op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    twinkle
    Heb jou ook gemist, heb je wel een fijne vakantie gehad??
    Ik hoop zo dat het jullie gegunt is om zonder de hormonen toch stiekum op de valreep toch nog zwanger mogen worden!! Ik duim voor jullie!
    Ik kan me wel voorstellen dat het dubbel voelt om het recept voor hormonen thuis te hebben aan de ene kant wil je het gewoon zelf kunnen, maar aan de andere kant ook wel fijn dat ze jullie niet laten aantobben!!

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, ik heb nog niet alles bijgelezen, maar dit moet er eerst even uit hoor:
    Marsonny, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat een geweldig nieuws, wow! Ik word er zelf blij van! :D Probeer lekker te genieten meis, het is je van harte gegund!

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; heb je lekker van je vakantie genoten?
    Ik snap dat het een teleurstelling is dat het op de natuurlijke manier niet wil lukken, maar de hormonen zijn weer een nieuwe stap meis, wie weet brengt die jullie meer geluk. :)

@ Dolfijn; wat een mooie foto's van Beau! Echt een mooi mannetje om te zien hoor, leuk. :)
    Met mij gaat het prima. Het was dinsdag inderdaad enorm heet, maar dat was voor niemand prettig hè. Ik heb er niet extra last van ofzo. Ik hou echt totaal geen vocht vast, ongelooflijk. Dus wij genieten nog lekker verder. ;)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    marsonny en bibi wat lief van jullie we hebben super genoten van onze vakantie even helemaal tot rust gekomen en genoten van alle mooie dingen:) het gevoel zal best nog even zo blijven maar dat komt wel weer goed;)

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi meiden ik heb het best een beetje druk en vrij weinig te vertellen dus ik heb jullie een beetje verwaarloosd, sorry daarvoor.

MARSONNY, wat geweldig, gefeliciteerd echt super joh

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denise; wat ben jij ook alweer ver! Hoe voel je je? Gaat het allemaal nog goed?

@ Twinkle; fijn dat jullie zo genoten hebben meis. :) Mijn situatie was natuurlijk anders dan de jouwe, maar ik ben ook vaak teleurgesteld geweest voordat ik zwanger was en uiteindelijk zag ik het belang van samen leuke dingen doen, zorgen dat je relatie goed blijft. Je hebt elkaar toch nodig om door de moeilijke tijd heen te komen. Dus blijf lekker genieten van alles wat je nu nog ongestoord en spontaan kunt doen, goed voor jezelf zorgen!

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja alles gaat helemaal prima, heb eigenlijk niets te klagen.
    19 juli komt het kamertje en de kinderwagen met accessoires binnen,
    kamertje is verder al helemaal af, vanmiddag kan ik de gordijntjes halen. Ik zal morgen of overmorgen ff een fotootjes plaatsen

Hoe is het met jou, schiet ook al aardig op he

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben benieuwd naar je kamertje Denise! Leuk om er zo mee bezig te zijn hé?! Geniet er lekker van dat je geen klagen hebt :)

@Bibi; jij ook lekker genieten he meis! Fijn dat je de warmte wel bent doorgekomen! en super dat je geen vocht vasthoudt.. dat was bij mij helaas wel anders op het eind! ;)

@Marsonny; hoe voel je je meis? is het kwartje al weer verder gevallen? ;) Ik ben nogsteeds helemaal stuiter happy voor je! :D

@Twinkle; alvast heel veel succes met de spuiten, lijkt me niets om mezelf te moeten spuiten.. maar gelukkig weet je waarvoor je het doet! Heerlijk dat je genoten hebt van vakantie!

@Hier; Beau is nog niet helemaal in zijn ritme, maar het gaat gelukkig echt wel beter :) Ik ben nog wel wat moe van al die onrust van de afgelopen dagen, dus we gaan dit weekend nog even aankijken, maar als de onrust er dan nog is laten we de prikjes uitstellen (die moet hij maandag weer).. Eerst maar weer eens in ritme zien te komen!

Fijn weekend allemaal! xx

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Marsonny: Van harte gefeliciteerd met je mams! Snap dat je het inderdaad vandaag niet kon vertellen. Maar je moeder zal wel meer stralen dan normaal op haar verjaardag en alleen jullie weten hoe dat komt. Ik geloof er in dat het deze keer goed mag gaan. Het moet gewoon! Knuffel van mij

Lieve Twinkle: Fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie. Maar jeetje meis, ik hoop dat jullie op de valreep nog goed nieuws mogen brengen, maar zo niet, dan komt het met de hulpmiddelen vast wel goed. Ik heb verhalen gelezen van mensen die dat veel eerder hadden willen hebben omdat juist datgene hun een kindje bracht. Ik duim in ieder geval voor je meid! Makkelijk zal het niet worden, en snap dat je best wel verdrietig zal zijn nu, maar zeker ook als die hormonen e.d. in je lichaam zitten, maar als je dan uiteindelijk een wondertje in je armen mag sluiten, was het je allemaal dubbel en dwars waard.
    Ik denk aan je. Liefs en knuf voor jou

Dolfijn:Hoop dat jullie snel weer een beetje een ritme hebben. Of iig Beau, want dan krijgen jullie het vanzelf. Wat een moppie is het toch. Inderdaad vooral die tweede foto dan smelt ik helemaal! Zo lief! Hoop dat de prikjes wel door kunnen gaan. Dan heeft hij die maar weer achter de rug.

Bibi: wat fijn dat je je zo goed voelt. En dat je zo lekker kunt genieten en weinig extra last hebt van dingen. Nog maar een paar weekjes. Spannend hoor!

Denise: Foto's foto's foto's. Ben zo benieuwd! Fijn dat alles goed met je gaat. Enne, dat verwaarlozen van ons, dat kan natuurlijk niet haha! Nee hoor, meis, voel je nooit verplicht om te reageren. Je bent altijd welkom en wij hebben zelf ook periodes dat we er wat minder zijn. Dus het is altijd goed. Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.

Hier: Ik hoop heel snel te kunnen starten weer, maar ik weet nog niet hoe en wat en wanneer. Ik wil ook niet meer dat het zo'n issue wordt. Wat dat betreft had ik wel erg veel pijn de afgelopen tijd, maar geen spanning van wel/niet zwanger. Stiekem was dat wel even fijn. Maar nu kan ik niet wachten totdat ik weer een keer mag beginnen. Maar soms duurt het 2 maanden voordat cyclus weer op gang is. En soms nog langer. Maar bij mij denk ik dat het sneller is gezien alle bloedingen die er ook niet hadden mogen doorkomen. Ik hou jullie op de hoogte.

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ben heel benieuwd musicalfan hoe snel alles weer op gang is. Ik hoop wel snel voor. Snap wel dat het prettiger voelt als het niet meer zo'n issue is alleen is het los laten vaak makkelijker gezegd als gedaan.
    Mijn duimen blijven voor je draaien

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook ik ben heel benieuwd hoe snel jij opnieuw mag gaan beginnen Musicalfan! Ik duim heel hard dat het niet te lang hoeft te gaan duren.. dikke knuffel en ik vind je zo super sterk! xx

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denise; ben heel benieuwd naar de foto's van het kamertje! Leuk om mee bezig te zijn hè?
    Hier gaat alles goed hoor, het is echt aftellen nu. Ik vind het allemaal erg spannend. De ene keer zie ik heel erg tegen de bevalling op, het andere moment heb ik zoiets van 'laat maar komen, ik ben er klaar voor'. ben in elk geval heel benieuwd hoe ons ukkie eruit ziet en wanneer hij of zij besluit dat het tijd is om kennis te maken. :)

@ Dolfijn; fijn dat het weer beter gaat met Beau. :) Wat een gedoe steeds met die prikjes hè? Fijn als dat allemaal achter de rug is.

@ musicalfan; ik hoop ook voor jou dat je snel weer kunt beginnen meid, het is je gegund!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @hier; Beau ligt er al weer even in, hij doet het zo super weer 's avonds! rond een uur of 19 in bad, daarna kroelen en voeden.. coma-drinken en lekker zijn bedje in..
    Hij komt dan rond een uur of 3/4 weer.. dus al met al een rustige avond en goed stuk van de nacht!
    Net even gewogen op de keukenweegschaal (weegt tot 5kg dus even gemanipuleerd;)) en ongeveer 5380 gram.. Ben benieuwd wat ze maandag op CB zeggen!

Fijne avond meiden! en dikke knuffel voor allemaal! xx

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je voor alle lieve reacties op hyves Musicalfan! Errug lief! :)

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( :( Had vanmorgen bij het afvegen bruine afscheiding > stress!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geen zorgen Marsonny *makkelijk gezegd ik weet het!* maar bruine afscheiding betekend echt helemaal niets! pas bij rood bloed zijn er zorgen!
    Bel anders de VK voor jouw geruststelling, ook al heb je je nog niet aangemeld mag je altijd bellen met VK in je omgeving!
    Dikke knuffel meis, neem lekker je rust, verwen jezelf en probeer te blijven genieten lieverd! xx

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet wel zeggen dat het lastig is, van de stress moest ik direct tich keer naar de wc, strakkies even naar mn knollie toe!

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    natuurlijk is het lastig! ga idd maar afleiding zoeken bij je paardje.. nogmaals dikke knuf meis!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoe is het nu Marsonny? Is de bruinige afscheiding weer gestopt? en hoe voel je je nu verder?
    VK nog gebeld? Dikke KNUF!

@Hier; Vanmorgen weer naar CB: Beau weer prikjes gehad en weer super gegroeid! 5450gram en 60cm :D
    We doen het nogsteeds super samen! Hij groeit erg snel in de lengte dus moeten opletten met het oppakken etc dat hij niet te veel overstrekt ;) Verder geen commentaar :p

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    De bruine afscheiding is weg, maar de twijfel is wel gezaaid & een zeurend gevoel in mn onderbuik helpt daar ook niet erg aan mee! Kan me ook niet meer herineren of ik de vorige keer ook last had van mn onderbuik :(
    Voor de rest heb ik niet de tekenen van een komende ongi/miskraam!
    Nog geen VK gebeld we wachten nog even af! Wilde wel nog evt een test doen, maar ben bang dat die nu negatief is!

Probeer in ieder geval zoveel mogelijk positieve gedachten te hebben!

Wat goed dat Beau zo gegroeit is & het zo goed doet!

Deel Deze Pagina