Hier Ik ben vanaf dinsdag avond flink ziek geweest, vermoedelijk griep. Vanmorgen ging het gelukkig weer wat beter!
dolfijn en marsonny dankje wel voor de lieve reactie's dat doet me goed @ dolfijn wat een lieve foto van Beau er zit weer een lachje op mijn gezicht knuff @ marsonny wat balen dat je echt ziek geweest ben gelukkig gaat het nu beter knuff
Gelukkig gaat het weer wat beter Marsonny! Blijf rustig aan doen.. Wanneer hebje weer controle / echo? en kan je ondertussen al een beetje genieten? Ook knuffel voor jou! xx
Dank je voor je lieve woorden Twinkle! Jij kan zelf ook wel even wat opbeurende woorden gebruiken lees ik... Ik vind het echt zo rot voor jullie dat het allemaal nog niet wil vlotten. Hopelijk voel je je vandaag alweer een klein beetje beter. Doe rustig aan meis. *knuf* @ hier; alles gaat goed. Vandaag de eerste dag zonder kraamhulp, even wennen hoor. Vond jij dat ook zo spannend Dolfijn? Gelukkig komt de vk nog wel even langs. En woensdag komt er iemand van het consultatieburo dus voorlopig hebben we controle genoeg. Ik vind het toch wel fijn als er af en toe even iemand naar Stef kijkt die er echt veel verstand van heeft. Er staat een foto in mijn album dus als jullie nieuwsgierig zijn kunnen jullie ons mannetje bekijken. @ Marsonny; jij weer wat opgeknapt lees ik, mooi zo. Rustig aan!
Wat een mooi mannetje Bibi Geweldig hoe dit wondertje door jouw lichaam is gevormt hé?! Ik was blij dat er geen kraamhulp meer was.. hihi maar ben nogal op me eigen ding gesteld Had gelukkig ook al snel mijn draai gevonden en ben de eerste weken gewoon elke keer even naar het inloopspreekuur gegaan van CB om te wegen.. Dan wist ik dat het wel goed ging! Heeft je mannetje al zijn hielprikje en gehoortest gehad? Dat vond ik echt heel erg! Geniet er lekker van meis! @Hier; gisteravond even dipje gehad.. Beau had een slechte dag met drinken, en ik kan dat zo slecht loslaten! Dus ik maakte me meteen weer zorgen.. Gelukkig heeft hij vannacht ingehaald en zit hij nu weer redelijk op ritme! Dinsdag weer even wegen en dan toch echt zijn prikjes.. hadden deze uitgesteld ivm verkoudheid.. maar zal nu toch wel moeten! @Denise; hoe is het met jou? en hoe heeft je buik het gedaan in de wedstrijd? @Twinkle; hoop dat je je iets beter voelt meis! KNUF @Marsonny; al weer helemaal opgeknapt? blijf rustig aan doen!
Lieve lieve Twinkle, ik wordt er gewoon net zo verdrietig van. Het is gewoon niet eerlijk. Snap heel goed dat je boos bent en baalt. Meis, een hele dikke knuffel voor jou en hopelijk kun je vol goede moed straks weer verder. Ik denk aan je. xxx
Marsonny: Balen van de griep, gelukkig dat je je weer iets beter voelt. Doe rustig aan meis. Zijn ze op werk nog steeds begripvol? Je had je toch ziekgemeld? Of ben je intussen weer aan het werk? Liefs Dolfijn: O, ja ik ken dat moeilijk dingen loslaten en zelf dingen onder controle willen houden (wbt kraamhulp) Gelukkig dat Beau vannacht zijn schade heeft ingehaald. Hij is zo cute en wat groeit hij goed. Bibi: Wat een prachtig mannetje hebben jullie op de wereld gezet. O, zo superschattig. smelt..smelt. Als ik jullie wondertjes zie verlang ik nog meer nog zo'n wonder van mezelf. Maar dat komt vast ooit eens. Geniet ervan meis, en elke moeder is in het begin wat onzeker. Komt goed hoor en er is niets raars aan. xxx
bibi Wat een knap mannetje. Kan me voorstellen dat het spannend is als de kraamhulp er niet meer bij is, maar dat komt vast wel goed!! dolfijn Gelukkig heeft de kleine man zijn dipje weer ingehaald ik kan me goed voorstellen dat het niet lekker zit als die niet voldoende gedronken heeft! Hier Ik heb vakantie tot en met maandag, ik had me op mn werk ziek kunnen melden dat heb ik niet gedaan kan ik alsnog in overleg wel doen met terugwerkende kracht, maar denk niet dat ik dat doe. De 22ste heb ik weer een echo afspraak helemaal aan het einde van de dag & maandag moet ik even bellen voor de 12wk afspraak en dan gaan we als het goed is naar het hartje luisteren. Qua zwangerschapskwaaltjes gaat het steeds beter, heb er steeds minder last van. Pak wel mn rust als dat nodig is of ik ga vroeg naar bed toe. Gisteren heb ik ook al weer op mn paard gereden zolang dat gaat wil ik dat blijven doen & hij moet op dit moment op bepaalde punten in de training verder geholpen worden & dat kan mn man nog niet en ik vind het ook nog te leuk om zelf te doen!
Dank je wel voor de complimenten lieve meiden! Ik vind ons kereltje ook echt zó super de super knap, maar dat hoort zo als moeder zijnde hè. @ Dolfijn; dat is een hele goeie tip van dat inloopspreekuur. Woensdag komt er eerst een keer iemand aan huis, dat vind ik wel fijn, ik kijk er wel naar uit dat Stef weer even gewogen wordt. En daarna zou ik inderdaad best elke week even kunnen gaan ja, gewoon voor de zekerheid. Wat vervelend dat Beau even niet goed dronk. Ik herken het; als Stef zijn flesje een paar keer achter elkaar niet helemaal leeg drinkt zit ik meteen in de stress. Gelukkig halen ze het vaak daarna wel weer in, maar je blijft zorgen houden met zo'n ukkie. Sterkte morgen met de prikjes, dat lijkt me dus echt helemaal niks. Maar ja, het hoort er nu eenmaal bij. Wie weet valt het heel erg mee en blijft Beau hartstikke rustig. Onze Stef sliep bij de hielprik gewoon door, hihi. En papa en mama konden wel janken. @ Musicalfan; jouw tijd komt zeker nog, dat móet gewoon! Ik vind het super lief dat je toch nog zo blij voor mij kunt zijn. Dikke knuffel voor jou!! @ Marsonny; fijn dat het beter met je gaat! Goed op jezelf passen dan komt het vast goed en kun je lekker van je zwangerschap genieten. @ Twinkle; hoe is het met jou meis?? @ hier; drukke avond gehad, Stef had bedacht dat ie niet hoefde te slapen. Hij was de hele nacht nogal onrustig en vanochtend om 6:00 was hij alweer paraat dus je kunt je voorstellen hoe papa en mama eraan toe zijn... Gelukkig ligt ie nu alweer een uur heerlijk te slapen, kan ik mooi wat dingen doen. Tot gauw weer meiden!
vanmorgen bloed wezen prikken en vanmiddag bel afspraak hoop dat de uitslag er dan wel is met mij gaat het wel weer goed hoor heb er even heel goed van gebaald maar we gaan er vol goede moed weer tegen aan @ bibi dankje wel voor je lieve woordjes ik ga zo even in je album spieken ben heel benieuwd naar jullie Stef @ marsonny fijn om te lezen dat het wat beter gaat luister goed naar je lichaam meid dan komt het vast goed knuff @ musicalfan bedankt voor je lieve woordjes ik denk ook aan jou onze tijd komt daar ben ik van overtuigd knuff
nou meiden ben net gebeld en mijn ei is toch gesprongen blijkbaar boven de 12,5 mm gaat het ineens wel heel erg hard nu wachten of ik ongi ga worden als dat zo is dan volgende cyclus vanaf dag 10 weer fm en als mijn follikel/follikels 12,5mm zijn dan iedere dag voor een fm de 26ste naar de gyn om door te spreken wat we met de dosis gaan doen er is een hele kleine kans dat ik zwanger ben maar daar durf ik niet eens op te hopen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Bibi: Fijn dat je zo lekker aan het genieten bent van je mannetje. En tuurlijk ben ik blij. We leven zo mee met elkaar hier. Vanaf begin tot eind, ik vind dit een fijn topic clubje met toppertjes van lieve meiden! Twinkle: Oh, spannend meis, ik hoop dat er een wondertje alsnog is gebeurd. We draaien weer. xxx Dolfijn: Hoe is het gegaan met de prikjes van Beau? Altijd weer zo zielig. Marsonny en Denise hoe is het met jullie?
Hier: Navelwondje is open, jaja, heerlijk. Wat ontstoken, vrees ik. Erg branderig,rood en pus(sorry klinkt erg vies). Dus nu afdekken en Vrijdag controle. Wordt het erger moet ik eerder langs huisarts even naar laten kijken. maar ja, ik heb het nog wel redelijk onder controle. Dat vind ik zelf dan wel weer.Eigenwijssie die ik ben. Ik denk als iemand eraan komt, dat ie uit moet kijken dat ik hem/haar geen mep verkoop,haha! Ben wel beetje bang, moet ergens volgende week ongi worden en mijn buik doet al zo'n zeer nu, dus da's best spannend. Hoop natuurlijk dat de duivels wegblijven, maar ja, zo groot acht ik die kans niet meer. Alhoewel... ik blijf stiekem hopen. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs van mij
@ musicalfan dankje wel ik hoop dat jij ook snel verder kunt en je wens snel uit mag komen knuff hoe gaat het met je voel je je al wat beter
@ musicalfan wat een pech weer hou het goed in de gaten meid als het echt gaat ontsteken ben je nog verder van huis mijn duimen draaien meid knuff
@Twinkle; ik ga toch voor je duimen.. je weet maar nooit @Musicalfan; balen dat de wond niet goed geneest ik hoop dat het verder mee valt! Blijf rustig aan doen meis en schakel toch maar hulp in waar nodig Eigenwijsje die je bent! @Hier; Beau heeft zijn prikjes goed gedragen.. heeft maar heel even gehuild Toch blijf ik het rot vinden! Hij heeft tot nu toe minder last als vorige keer, dus ben benieuwd.. we wachten het af.. Ik ga snel me bedje in want de laatste nachten zijn best druk met Beau ( gem. 20 - 01 - 04 - 06.30.. pfffff..) geen idee waarom hij 's nachts nu weer zo vaak komt.. dus vanaf morgen avond maar weer proberen te rekken zodat hij weer gewone nachten gaat maken! Dikke knuffel voor allemaal! xx