op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise ik ben ook benieuwd wanneer jullie miep er klaar voor is:D heel spannend fijn dat alles goed gaat

@ bibi het is zeker voor een goed doel en we hebben het ervoor over:) benzelf ook heel benieuwd:D wat fijn dat alles helemaal goed is ben heel benieuwd naar de foto;)

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bibi: Wat een schattig mannetje is Stef zeg. En wat is ie al goed aan het groeien. Alweer een maand oud, zeg! Jeetje dat gaat snel.
    Fijn dat je genoten hebt van de efteling en lekker een nieuw kapsel hebt.

Geniet van je mannetje.

Denise: Jij bent gewoon alweer de derde van ons cluppie hier die een kleintje krijgt. spannend hoor! Succes met de laatste loodjes. Ik ben zo benieuwd

Twinkle: Wat balen zeg dat die follikels maar niet willen groeien.
    Moet je dan nu niet nog meer spuiten? Ik duim dat Donderdag beter zal zijn.

Marsonny en Dolfijn: Jullie lekker weekend gehad?

Hier met familie en vrienden gebbqt. Was gezellig.
    Verder nog redelijk aan het aantobben:(, maar dat zal ook niet zo snel verbeteren gezien de verhalen van lotgenoten die ik heb gevonden. Maar ik blijf me best doen hoor meiden!:) En ik probeer me alleen maar te richten op de positieve dingen.xxx

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan ik denk dat ik wel meer moet gaan prikken donderdag gyn dus dan kan ik meer vertellen;) fijn om te horen dat je lotgenootjes hebt gevonden jammer dat de verhalen niet zo positief zijn maar meid blijf erin geloven jou tijd komt:) knuff

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle
    Ben benieuwd hoe je gesprek donderdag met de gyn gaat, wens je vast veel sterkte voor donderdag!!

Musicalfan
    Ik vind je zo stoer dat je toch positief probeert te blijven ondanks alles wat je op je bordje gegooit krijgt!!

Hier
    Gaat alles goed, behalve dat ik het best druk heb. Manlief heeft besloten na heel wat gespreken met zijn locatiehoofd & clustermanager om na 12 jaar het werkt te doen wat die doet zonder diploma om hier toch maar een diploma voor te gaan halen ivm de nieuwe kwaliteitseisen, ect.
    Wat dus inhoudt ipv dat hij ook vrij is op dinsdag net als ik dat die nu de hele dag op school zit en dat die straks in december ook onregelmatig gaat werken net als ik.
    Met een baby onderweg & een eigen paard word dat wel erg druk, ben op dit moment dus ook opzoek naar een verzorgster voor paardlief voor 2 dagen per week!

De zwangerschap gaat goed geloof ik, heb wel wat last van bandenpijn zo nu en dan, maar het is te doen allemaal!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny dankje wel ben zelf ook heel benieuwd:D ik hou jullie op de hoogte;) wat fijn dat alles goed gaat jammer dat jullie het zo druk hebben samen maar dat komt vast goed:) neem wel je rust meid als je het nodig hebt;)

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny in welke omgeving woon je eigenlijk?

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1527 marsonny, 6 sep 2011
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
    Ik woon in Gouda.
    Mn rust pak ik wel op momenten tussendoor dat is dan weer het voordeel van onregelmatig werken, dat je tijd vrij heb op momenten dat iedereen aan het werk is!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny gelukkig kan je tussendoor wel je rust nemen;)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; fijn dat het met de zwangerschap goed gaat. :) Een verzorgster voor je paard is vast wel te vinden. Toen ik nog paard reed wilde ik ook graag een verzorgpony, genoeg meiden die daar om zitten te springen denk ik.

@ Musicalfan; ja, Stef wordt al groot hè! Het gaat echt hard hoor, niet te geloven.
    Fijn dat je lotgenoten hebt gevonden denk ik, of niet? Je kunt hier natuurlijk je verhaal kwijt, maar het is ook weleens prettig om te praten met mensen die echt weten wat je doormaakt.

@ Twinkle; alvast veel succes voor morgen!

@ hier; gisteren voor het eerst alleen thuis met Stef, papa is weer aan het werk. En het ging gisteren echt fantastisch! Stef had eerst al de hele nacht doorgeslapen (vannacht niet helaas ;)) en gisteren had ie een prachtig ritme; wakker worden, schone luier, voeding, uurtje spelen en weer naar bed. Vanochtend was het helaas al anders. Hij sliep maar een klein uurtje en was een uur voordat ie weer een fles moest al wakker. Ik dacht dan gaan we eerst even wandelen. Had ik natuurlijk net het laken en sloopje van de kinderwagen in de was zitten. Dus ik nieuwe spullen erin, Stef ondertussen flink huilen. Ben ik klaar, regent het! :x Uiteindelijk maar gewoon een fles gemaakt die meneer helemaal leeg dronk (135 cc dus dat is echt behoorlijk veel) en toen viel ie in slaap. Nu ligt ie lekker alweer drie kwartier in z'n bedje. :) Het is dus nog even zoeken hier, maar het gaat vast goed komen.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dankje wel:) wat fijn dat gisteren alles goed was gegaan de eerste dag alleen met Stef:D jammer dat het vandaag niet helemaal gaat zoals de planning was maar het komt vast goed;)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden vanmorgen gyn geweest en fm2 gehad weer was er geen follikel boven de 10mm met de gyn afgesproken dat we nog wel even doorprikken maar met een hogere dosis:D dus ben opgelucht dat de dosis nu in ieder geval omhoog gaat alleen vind ik het jammer dat ik vandaag toch alweer op dag 16 zit maar ja niks aan te doen nu maandag fm 3 ik hoop dat de hogere dosis voor een heel mooi eitje gaat zorgen:D

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis ik ga zo duimen voor je dat een hogere dosis gaat helpen!!

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny dankje wel lief van je:) ik hoop ook dat er een mooi eitje van gaat groeien

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Twinkle meis, ik blijf voor je duimen. Had nog even een vraagje. Is er bij jou ook weleens fsh en lh geprikt. Ik ben een beetje zoekende naar hoe en wat daarvan. Bij mij is dat namelijk wel geprikt, maar vraag me af of het dan wel goede waarde is zeg maar!

Marsonny: Dat zijn wel grote, maar ook goede stappen die jullie gaan nemen. Maar doe vooral wat voor jullie goed voelt. En het zal wat meer passen en meten zijn straks, maar daar komen jullie vast wel uit. Wanneer moet je weer langs bij vk?

Bibi: Goed dat de eerste dag saampjes goed is verlopen. Tja, die kleintjes kunnen veranderen met de dag qua schema. Geef hem maar een dikke knuffel van mij, en voor jou ook natuurlijk.

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Twinkle; fijn dat de dosis nu omhoog is gegaan.. ik hoop en duim voor een mooi eitje zodat jullie weer verder kunnen.. denk aan je meis!

@Marsonny; knap dat je de beslissing neemt om de zorg van je paardje te gaan delen.. ik hoop dat je snel iemand vind wat goed voelt.. want dat is natuurlijk we heel belangrijk! Fijn om te lezen dat verder alles goed gaat!

@Bibi; en? hoe voelde het om alleen te zijn met jullie mannetje? was wel even wennen denk ik? en dat ritme komt vanzelf hoor meis, niet te snel willen.. voor je het weet zijn ze groot!

@Musicalfan; het heeft je nog niet echt mee gezeten wat ik zo hier en daar heb gelezen.. weet dat ik aan je denk! en fijn dat je wat meiden hebt gevonden waar je je verhaal en gevoelens kunt delen.. KNUF

@Denise; ben benieuwd hoe het met je gaat en of het allemaal nog een beetje te doen is.. Ben errrug benieuwd naar jullie meisje!

@Hier; Vanavond at Beau ruim 100cc mama-melk met rijstebloem.. Heeft hij twee keer ruim 30cc uit de tuitbeker gedronken ..
    heeft hij gisteren een koekje gegeten
    én schuift zichzelf vooruit ..
    Waar is die kleine baby toch gebleven???
    Het gaat nu zo ontzettend hard!
    *Nu nog leren hoe hij door moet slapen hihihi*

meer foto's en filmpjes op hyves :D

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; jeetje, wat een grote jongen in Beau al! :$ Als ik dat zo lees moet ik echt even heel hard van Stef genieten nu ja. ;) Als ik weer stage ga lopen is hij ook 5 maanden, zal ie dat dan allemaal al kunnen?? Het gaat echt snel joh.
    Het was even wennen met Stef alleen, maar het gaat prima. :) Ik vind het ook wel lekker rustig, we hebben een aardig ritme samen en ik merk dat de rust Stef ook heel erg goed doet. Als we veel visite hebben gehad bijvoorbeeld dan is hij ook een stuk onrustiger. Heb hem vanochtend al lekker in bad gedaan en nu ligt ie alweer 2 uur heerlijk te slapen. Hij mag rond half 11 weer een flesje, kijken of ie uit zichzelf wakker wordt.

@ Twinkle; hier draaien de duimen ook! Hopelijk krijg je na het weekend eindelijk eens goed bericht meis!

@ Musicalfan; met jou alles ok? Morgen nog plannen om van het weer te gaan genieten? We krijgen een echte zomerdag hè, heerlijk! :)

@ hier; ben lekker uitgerust want ons knappe mannetje heeft al twee nachten geslapen tot 6:15! :cool: Moet wel een keer zijn tutje gaan geven, maar dan valt hij weer in slaap en houdt het keurig vol tot de ochtend. En dat met zijn 5 weekjes, goed hè! :D Lijkt wel of hij de arts bij het cb had gehoord dat ie door mocht gaan slapen, haha.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan nee daar ben ik nooit op geprikt misschien komt dat nog:( dus daar kan ik je niet bij helpen:) ik duim ook voor jou

@ dolfijn wat is je mannetje toch gegroeid maar hij heeft ook een hele lieve mama en papa:D geniet maar lekker van jullie ventje;) knuff en lief dat je blijft duimen hopelijk heb ik maandag beter nieuws

@ bibi dankje wel hoop dat ik maandag beter nieuws mag melden:D wat fijn dat het zo goed gaat met Stef en jou heerlijk dat hij lekker doorslaapt;)

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn
    Je mannetje word idd groot, wat een leuke foto´s!!

Bibi
    Wat fijn dat je samen met je kleine mannetje lekker in een ritme komt, dat is voor beide fijn!!

Hier
    Een verzorgster zoeken is best een uitdaging, Noah is niet een echt makkelijk paard en kan daar niet iemand van 15 voor laten zorgen dat moet echt wel een volwassen persoon zijn. Er zijn tegenwoordig wel veel mensen die je paard willen verzorgen maar niet echt consequent zijn! Ik ben nu wel met iemand bezig en dat ziet er veelbelovend uit en dat zeg ik voorzichtig!

De 19de mag ik weer naar de VK toe voor een doptone en controle afspraak, hopen dat we dan wel een hartje horen, anders ga ik me denk wel zorgen maken, dat doe ik nu nog niet hoor!

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny succes met het vinden van een verzorgster ik hoop dat de persoon waar je nu mee bezig bent het gaat worden;) gelukkig schiet het alweer op het is zo de 19de fijn om te horen dat je je nu geen zorgen maakt ik hoop dat julie een heel mooi hartslagje gaan horen:)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn even op je foto's reageren wat eenmooie foto's het is echt een heel mooi vrolijk mannetje;) knuff

Deel Deze Pagina