op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 162819

Meiden we zijn weer zwanger!!!
    We zijn voorzichtig blij, maar vinden het ook wel
    een beetje eng!!!

We hadden het er vanmorgen over wanneer gaan we
    testen, ik heb donderdag slaapdienst & dan moet ik vroeg
    opstaan om voor mn man's werk uit samen te testen, maar
    wetende dat ik op mn werk niet goed slaap is dat niet zo'n succes.
    Vrijdag is mn weekendkind er en om dan te gaan testen leek ons
    ook geen strak plan!
    Toen toch maar een vroege test gehaald en die was direct knal-
    positief :)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    OHHHHHHHHHHHH WAUWWWWWWWWWW Marsonny!!!!!!
    Wat ben ik super blij voor je!!!! :):):):):):):):)

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ga hopen, bidden, duimen voor een echte plakbeeb en dat het jullie nu gegunt mag zijn om jullie gezonde wondertje over een aantal maandjes in handen te mogen houden..
    Probeer te genieten meis, ik begrijp dat dat best heel moeilijk gaat zijn.. maar ik gun het je zo!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Musicalfan; dikke knuffel meis, ik hoop dat je een beetje rust kan vinden in alles!
    Fijn dat de voorstellingen zijn goed zijn gegaan, en super dat je je emoties even hebt kunnen laten gaan! KNUF meis en ik blijf aan je denken!

@Bibi; pff.. het is super warm, is het nog een beetje vol te houden met die dikke buik? ;) Doe maar lekker rustig aan, en misschien is het inderdaad wat eng dat noodweer.. maar van mij mag het eigenlijk wel even.. dit is geen doen.. zowel voor mezelf als voor Beau :(

@Hier; Beau is erg van slag, hij slaapt eigenlijk niet en wil elk uur drinken.. dus erg vermoeiend :( hij weet echt niet wat hij moet met deze warmte!
    Ik probeer hem zo koel mogelijk te houden, maar meer kan ik ook niet doen.. bied hem bij de eerste smak geluidjes meteen mijn borst aan en help hem met tepelhoedje.. en zo komen we de dag wel door ;)
    We hebben een heerlijk weekend gehad bij mijn mams :) Beau heeft het daar super gedaan! Voor het eerst uit logeren en in het campingbed.. maar gelukkig ging dat allemaal goed!

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wauw, Marsonny, Ik ben zo blij, ik ben zo blij, ik ben zo blij voor jullie!!! Echt zo super, en deze keer is het een plakbeeb. O, ik sta gewoon te stuiteren. Echt waar. Ik gun het jullie zo!! Echt van harte gefeliciteerd! En probeer echt te genieten, al snap ik dat dit best heel moeilijk kan zijn. Jeetje, wat ben ik blij. Sorry, ben bijna emo en kan niet stoppen om te zeggen hoe blij verrast ik ben deze test te zien. Hij is niet twijfelend maar echt goed duidelijk. Lieverd, geniet ervan. Dikke kussssss van mij

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @dolfijn, thanks voor je lieve woorden.

Moeilijk is het dat Beau van slag is. Wij zijn dat ook met dit weer, en het is jammer dat je het een babytje niet uit kunt leggen. Dikke knuffel voor jullie. Hoop dat als hij overdag nu niet slapen wil, hij vannacht wellicht wel wil slapen. Dikke knuff ook voor jou

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bibi, heb je de test gezien van marsonny. Ik maak helemaal een vreugdedans hier. Echt ben zo superblij voor hun.
    Inderdaad is het erg warm. Binnen is het vaak het lekkerste. Dus blijf jij ook maar lekker binnen. Noodweer is dat gepland???
    Hoop dat het overwaait. Dus lekker binnen blijven en boeken lezen e.d. xxxx

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je musicalfan, hij ligt er nu al 45 min in dus hopelijk knapt hij er wat van op! Afgelopen twee nachten bleef hij ook om de 1,5u komen dus ben zelf erg moe.. maar gelukkig heeft manlief hem vanmiddag even 1,5u overgenomen zodat ik even heb kunnen slapen.

Thanxx voor de knuf en ik stuiter met je mee om de test van Marsonny :D Heb echt kippevel als ik er aan denk.. vind het zo super voor haar!!

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Het is nog wel heel erg onwerkelijk! Kwartje lijkt nog niet te vallen zeg maar! Heb wel mn ouders op de hoogte gebracht die waren heel erg blij!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heerlijk meis! Fijn dat je het meteen met je ouders hebt kunnen delen (toch niet kunnen wachten tot verjaardag mams?;))..
    Geniet ervan!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny gefeliciteerd ik ben superblij voor jullie:)

meiden morgen reageer ik even ga zo meteen mijn bedje in:) we hebben er een lange dag opzitten

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Marsonny, wat een supertest zeg, gefeliciteerd

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Denise; hoe is het met jou meis? de warmte een beetje door kunnen komen? en hoe voel je je verder?
    Alles al een beetje op orde voor jullie mooie meisje?

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even mijn draaikont spammen, op zijn favourite plekje van nu: de speelmat!
    Hij heeft ontdekt dat hij met zijn voeten ook bij de speeltjes kan :D Zo grappig om naar te kijken! Op hyves heb ik er meer staan :)

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    en nog eentje waar hij laat zien dat hij helemaal niet moe is ;) hihihi dan kan hij zo zielig kijken: moet ik echt slapen mama??

16. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie allemaal de warmte overleefd??
    Jeetje wat was het gisteren benauwd!

Dolfijn
    Wat een lekker mannetje is het!

Iedereen
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik hoop dat het goed mag gaan allemaal! Kwartje valt maar heel langzaam!

Hier
    We hebben het idd mn ouders al verteld, bedacht me namelijk dat vrijdag het huis voor visite zit & ik vond het nog een beetje vroeg om het dan al te vertellen met allemaal oom's en tante's erbij!

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha kan ik me voorstellen hoor Marsonny!
    Fijn dat het kwartje begint te vallen :) Ben je al zover dat je verloskundige hebt gebeld? Ben zo blij voor je!

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog geen VK gebeld :)
    Kwartje blijft nog bij de verdieping ongeloof hangen, ben iedere keer nog verbaasd dat ik niet ongi ben :)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha neem je tijd hoor Marsonny! Je ongeloof wordt vanzelf omgezet in geloof ;) Komt goed, ik heb vertrouwen! xx

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat een schatje is Beau echt een mooi mannetje:)

@ marsonny dat kan ik me voorstellen als het hele huis vol zit:p

ik ben gisteren naar de gyn geweest en we gaan volgende ronde met hormonen beginnen:( het voelt heel dubbel ik ben verdrietig omdat het op de natuurlijke manier niet lijkt te lukken maar aan de ander kant ben ik ook heel opgelucht en blij dat er echt wat gebeurt nu de recepten liggen al in de la:) er is nog een kans;) deze ronde dus we wachten het af

meiden ik heb jullie gemist;)

Deel Deze Pagina