op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wauw Denise! wat ontzettend leuk! idd een echte meidenkamer.. heerlijk! :) Ben benieuwd naar het eindresultaat straks maar dat kom je dan hopelijk nog wel showen :D

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    tuurlijk kom ik die nog showen, ik lees heel veel mee maar reageer gewoon niet veel, ik ben dus wel aanwezig :D

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinklestar
    Hoe is het nu met jou al meer tekenen van ongi of nog niet?

Bibi
    Hoe was de info avond??

Dolfijn
    Heerlijk is dat als die kleintjes gaan schatterlachen, dan kun je binnenkort ook de slappe lach verwachten dat is helemaal grappig :D!
    Wel netjes dat je zo goed ben afgevallen, was je veel aangekomen?
    Buikspieroefeningen > blegh :)

Denise
    Wat een lief kamertje!

Hier over de echo
    De echo is nu eerder dan de vorige keer, normaal heb je hier 1st intake en dan maak je tussen de 9 & 12 weken de afspraak voor de 1ste echo en ik had de vorigekeer met 9wk & 4d mn 1ste echo en met 13wk & 1d bleek het kindje met 9wk & 6d gestopt te zijn met leven!
    Nu heb ik om dat ik vorige keer een missed abortion had 1st een echo en dat is dit keer met 8wk & 5d en daarna het intake gesprek.
    Ze wilde me ook niet te vroeg laten komen om zeker te zijn dat ik in een termijn zit waarbij het goed zichtbaar moet zijn of het allemaal goed gaat & het hartje klopt.

Hier
    Gaat het verder redelijk op zich niet veel last van kwaaltjes netjes op tijd eten scheelt een hoop! Mn darmen weten nog niet zo goed wat ze van al die hormonen vinden of overactief of ze doen het erg rustig aan :).
    Ik ben nu net als de vorig keer weer beginnend verkouden!

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise fijn dat je wel gewoon meeleest:) ben heel benieuw hoor

@ marsonny heb wel wat last van rug en buikpijn dus afwachten maar misschien vrijdag even een testje doen

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denise; wat een schattig behang! Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als de meubeltjes erin staan.

@ Marsonny; wel heel goed dat ze je niet te vroeg laat komen, dat kan ook weer onzekerheid met zich mee brengen.
    Fijn dat je zo weinig kwaaltjes hebt! Ik hoop voor je dat dat zo blijft, kun je lekker genieten. ;)

@ Dolfijn; inderdaad, de tips over het aanhappen vond ik wel nuttig. Verder heb ik weinig nieuws gehoord gisteren omdat ik ook al veel gelezen heb, maar toch. Nu hoor je het nog eens een keer en hoort mijn vriend het ook, dat is nooit verkeerd. ;)
    Wat goed dat je al bijna op je oude gewicht bent! Hoeveel was je aangekomen eigenlijk? En dat figuur, tja, daar ben ik dus ook heel benieuwd naar straks. Alles zal wel flink hangen denk ik. ;)

@ hier; net bij de vk geweest en alles weer goed. :) beebje is keurig aan het indalen en de vk schat hem of haar zo rond de 6/6,5 pond dus ook netjes op gewicht en niet te groot, dat scheelt hopelijk voor mama bij de bevalling. :D Was alleen weer afgevallen, volgens mij gaat er echt veel voeding naar de kleine. Zit nu nog maar op 6,4 kilo wat ik in totaal ben aangekomen. :( gelukkig is het verder niet erg, ik doe mijn best om veel te eten en vooral gezond, meer kan ik niet doen.

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat fijn dat alles weer goed was:) raar dat je afvalt maar gelukkig eet je wel goed dat is het belangrijkste;)

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha meiden.. schrik niet :D
    Ik was 23 kg aangekomen tijdens zwangerschap :$:$
    Vooral op het laatst met veel vocht vasthouden door hoge bloeddruk.. maar toch baalde ik er erg van!
    maar op die paar kilo na dus alles kwijt.. nu alleen dat flubberbuikje nog in model zien te krijgen.. en die bovenbenen weer wat smaller, want het is wel erg veranderd allemaal :( Moet er nog erg aan wennen.. vandaag wezen shoppen in Duitsland, maar niets gekocht omdat ik gewoon even niet blij met mezelf was..
    maar daaren tegen goed geslaagd voor Beau en jongste bonuszoon :D:D

@Denise; fijn dat je toch aanwezig blijft :D Ben benieuwd naar je eindresultaat straks!

@Marsonny; ben heel benieuwd naar die slappe lach, ken het wel van andere beebjes in mijn omgeving.. maar natuurlijk nog niet van Beau ;)
    Ik wacht in spanning met je mee tot aan de echo.. en grappig dat je weer verkouden bent ;) KNUF

@Bibi; Inderdaad gewoon blijven eten, vooral goed drinken en je vitamines binnen krijgen.. meer kan je niet doen.. en ach, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af :D

@Twinkle; ook hier nog even knuf! :)

xx

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Denise: wat een onwijs gave muren zeg, echt zo mooi! Ben heel benieuwd naar de meubeltjes. Ik heb dat overigens ook weleens, dan lees ik snel bij, maar reageer niet. Maar vergeten doe ik jullie niet hoor!

Marsonny: Wat goed meis, dat je de telefoon hebt gepakt en een afspraak hebt staan. Kan me goed voorstellen dat je nog niet zo goed weet hoe je je er nu bij moet voelen. Je zal vast heel zenuwachtig zijn op de dag van de echo, maar als dan alles goed blijkt zal je even wat gerustgestelder zijn, al geeft ook die eerste echo geen garanties, dat heb je helaas zelf ervaren. Maar ik duim voor je dat het deze keer een plakbaby zal zijn. Meestal is dat ook wel zo. Miskramen komen best veel voor, maar het gaat vaker ook wel goed. Hoop dat je ook lekker wat afleiding kan vinden.

Twinkle: Hoop dat die stomme duivels wegblijven, maar ja, kan me ook weer voorstellen dat je er niet teveel meer op hoopt. Ik blijf wel voor je duimen.

Dolfijn: Geweldig dat die kleine zo gaat schateren (wel vastleggen hoor, daar wil ik ook van meegenieten). Leuk is dat. Ben blij dat hij weer de oude is. Voor jou een dikke knuf, het komt vast wel weer dat je lekker wilt shoppen voor jezelf. Enne, erg knap hoor, zo snel zoveel kilo er weer af.

Bibi: Wat krijg je dan veel info als je naar zo'n avond gaat. Want 2x 2 uur over borstvoeding praten?? Kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. Wauw, maar zo weinig kilo's aangekomen, daar droomt iedere vrouw van. Zolang het met de kleine goed gaat dan. Enne, voordeel is dat je lekker wat meer kunt snoepen zonder bang te zijn dat je ineens helemaal dicht groeit. De laatste weken zeggen ze toch vaak dat je 0.5 kilo per week aankomt ofzo? Nog maar eventjes meid,dan heb je gewoon jouw wondertje in je armen. Ben zo benieuwd

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier: Wel lekker weekendje weg gehad. Nu een baaldag:x. Heb weer behoorlijk pijn, en ben weer soort van ongi. 2 weken geleden ook al. Mijn cyclus is door al die nare hormooninjecties alles behalve optimaal. Zelfs tijdens die injecties had ik meer bloedingen dan normaal. :(En dat terwijl dat helemaal niet had gemogen. maar ja, mijn lijf doet altijd alles anders dan anders.
    Dus nu maar even afwachten (alsof ik nog niet genoeg wacht:()
    Geduld is als je zwanger wilt worden een hele grote zaak, als het je niet meezit, maar men, af en toe is het zo moeilijk.
    Zeker als je eigenlijk een redelijk regelmatige cyclus hebt en daar nu een soort van niks van over is. Krijg er geen hoogte van. grrr.......
    Maar we blijven lachen:D, ook al kost het soms wat meer moeite.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn een hele dikke knuffel terug:) fijn dat jullie zo gezellig dagje hebben gehad;) meid je doet het harstikke goed je bent bijna alle kilo's kwijt complimentje voor jou

@ musicalfan lief van je:) fijn om te horen dat je een leuk weekend hebt gehad jammer dat je nu een baaldag hebt:( ik hoop dat de pijn snel wegzakt en je strakjes voldoende bent hersteld om weer voor een wondertje te gaan;) een hele dikk knuff en je weet we zijn er voor je

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; sorry, zie dat je nog had gevraagd hoe de infoavond was. Op zich interessant alleen ik heb al veel gelezen over borstvoeding dus heb ik niks nieuws gehoord. Neemt niet weg dat het goed is om alles nog eens te horen en vooral de uitleg over het aanhappen vond ik nuttig. Ze liet dat duidelijk zien met een pop en ook met een filmpje en het is wel heel belangrijk dat dat straks goed gaat.

@ Musicalfan; hopelijk voel je je weer wat beter? Heel vervelend dat je cyclus zo in de war is zeg. Hopelijk komt dat snel goed.

@ Dolfijn; dat is ook zo, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af en ik let altijd super goed op de lijn dus op zich ben ik daar ook blij om. Had altijd verwacht als ik zwanger was dat ik heel dik zou worden ofzo. ;) De vk zei alleen de vorige keer 'als je maar niet aan het lijnen bent ofzo'. En dat is dus echt niet zo, ik zou het heel vervelend vinden als zij dat denkt wat ik doe er echt alles aan om goed voor ons kindje te zorgen. Maar ja, zolang ik dat zelf weet is het eigenlijk al goed natuurlijk.

@ Twinkle; hoe is het met jou?

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi hier gaat het wel weer heb een paar dagen echt in een dipje gezeten:( hoe gaat het met jou buik groeit hij nog steeds goed

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Vind je het dan af en toe niet heel erg moeilijk om hier alle verhalen te lezen? Ik ben in elk geval blij dat het weer wat beter met je gaat meis. :) *knuffie*
    Ik heb nog een nieuwe buikfoto van afgelopen weekend, zal 'm meteen even opzoeken:
    Bekijk bijlage 166839
    Gaat goed hè? ;)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi soms steekt het wel eens:) maar ben heel blij dat we dit met elkaar kunnen delen:) ik ben ervan overtuigd dat ik over een poosje ook een mooie buikfoto mag plaatsen:D wat een superbuik zeg

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ hier helemaal blij:D:D:D net zulk leuk nieuws gekregen mijn vriendin en haar man hebben besloten voor een klein wondertje te gaan vind het echt super:D:D:D:D heb haar geljk verteld dat we al een tijdje bezig zijn en we in de mmm zitten vond het zo fijn om te vertellen heel opgelucht nu dat ik het verteld heb we hebben samen even gehuild en daarna heel veel gelachen voor haar is het naturlijk helemaal nieuw voel me eigen helemaal top mijn dag kan niet meer stuk;)

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Twinkle

Lief wat je schreef, maar wij zijn er natuurlijk ook voor jou.
    Wat ik zo fijn vind aan dit topic is de mensen die erop zitten. Ondanks de meiden die allemaal zwanger worden/bevallen zijn we er voor elkaar en blijven we er voor elkaar zijn. Dat ze voor ons blijven hopen en wij met hun mee blijven leven. Soms is het moeilijk maar een ander kan er niets aan doen dat ik niet zwanger wordt/blijf. Zo denk ik er wel heel erg over, maar inderdaad soms doet het pijn. Omdat je het zelf ook zo graag wil.
    Evenals mensen die binnen no time zwanger zijn. Die kunnen daar net zo goed niets aan doen, zij hebben gewoon geluk. Maar we blijven erin geloven, toch?

Blij om te horen dat je weer een betere dag had. Fijn om zo het te kunnen delen met je vriendin.
    Vorig jaar vertelde mijn vriendin dat ze ging stoppen met de pil en ik was toen al een aantal maanden bezig. Zij zit nu met een prachtig kindje op de bank (wat overigens ook niet van een leien dakje ging, kindje met 7 mnd geboren), maar ze was dus snel zwanger. Nu moet ik zeggen dat dit niet steekt, want als ik het iemand zo gunde was zij het wel.Oprecht blij en met veel liefde heb ik haar hele zwangerschap mee mogen leven. En ik ben een super trotse (tante) van de kleine. Ze blijft voor me hopen want ze gunt het me zo, maar ik wil je alleen zeggen dat het zomaar zou kunnen dat je vriendin volgende maand zwanger zou kunnen zijn. Dat kan misschien best moeilijk voor je zijn.
    Liefs

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bibi, wauw, wat een mooie buik heb je zeg. Echt super. Best bescheiden zeg. Echt gave foto!
    Enne, die van ons komt ook vast wel een keertje!
    Geniet je een beetje van je verlof?
    Beetje jammer nu van het slechte weer.

Marsonny: Hoe gaat het met jou nu?

Dolfijn: Beetje kunnen slapen afgelopen nachten? En hoe is het met Beau?

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan tuurlijk blijven we er in geloven wij vallen onder dat groepje wat er langer over doet als andere. niemand kan er iets aan doen dat het nog niet is gelukt en dat kan ik ook zeker niemand kwalijk nemen ik gun het iedereen:) ik weet dat onze tijd gaat komen ik heb alleen geen idee wanneer dat zal zijn:( ik weet dat mijn vriendin zomaar heel snel zwanger kan zijn maar ook haar gun ik het heel erg net als ik iedereen het hier op het forum gun. uiteindelijk komt het allemaal goed daar ben ik van overtuigd;) knuff

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; wat een mooie buik meis! en oh wat mis ik de bewegingen in mijn buik.. haha geniet er van meis!

@Twinklestar; Je bent lief dat je het iedereen gunt.. ik gun het jou ook zo erg! en hoop dat jullie tijd spoedig mag komen!

@Musicalfan; ook jou gun ik dat wondertje, ga je er deze maand nog voor? of wacht je toch nog even af? denk aan je en begin vast met duimen! KNUF

@Hier; Beau doet het super, vermaakt zich goed op zijn speelkleed en draaide vandaag (per ongeluk??) van zijn buik naar zijn rug:D daarna met camera in aanslag gezeten maar helaas niet nog een keer.. ben benieuwd hoe snel hij het weer doet!
    Ik voel me verder goed, vandaag even weer rumoerige dag gehad ivm stiefdochter, maar komt allemaal wel weer goed.
    Manlief staat weer onder strenge controle daar zijn bloeddruk erg gestegen was :( maar ook dat komt vast wel weer goed..

Fijn weekend alvast voor allemaal!
    Denk aan jullie! xx

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn jij bent ook lief:) iedereen verdient het om een klein wondertje te krijgen ik hoop dat musicalfan en ik snel mogen laten zien dat we zwanger zijn;)

Deel Deze Pagina