hahah toch altijd mooi dat ze zoiets aanvoelen.. hihi maar handig is anders.. hou het inderdaad maar even op het buikgriepje en doe rustig aan! xx
Nee dat was niet echt aanvoelen meer het puzzeltje; 1. je bent een vrouw 2. niet lekker 3. dus zwanger Heel fijn dat autisme, maar heb maar even uitgelegd dat dat niet handig is om te zeggen dat je daar iemand best mee kan kwesten, want stel dat iemand geen kindje kan krijgen en dat wel graag wil en jij zegt dat je denkt dat iemand zwanger is omdat ze niet lekker is en een vrouw is dat kan niet dan kun je diegene erg kwetsen/verdrietig maken. Als iemand zwanger is dan hoort ze dat vanzelf wel van diegene en dat ze daar niet naar mag raden! Had ze met dr moeder aan de telefoon gezeten & die had hetzelfde gezegd
hmm.. dan inderdaad niet zo handig.. goed dat je het andere gedeelte ook hebt uitgelegd.. en dat haar moeder dan ook zoiets heeft gezegd Hopelijk begrijpt ze het!
@ marsonny ik hoop dat je je snel weer beter voelt je hebt het goed uitgelegd en haar moeder ook dus hoop dat ze nu snapt wat jullie allebij bedoelen knuff
Twinkle: Wat ontzettend knap meid dat je de prik hebt durven zetten. Kan me je emoties erbij goed voorstellen. Je bent een kanjer. En, komt inderdaad best hard aan als je schoonzusje dan verteld dat ze zwanger is. Ook al gun je het haar enorm. Spannend hoor deze eerste ronde zo met die spuiten. Laten we nu echt hopen dat het dan ook meteen de laatste is en dat je ons straks groot nieuws mag vertellen. Ik duim opnieuw voor je. Marsonny: Pff, wat een verhaal weer zeg. Goed dat je naar huis bent gegaan. Doe rustig aan en ik hoop dat je je snel weer wat beter zal gaan voelen. Bibi: Haha, hoe ongeduldiger jij bent, hoe langer het duurt voordat de kleine zich aan zal dienen. Zul je net zien. Ik ben ook reuzebenieuwd. Succes met de laatste loodjes. Dolfijn: Hoe is het met jou? En met de kleine man. Denise: Wat een geweldig kamertje (volgens mij had ik daar nog niet op gereageerd). De kleine kan haar geluk niet op. Prachtig! Hier: Tja, wat zal ik zeggen. Ga zo mijn bed weer in. Kruip nog net niet over de grond van de pijn. Weer die stomme duivels. 2 weken geleden ook al, twee weken daarvoor ook al en daarvoor al die tussendoor bloedingen ondanks die ellendige hormonen. Kortom mijn conclusie: Operatie heeft qua gevoel niet zoveel opgelost, cyclus is totaal van slag, evenals ik. Het schiet niet echt op zo. En ik wil zo graag beginnen aan een wondertje. Maar ja, geduld wordt op den duur hopelijk wel beloond. Ik geniet wel enorm van de kleine van mijn beste vriendin. Ze is zo supercute en vind het fijn dat zo mee te mogen maken van dichtbij. Nou meiden, ik stop er nu weer mee. Tot snel
ow musicalfan toch het gaat maar niet over bij jou ik vind het zo naar om te lezen dat je je nog steeds niet goed voelt je ik hoop echt dat je cyclus heel snel weer op orde komt en je weer voor een wondertje kan kan je verdient het zo wel fijn om te horen dat je zo geniet van de kleine van je vriendin ik hoop echt dat je wens snel uitmag komen een hele dikke knuffel
@ Musicalfan; wat vervelend toch allemaal meid. Heb je voorlopig geen nieuwe afspraak bij de gyn? Zo kun je toch ook niet heel lang rond blijven lopen? Wel heel fijn dat je vriendin jou zo mee laat genieten van haar kleintje! Gelukkig kun je daar wat vreugde en hoop uit halen. @ Dolfijn; haha, zijn we samen ongeduldig, dat is dan wel weer gezellig. Mijn vader is trouwens ook al zo ongeduldig, iedereen hier in onze omgeving wel. Ik vind het wel heel bijzonder om te merken hoe mensen mee leven als je zwanger bent. @ Twinkle; ik hoop echt heel hard voor je dat de fm meting een (of misschien zelfs wel twee ) prachtige eitjes gaat laten zien! @ Marsonny; ik dacht al wel dat je het nog niet verteld had op je werk, maar je kunt je altijd ziek melden mocht het echt niet gaan. Ik doe dat zelf ook niet snel, maar ja, als het te zwaar wordt moet je nu aan jezelf denken. Wel vervelend dat je zo moe bent en wit ziet want dan gaan mensen toch wat merken. Dat was bij mij gelukkig niet zo, niemand had iets in de gaten, dat was wel handig.
@Musicalfan; oh meis, wat doet het me zeer om te lezen dat het weer zo'n pijn doet allemaal.. alles nogsteeds van slag.. wanneer houdt het toch eens op voor je? ik hoop zo dat de zon snel mag gaan schijnen.. Denk aan je meis! en zoals Bibi ookal zegt.. misschien nog een keer langs gyn? @Bibi; ja, ik ben heel ongeduldig.. hihih kijk ook veel vaker bij je of je al iets gepost hebt over beginnen van de bevalling.. hihi Succes meis en het is inderdaad super om mee te maken hoe iedereen meeleeft als je zwanger bent! @Twinklestar; ik duim met de meiden mee dat er straks een heel mooi eitje mag gaan groeien wat zich mag gaan ontwikkelen tot een wondertje voor jullie! @Marsonny; hoe is het vandaag meis? is het nog een beetje te doen? denk goed om jezelf en jullie wondertje! @Denise; hoe voel jij je verder? geniet je nog volop? @Hier; Beau en ik zijn verkouden.. zelf is het wel te doen.. maar Beau is echt zo zielig! Hij heeft constant een snotneus (die hij heerlijk aan mijn shirt afveegt ) en steeds aan het niezen.. Net aangekleed en even gespeelt en toen heel lang liggen drinken en lekker zijn bedje in.. Hopelijk knapt hij snel op!
Zo sneu als die kleintjes verkouden zijn. Ze vinden het meestal ook helemaal niks als je hun neusje afpoetst en op een gegeven moment is het natuurlijk ook helemaal schraal. Hopelijk is Beau er snel vanaf! (en jij ook natuurlijk )
Aah wat sneu dat Beau verkouden is, voel je je zo machteloos Bibi gaat opschieten he zo, ben benieuwd wanneer jouw kleintje zich aan dient. Jeetje Musicalfan, het houd maar niet op, hoop dat je cyclus snel op orde is en je kan beginnen aan een beebje Marsonny, alweer 7 weken wat gaat dat lekker snel Twinkle, snap dat je eerste prik heel emo was, hopen dat het helpt en dat je snel zwanger mag zijn van een wondertje Hier gaat alles nog steeds prima, geniet nog echt, zit dus gewoon lekker op mijn roze wolk Dametje ligt al mooi met haar hoofdje naar beneden, de kans dat ze draait is erg kleine dus das erg mooi.
bedankt meiden maandag de eerste meeting dus hou jullie op de hoogte @ dolfijn geef Beau maar een dikke knuffel ik hoop de verkoudheid snel weg is @ denise geniet jij maar lekker op de roze wolk meid het begint op te schieten
@ Denise; fijn dat het zo goed gaat! Gewoon verder genieten en lekker blijven zweven op je roze wolkje. Hier schiet het inderdaad al heel hard op, ben er echt helemaal klaar voor! Ik smste mijn vriend vanochtend dus bij belt, zegt ie 'je moet niet smsen, dan weet ik niet wat er gaat komen'. Haha, die schrikt zich rot elke keer als ik bel of sms. Maar het is allemaal nog rustig. @ hier; controle bij de vk was weer helemaal goed. Mijn bloeddruk blijft prima en de kleine ligt helemaal ingedaald. Ik vroeg aan de vk wanneer haar vrije weekenden zijn, dat is dus o.a. volgende week als ik uitgeteld ben. Zegt ze 'dan doe je het toch gewoon dit weekend'. Als dat eens zou kunnen! Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.
Ik heb me inmiddels ziek gemeld & mn teamleidster op de hoogte gebracht van mn zwangerschap, wel besloten het nog even stil te houden voor het team, voor hun heb ik griep. Had ook de vk nog even gebeld en die gaven aan rust houden & mn teamleidster vond dat ook! Ze was wel heel blij voor me & heeft toen het de vorige keer mis ging ook heel erg mee geleefd!
@ bibi wat fijn dat alles weer goed was ik hoop dat jullie kleine wondertje snel zal aankondigen @ marsonny goed dat je voor jezlf hebt gekozen en je ziek hebt gemeld doe lekker rustig aan meid ik hoop dat je je snel beter voelt knuf
@ Marsonny; fijn dat je nu rust kunt houden en dat je teamleidster zo mee leeft, daar heb je het wel mee getroffen dan. Lekker even van de rust genieten nu meid!
Ja, het schiet echt op nu!! Zo spannend! Heb sinds gisteren avond harde buiken. Nog niet heel regelmatig, maar ze komen toch wel vaak dus het begint te rommelen! Ik hou jullie op de hoogte!
Spannend Bibi! Hou ons op de hoogte en heel veel succes alvast.. het eind kan soms best nog even zwaar zijn.. maar gelukkig weet je waar je het voor doet! @Marsonny; goed gedaan meis! knap dat je aan jezelf denkt en fijn dat je teamleidster het begrijpt.. Rust lekker uit meis!
@ Dolfijn; dank je wel! Het wordt nu inderdaad even zwaarder. heb zó beroerd geslapen. :x De baby was enorm druk toen ik naar bed ging, ik voel de bewegingen nu heel laag in mijn buik en bij mijn billen. Nog steeds veel harde buiken en vanochtend ook kramp toen ik wakker werd, ben benieuwd wanneer het door gaat zetten... @ Marsonny; ja, mijn lijf is druk aan het oefenen. Het is zó spannend, kon er gewoon niet van slapen! Hoe is het met jou??