op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; daar zit wat in ja. En je kunt je bak natuurlijk helemaal vol laden met boodschappen, dat is ook wel handig. Ik zal er nog eens over denken. :) Alhoewel ik wel meet van het wandelen ben dan van het fietsen. En ik hou al helemaal niet van kou dus ik zie mezelf er in het najaar en de winter toch niet snel met de fiets op uit gaan. :D

@ Twinkle; wat een leuk nieuws van je vriendin! Knap dat jij zo blij voor haar kunt zijn. Weer een babytje waar je straks van mee mag genieten in afwachting van jullie eigen wondertje. :)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn en bibi dankje wel;) onze tijd komt daar ben ik van overtuigd:)

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Heb het zo druk de afgelopen dagen, lees wel mee op mn mobiel, maar kan daar niet mee in het topic reageren en ik zit op het moment amper achter de computer.

Van het weekend zijn mn ouders geweest, mn mams had 4 positiebroeken bij de kringloop winkel gekocht, 3 zaten er goed & 1 zat echt niet lekker die gaat weer terug naar de kringloop.

Dat was alleen nog niet alles de kofferbak ging open en daar kwam een kinderwagen & maxi cosi uit :( ik heel droog ik heb toch al een kinderwagen & maxi cosi?? Ja zei mn moeder maar daar konden toch geen adapters voor de maxi cosi op, ja dat klopt ik had er een quinny zapp buggy bij willen halen voor het geval ik idd even snel een boodschapje moest halen, daar zitten ook adopters bij.
    Oke nu heb ik dus 2 kinderwagensets :) en van die van mn ouders gaan we alleen het onderstel gebruiken en tegen de tijd dat de kleine niet meer in de maxi cosi past zetten we het hele spul op MP :)

Ik moet me voor houden ze bedoelen het goed ;)!!

Vandaag naar de VK geweest, maar helaas het hartje niet kunnen horen de kleine uk lag onder mn schaambeen en was niet van plan naar boven te komen, dus over 2 weekjes een nieuwe poging & over een maand weer controle.

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny jammer dat je het hartje niet hebt kunnen horen ik hoop dat jullie kleine er over twee weken wel zin in heeft en jullie het hartje weer kunnen horen;) lief dat je moeder positie broeken heeft gekocht

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel jammer, maar ik was er al wel vanuit gegaan omdat met de
    echo vorige wk die vrouw ook al zei dat het aardig ver weg
    gestopt was nog allemaal!

Ben wel blij dat ik sonny van te voren voorbereid had dat de
    kans er in zou zitten dat we het niet konden horen vandaag die
    was er gelukkig ontspannen onder!

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat is fijn marsonny want anders zou hij misschien wel heel erg geschrokken zijn:)

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Twinklestar: Wat fijn dat je vriendin een kindje verwacht en dat je daarvan mee mag genieten. Ik geniet ook intens van het kindje van mijn beste vriendin. Om alles van zo dichtbij mee te maken. Tuurlijk wordt je dan geconfronteerd met wat je zelf zo graag wilt, maar anderzijds kan ik echt zo genieten van mijn vriendin en haar kindje. En ik ben echt haar "tante". Dan zeg ik steeds kom maar bij tante ...
    Leuk is dat. En mijn vriendin geniet er ook van dat ik zo lekker met haar kindje bezig ben. Ook zij hoopt dat het snel mag gaan lukken voor mij. En dat blijf ik voor jou ook doen.

Marsonny: Zo dat is heel wat. 2 kinderwagens en 2 maxi cosi's. Inderdaad ze bedoelen het goed.
    Wel heel rot dat je het hartje niet kon horen. Ook al ligt kindje ver weg. Hoop dat over twee weken jullie beeb zich niet zo verstopt. Gelukkig maar dat je ervan uit was gegaan dat de mogelijkheid er was, maar kan me voorstellen dat je stiekem toch ook beetje bezorgd bent daarom. Maar over 2 weken is het vast goed.

Bibi: Lekker aan het genieten? En ben je al een beetje anders aan het plannen qua visites. Let ook goed op jezelf hoor, meis!
    Geef Stef maar een dikke knuffel van mij.

Lieverds, thanks voor jullie woorden, Ik weet dat ik hier altijd mijn verhaal kwijt kan.

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan geniet maar lekker van de kleine van je vriendin maar straks hebt jij ook zo'n lief klein wondertje in je handen daar geloof ik in een hele dikke knuffel;)

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ben even heel verdrietig:( sprak net mijn vriendin die zwanger is van het eerste kindje en nou is het niet goed ze heeft een buitenbaarmoederlijke zwangerschap:( ik vind het zo erg wat een k*t bericht zeg ze komt straks naar me toe

10. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje twinkle dat is niet niks zeg, voor jou en je vriendin een hele dikke knuffel & heel veel sterkte gewenst!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @marsonny vriendin is net weg:) ze was zo in de war en verdrietig dat ze me niet helemaal goed had verteld dat de gyn dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat ze de klachten daar van had dus is ze van de week en vandaag bloed laten prikken en er was een duidelijke stijging van het hcg hormoon dus wijst het niet op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ziet het er toch naar uit dat het gewoon goed gaat alleen wil hij haar volgende week wel terug zien voor een echo omdat hij het nog niet kon zien:( ze was net naar huis en belde me helemaal blij op ze had haar man nog niet eens verteld meiden ik ben zo blij hopelijk is er volgende week wel wat te zien op de echo:D

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje Twinkle, nou maar hopen dat het helemaal goed zit

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    jeetje twinkle, heftig hoor!
    Maarre, volgens mij klopt het niet wat je zegt.
    Volgens mij kun je ook stijging van hcg hormoon hebben juist bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat is vaak ook het gevaar.

Ik hoop van harte dat het goed zit, maar heb best veel over buitenbaarmoederlijke zwangerschap gelezen.
    In ieder geval dikke knuffel voor jullie beiden en hopelijk volgende week een goede echo voor je vriendin.

En lieverd, thanks voor je woorden, datzelfde geldt ook voor jou. Nu genieten van andermans kindjes, de onze komen zeker wel. Daar blijven we in geloven. xxxx

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; dat was even schrikken voor jullie! Hopelijk gaat alles gewoon goed bij je vriendin en heeft ze volgende week een mooie echo.
    Hoe is het verder met jou? Lekker van het weer aan het genieten?

@ Musicalfan; het gaat beter met me, dank je. :) We zijn gisteren heerlijk een dagje naar de Efteling geweest, lekker ontspannen en dat heeft me goed gedaan. Vanochtend heb ik me nog lekker laten verwennen bij de kapper dus ik kan er weer even tegen. ;)
    Hoe is het met jou?

@ Marsonny; goed dat jullie al waren voorbereid dat je het hartje misschien niet zou kunnen horen. Hopelijk lukt het over 2 weekjes wel gewoon want het is toch wel een geruststelling elke keer en gewoon een hele mooie ervaring.

@ Denise; de laatste loodjes! Is het allemaal nog vol te houden?

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan ik weet het ook niet ik dacht dat ook maar de gyn heeft dit tegen haar gezegd dus dan ga ik ermaar vannuit dat het zo is:( ik hoop dat ze volgende wek een mooie echo heeft dan moet er toch iets te zien zijn anders weet ik het ook niet:)

@ bibi hier alles goed hoor ben lekker aan het genieten van het mooie weer:D

@ all hier ben ik ook even snel vandaag fm 1 gehad en er waren nog geen follikels boven de 10mm dus allemaal nog erg klein nu maandag fm 2 ben benieuwd even afwachten:)

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou vandaag fm 2 gehad en wat ik al had verwacht alle follikels nog onder de 10mm dus geen groei dus gaat het deze keer waarschijnlijk ook weer erg lang duren dus donderdag een afspraak bij gyn moet nog wel even door prikken tot donderdag en dan hoor ik wat we gaan doen:) ik hou jullie op de hoogte

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje zeg, is best wel een gedoe zo, elke keer naar zh, gelukkig gaat het hierdoor vast en zeker lukken Twinkle, heel veel sterkte nog even, mijn duimen draaien

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise het is best wel gedoe ja maar heb het er wel voor over hoor:D zou allee nog beter zijn als het ook wat beter zal werken maar dat komt vast goed;) hoe gaat het met jou meid het begint op te schieten:)

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Alles gaat prima, we zijn helemaal klaar, het is de vraag wanneer miep wil ;(

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denise; spannend hè, dat wachten op de bevalling. Alvast veel succes meid!

@ Twinkle; tjonge, het schiet nog niet op hè. Ben heel benieuwd wat de gyn donderdag gaat zeggen. Maar wat Denise al zegt, uiteindelijk is het alle moeite vast dubbel en dwars waard en kunnen jullie van je eigen wondertje gaat genieten!
    Hoe is het met je vriendin?

@ hier; vandaag naar het cb geweest en ons manneke is helemaal goed gekeurd! Alles ziet er prima uit en hij is mooi alert. :) Hij weegt inmiddels 4280 gram en hij is al 56,7 cm! Een flinke vent dus al zie je dat helemaal niet aan hem. Zijn lengte zit iets boven de lijn en zijn gewicht is mooi gemiddeld.
    Fysiotherapeut is ook langs geweest omdat Stef enigzins een voorkeurshouding heeft en niet zo goed kan drinken/zuigen. Met zijn werveltjes is gelukkig niks mis, hij heeft waarschijnlijk alleen wat last van zijn nekspieren. Nu dus wat tips gekregen om ze sterker te maken en dan komt de fysio volgende week woensdag nog een keer terug.
    Heb nog een fotootje van vorige week in mijn album gezet, kunnen jullie onze grote man nog even bewonderen!

Deel Deze Pagina