op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jullie zijn allen lieverds!:)

Haha, dolfijn, zul je altijd zien, op commando, of met de camera in je hand, doen ze het niet meer:D Tis nu al een heerlijke boef!
    Ben ook benieuwd wanneer hij het nog eens showt. Eigenlijk zou je zo'n verborgen camera op moeten hangen die Beau de hele tijd volgt. Dan is alles vastgelegd en hoef je nooit meer iets te missen:p

Hier wel poging gehad van de week maar die was kansloos. Had al tot mijn verbazing lichte bloeding en volgende dag was dat alleen maar meer. Wat ik al schreef snap niets meer van mijn cyclus. Ben zo'n elke 2 weken ongi. Dat kan niet helemaal goed zijn. Ik zie het wel. Lief dat je alvast start met duimen!

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfaan jij bent ook een lieverd;) ik hoop dat je snel een mooie cyclus hebt en je straks een mooie test mag laten zien:) knuff

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; wat fijn dat je zo'n leuk bericht hebt gekregen! En dat je ook je eigen verdriet nu met je vriendin kunt delen, het is fijn als je met je verhaal bij iemand terecht kunt. (kun je hier natuurlijk ook, maar 'live' is ook weleens prettig ;))

@ Musicalfan; natuurlijk komen Twinkle en jij ook aan de beurt om buikfoto's te showen, dat móet gewoon! En als het zover is verdwijnen het verdriet en de onzekerheid naar de achtergrond, echt waar. Dikke knuffel voor jou!

@ Dolfijn; haha, zie je al helemaal zitten met je camera en dan Beau die denkt 'ja doei, dat doe ik pas weer als ik er zelf zin in heb! :p' :D Maar het zal vast niet lang meer duren dan voordat ie echt gaat rollen, leuk hoor!

@ buik; dank jullie wel voor de complimenten! :) Buikje steekt echt helemaal naar voren en is inderdaad best bescheiden, ben er wel blij mee zelf. ;)

@ hier; vandaag 37 weken!! Nu wordt het echt spannend! Wel heel fijn dat ik vanaf nu thuis mag bevallen, voelt toch weer als een mijlpaal.
    Gisteren op visite geweest bij een collegaatje en het zoontje van haar zus was daar. Hij is 8 weken en heeft de naam die wij ons kindje ook gaan geven als het een jongen is dus dat was wel grappig. (en nee, ik zeg de naam lekker nog niet :p)

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier nog geen ongi nog steeds last van rug en buikpijn maar mijn ongi wil niet doorzetten:( vanmorgen een testje gedan maar deze bleef spierwit:(

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi 37 weken alweer wat gaat de tijd snel zeg nog even dan is jullie kleine er;)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha jammer Bibi dat je je niet eens even verspreekt bij ons hihih ben heel benieuwd naar de naam! Geniet van je een-na-laatste mijlpaal.. de volgende is de bevalling!

@Musicalfan; haha ja, denk dat ik de video gewoon maar de hele dag laat draaien, dan weet ik zeker dat het wordt opgenomen :p Ach, komt vast snel weer, mama moet gewoon weer even geduld hebben :p

@Twinkle; balen van je nega test :( hopelijk wordt je nu snel ongi zodat jullie verder kunnen met een nieuwe stap op deze weg.. Dikke KNUF

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn dankje wel;) vind het heel spannend

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat jammer Twinkle. :( Sluit me helemaal bij Dolfijn aan; ik hoop dat jullie snel verder kunnen!

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje wel bibi;)

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik hoop dat je ongi niet doorzet en je alsnog positief mag testen Twinkle. Ik blijf nog even duimen.

Bibi: Thanks ook voor je lieve woorden. Ik weet zeker dat het verdriet dan naar de achtergrond verdwijnt. Ben benieuwd naar de eventuele jongensnaam (en meisjes). Nog maar een paar weekjes, het kan gewoon ieder moment gebeuren. Tussen nu en 5 weken is je beebje er.

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan dankje wel lief van je:)

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey Twinkle

Hoe is het nu. Nog geen rode duiveltjes hoop ik. Liefs

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ben ook benieuwd hoe het ermee is Twinkle.

En hoe is het met de rest? Hier is alles nog rustig, we wachten (on)geduldig af. :p

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan en bibi nee hier nog geen rode duivels maar ook geen posi test dus geen idee zit vandaag op dag 36 dus nog niet mijn langste cyclus:( wacht het nog even af anders vrijdag toch even gyn bellen kijken wat hij zegt:(

@ marsonny hoe gaat het met jou:)

@ denise bijna jullie kamertje:D

@ dolfijn gewoon even een knuffel voor jou

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1335 marsonny, 18 jul 2011
    Laatst bewerkt: 18 jul 2011
    Twinkle
    Wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid heb door middel van een positieve test!! Ik ga zo duimen voor je dat je toch een heel klein wondertje mag gebeuren of dat je de duidelijkheid krijgt om aan de nieuwe fase te gaan starten!

Hier
    Met mij gaat het redelijk de kwaaltjes dienen zich wel wat meer aan als in de zin van het holle bolle gijs- syndroom veel trek hebben en als ik niet eet met misselijk voelen, maar als ik dan ga eten het tegen heug en meug moeten opeten!
    Buiten dat gaat alles wel redelijk goed, ben dr eerlijk gezegd verder niet zo mee bezig!

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; ik sluit me bij Marsonny aan en duim heel hard mee!! Ik hoop in elk geval dat je snel duidelijkheid hebt, hoe dan ook. *knuf*

@ Marsonny; fijn dat het goed gaat. En op zich ook wel fijn dat je in elk geval iets merkt, toch? Als is misselijk zijn uiteraard niet leuk. ;)

@ hier; die tekst onder mijn banner die klopt wel, gisteren avond had ik ineens een opruim-woede joh! :D We hebben echt ontzettend opgeruimde kasten overal in huis, die zijn nog nooit zo netjes geweest, haha. :p

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is dr daad wel fijn om kwaaltjes op te merken, maar ik weet dat ik zwanger ben, geniet er ook wel van, maar ben er heel erg nuchter onder geen last van een roze wolk syndroom!

bibi
    Dat is dan wel een voordeel van opruimwoede dat alles spik en span is :)

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; helaas heb ik de echte opruimwoede niet gehad ;) dus geniet er maar van :p

@Marsonny; blij om te horen dat het besef er wel is.. en ik hoop dat je toch nog (later in deze zwangerschap) wel op die roze wolk mag gaan belanden.. KNUF

@Twinkle; ik duim met de meiden mee voor duidelijkheid.. KNUF

@Musicalfan; hoe is het meis? is het de pijn nog een beetje te doen? denk aan je!

@Denise; hoe is het met jou en alle voorbreidingen?

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny goed dat je er niet zo mee bezig bent en het besef er nu wel is probeer steeds meer te genieten meid;) bedankt voor je lieve woordjes:)

@ bibi hetkomt steeds dichterbij meid ben heel benieuwd:D ook jij bedankt voor de lieve woordjes;)

@ dolfijn dankje wel voor je liee woordjes we wachten het af meer kunnen we niet doen:(

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Graag gedaan Twinkle. :)

Heb vanochtend alweer flink gepoetst. Je denkt toch elke keer 'het kan de laatste keer zijn dat ik dit kan doen voor de bevalling'. En ik wil gewoon echt álles netjes hebben, je krijgt toch vreemde mensen over de vloer. Ik vind het zelf wel heel grappig dat je hormonen zoiets teweeg kunnen brengen en zolang ik het nog kan maak ik er maar gebruik van. ;)

Deel Deze Pagina