echt super gewoon. Dit is iets wat ik altijd al heb willen doen en ik denk er steeds aan terug met een glimlach! Wat heerlijk dat je nu verlof hebt. Lekker boeken lezen is altijd leuk. Lief dat je met Marsonny op de wachtbank mee gaat zitten. :) Dat supermooie weer heb ik weinig van meegekregen Zondag, maar gisteren men, dat was gewoon niet lekker meer, zo heet! Bah!
    Hoop dat het voor jou niet een al te warme zomer wordt. Dat zal vast niet zo fijn zijn als je hoogzwanger bent! Nou meid, geniet van je verlof xxxx

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dolfijn: Wat een mooie nieuwe profielfoto heb je hier zeg! En wat een heerlijk kereltje is het toch! Hoop dat de nachten wat beter gaan inmiddels, of blijft dat wisselend!
    Hoop dat alles goed met je gaat en dat jullie lekker genoten hebben van het weekendje weg.

Twinklestar: Lekker aan het genieten van de vakantie? We missen je wel hoor, maar ik hoop dat je even alleen maar leuke dingen hebt gedaan. xxx

Hier: Van alles en nog wat aan mijn hoofd. Ik had jullie al e.e.a verteld qua ellende. Kan ook niet in details treden ivm bang voor herkenning. Maar ik hoop dat ik nu eens echt de rust krijg zodat ik een beetje op kan knappen en dan een andere baan kan zoeken.
    Ik ben vorige week naar de gyn geweest en er zitten enorme bobbels in mijn buik. Hij zei dat dit de dikke darm is. Dus ik krijg nu allemaal van die heerlijke laxeertroep in de hoop dat die dikke buik en bobbels afnemen.
    En tja, qua zwangerschap, hij vond eigenlijk dat ik eerst mijn rust moet proberen te krijgen en dan evt verder gaan, dus eerst aan de pil. Maar zei hij, als dit voor jou iets is waar jij je goed bij zou voelen dan hou ik je niet tegen. Doe wat voor jezelf goed voelt. Hij gaf alleen advies. Heb het dus niet gehad over vruchtbaarheidsbehandelingen. Dat vond ik nu niet toepasselijk. Dat komt evt later wel.
    Maar aan de pil kan ik echt niet.Dat voelt echt niet goed. Ik was al zover (met die 2 mk), en ik vond die maanden aan de hormonen al zo vreselijk. Eerst moeten al die hormonen mijn lijf uit en dan hopen dat mijn lijf alles zelf weer netjes overneemt. Dus er gaat nog wel een tijdje overheen denk ik voor ik echt weer kan gaan beginnen. Toch probeer ik er positief over te denken.
    Voor mezelf heb ik nu de instelling alles gaat goed komen op alle gebieden. Eerst mijn rust, dan komt de rest ook vast wel. Ik ga ervoor! (volgens mij is het een beetje een warrig verhaal, haha:D)

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ musicalfan; ik hoop dat het je lukt om je rust te vinden meis. Dat is ook echt heel belangrijk. Als je dan straks zwanger bent heeft je kindje er alleen maar baat bij als jij lekker in je vel zit.
    Ik snap heel goed dat je niet aan de pil gaat, dat voelt dan denk ik zo definitief, dan is de deur echt even helemaal dicht en nu blijft ie in elk geval op een kiertje open staan. Sterkte met alles!

Fijn trouwens dat de voorstelling zo goed zijn gegaan! Zo heb je toch in elk geval wat ontspanning. :)

@ allemaal; wat is het heet hè! :$ Het heeft hier net al heel even een klein beetje geregend, ben benieuwd wat er nog komen gaat vandaag. Ze geven echt noodweer aan en dat vind ik altijd maar griezelig...Ik zit in elk geval lekker binnen, hier is het nog enigzins uit te houden.

Deel Deze Pagina