op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny wat super zeg fijn dat alles goed was:D je zag toch wel een beetje op tegen deze echo ik hoop dat je nu lekker kunt gaan genieten en kruip maar lekker op die roze wolk:) knuff

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    vrijdag afspraak gyn ben benieuwd:) ik hou jullie op de hoogte
    vandaag als het goed is mijn nod heb altijd een lf van 10/11 dagen maar tot nu toe niks misschien door de hormonen een langere lf:(

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Marsonny; oh wat heerlijk meis! ben echt blij je bericht te lezen! Heb veel aan je gedacht en geduimt dat nu wel alles goed mocht zijn.. echt even kippevel hier.. Ben zo blij voor je!
    Ga nu echt proberen te genieten.. het gaat straks ineens heel snel.. Dikke knuffel meis!

@Twink en Marsonny; tja, misschien is het knap maar wat moet je anders.. je laat een grietje van 18 toch ook niet op straat staan? en zeker niet als het het vriendinnetje is van je zoon.. Dus ach, we redden ons vast wel!
    Vandaag haar ingeschreven bij de gemeente.. dus het is nu helemaal officieel :)
    Ze is een stuk meer ontspannen en knapt duidelijk op :D Dan weet je waarvoor je het doet!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik duim Twinkle :D:D

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    knuff dolfijn;) en dankje:)

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden 1 dag later als normaal net ongi geworden vrijdag naar de gyn komt wel goed uit dat is dag drie en dan moet ik weer beginnen met spuiten dus als de dosis omhoog moet kan ik daar direct mee beginnen:) voel me niet rot of baal eigenlijk niet ik wist eigenlijk toch al dat het hem niet ging worden deze ronde dat komt misschien raar over maar er was een hele grote kans dat ik mijn ei had gemist dus de teleurstelling had ik al gehad toen ik dat te horen kreeg

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle vind je zo stoer & knap dat je er zo goed mee omgaat!!
    Ik ga keihard duimen dat er deze ronde mooie eitjes te zien zijn bij de fm!!!

Hier
    In mijn fotoalbum staan de echo foto's

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny dankje wel:) ga zo even in je album spieken

@ hier mijn ongi verloopt wat raar gisteren wat bruin en wat bloed en tot nu toe allee af en toe wat bruin met afvegen morgen maar even overleggen met de gyn wanneer ik moet starten met spuiten:(

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    mijn ongi is goed doorgebroken dus reken gisteren toch als dag 1 morgen weer beginnen met spuiten:) morgen ook naar de gyn hou jullie op de hoogte

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou net terug van de gyn alles doorgesproken en hij is niet helemaal tevreden over hoe de cyclus is verlopen maar zo dacht ik er zelf ook over:D we gaan deze ronde starten met dezelfde dosis als de vorige cyclus maar gaat het weer zo langzaam als de vorige cyclus dan gyn bellen en gaan we de dosis aanpassen:D hij zegt je gebruikt de hormonen om te stimuleren dus moet de eisprong ook wat sneller gaan komen ook is hij niet tevreden over mijn lf die vind hij eigenlijk iets te kort:( dus nieuw recept meegekregen ga nu na een dag na de eisprong drie maal daags lutinus tabletten inbrengen voor de progesteron waarde als ik de 15de dag niet vloei dan een zwangerschapstest doen als deze positief is de lutinus blijven gebruiken tot ongeveer 8 weken zwangerschap is deze negtief dan stoppen en wachten op ongi dus al met al weer een hele waslijst maar ben tevreden met het resultaat:) we gaan er weer voor deze ronde zometeen gelijk maar even naar de apotheek en dan begin ik vanavond weer met spuiten

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; jippie, een mooie echo lees ik, gefeliciteerd! Nu lekker genieten meid, dat heb je verdiend. :)
    Ik heb yoga gedaan. Ben zelf ook niet zo van de clubjes, maar ik vond het toch wel fijn om andere zwangeren te spreken en om je voor te bereiden op de bevalling. Heb wat betreft ademhaling en persen echt wel wat gehad aan hetgeen ik daar geleerd heb.

@ Dolfijn; wat fijn om jouw berichtje te lezen; '9 maanden op/9 maanden af'. Ga proberen het in gedachten te houden want het gaat echt niet zo lekker met me op het moment. :( Ik eis misschien ook wel teveel van mezelf, wil meteen weer van alles in huis doen en eten koken en een perfecte mama zijn voor Stef en dat lukt dus allemaal niet...Vraag me af en toe echt af hoe ik dat allemaal moet gaan doen als mijn vriend weer aan het werk is. En dan moet ik ook nog ergens mijn studie gaan oppakken, kan er soms echt moedeloos van worden. En dan voel ik me weer een zeur omdat ik gewoon dolgelukkig zou moeten zijn nu met zo'n prachtig gezond ventje. Hoop echt dat ik me snel weer een beetje de oude ga voelen want dit is niet fijn...
    Maar goed, hoe is het bij jou? Druk lees ik met een logee in huis? Knap dat je dat allemaal aan kunt hoor!

@ Twinkle; jij bent weer positief, mooi! Veel succes weer deze maand meis!

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat vervelend dat het niet zo best gaat maar meid het komt allemaal goed vraag niet teveel van je zelf meid je bent net bevallen en geloof me je bent een goede moeder;) knuff

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    pff, meiden wat een verhalen weer.

Marsonny: Wat onwijs fijn dat alles goed was. Nu hopelijk kun je echt wat meer rust krijgen en genieten.

Twinkle: Meis, wat een hoop gaat er weer op je afkomen deze cyclus. En wat knap dat je weer zo positief bent. Hopelijk mag het deze ronde nu eens allemaal geluk brengen. Er wordt in ieder geval goed meegekeken en dat is fijn.

Dolfijn: Zo dat is me wat, schoondochter in huis nemen. Hoop dat alles goed gaat. Idd je zet iemand niet zomaar op straat, maar in huis nemen is ook best een hele grote beslissing.
    Hoop dat je inmiddels weer beetje bent bijgekomen van de migraine.

Lieve bibi, kersverse moeder en wat onzeker, maar dat hoort er allemaal bij. Let goed op jezelf meis. Komt allemaal goed en ik vind de tip van het strepen in de agenda wel goed. Dat je dus niet de hele week een huis vol visite hebt. Knuffel voor jou en stef. Enne, we willen soon wel weer een foto spotten hoor van de kleine.

Denise: Het gaat allemaal erg hard nu. Spannend hoor!

Hier geen kans komende ronde helaas. Maar er is ook veel gebeurd deze week. Ga ik jullie verder niet mee lastigvallen, maar ben echt aan het wachten op de tropenjaren, want men, zo is het allemaal echt niks.

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; het onzekere hoort er zeker bij hoor meis! neem je tijd om in het nieuwe ritme te komen.. je leven staat op z'n kop hoe positief ook! Je hebt in elk geval je gehele kraamperiode nodig om te wennen.. gebruik deze dus ook :) en vergeet natuurlijk niet te blijven genieten van je heerlijke ventje!

@Twinkle; ik ben aan het duimen :D

@Musicalfan; je valt ons nooit lastig met je verhalen.. we willen er graag voor je zijn! hele dikke knuffel meis.. ik denk veel aan je..

@All; nieuwe huisgenoot bevalt prima :) Ze is zo opgeknapt; zo vrolijk en ontspannen.. dan weet je echt waar je het voor doet! :D
    Migraine is weer verdwenen, hoofdpijn is nog wel blijven hangen maar ook die lijkt nu gezakt. Had ook zeker te maken met slechte nachten.. Beau drinkt veel de laatste nachten wat betekend dat ik er ongeveer elke 2u wel uit moet ;) dus best vermoeiend.. maar ach, we komen er wel door.
    Verder geniet ik nogsteeds super van ons Boefje.. hier nog even een foto om jullie mee te laten genieten :)

Dikke knuffel voor allemaal en kusje van Beau xx

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    nog eentje: in de bakfiets.. we hebben zoveel plezier er samen van :D echt genieten.. kan het iedereen aanraden!!

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Marsonny; net eindelijk je echo foto's bekeken.. mooi hoor :) Heerlijk zo'n wondertje wat in je buik groeit.. Geniet ervan!

@Denise; hoe is het met jou meis? alles nog goed? en volop aan het genieten nu je verlof hebt? ik hoop het wel!

xx

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Marsonny: Wauw, mooie echo. Echt zo gaaf. Genieten hoor!

Dolfijn: Je bent lief. Gelukkig dat het zo goed gaat met nieuwe huisgenoot. Idd daar doe je het voor.
    En hoop dat de hoofdpijn weer volledig wegtrekt. En dat Beau wat meer uurtjes weer door gaat slapen.
    Over de foto's, smelt smelt.... Lekker ding is het hoor! xxx

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Thx lieve meiden, jullie zijn schatten!! Dikke knuffel voor jullie allemaal!

@ Dolfijn; wat een leuke foto's! Echt een guitig snoetje heeft Beau, super leuk om te zien! Een bakfiets is ook een idee inderdaad. Heb er zelf ook aan gedacht alleen ik vind het zo lastig rijden. Heb er op het werk een paar keer mee gefietst, de eerste keer was echt een drama. :) :D Ik koop gewoon een mamafiets, stoeltje heb ik al liggen, van een vriendin gekregen.

@ Musicalfan; Wat rot dat je deze maand geen kans hebt. :( Als je wat kwijt wil moet je het hier gewoon plaatsen hoor, daar zijn we voor. ;)

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan lastig vallen doe je ons nooit dat weet je toch;) als je je ei kwijt wil moet je dat wel doen meid want wegstoppen helpt niet:) ik hoop dat je wens snel werkelijkheid gaat worden;) knuff

@ marsonny wat een mooie echo's zeg lief dat je dit wil delen;)

@ dolijn dankje wat een lieve foto's weer van Beau daar word je toch blij van:D wat fijn dat de migraine is afgezakt;) knuff

@ bibi knuff terug;)

hier gaat het goed voel me prima netnog heel leuk nieuws gekregen mijn vriendin is zwanger ze zag er een beetje tegen op om het te vertellen omdat wij al zo lang bezig zijn en bij haar is het raak in rone 1 mar benzo blij voor haar:D

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; ja, mamafiets met stoeltje is ook een idee.. ik vond het alleen jammer dat ik Beau nu nog niet mee kon nemen.. want dan moeten ze echt zelfstandig kunnen zitten.. Plus als het wat kouder is en nat dan doe je het ook niet zo snel.. Nu zit Beau heerlijk en lekker droog! Leuke winterzak gekocht.. een jasje met voetenzak er aan vast.. dus lekker warm! Het fietsen is even oefenen, maar het went wel hoor :)

@Twinkle; fijn dat je je goed voelt meis! en super van je vriendin! Nu hopen dat het voor jullie snel raak mag zijn!

@Musicalfan; dank je meis :)

Deel Deze Pagina