op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    bibi
    Kan me goed voorstellen dat het eind net zo spannend is als het begin & dan het afwachten wanneer gaat het gebeuren & bij alles wat je voelt zal dit het begin zijn!

hier
    Het gaat iets beter, probeer veel te rusten & wat ik wel heb is dat ik veel moet eten > kleine beetjes anders word ik misselijk, maar soms heb ik zo geen zin in eten!
    We hebben nu 2 weekjes vakantie, mn weekendzoon is er ook, gaan lekker naar mn paardje toe, 5 daagjes naar groningen naar mn schoonouders & vooral veel uitrusten

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de andere meiden??

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Klinkt als een lekker weekend, gezellig hoor

Hier gaat het op zich wel, vorige week vakantie gehad nu weer fulltime aan het werk, had nu het idee dat ik wel weer met de zelfde vaart door kon, dit gaat dus niet, loop al de hele week met een harde buik, moet dus ik echt een stap terug gaan nemen nu, ook de vk was wat dit betreft ook niet blij

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denise; dan moet je echt even rustig aan doen meid, heel belangrijk! Wanneer begint je verlof?

@ Marsonny; fijn zeg, vakantie! Lekker genieten en goed uitrusten. :)

@ hier; wat verlang ik naar een nacht lekker doorslapen! :( Kan ik voorlopig wel op mijn buik schrijven denk ik. ;)

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Over 3 weekjes ga ik met verlof

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi spannend hoe gaat het vandaag nog even dan komt jullie kleine wondertje:D

@ marsonny fijn dat het weer wat beter gaat doe lekker rustig aan;) knuff

@ denise bijna verlof lekker hoor:D

vanmorgen mijn eerste fm gehad er zijn er wel een aantal eitjes aan het groeien maar nog niet groot genoeg er zijn er een aantal van 10mm maar aangezien ze minimaal 20mm moeten zijn moet ik voorlopig gewoon door spuiten woensdag weer terug voor fm twee en dan horen we of er een mooi eitje aan het doorgroeien is ik ben heel benieuwd

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow, ik ga woensdag heel hard voor jullie duimen Twinkle!! Het is wel weer spannend, of niet?
    Hier gaat het goed hoor, nog geen beebje op komst. *zucht* Was vanochtend om 5:00 alweer wakker, dat begint wel echt vervelend te worden, maar ik mag verder niet mopperen. Ik ga zo weer lekker in de tuin van het zonnetje genieten. :)

@ Denise; ow lekker, nog 3 weekjes tot je verlof! Ben je al aan het aftellen?

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dankje wel het is zeker spannend ben heel benieuwd:) geniet lekker van het zonnetje ik hoop dat jullie kleintje zich snel wil laten zien;)

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag intake bij de VK gehad & de 1ste echo achter de rug, ons blopje heeft een kloppend hartje en is geschat op 8+6 weken.
    Ik was netjes een paar kilo afgevallen voor ik zwanger raakte deze keer, net genoeg om al wat minder bij de categorie te horen die meer kans maakt op zwangerschapssuiker & mn bloeddruk was netjes!

De 22ste weer een afspraak voor een echo dan ben ik als alles goed blijft gaan 11 weken & dan een week later heb ik weer een afspraak bij de VK dan gaan we naar het hartje luisteren!

Twinkle
    Spannend hoor meis, ik duim mee voor je voor woensdag!!

Bibi
    De baby wil nog geen kennis maken met het daglicht, terwijl het zulk mooi weer is!!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny dankje wel:) wat fijn dat jullie kloppend hartje hebben gehoord laat het maar gauw de 22ste worden dan de echo;)

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve meiden, sorry ben door dat het helemaal niet lekker gaat wat minder aanwezig. soms lees ik snel, maar reageer ik niet.

Bibi: Wat spannend allemaal zeg. Wel heel rot dat je zo slaapt.
    Je hebt je energie straks hard nodig voor de bevalling. Ik wens je veel sterkte met de laatste loodjes.

Denise: Doe voorzichtig meis, jij en je baby zijn nummer 1 en harde buiken lijkt me niet zo goed. Ik zag dat je alweer 33 weken bent. Jeetje wat vliegt de tijd.

Marsonny: Tis je zo gegund. Dit is en blijft een plakbeeb. Wat fijn dat alles goed was bij de echo. Geniet lekker van Groningen, even een paar dagen eruit.

Twinkle: Balen dat de follikels nog niet groot genoeg waren. Hoop dat ze woensdag gegroeid zijn. Zouden ze in 2 dagen zoveel kunnen groeien, of niet? Sorry, ben daar niet zo in thuis.
    Dus je blijft nu prikken? Gaat dat een beetje? Het went snel denk ik hoe stom dat ook klinkt. Ik injecteer mezelf wekelijks met vit b12, dus ik weet er wel wat van. Alleen jouw injectie zet je in je buik. Die hormooninjecties die ik kreeg deden ze ook in mijn buik.
    Meid, ik blijf aan je denken en voor je hopen. Sorry, even vergeten, maar als je follikel groot genoeg is doe je dan via ziekenhuis inseminatie, of is het de bedoeling dat je dan gemeenschap hebt?

Dolfijn: Alles goed? Je mannetje is zo cute!

Nog even over hier: Ik ben dus zo om de twee weken ongi, vorige week afgezien, zoveel pijn.
    Verder zit ook een hoop spanning. Maar heb inmiddels wel een opluchting gehad qua werk. Sorry, kan hier niet vertellen in details ivm mogelijke herkenning, maar wilde wel delen dat dit een enorme stress factor was. Bedrijf heeft me letterlijk psychisch naar de kl*te geholpen, wat zich in extra lichamelijke klachten uitte. Hoop dat ik nu door dit alles wat meer rust krijg en kan leren omgaan met beperkingen die ik heb (endometriose is chronische ziekte die steeds erger wordt als je het niet onderdrukt met medicijnen, tja en dat kan dus nu niet als je kinderwens hebt). En wat ik vooral hoop is dat als ik nu wat rust krijg in mijn lichaam deze plaats kan maken over een tijdje voor een plakbeeb. O ja, bibi, ik heb pas eind September afspraak bij gyn.
    Nou ja, pas, dat gaat nu heel snel. Vrees dat ik voor die tijd niet meer zwanger raak, aangezien cyclus totaal van slag is, maar wie weet gebeurd er nog eens een wonder.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh wat fijn Marsonny! Ben blij te horen dat alles goed is! Hoop dat je nu langzaam kunt gaan genieten.. wanneer heb je volgende afspraak? Begrijp goed dat het nog wel even spannend blijft hoor meis! KNUF

@Twinkle; ik duim voor mooie eitjes woensdag! :)

@Bibi; nog even volhouden meis, ik ben heel benieuwd maar het is blijkbaar nog niet de tijd van jullie wondertje.. Succes meis, denk aan je! KNUF

@Musicalfan; bedankt voor alle lieve reacties weer op hyves :) Altijd fijn om te lezen! Hoe is het verder met je?

@Denise; bijna verlof! wat is de tijd snel gegaan! Geniet nog even van je laatste daagjes werken!

Voor allemaal.. KNUFFEL van Beau :D

xx

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat er wat opluchting is vanaf je werk meis.. als je meer kwijt wilt mag je altijd PB-en ;)
    Doe rustig aan en doe je ding.. jij red je wel meis maar blijf om jezelf denken!
    Ik blijf duimen voor die plakbeeb voor je! :) xx

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Thanks lieve dolfijn en knuffel terug aan die kleine man! xxx

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Twinkle, wat spannend zeg, ik hoop dat alles goed groeit

Marsonny, gefeliciteerd met je superecho en intake, heerlijk zo'n plakbabe

Jeetje Musicalfan wat een gedoe, wel fijn dat je werk nu geen stressfactor meer is.

Dolfijn, je ventje heeft echt een supersnoetje, snoetje om trots op te zijn haha

hier gaat het op zich wel redelijk, gun mezelf uit werk gewoon te weinig tijd om te rusten, met dit weer vind ik het ook wel heel fijn om lekker met de hond te wandelen en het huishouden houd ook niet op al doe je het met z'n tweeen.
    Eigenlijk zou ik gewoon halve dagen moeten werken, dan heb je gewoon net wat meer tijd, maar goed, dit gaat dus niet ivm vakantieplanning. Moet voor mijzelf gewoon tijd maar wat beter verdelen denk ik

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan bedankt weer voor de lieve woordjes:) nee ik spuit hormonen en als mijn eitje dan groot genoeg is gaan we aan de klus:D een follikel groeit ongeveer 2mm per dag dus dan zo hij woensdag zeker nog niet groot genoeg zijn;) fijn dat je werk niet meer een stressfactor is ik hoop dat je snel weer beter voelt en je weer voor een wondertje kan gaan en je weet als er wat s je mag altijd pben:) knuff

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Denise; dank je meis :) ben ook zeker trots op zijn mooie koppie :D En denk aan jezelf, je hebt je energie straks echt hard genoeg nodig!

@Twinkle; ik duim voor mooie eitjes!

@Hier; weer naar CB geweest: 61 cm en 5900 gram :D Dus we doen het nogsteeds prima! Prikjes zijn even uitgesteld om hij eindelijk wat opknapt van zijn verkoudheid.. dus dat komt volgende week ofzo wel..
    Hij loopt iets voor op ontwikkeling maar das verder pima! Dus hier weer een trotse mama!

Geniet van het zonnetje meiden! xx

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; geef die super-man van jullie maar een dikke knuffel terug! wat heerlijk dat Beau het zo goed doet. En dat hij eindelijk opknapt want dat gesnotter is maar niks.

@ Denise; toch op tijd je rust nemen meid. Ik ben daar ook niet zo goed in, er zijn altijd wel duizend-en-een dingen te doen in huis, maar je gezondheid en die van je kindje gaan voor. Fijn dat jij in elk geval ook weinig last van kwaaltjes hebt. :)

@ Musicalfan; Gelukkig heb je in elk geval qua werk een beetje een positief bericht dus, fijn meid. :) Wel heel vervelend dat het verder nog steeds niet zo lekker met je gaat. :( Je hebt gelijk, het is zó eind september en ik hoop echt van harte dat je dan verder geholpen kunt worden en eindelijk wat wijzer zult worden bij de gyn! En intussen blijven we gewoon duimen voor een groot wonder voor jou. *knuf*

@ hier; om 14:15 weer naar de vk. En ik elke keer maar hopen dat het de laatste keer is. ;) :p Vannacht weer kramp gehad in mijn buik en net eventjes, maar het zet nog steeds niet door. Ik hou jullie op de hoogte. ;)

@ Marsonny; ow, vergeet ik jou bijna en je had nog wel zo'n geweldig nieuws! Ik ben echt blij voor jullie dat de echo zo goed is gegaan! Kun je nu al wat meer ontspannen en genieten?

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Beau:) wees jij maar trots op dat mooie koppie in levende lijve is hij nog veel mooier;) dankje wel je bent een lieverd we zullen het zien morgen ben heel benieuwd:(

@ bibi succes bij de gyn ik hoop dat het snel wil gaan doorzetten;)

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; jullie wondertje houdt het uit :p ik hoop jij ook nog.. en hoop met je mee dat dit de laatste keer VK is voor je! Je houdt het voor nu nog even spannend :D ik kijk uit naar je berichten!

@Twinkle; dank je meis, je gaat Beau in oktober weer zien :D

Deel Deze Pagina