We zijn weer goed gekeurd hoor. Weer een afspraak staan voor volgende week dinsdag. Ze zegt 'dan doen we gewoon de 9de, we hebben tijd zat'. Hallo!! :x Het is natuurlijk ook zo, zolang de kleine het goed maakt daarbinnen is het prima, maar ik hoop toch echt dat dinsdag niet meer hoeft hoor. Ikke is nieuwsgierig!!
@ bibi fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn ik hoop dat je niet tot dinsdag hoeft te wachten hoor meid ik hoop dat jullie kleine wondertje zich snel zal aankondigen
hier net terug van fm en helaas nog geen goed nieuws er was geen 1 follikel verder gegroeid dus gewoon door blijven prikken vrijdag fm 3 maar dan bij de gyn alleen niet mijn eigen gyn want die is op vakantie
Hè Twinkle, wat vervelend. Hopelijk krijg je vrijdag beter nieuws meid! Als de follikels niet genoeg groeien, kunnen de medicijnen dan verhoogd worden ofzo? Dikke knuffel voor jou meis!!! Hier verder geen nieuws, we wachten gezellig verder...
@ bibi ik hoop het ook ik prik gewoon verder ik heb geen idee dat vraag ik vrijdag even aan de gyn want weet het zelf echt niet
Meiden, ben volgens mij de slijmprop kwijt! Echt heel vies, getver. Maar er gebeurt in elk geval weer wat. Ik heb in elk geval ineens heel sterk het gevoel dat het bijna zover is, we zullen zien of mijn gevoel me niet in de steek laat...
ooh bibi wat ontzettend spannend.................mijn duimen draaien hahah hey meiden, ik doe mee met buik van de maand!
Goeie morgen meiden, Wat spannend Bibi!! Oh, ik hoop dat je de nacht een beetje bent doorgekomen.. en misschien dat je zelfs al bezig bent.. Heel benieuwd naar jullie wondertje! Heel veel succes meis! Je weet waar je het voor doet @Hier; Weinig op het forum momenteel.. Hebben onze 1-jarige Spetter te logeren tot zaterdag dus best druk met twee van die kanjers! Maar errrug gezellig! Dus ik hou het hier even in de gaten voor Bibi (en gelukkig heb ik Twinkle die me op de hoogte houdt .. Dank je meis!) en na het weekend ben ik er weer wat meer.. KNUF meiden! @Denise; ga zeker even op je stemmen!
@ Denise; zal dalijk eens kijken bij buik van de maand! @ Dolfijn; ga vooral lekker weekend houden, volgens mij blijft onze uk voorlopig nog zitten, die heeft het wel naar z'n zin. Dacht gisteren echt 'yes, er gebeurt wat!' maar alles is weer helemaal rustig vandaag. @ Twinkle; voor het geval ik hier vanavond of morgen even niet kan zijn (zal wel niet, maar je weet nooit ) wens ik je alvast veel succes morgen bij de gyn. Hopelijk goed nieuws!
@ dolfijn geen dank doe het graag geniet lekker van Beau en spetter @ bibi dankje wel ik hoop dat het snel gaat doorzetten meid
En Bibi? is er al meer activiteit? Ik ben heel benieuwd hoelang je nog door moet lopen voordat je jullie wondertje mag gaan bekijken! Ik hoop natuurlijk niet al te lang meer.. kan me goed voorstellen dat je er nu wel een beetje klaar mee bent en heel nieuwschierig bent naar jullie kleintje! KNUF meis en zet em op!
nog geen nieuws hier bibi ik hoop dat jullie kleine wondertje snel komt nou meiden vandaag fm 3 gehad en weinig nieuws te melden geen goed nieuws dus nu maandag terug voor inmiddels fm 4 de gyn zag twee follikels die verder kunnen gaan groeien maar ze groeien nog niet zoals het moet zijn dus afwachten maar weer en gewoon verder prikken heb net maar weer een voorraad fostimon gehaald ik baal er even flink van:x heb ook echt even het idee dat ik voor niks aan het spuiten ben maar het komt vaker voor dus geduld hebben maar
Je houdt het uit Bibi Ik hoop dat je je nog een beetje goed kunt houden.. wachten vond ik echt het ergst.. Dikke knuffel meis, en ik denk aan je! xx
Lieve meiden! Even een kort berichtje; gisteren ochtend om 7:08 is na een snelle bevalling van 6,5 uur onze prachtige zoon Stef geboren. In het zh helaas, maar we waren al snel weer thuis en maken het prima. Foto's en bevallingsverhaal volgen nog hoor. Tot snel! Liefs, Bibi