Lieve Twinkle, jullie berichtjes doen me goed. Juist omdat ik hier mijn verhaal kwijt kan. Ik ga sowieso overleggen en kijken of er mogelijkheden ergens anders zijn, maar dat kan allemaal ook niet a l minute en dat wil ik ook niet. Ik zal ook een goed gesprek moeten hebben met mijn donor. Ik probeer het maar even te laten bezinken allemaal. En voor jou ga ik duimen dat je mooi gegroeide follikels hebben, maar wel alvast "aan de slag" als je nu posi ovutest had. Enne, sorry, maar had kennlijk over jouw berichtje heen gelezen die je naar mij had gekoppeld, vandaar nu mijn reactie. Bibi: Jij ook dank je wel voor je lieve reactie. En jij ook goed aan jezelf denken hoor, als dat beetje gaat. Evt dat je 's middags een keertje gaat slapen als je man thuis is (in het weekend ofzo), dat je een beetje bij kunt tanken. Jullie zijn liefthanks lieve meiden! xxx
@Musicalfan; ik weet dat jouw foto's je confronteren met dat gene wat je zo graag wilt.. maar ik hoop dat je begrijpt dat ik je niet wil kwetsen maar alleen maar mee wil laten genieten van mijn boefje.. juist omdat ik jou dat ook zo gun! Neem je tijd om alles even te plaaten en op een rijtje te zetten.. je bent een vechter dus je vind vast de juiste weg! KNUF @Twinkle; dat wordt klussen Ik ga vast duimen @Bibi; jeetje, dat zijn al lange nachten voor een mannetje van ruim een maand oud! Knap hoor! Beau begrijpt het inderdaad nog niet helemaal maar dat komt wel goed, ik heb er gelukkig niet zoveel last van en slaap snel weer in (toch voordeel van BV geven denk ik) en ben juist moe als ik nu een hele nacht door kan slapen @Denise; hoe is het vandaag meis? heb je al wat voorwerk gehad? Ben erg benieuwd hoe het gaat! Dikke KNUF voor allemaal van mij en Beau! xx
Haha Dolfijn, Beau weet dat gewoon. Hij denkt 'ik zal mama even wakker maken anders slaapt ze te lang en is ze moe'. Tuurlijk komt het vanzelf, maar ik ben toch wel erg blij dat het bij onze Stef zo vlot gaat. @ Musicalfan; graag gedaan hoor meid, we zijn hier niet alleen om leuke dingen te delen, maar ook om elkaar te steunen hè. Ik ga 's middags ook meestal wel naar bed, maar slapen lukt niet. Ik ga altijd gewoon lezen, dat ontspant ook. Ik moet er toch op tijd uit om Stef de fles te geven en dan lig ik niet helemaal rustig. Maar komt goed, ooit kan ik weer heerlijk uitslapen.
@ musicalfan dat geeft niks hoor je hebt gelijk dat je het eerst allemaal even laat bezinken even alles op een rijtje zetten meid jij bent er ook voor ons een hele dikke knuffel @ dolfijn dankje wel ik hoor maar of het zo is vanavond nog een testje gedaan en was wel lichter dus of het echt mijn ei is vraag ik me nu dan weer af we zullen het morgen zien
Nee er gebeurt nog helemaal niks, Morgen weer naar het ziekenhuis en dan kijken hoe lang het nog gaat duren
@ denise succes vandaag ben heel benieuwd @ nou hier fm 4 gehad en ja er is wat gegroeid allebij de follikels zijn gegroeid morgen terug voor fm 5 want ja de vorige keer was mijn ei ineens weg wel groeit de rechterkant beter als aan de linker kant maar dat maakt me niks uit 1 eitje rechts van 13,5mm en 1 van 12mm links dus ze zijn zeker wel gegroeid en ze kunnen vandaag nog doorgroeien dus ben heel erg benieuwd naar morgeneindelijk eens een keer wat goed nieuws er groeit iets
Musicalfan Ik kreeg helemaal kippevel toen ik je bericht las, meis ik vind het zo erg voor dat de gyn je niet wil helpen. Kan me zo goed voorstellen dat je daar zo'n verdriet van hebt! Je kan hier altijd je verhaal kwijt, we zijn hier niet alleen maar voor de leuke berichtjes, maar ook om elkaar te steunen met de niet leuke dingen!! Dolfijn Wat een leuke foto's van je mannetje, die wortelsnoet Denise Succes in het ZH vandaag, ben benieuwd!! Twinkle Wat een ontzettend goed nieuws Yeah de eitjes groeien!! Hier Geen nieuw nieuws omtrent de zwangerschap t gaat zn gangetje!
Jéééé, Twinkle, eindelijk goed nieuws!! Wat ben ik blij voor je meid! Ben zo benieuwd hoe het morgen is, toi toi toi! @ Marsonny; geen nieuws is goed nieuws hè. Fijn dat het allemaal zijn gangetje gaat, houden zo. @ hier; Stef werd vanochtend pas om 6:20 wakker! Ow wat héérlijk als je een nachtje door kunt slapen. Ben zelf tussendoor heel even wakker geweest, maar ben toen eens een keer niet bij Stef gaan kijken en gewoon lekker verder gaan slapen. Tot nu toe zette ik elke nacht de wekker en ging ik even bij hem kijken. Maar dan heb ik alleen maar kans dat ik hem wakker maak dus ik probeer me in te houden en ons manneke lekker rustig te laten slapen. Zometeen om 14:00 komt de fysiotherapeut weer voor Stef. Ik heb zelf wel het idee dat hij wat sterker is in zijn nekje en dat hij ook al wat makkelijker recht vooruit kan kijken als hij op zijn rug ligt ipv alleen maar naar de zijkant. Benieuwd wat die man zometeen zegt...
@ marsonny en bibi ja ben heel blij eindelijk groeien ze @ bibi wat fijn dat Stef lekker door heeft geslapen wat fijn dat het beter lijk te gaan met zijn nek
Nou ik ben weer helemaal goedgekeurd, op mijn bloeddruk na was alles in orde. Moet wel onder controle van de gyn blijven maar er word niet ingeleid en Miep mag uit zichzelf komen
Wat een goed nieuws Twinkle. Hopelijk morgen wat meer gegroeid. Bibi: Wat fijn dat Stef zo goed doorslaapt al. En wat goed dat fysio ook lijkt te werken. Marsonny: Fijn dat alles zo goed met je gaat. Het is je zo gegund. Dolfijn: Lieverd, je kwetst me er absoluut niet mee, dus voel je absoluut niet bezwaard ofzo. Ik geniet juist enorm van je prachtige mannetje. Het is alleen juist omdat het zo mooi is, dat ik weet wat ik mis, zeg maar. Maar wat niet is kan nog komen. Ik blijf positief. Beau gaat het vast wel leren hoor, meis. Enne, dat je dan moeier bent als je wel een keer doorslaapt is ook wel logisch. Je bent het allemaal niet meer zo gewend. Denise: Wat spannend zeg meis, ik ben zo benieuwd naar de kleine meid! Maar ja, jij nog meer natuurlijk.
nou meiden vanmorgen fm5 gehad en zatedag weer terug voor fm6 ga morgn even bellen voor een afspraak bij de gyn want ik vind het gewoon te lang duren wel was er groei hoor dus daar ben ik wel blij mee gisteren was links 11mm en nu hij 14mm de rechter was gisteren 13,5 en vandaag ook 13,5 het lijkt er nu op dat links gaat domineren maar dat is even afwachten klus in de tussentijd gewoon verder voor het geval we hem zaterdag weer gemist hebben zaterdag is het al dag 27 dus vind het gewoon echt niet leuk meer zo ik weet je moet geduld hebben maar hoeveel geduld heb ik nodig
Lieve Twinkle, ik wordt gewoon plaatselijk boos om waarom het niet zo gaat, zoals je graag zou willen. Echt ik hoop dat ze goed gegroeid zijn Zaterdag, maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Een hele dikke knuf voor jou En tja, geduld is een lastige bij deze en garanties heb je helaas ook niet, maar meis, we mogen de hoop niet verliezen hoor! Hoe moeilijk soms ook. Ik blijf aan je denken. Liefs
@ musicalfan dankje wel de hoop geef ik niet op hoor alleen vind ik dit gewoon niet leuk meer ik spuit om het te stimuleren en zelfs dat lijkt niet te werken
Twinkle Ik snap dat je geduld heel erg op de proef word gesteld, vind het zo knap hoe je dr mee omgaat! Gelukkig doen de eitjes toch nog groeien!! Dikke knuffel meis!! Hier Gisteren werd ik ineens over vallen met het gevoel het gaat niet goed dit had ik de vorige keer ook en toen ben ik 2 weken lang voor gek versleten. Ik heb me tot nu toe niet echt zorgen gemaakt omtrent de zwangerschap dus manlief schrok zich een hoedje en heeft gelijk de vk gebeld. We mochten gelijk komen heb direct een controle gehad en we hebben voor het 1st het hartje gehoord, gelukkig klopte er dus niets van mn gevoel! Mn afspraak van maandag is nu komen te vervallen dat hebben we gisterenavond gelijk allemaal gedaan! Heel onwerkelijk, bijzonder om het hartje te horen
@ marsonny dankje wel maar soms valt het echt niet mee wat naa zeg dat je dat gevoel ineens had gelukkig bleek er niks van te kloppen en hebben jullie het hartje gehoord nu lekker gaan genieten meid klim nog verder op die roze wolk @ denise hoe gaat het met jou wil miep nog niet
Nee Miep, zit nog lekker warm Ach ze zal er toch een keer uit moeten Hoop dat jij zaterdag je ei te pakken hebt, mijn duimen draaien