Hey Bibi Heb de foto's gezien (en reactie geplaatst). Echt zo gaaf. De test van kv was zelfs donkerder dan gisteren toch? Yoehoe, I'm so happy for you!!! Genieten is nu het sleutelwoord! xxx
Helemaal super Bibi!! Duidelijker kan niet.. en zoals Musicalfan al zegt: Nu genieten meis.. De eerste periode lijkt best lang te duren maar daarna gaat het hard.. Dus geniet! Ook hier volledige blijdschap voor jou! Happy, happy, happy, happy
Dank je wel meiden! Heb je reactie gelezen hoor Musicalfan, super lief! En Dolfijn, dat geloof ik wel ja, dat het heel snel gaat. Dus ik ga ook echt van elke dag genieten nu, heerlijk!
@ musicalfan wat een lieve woordjes ben ik erg blij mee ik hoop dat je in ronde 8 straks een hele mooie test mag hebben een dikke knuffel voor jou meid @ bibi mooie testen meid ga ermaar lekker van genieten en ik hoop dat je nog wel lekker mee blijft kletsen hier dikke knufel van mij
Hoi meiden ik ben een weekend in disney geweest, we zijn net terug in nl en staan nu in de file. Jad dit weekend genoeg afleiding, ik voel helemaal niks dus er weinig mee bezig zijn lukt wel
Balen dat je in de file staat Denise.. Hoop dat je het wel naar je zin hebt gehad; maar dat kan toch bijna niet missen! Lag daar ook al sneeuw? Hier is het goed wit aan het worden.. Wel leuk om te zien maar ben blij dat ik er verder niet uit hoef Rij voorzichtig meis!
@ Twinklestar; ik blijf wel kletsen hoor. Ben veel te nieuwsgierig naar hoe het met jullie allemaal gaat. Vanmiddag voor mijn vriend een boek gekocht 'survivalgids voor papa's'. Hij was er heel blij mee, maar hij zei het is ook wel raar hoor. En dat is ook zo, het is allemaal heel onwerkelijk, maar onwijs leuk. @ Denise; een leuk weekend gehad dus? Hoop dat je niet te lang in de file staat, er stond ruim 900 km hoorde ik! Ik heb zó'n enorme hekel aan sneeuw! :x
Bibi gefeliciteerd meid. We zijn nu thuis, en we hebben echt een heerlijk weekend gehad, alle dagen mooi weer en vanmorgen was het wit dus dat maakte het kerstsfeertje compleet daar
Dank je Denise! Jij nog twee daagjes tot je NOD zie ik, voel je al wat? Ik voel trouwens niets dus dat wil niks zeggen. @ Dolfijn; merkte jij al meteen wat, of niet? Ik merk niks, behalve dat mijn borsten wat 'strak' aanvoelen en dat maakt het wel weer spannend, kwaaltjes geven wat meer zekerheid zeg maar.
Ik voelde me inderdaad "anders" niet uit te leggen, maar bijna overtuigd dat je zwanger bent.. het gewoon voelen Lekker vaag en niet te beschrijven Maar het is inderdaad bij iedereen anders! Hier hadden we een gehoorzaam kind: was netjes gedaaid en alles was nu te zien: Dummie is helemaal goed gekeurd! Toch fijn om te horen.. en heerlijk om nog een keertje te mogen kijken.. En nu... maar afwachten hoe Dummie in levende lijfe eruit ziet Duurd nog wel lang hoor! Foto's zal ik bijvoegen in foto album
Wat een mooie echo Dolfijn! Super dat de beeb helemaal in orde is. Nu maar afwachten ja, maar die tijd zal zo voorbij zijn. Idd, het is bij iedereen anders, maar dat is juist zo lastig, je weet niet wanneer het 'normaal' is zeg maar. Maar vooralsnog gaan we er maar vanuit dat alles prima in orde is hè.
@ denise dat was een prima afsluiter die witte achtergrond en ik duim voor je meid wie weet niks voelen kan natuurlijk ook een goed teken zijn
Moet je zeker vanuit gaan meis, anders heb je alleen maar stress en spanning wat echt niet goed is voor je kleine beeb.. Gewoon lekker genieten! Dit stuk neemt niets of niemand je meer af!
Daar heb je helemaal gelijk in Dolfijn en zo probeer ik het ook te bekijken. Heb jij meegedaan met mvm? Morgen avond komt de consulente hier om me in te schrijven.
Hey Bibi: Niet teveel zorgen maken hoor! Is bij iedereen anders en geen touw meer aan vast te knopen. Je kunt niets met elkaar vergelijken. Is vast allemaal goed. xxx
Dolfijn: Wat een prachtige foto's weer van je kleintje. Mooi hoor! Is wel fijn dat binnen zitten en dan genieten van het weer. Gisteren was ik geslipt met mijn auto, maar ging net goed. Pff, dan schrik je toch wel even en gister was het nog niet eens zo glad. Dat zal de komende dagen veel erger zijn vrees ik. xxx