Hoi hoi dames, gister druk druk druk, alle meubeltjes en kinderwagen alles kwam tegelijk binnen, erg lekker, dus alles in elkaar gezet. Gister hebben we een fotoshoot gehad van mijn buik, was erg leuk, fotografe kwam met hele originele ideeen (ook deze foto's volgen) Hierbij de foto's van het uiteindelijke kamertje (eindelijk.......) http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwangerschap-clubs/168262d1311150825-mamas-zwangere-meiden-omgeving-haarlem-p1030198.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwangerschap-clubs/168261d1311150757-mamas-zwangere-meiden-omgeving-haarlem-p1030197.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwangerschap-clubs/168260d1311150696-mamas-zwangere-meiden-omgeving-haarlem-p1030196.jpg
Mooi hoor Denise! Als dat geen echt meisje-meisje wordt dan weet ik het niet meer. Voel je je nog steeds goed? @ Twinkle; hoe is het met jou?? En met de andere dames? Met Marsonny ook alles ok? Hier is het nog rustig. Kan nog wel een paar weken zo zijn natuurlijk, maar ik ben echt aan het aftellen. Ben er helemaal klaar voor.
@ bibi hier gaat alles goed hoor lief dat je het vraagt ja het schiet op meid kan begrijpen dat je er helemaal klaar voor bent
net even een testje gedaan maar helaas witter dan wit zit nog niet aan mijn langste cyclus maar dat komt aardig in de buurt ik wacht het die 6 dagen nog af dan zit ik op 44 dagen dan toch maar even bellen want dit schiet ook niet op dames duimen jullie voor mijn ongi ik wil zo graag verder maar dat kan niet een posi test is natuurlijk ook goed he
@ Twinkle; dan duim ik eerst even voor die posi test hoor. Nou, ik zal in elk geval duimen voor duidelijkheid voor je zodat je verder kunt. Vervelend hoor, dat je cyclus zo wisselend is. @ hier; mijn buik van vandaag: Bekijk bijlage 168770 Van het weekend ook even foto's maken met blote buik denk ik want voordat je het weet kan het niet meer.
haha doe dat inderdaad maar Bibi, want voor je het weet heb je je wondertje in handen.. Ik ben bevallen met 38+5.. hoop voor jou dat je ook niet al te lang hoeft te wachten! Hou ons wel op de hoogte hé?! Hoe voel je je verder? al wel wat harde buiken gehad? Dikke knuffel! @Twinkle; ik duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met toch nog wel een beetje hoop voor posi test.... xx
@ Dolfijn; kijk, dat is bemoedigend, dan zou ik nog maar 5 daagjes hoeven. Van mij mag het hoor, ben het wachten een beetje zat. Maar ik wil geen zeur zijn want het is natuurlijk geweldig dat het zo goed gaat met mij en de kleine en beebje moet komen wanneer hij of zij het tijd vindt. Ik heb eigenlijk weinig last van harde buiken. Gisteren avond een keer en ik heb wel elke dag ongi-krampen, maar niet heel heftig ofzo. Wel heel veel slijm (sorry, smerig ). Maar geen bloed erbij ofzo dus het is echt nog rustig hier. En de kleine feest er vrolijk op los dus die heeft het nog wel naar de zin denk ik.
meiden allemaal bedankt voor het duimen ik ben ongi geworden vandaag vanmiddag gelijk even naar de apotheek geweest om de hormonen te halen maar ze moesten ze bestellen dus kan ze morgen ophalen ze heeft erbij gezet dat ik zondag moet beginnen met spuiten zodat ik zeker weet dat ze er morgen zijn eindelijk zekerheid ik vind het heel spannend en ben heel benieuwd waar dit isgaat brengen maa moet heel eerlijk zeggen dat ik ook wel op zie tegen zondag die eerste spuit maar het komt goed @ bibi wat een mooie buik ik hoop dat julli kleintje snel zal komen @ dolfijn dankje wel een posi test is het niet geworden maar er is duidelijkheid en dat wilde ik graag
hey meiden hier ben ik ook weer het was gisteren een gezellige maar toch ook wel emo dag het is de bedoeling dat je iedere dag op het zelfde tijdstip spuit dus voor mij is dan de beste tijd rond 10.30 de eerste spuit was wel even een gedoe hoor vond het heel eng om mezelf te prikken maar het is goed gekomen na het zetten van de eeste spuit moest ik wel even huilen maar dat lijkt me normaal er gaat even van alles door je heen daarna een lange rit in de auto op naar de verjaardag waar het heel gezellig maar voor mij toch ook wel heel emo want mijn schoonzusje vertelde dat ze zwanger is toen moest ik wel slikken en mijn tranen inhouden ik gun het haar zo ik gun het iedereen zo in de auto naar huis heb ik even heel hard gehuild nu gaat het weer goed hoor maar was al met al toch even een heftig dagje
Twinkle Kan me goed voorstellen dat die 1ste spuit heel heftig was om te doen & dat je gehuild heb vind ik ook heel niet zo gek het is toch spannend om jezelf te prikken (vind je heel dapper, ik had het niet gedurft) en dan moet je toch ontladen!! Jeetje meis ik was denk ook best geschroken als iemand die toch dichtbij je staat verteld dat ze zwanger is, herken dat zo jezelf heel dapper groot houden en toch blij zijn voor diegene & daarna zo hard janken!! Voor jou een hele DIKKE KNUF stoer mens!!
@ Twinkle; kan me heel goed voorstellen dat het heftig was gisteren, al die wisselende emoties. Knap van je dat je toch zo blij kunt zijn voor iedereen en zo mee kunt leven! En super dat het spuiten goed ging, ik hoop zó voor jullie dat het snel wat gaat opleveren! Zijn dit hormonen om je eitjes te laten groeien? Moet je dan halverwege je cyclus naar het zh? Hier is alles nog rustig meiden, helaas, mama wordt nieuwsgierig en ongeduldig.
Met mij gaat het redelijk, voel me beroerder dan de vorige keer & kan soms ook flink instorten dat is thuis niet zo erg dan ga ik even liggen & dan gaat het wel weer, maar op mn werk is dat niet zo heel erg handig & heb het idee dat er ook nog een griepje aan het broeden is hoop dat die van de week tevoorschijn komt en niet de komende 2 weken want dan heb ik vakantie! Je moet me soms 's avonds ook niet zien op mn werk hoor; wit, grauw, kan soms aan t eind van mn dienst haast niet meer op mn benen staan, sleep mezelf vaak ook naar huis waar manlief me weer opvangt. Ga ook met de auto naar t werk terwijl ik vijf minuten van mn werk af woont, maar fietsen trekken ik echt niet, dan moet ik ook op de fiets boodschappen & de avond activiteiten doen met de groep
@ Marsonny; rustig aan meis! Voor zover mogelijk natuurlijk, werken zal moeten, maar als het echt niet gaat moet je dat wel aangeven hoor. Dan maar een paar daagjes 'ziek'.
Ze weten op het werk nog niet dat ik zwanger ben & dat wilde ik zo houden tot de 12 weken, maar probeer op het werk wel mn rust te pakken & heb gelukkig wel behulpzame clienten dat scheelt een hele hoop! Bekijk het ook per keer strakkies moet ik weer werken, maar vandaag voel ik me redelijk, maar gaat t aan het eind van deze week weer minder goed dan ga ik toch even het werk afbellen
@Twinkle; KNUF meis! Je bent dapper! @Bibi; ik ben ook ongeduldig!! hihihi ben zo benieuwd naar jullie wondertje! Succes met de laatste loodjes meis! @Marsonny; doe rustig aan meis, en wat al is gezegd.. als het werken even niet lukt, dan maar ziek melden hoor meis! Neem je tijd!
@ marsonny wat lief dat je dat zegt ik vind het fijn dat jullie het allemaal begrijpen en het niet raar klinkt als ik me zo voel wat vervelend voor je dat je je niet zo top voelt het zou best een griepje kunnen zijn meid het is ook zulk raar weer knuff @ bibi jij ook bedankt voor je lieve woordjes ik gun iedereen het wondertje wat wij ook zo graag willen en onze tijd komt dat weet ik zeker de hormonen die ik spuit worden gebruik om een eitje sneller te laten groeien maar soms ook om twee eitjes te laten groeien dus welke van de twee het gaat worden is de vraag ik moet beginnen met prikken op de derde dag van mijn cyclus tot en met de negende en dan op dag 10 een fm meeting @ dolfijn dankje wel lief dan je de eerste spuit was best moeilijk maar vandaag ging het al een stuk beter
Ben eerder naar huis gekomen, normaal gaan we met 2 groepen bowlen, maar nu heeft mn collega beide groepen meegenomen & kon ik naar huis. Iedereen (collega's & clienten) wat zie je wit margreet gaat het wel goed?? Ik zo ben een beetje grieperig ! Begon 1 cliente ik weet wat ze heeft, maar ik ga het niet zeggen hoor!! Ik (innerlijk ) als je zoiets zegt moet je het ook hardop zeggen, nou zegt ze ik denk dat je zwanger bent, ik zo nee hoor heb gewoon een buikgriepje t is voor de clienten nog helemaal te vroeg om te weten, daar kunnen ze helemaal niets mee!