op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    we stonden zo zielig ver weg dus dacht laat ik ons weer eens naar boven halen:D

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ja dat kan natuurlijk niet. Blij dat je zo oplet twinkle. Want als een van de leukste topics, kunnen we natuurlijk niet zakken. xxx

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nee inderdaad musicalfan:D

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Tis weer zover helaas. Die rode duivels:x
    Ik begin er steeds meer de pest in te krijgen. oke, het zou ook te mooi geweest zijn om waar te zijn,maar had er deze ronde redelijk vertrouwen in ondanks de operatie. Maar goed, nu weer die ellendige pijn. Ik ga volgende maand echt een goed gesprek voeren want ik trek dit niet langer.
    Maar vooral omdat de endometriose op alle fronten mijn leven beinvloed.(en dat is nu vooral erg negatief)
    Ik kan het niet onderdrukken omdat ik graag zwanger wil worden, maar als het met medische hulp wel lukt dan toch maar wel. Dan kan ik in ieder geval na een zwangerschap de endometriose weer onder controle krijgen, tenminste een beetje. Maar ja dan moet de arts daar wel mee in gaan.
    Pff, ik kijk enerzijds best positief naar de toekomst, maar zoals nu is dan toch de pijn weer zo overheersend dat ik daar erg down van wordt. Ik heb overigens nog 1 poging, misschien 2 voor de controle van eind Sept. Hopelijk mag daar alsnog een wonder gebeuren, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Moet wel zeggen dat de laatste 2 keer ook niet echt goed waren. De 1e keer was cyclus erg van slag, om de twee weken ongi, dus had het weinig zin, en afgelopen keer kreeg ik een blindedarmoperatie.

Overigens had ik gisteren controle in het ziekenhuis (ontzettend lekker ding, die arts,haha). Wond is ontstoken maar ze doen er niets aan. Ik moet het spoelen (liefst 2x per dag) en dan goed in de gaten blijven houden. Nou daar heb je veel aan. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Hoop maar dat het snel echt dicht zit. Maandag heb ik afspraak bij mijn huisarts, dan laat ik het daar ook nog even zien.

Hoe is het met jullie meiden, tis best stil hier. xxxx

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dolfijn: Even voor jou dikke knuf. Hoop dat het met Beau vandaag wat beter gaat. xxx

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je musicalfan.. en ja hoor Beau heeft een super dag! :D:D

Ben namelijk helemaal trots! Beau heeft al verschillende malen van rug naar buik gedraait! Filmpje op mijn hyves :D

Hier een foto nadat hij de eerste keer heeft gedraait!.. hihih mama zie je wat ik kan?? :p GEWELDIG!!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    sorry hoor, moest eerst even trots zijn :)

@Musicalfan; Balen dat de duvels er weer zijn :( Had samen met jou toch wel gehoopt op een wonder.. en dat blijf ik doen meis! Ga in elk geval het gesprek goed aan, want dit kan je inderdaad niet lang meer volhouden.. Balen van je ontsteking aan je wond van blindedarm-operatie :( Doe je wel rustig aan meis? niet teveel en te snel willen.. Ik denk aan je.. KNUFFEL van onze Kanjer!

@Twinkle; toch super dat jij al die forums maar in de gaten blijft houden ;) Heerlijk dat je er bent meis! Mijn duimen draaien nog voor je hoor! :)

@Bibi; hoe bevalt het mama-zijn je? zwaar? (dat is het soms ook!) maar ik hoop dat je bovenal geniet van je heerlijke ventje!

@Denise; hoe is het met jou meis? al een poosje niets vernomen.. denk aan je!

@Marsonny; hoe is het nu? geniet je nog heerlijk van je groeiende buikje? en hoe is het met de kwaaltjes? Alle controles verder weer goed? Denk aan je!

@All; dikke knuffel van deze trotse mama en haar boefje :D xx

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje Musicalfan, vind het moeilijk om de goede woorden voor je te vinden maar ik hoop echt van harte dat het een keer lukt om een wondertje in je armen te sluiten en dat je pijnloos verder kan

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan wat ontzettend balen zeg:( ik had gehoopt dat je nu eens mooi nieuws mocht brengen:) en dan ook nog eens een ontstoken wond:x ga zeker een goed gesrek aan want dit brengt je zeker niet dichterbij je wens ik hoop zo dat het nu snel eens meegaat zitten voor je een hele dikke knuffel

@ dolfijn wat super zeg wees maar lekker trotst hoor meiss:D leuk dat je dit met ons wilde delen;) ben ook blij met jou:) knuff

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    #1470 musicalfan, 20 aug 2011
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
    Dolfijn: super van Beau. Inderdaad we willen ook goed nieuws horen van een supertrotse mamma. En wat is het toch een heerlijk mannetje. smelt...smelt. Echt waar!
    Leuk het filmpje overigens.

Thanks meiden. Ga nu lekker op de bank met filmpje en pijnstilling(tja, die slik ik dan de hele dag). Kom er wel weer doorheen. Zal wel moeten. Ik zou het waarschijnlijk allemaal beter trekken (het niet zwanger worden) als ik niet zulke hevige pijnen had elke maand weer.
    En @ dolfijn: Ik probeer rustig aan te doen, maar ik krijg de kans niet. Work!!! Grrr, ze zitten me zo op de huid.

Lieve Denise: Jullie zijn allemaal kanjers, waar ik absoluut het fijn vind alleen al om te mogen en kunnen spuien zo af en toe (misschien iets te vaak helaas). Ik wil alleen maar positief kijken naar de toekomst, maar prive gebeurd er teveel shit waar ik helaas in zit nu, hoe ik mijn best ook doe. Ik vind het lief als jullie dan reageren, maar dat hoeft niet natuurlijk. Ik weet dat we hier aan elkaar denken en dat vind ik al superlief en fijn.
    Maar ja, ik kom er wel.Lief trouwens ook dat je het schrijft. Ik ben nu zelf bijna 1,5 jaar verder met het proberen om zwanger te worden, maar daadwerkelijk heb ik maar 12 pogingen gehad, waarin het 2 keer al pril misging. En ik weet dat een jaar niet eens zo lang is, maar als artsen zeggen dat het noodzakelijk is zsm zwanger te raken, moeten ze daar ook wel wat mee doen. Daar ben ik nu wel over uit. Maar omdat ik alleen ben, lopen ze wellicht wel wat minder hard.
    Hoe gaat het verder met jou?

Twinkle: Je bent lief:)Hoe gaat het nu met jou? Jij moet nu wachten op aankomende ongi en dan weer verder met hogere dosis spuiten toch? Mag ik vragen, de spuiten die jij krijgt is toch om het opwekken van een goede eisprong?
    Want wellicht schort daar bij mij ook wel een probleem. Hou je haaks meis!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; wat rot toch weer meis. :( Inderdaad lekker op de bank kruipen en goed voor jezelf zorgen meid! Hopelijk kun je de problemen op je werk ook oplossen, heel vervelend dat het daar allemaal niet lekker loopt. Sterkte en weer een héle dikke knuffel vanaf hier!

@ Dolfijn; jippie, wat een knap ventje heb je dat ie al kan draaien! Leuk joh! Grappig waar je allemaal trots op kunt zijn hè. Wij zijn al helemaal happy als Stef een boertje laat, haha. :D
    Het mama zijn bevalt me goed hoor, maar ik ben heel blij dat jij ook zeg dat het soms zwaar is. ;) Stef is een super lief, makkelijk mannetje en ik ben super gelukkig met hem, maar ik ben ook nog heel emotioneel. En al die visite is erg leuk en lief bedoeld, maar soms wordt het even teveel. Komende week spreek ik wat minder af, even rust met z'n drietjes. ;)

@ Twinkle; hoe is het met jou?

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Musicalfan; ik weet dat werk je op de nek zit en dat je daardoor niet rustig aan kan doen.. maar ik blijf het zeggen omdat het zo belangrijk is voor je herstel en een beetje rust in je hoofd.. het is je allemaal namelijk zo gegunt!
    Blijf vechten voor jezelf meis en ik hoop dat ze nu toch echt iets voor en met je gaan doen!

@Bibi; haha ja hoor, mama zijn kan ook best zwaar zijn! Let idd op met afspreken dat het jouw kraamtijd is.. en dat je dus nog in het ritme moet komen van deze hele nieuwe situatie.. als je teveel afspreekt vergeet je te genieten.. Dus niet meer dan twee per dag heeft het hier goed gedaan! Dan had ik ook echt tijd om even met ze te kletsen en tussendoor te slapen.
    Fijn dat Stef het verder zo geweldig doet, voor je het weet ligt hij ook te draaien :D hihih nu trots met een boertje: wat ga jij nog veel trots zijn dan!
    Die emoties komen wel goed hoor meis, hou in gedachten: 9mnd op / 9mnd af.. KNUF

@All; gister gevloerd door migraine aanval :( Lange tijd niet zo heftig gehad.. dus lag om half 10 al in bed met twee paracetamol.. was voor het eerst dat ik baalde dat ik BV geef :) kon nu geen ibuprofen pakken..
    Gelukkig hield Beau er rekening mee en kwam hij vannacht pas om 04.45u en om 07u dus dat was wel heel fijn!
    Vandaag maar even rustig aan doen, want het zeurt nog wel wat na!

xx

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle
    Wat balen dat je ei toch al gesprongen was, maar als ik het goed begrijp is er een kans op een klein wondertje? Ik ga in ieder geval met mn duimen draaien voor je!

Musicalfan
    Wat vervelend dat het wondje bij je navel is gaan ontsteken, mijn man had het bij 1 van die wondjes in zijn lies.
    Wat ontzettend klote dat je toch ongi bent geworden, kan me voorstellen dat je met de druk van werk, gezondheid en artsen die roepen dat het allemaal snel moet gaan het allemaal even niet meer ziet zitten!

Dolfijn
    :D Wat leuk dat Beau al zo goed heen en weer draait!! Leuke foto van je mannetje, wat heeft die veel haar trouwens!

Hoe gaat het nu met je nog last van hoofdpijn/migraine?

Bibi
    Wat mn schoonzusje deed die deelde de dagen in de agenda op in 4 blokken en plande in 2 blokken visite en in 2 blokken zetten ze een kruis zodat ze ook niet in de verleiding zou komen om te veel visite te gaan plannen op 1 dag.

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het steeds beter, heb gelukkig niet zo vaak last meer van onstilbare honger dat is iets waar ik echt moedeloos van werd, want op een gegeven ogenblik weet je niet meer wat je moet eten.
    Ben wel lekker vergeetachtig, dromerig en kan overal slapen zelfs op mn werk :) (met de slaapdienst slaap ik normaal niet zo goed)

Een groeiende buik heb ik nog niet echt, meer opgeblazen darmen, waardoor het soms wel lijkt of ik al 19 weken zwanger ben. Pas mn eigen kleding nog steeds alleen vanwege die darmen is het niet zo prettig als ik met een dichte broek ga zitten, dus aan al mn broeken zit een elastiekje, wel lastig al ik weer sta of ga lopen dan zakt de broek van mn kont :)

Gisteravond riep ik manlief en ik zei moet je voelen je kunt nu boven mn schaambeen echt een bolletje voelen, hij durfde het 1st niet :), maar ik heel droog je prikt het heus niet lek hoor ;) en je hoeft niet hard te duwen al wil je het voelen. Toen probeerde die het toch, maar en vond het wel bijzonder & zei heel droog is dat je baarmoeder, duh schat wat denk je dan dat het is :) ;) :D

Gisteren mn broers & 2 vriendinnen op de hoogte gebracht van de zwangerschap, had tot nu toe nog totaal de behoefte niet om het te vertellen.

Vanmiddag om 17.50 hebben we 2de echo, vind het best spannend, want tja zal het nog leven ja of nee :)

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    brrr weetje wat ik ook een ramp vind zo'n zwangerschaps-gym/yoga/huppeldepup clubje ik ben helemaal niet zo van in een groepje iets doen. Hoe hebben jullie dat gedaan bibi, dolfijn & denise?

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb best wel baat gehad bij de yoga, het was daar best gezellig en je kan wat vergelijken, maar meer hoeft voor mij eerlijk gezegd ook niet. We hebben straks nog wel zo'n terugkom middag met baby's en dan is het voor mij ook klaar.
    Ik ga ook naar zwangerschapszwemmen maar ook daar ben ik wat meer op mezelf, ik geef anwoord als er wat gevraagd wordt maar meer niet eigenlijk

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan hier gaat het goed hoor meid voel me prima heb vandaag wel echt last van buik en rugpijn de hoofdijn word ook steeds erger maar dat mag mijn goede humeur niet drukken:) en tuurlijk mag je dat vragen het is inderdaad om een goede eisrong op te wekken;) of de dosis omhoog gaat dat hoor ik vrijdag dan heb ik een afspraak bij de gyn:) knuff

@ marsonny dankje meid:) fijn om te horen dat het al een stuk beter met je gaat zie dat je vanmiddag de tweede echo hebt ik hoop dat alles goed is meid het komt vast allemaal goed;) knuff laat je even weten hoe het was

@ bibi hier alles goed hoor morgen als het goed is mijn nod heb normaal een lf van 10/11 dagen maar weet niet of mijn lf door de hormonen is veranderd:( lekker aan het genieten van Stef

@ dolfijn knuff ik hoop dat het vandaag een stuk beter gaat want migraine is geen pretje manlief heeft dat ook eens in de zoveel tijd toe we elkaar net leerde kennen had hij er erg vaak last van:(

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Marsonny; hoe was de echo meis? ik heb aan je gedacht! ik hoop echt dat alles goed is en dat je nu verder mag gaan genieten! Laat je het weten? KNUF!!
    Ik ben trouwens ook niet van het clubje gebeuren.. dus heb cursus samen bevallen gedaan.. alleen met manlief gewoon lekker thuis, voordeel was dat vriendin deze cursus geeft dus dat het zo kon :) Moet alleen zeggen dat je er niet zoveel aan hebt als je weeenstorm krijgt hihihi Bevallen kan je toch wel hoor!

@Hier:
    een raar weekend gehad: vriendin oudste bonuszoon in uit huis getrapt (haar ouders zijn gescheiden, woonde daar, moeder kwam broertje ophalen.. kwam ruzie.. zij is er tussen gesprongen dus volgens vader voor moeder gekozen dus oprotten!:$:x) ik begrijp niet hoe je als ouders zo met je dochter om kan gaan..
    maar goed, bij haar moeder wonen is geen optie (moeder is verslaafd :() dus Bureau Jeugdzorg ingeschakeld.. en die kunnen op dit moment geen woonruimte voorzien omdat ze 18 is (stomme Ned. wet die je met 18 ineens als volwassen ziet en alsof je dan geen hulp meer nodig zou hebben!!:x)

Dus nu besloten dat ze voorlopig hier blijft wonen.. dus vanaf nu een extra dochter in huis.. pff.. moet nog even aan het idee wennen hoor.. maar komt wel goed.. ze is gelukkig niet moeilijk!
    maar goed, betekende wel even een boel werk.. we hadden de zolder vol gezet met de spullen van bonuszoon en vriend omdat ze gaan samenwonen.. maar daar moest nu weer iemand slapen, dus alles moest achter de schotten en verder weggezet worden..

Al met al een boel werk, maar nu een leuke kamer voor haar gemaakt.. Ze heeft vandaag haar spullen mogen ophalen bij haar vader dus die heeft ze gelukkig wel.
    Hopelijk vind ze een beetje haar plekje en gaat ze zich weer wat beter voelen.. ze was echt zo van slag en verdrietig :( Heel vervelend om te zien!

Vanavond liet Beau haar weer lachen :) Dus die helpt ook goed mee!

nu eindelijk even alleen met manlief (kids hangen allemaal buiten :)) dus ga even lekker bankhangen..

Sorry dat ik verder even niet reageer op jullie, maar ik hoop dat jullie het begrijpen..

Dikke knuffel! xx

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dofijn heb al in ander topic gereageerd maar hier ook even jullie zijn echt zo lief respect dat jullie dit maar even doen:) knuffel

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D De echo was goed!
    Het hartje klopte & het was druk aan het bewegen hebben het koppie van de zij, voor en achterkant gezien!
    Voor de rest; maag, blaas, hersenhelftjes, ruggenwervels, ribbetjes, handjes, vingertjes, voetjes en nieren gezien!!

Dolfijn
    Jeetje dat is niet niks iemand in huis erbij nemen, vind dat wel moedig van jullie dat zou echt niet iedereen doen!

Deel Deze Pagina