op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik herken dat zeurende gevoel in onderbuik nog wel.. had er ook 'last' van, vond het juist een ander gevoel als normaal en voor mij bevestiging dat BM aan het groeien was..
    Er zit weinig anders op dan afwachten ben ik bang.. ik denk aan je meis en blijf duimen dat alles goed zit!
    Testen.. tja.. ik weet het niet.. ik heb het toen wel gedaan, maar kan me voorstellen dat je bang bent nega te testen..

Dikke Knuffel!

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dankjevoor de lieve woordjes:) genieten van elkaar hebben we altijd al gedaan onze liefde voor elkaar is in deze periode alleen maar sterker geworden;)

@ musicalfan bedankt voor de lieve woordjes maar ook jij verdiend die woordjes ik hoop dat je snel weer mag starten;) je bent een heel sterke meid :)ik heb mijn rust gevonden in het feit dat het op de natuurlijke manier niet lijkt te lukken en dat we er gewoon een beetje hulp bij nodig hebben maar dat wil niet zeggen dat het geen pijn doet de ene dag voel ik me beter als de andere maar wetende dat er heel veel lieve meiden en natuurlijk mijn lieve lieve man er voor me zijn maakt een hoop goed:)knuffel voor jou dat onze wens maar snel in vervulling mag gaan

@ marsonny knuffel voor jou ik hoop dat je geen last meer hebt gehad van bruin verlies ik hoop dat je paardje een beetje voor afleiding heeft gezorgd:) knuffel

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Paardje heeft idd wel voor afleiding kunnen zorgen, ik rij ook gewoon nog met hem in tegenstelling tot de vorige keer toen was ik direct gestopt met rijden.
    Bruin verlies is gister in de loop van de dag verdwenen & tot nog toe niet terug gekomen!
    Het zeurende gevoel in mn buik voelt idd wel anders dan ongi worden, moet wel zeggen dat ik me heel anders voel dan bij mn 1ste zwangerschap (even los van dat ik het toch een beetje eng vind/probeer zodra ik dat voel me te concentreren op positieve gedachten)

Twinkle
    Hoe gaat het met jou?? Hou je het nog vol of vind je het toch wel spannend voor je evt kan testen??

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny fijn dat je paardje lekker even voor afleiding heeft gezorgd:) probeer ondanks dat stukje angst toch lekker te genieten meid hoe lastig dat ook is;) knuffel hier gaat het wel de ene dag wt beter als de andere ik merk dat ik toch wel een beetje op ze tegen het zelf spuiten:( maar dat komt wel goed en ik hou me vast aan de gedachte dat het voor een heel goed doel is:) testen weet ik nog niet mijn cyclus is zo verschillend en heb geen idee wanneer mijn ei is geweest dus we wachten het af

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; blij om te lezen dat de bruine afscheiding weg is. Ik sluit me bij Dolfijn aan, het betekent niks, maar ik snap heel goed dat je bent geschrokken. Is het geen idee om toch de vk te bellen? Ze weet van je voorgeschiedenis en wie weet krijg je dan al snel een echo en kan dat je gerust stellen.
    Die krampen in de onderbuik herken ik overigens wel, ik had dat de eerste weken ook, echt precies hetzelfde gevoel als wanneer ik ongi moest worden. Ik was toen ook heel onzeker, maar dat was zoals je weet nergens voor nodig. ;) Dus zoek inderdaad lekker afleiding en probeer toch een beetje te genieten meid, dat gun ik je zo!

@ Dolfijn; wat een mooie foto van Beau & mama! Kan niet wachten tot ik ook met ons ukkie op de foto kan. :) En het lijkt me zo fijn als je bv geeft en de kleine groeit zo goed zoals bij jullie, mag je zeker trots op zijn!

@ Twinkle; bij jou is het dus weer afwachten, ik wacht me je mee hoor. *knuf*

@ hier; vanochtend de kraamzorg op bezoek gehad, echt een heel leuk mens! Ze heeft alles duidelijk uitgelegd en ook even naar het kamertje gekeken. De enige tip die ze gaf was dat het plankje boven de commode aan de bovenkant vastgezet moet worden, een spijker er tegenaan ofzo. Ze had al eens meegemaakt dat iemand er tegenaan stootte en dat het plankje omhoog kwam van de schroeven af. Moet er toch niet aan denken dat het op je ukkie terecht komt. Dus misschien is dat ook meteen en tip voor jullie. ;)

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny hoe gaat nu geen last meer van bruinverlies?

@ bibi goeie tip;) ja deze ronde even afwachten en anders met spuiten beginnen

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi
    Goede tip, die slaan we op :)

Twinkle
    Hoe gaat het met jou? Hou je het wachten nog vol??

Hier
    Met mij gaat het goed, niet veel last van kwaaltjes & we kunnen weer een week weg strepen :)
    Nog niet de VK gebeld, zie daar een beetje tegen op weet dat dat onzin is, maar er komt vast een morgen dat ik wel de telefoon pak!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny hier gaat het wel heb vandaag niet zo'n goeie dag zit er even helemaal doorheen:( maar dat komt wel weer goed;) we zijn aan het afwachten en heb geen idee:(

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; dikke knuffel meid!! Je mag ook best eens een mindere dag hebben, dat is heel normaal. Ik zou willen dat ik meer voor je kon doen dan alleen maar hier typen, maar hopelijk heb je toch wat aan onze goede bedoelde woorden iedere keer. ;)

@ Marsonny; ik vind het geen onzin dat je de vk nog niet gebeld hebt hoor. Snap best dat je huiverig bent voor deze eerste tijd. En fijn dat alles nog goed gaat, positief blijven denken! :)

@ hier; gisteren een po opgehaald bij de thuiszorg winkel. :p Daar had ik dus zelf totaal niet aan gedacht, het is dat die vrouw van de kraamzorg het zei. Ik had wel even zoiets van 'getverdemme, een po??? :$', maar ja, hoort er nu eenmaal bij dus heb 'm meteen maar gehaald, kan maar geregeld zijn. ;)
    Nog 8 daagjes en dan mag ik thuis bevallen! :)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi lief van je:) jullie woorden doen me goed en geven heel veel steun en manlief is ook super lief voor me

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    KNUF twinkle.. denk aan je!

@Marsonny; nee, vind het niet raar meis.. neem je tijd.. en pak op een gegeven moment die telefoon.. want ook dan ben je weer een stapje dichter bij dit mooie wonder!

@Bibi; nu gaat het hard! haha ik ben heeeel benieuwd naar jullie mooie wondertje! Zelf al een idee van welk geslacht jullie wondertje is? ik denk bij jou een meisje :)
    Geniet nog even van je buikkie!

@Hier; Beau is 2,5 dag echt ziek geweest van zijn prikjes :( zo zielig! had koorts (op gegeven moment 38,8!) en wou niet door drinken.. dus heel veel kleine slokjes..
    Verder jengelig en wou alleen maar bij mama zijn ;)

Maar gelukkig heb ik nu weer een vrolijk ventje met ritme ;) dus kan ik zelf ook weer beetje bij tanken.. hihihi wel aan toe.. heb wallen tot op mijn tenen :p

Denk aan jullie! xx

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dolfijn dankje wel:) fijn dat Beau weer is opgeknapt doe lekker rustig aan kan je lekker een beetje bijkomen;)

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn
    Wat vervelend is dat als ze zo niet lekker zijn van de prikjes! Gelukkig heeft hij zijn ritme weer herpakt en kan jij ook weer uitrusten!

Twinkle
    Dikke knuffel!

Hier;
    Had het internet eens zitten afspeuren voor zwangerschapskleding in een wat grotere maat en zwangerschaps bh's wat voor werk zeg maar!
    Dat is nog niet makkelijk of je met een berg met geld mee nemen voor 1 broek (gelukkig doet mn mams er 1 en misschien wel 2 maken), maar normaal vind ik een bh kopen al een ramp, maar geloof dat ik er strakkies helemaal niet blij van ga worden!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    wat voor maat positiekleding heb je nodig?

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny dankje wel:) wat fijn dat je moeder een broek gaat maken

16. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu zelf mt 46, maar dat zal wel 48 of 50 worden dat laatste hoop ik niet overigens.
    Heb wel van een vriendin een positie spijkerrokje van prenatal gehad en een soort harem huisbroek van H&M mama, die laatste draag ik nu al die zit erg lekker heel zacht stoffie koordje goed vast geknoopt en lekker op de bank hangen :)
    Zelf had ik nog een positielegging die ik de vorige keer al had gekocht!

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    marsonny misschien even op marktplaats kijken of wil je het liever in een winkel kopen er staan soms hele leuke dingen op;)

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was ik idd ook van plan, maar een bh tweedehands kopen dat zie ik niet zo zitten ben ik een beetje een meut :) in, maar bovenkleding & andere dingen ga ik idd tzt wel voor op MP kijken!

Nu 1st maar eens zien dat het allemaal goed gaat, om te beginnen heb ik in ieder geval dat rokje, legging en wat jurkjes die ik nog aan kan!

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat geeft niks hoor;) een bh zou ik ook niet zou gauw doen:)
    heb je nog last van bruinverlies gehad of is het helemaal gestopt

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is later op dezelfde avond gestopt!!

Deel Deze Pagina