op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Denise: Fijn dat je zo genoten hebt in Disneyland.
    Spannend weer de komende daagjes. Ik duim weer voor je

Liefs

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Twinklestar: Gewoon zomaar even een knuf voor jou! xxx

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel knap dat je mee doet: Ik heb het niet gedaan.. :)
    Niet omdat ik het niet wou, maar zoveel slechte ervaringen gehoord hier binnen woonplaats dat dat me echt tegen heeft gehouden:
    Ik ga waarschijnlijk het hele zwanger zijn maar 1x mee maken.. en wil hier op en top van genieten..
    Dus frustraties over urine ophalen zag ik niet zitten..

Dus vind het super dat je het wel doet!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je wel voor je lieve reactie!
    Best geschrokken gister? lijkt me best eng idd :( Wel voorzichtig doen hoor meis! Doe rustig aan en neem je tijd om ergens te komen.. en als je er niet echt uit hoeft.. dan maar even niet..
    Dikke knuf voor jou! xx

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    voozichtig rijden hoor musicalfan, het blijft voorlopig nog wel glad

Hier niet veel verandering, veel witte vloed, veel meer als normaal en verder voel ik helemaal niets.

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musical fan bedankt voor de knuffel een knuffie terug voor jou;) doe wel voorzichtig op de weg meid want je zal best geschrokken zijn;)

@ denise ik ben wel erg benieuwd nou meid ik duim heel hard weet je al waneer je gaat testen:)

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik duim nogsteeds hard voor je Denise.. Ben heel benieuwd! KNUF

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik ga echt zondag pas testen, wil eerst weer over mijn langste cyclus heen zijn

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise gelijk heb je ik duim door;)

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Je hebt gelijk meis.. maar ik duim met Twinklestar mee :D en hoop heeeeeel hard dat het er een mooie posi test uitkomt zondag........ Succes met afwachten meis! KNUF

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat hoop ik ook dolfijn succes met afwachten denise;)

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    bibi
    Gefeliciteerd, geniet er van het is echt een klein wondertje!!

Twinkelstar
    Herken het wel afstand nemen van het forum, meestal lees ik zo af en toe wel mee, maar reageer niet meer zoveel.

Musicalfan
    Pas maar op met dat glade weer, vind het zelf ook helemaal niks om dan met de auto weg te moeten!

Denise
    Wat leuk disneyland, daar wil ik ook nog eens naar toe als het helemaal in kerstsfeer is daar!
    Spannend, duim dat je zondag een mooie positieve test heb!!

Dolfijn
    Wat super dat jullie nu alles hebben kunnen zien en fijn dat het goed gaat met de kleine!

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het redelijk goed, we hebben een aantal keer netjes geklust en we zien wel of dat een mooi resultaat op levert!
    Ik heb 1 dag gehad dat ik echt dacht het is raak en daar schrok ik zo van dat er kippevel over mn hele lijf ging. Inmiddels zit ik weer in de het is toch niet raak modus :) dat is alleen maar beter voor mn gemoedsrust!

Ik moet wel zeggen dat ik deze keer wel meer doorzichtige afscheiding heb, normaal had ik dat 2 dagen, maar nu al vanaf vorige week donderdag en sinds vandaag niet meer! Of dat met de curretage te maken heeft :( want de gyn zei wel bij de na controle dat ik een mooie dikke bekleding in mn baarmoeder had zitten.

Vorige week heb ik ook met mezelf afgesproken we gaan niet meer kijken naar wat had kunnen zijn dat is niet meer, anders zat ik mezelf alleen maar dwars als ik een zwangere buik voorbij zag komen of een kinderwagen met een pasgeboren kleintje. Dat wat had kunnen zijn dat is er niet meer we gaan ons richten op de toekomst misschien wel weer met een kleintje in het verschiet en als dat niet zo is is het ook allemaal goed. We hebben het goed sampies!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny het voelt een stuk beter nu ik er niet meer de hele dag mee bezig ben ik was eigenlijk alleen nog maar bezig met zwanger worden en liep me eigen voorbij dat alles bij elkaar de teleursteling iedere ronde werd me daarom ook teveel:( nu doe ik weer lekker dingen voor mezelf en samen met manlief en dat bevalt me eigenlijk wel goed ik hoop natuurlijk nog steeds op een klein wonder want die wens is eigenlijk alleen maar groter geworden maar ik besef nu ook dat ik het de tijd moet geven en dat ik niet kan bepalen wanneer het zover is en als de tijd daar is dan komt er voor ons hopelijk ook een klein wondertje;)

ik vind het goed van je dat je niet meer kijkt naar wat had kunnen zijn maar dat jullie je gaan richten op de toekomst samen ik snap dat je jezelf in bescherming neemt tegen een eventuele teleurstelling ik hoop dat jullie snel weer een mooie test in handen hebben van een plak baby een hele dikke knuffel voor jou;)

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dat rustig aan doen en tijd voor jezelf nemen, heb ik hier ook gedaan. Is idd veel beter voor je gemoedsrust.

disney was echt helemaal in kerstsfeer en als klap op de vuurpijl hadden we maandag ook nog sneeuw, dat maakte het echt magisch

16. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat tijd nemen voor mezelf en ons samen dat doe ik ook veel meer vooral na alles wat er gebeurd is realiseer ik me destemeer dat ik echt een gouwe man getrouwd ben!
    Ben zelf ook weer lekker druk met mn paard en ik heb sinds kort op de wii my fitness coach; dance workout ontdekt, maar ook ontdekt dat ik niet kan dansen, maar ik heb er lol in dat is belangrijker!

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Marsonny en Twinklestar; knap dat jullie zo'n positieve houding hebben allebei! Ik had afgelopen maand ook meer zoiets van 'we genieten gewoon samen, we kunnen nog lekker doen wat we willen en we zien wel wanneer we eindelijk een gezinnetje worden'. En die instelling heeft wonderen verricht. ;)

@ Dolfijn; ik ben echt blij dat ik mee doe met mvm. Je houdt er zelf leuke dingen aan over én het geeft gewoon een heel goed gevoel om andere vrouwen te kunnen helpen hun wens uit te laten komen. Ik breng de eerste tijd mijn urine naar een depot in de buurt, vanaf begin Januari wordt het thuis opgehaald, dan weet de familie het dus dan is het niet erg meer. ;)

@ Denise; ik duim ook voor je hoor!! Knap dat je nog kunt wachten met testen, ik hoop op goed nieuws zondag. :)

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny daar heb je gelijk in meid als je maar lol hebt en wat je zei over je man zo voelt het hier ook meid ik had me geen betere man kunnen wensen we hebben het maar getroffen met onze mannen;)

@ bibi dankje sta er ook echt achter dat is het belangrijkste;)

@ denise ik duim voor je meid en dat je maar een heel mooi sinterklaas cadeau in handen hebt zondag;)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik duim nogsteeds met Twinklestar mee Denise! Hou ons op de hoogte! :)

@Marsonny; wat klink je weer positief meis! Heerlijk om te lezen.. en inderdaad je partner is zoveel belangrijker dan wat dan ook.. Dus goed om te horen dat je dat alleen maar meer hebt ingezien door dit alles. Ik ben ook voor jou aan het duimen.. en hoop dat het meteen een mooie ronde voor jullie mag zijn!

@Bibi; Fijn dat je je zo goed voelt bij MvM :) en fijn dat ze met je mee denken hoe je het het beste kan doen als je het nog even geheim wilt houden ;) Al na gedacht over hoe jullie het de familie gaan vertellen?

@Twinklestar; ook jouw positiviteit klinkt heerlijk! Blij te lezen dat het zo goed met je gaat.. en dat ook jij zo geniet van je mannetje :D

@Hier; Gisteren veelste veel gedaan, dus ik werd gisteravond flink afgestraft met pijn in mijn rug en banden :( Om 21u van ellende maar naar bed gegaan, maar helaas is het nog niet helemaal weg getrokken..
    Vandaag weer aan het werk, nu maar hopen dat het beetje te doen is.. Gelukkig daarna weekend en weer even kalm aan doen..

Dikke knuf voor allemaal en doe voorzichtig met die gladheid! xx

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Bedankt voor het duimen meiden, ik heb mijn banner maar even verlengt naar 31 dg deze schiet automatisch door naar dag 1 na dag 28 dussss
    Dolfijn, rustig aan doen hoor, luister goed naar je lijf en je beeb ;)

Deel Deze Pagina