Hoi meiden weer even tijd tussendoor, De naam Tegan heeft voor ons geen speciale betekenis ze doet het helemaal goed, zit alweer goed op gewicht. Ze heeft alleen gister en vannacht verschrikkelijk veel last van darmkrampjes gehad
Super dat ze al weer op gewicht zit Denise! Toch een fijn gevoel vond ik zelf. Krampjes horen er helaas bij maar het is en blijft zo zielig! en je kan zo weinig doen.. Gewoon maar lekker knuffelen Geniet er maar van meis!
Waar zitten jullie allemaal ladies? Alles goed met iedereen? En met Beau en Tegan, doen ze het goed? Hier gaat het weer stukke beter. Stef slaapt heerlijk in de puckababy, hij heeft vannacht in één ruk doorgeslapen tot 6:20. Hij heeft hartstikke goede zin vandaag en ik ben ook lekker uitgerust dus het is weer volop genieten hier.
Fijn dat het zo goed gaat en dat het weer volop genieten is Bibi Geniet er maar van want het gaat echt zo super hard! @Hier; rumoerige tijd.. Beau is erg onrustig (al bijna een week); denk tandjes die er aan zitten te komen. Bonusdochter is opgenomen in het ZH met astma aanval.. het lijkt nu COPD te zijn geworden Behandeling wordt maandag besproken, tot die tijd in elk geval ZH. Manliefs bloeddruk was weer een poos veelste hoog, gelukkig gisteren bij de meting weer iets lager, dus we hopen weer op verbetering. Dus al met al erg veel.. erg druk en vermoeiend.. Geniet wel super van mijn Boefje: hij groeit zo hard! Zie handtekening Ook blijft hij maar van zijn rug naar buik rollen en dan maar brullen omdat je helemaal niet op je buik wilt liggen hihih dus mama je weer omdraaien.. lig je weer lekker op je rug.. tja, moet je natuurlijk weer draaien hihi houdt ons dus wel bezig de hele dag. Helaas doet hij het in bed (met slaapzak aan!) ook Dus hopen dat dat maar korte duur is, want nu met slapen veel meer wakker omdat hij dan om is gedraait. Geniet van het mooie weer meiden! xx
hey lieve meiden hier ben ik even snel hier gaat alles goed gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie met prachtig weer en nu nog steeds we zijn echt tot rust gekomen vooral ik had het echt even nodig ik heb alle tegen slagen een plekje kunnen geven en we zien wel wat er gaat gebeuren donderdag naar de gyn en dan horen we verder wel ga ik aangeven dat ik het niet eens ben met hoe het deze ronde is gegaan want dit was niet de afspraak ben benieuwd wat daar op gezegd gaat worden ik mis jullie en denk aan jullie allemaal heb nu niet bij gelzen want ga er zo vandoor met manlief hij heeft nog lekker een week vakantie voor de boeg dus er zitten deze week een hoop leuke dingen aan te komen na de vakantie ga ik weer wat meer op zp komen voor jullie allemaal een hele dikke knuffel en tot snel @ denise gefeliciteerd met jullie dochter tegan wat een mooie naam zeg ik lees je verhaal nog hoor meid en zal er later een reactie geven meid geniet van jullie mooie dochter xxx
Was ik weer, ons ventje ligt alweer heerlijk te slapen; wat ben ik toch blij met die Puckababy! Net even geprobeerd om één handje eruit te laten, maar dat werkt nog niet. Hij wil ontzettend graag duimen en dat lukt niet dus dan raakt ie gefrustreerd en is het huilen geblazen. Dus voorlopig maar de handjes weg stoppen en zijn tutje geven. Heb liever een tutter die goed slaapt dan een duimend kindje wat doodmoe is. @ Dolfijn; het zit niet zo mee bij jullie hè. Pas je goed op jezelf en op je man? Neem aan dat hij toch wel wat voorzichtig moet zijn vanwege zijn hart? En hoe is het met je bonusdochter, weten ze al wat ze gaan doen? Vermoeiend hè, dat omdraaien. Ik hoop voor jou dat Beau snel leert om ook weer terug te draaien, dat scheelt een hoop. @ Twinkle; goed om te lezen dat je zo lekker aan het genieten bent en dat je weer lekker in je vel zit! Houden zo meid. Goed voor jezelf zorgen en als je zp weer even niet aan kunt snappen wij dat allemaal. Gewoon gezellig komen kletsen als je zin hebt en anders lekker niet. Geniet in elk geval nog even lekker van jullie laatste weekje vakantie!
Hey lieve meiden, weer een hoop gebeurd hier! @ Bibi: Hoe is het gegaan bij de magnetiseur? Fijn om te horen dat de puckababy goed lijkt te werken.haha, liever een tutter die goed werkt dan een duimer die doodmoe is. Moest wel lachen om deze tekst,maar je hebt helemaal gelijk. Ben wel weer benieuwd naar een foto van je kleine mannetje. @Denise: Wat is Tegan toch een droppie. Gaat het al wat beter met jou en de krampjes van haar. Dat is zo zielig altijd. Hoop dat jullie lekker van en met elkaar genieten. @ Marsonny: Hoe is het nu met jou? @ Dolfijn: Jeetje, wat een narigheid allemaal bij jullie. Ik hoop dat je ondanks alle zorgen ook een beetje op jezelf blijft letten. En dat de bloeddruk blijft dalen van je man. Hoe is het nu met bonusdochter gegaan vandaag. Zijn jullie al wat wijzer? En wat een boeffie toch die kleine Beau. Dat slapen is het sowieso niet echt bij hem of hij nu draait of niet. Wel goed hoor dat hij zo goed kan draaien, nu nog de andere kant op leren. Geeft mamma ook een beetje rust. Maar het is wel een enorm lekker ding! Dikke knuffel voor jou Twinkle:Wat fijn om weer van je te horen meis, en dat jullie zo hebben genoten. Geniet van de mooie dingen die jullie deze week nog gaan ondernemen. Duidelijk zijn hoor naar de artsen. Ik weet je moet heel veel vechten, maar als je het niet doet, gebeurt er gewoon niets. Daar ben ik intussen al ervaringsdeskundige in. Je wordt er soms hoteldebotel van. Meis, ik gun het je allemaal zo erg. maar echt, hou moed en hoop, het komt eens. Maar wanneer, dat blijft de vraag. knuf voor jou
Hier: Deze laatste ronde is mijn cyclus naar mijn idee alles behalve gewoon, wat dus ook weer voor onrust zorgt want ik wilde het perfect hebben. Maar goed, ik ga ervan uit dat ik over week of 2 gewoon ongi ben en dus aan de pil ga. Maar ik heb ook goed nieuws. Ik heb het nieuwe ziekenhuis gebeld en zij gaan me straks helpen. Dat geeft ook wat rust, omdat de pil slikken tegen mijn gevoel in ging. Maar ik weet dat die rust ook even goed is. Maar nu weet ik dat ik in het nieuwe jaar een ziekenhuis afspraak heb en dat zij me dan sowieso gaan helpen. Dat maakt het allemaal wat rustiger. Verder nog wel veel onrustige dingen, maar krijg er steeds meer grip op, door bepaalde therapie. Het haalt de situatie niet weg, die blijft kl*te, maar wel de enorme lading die er op zit. Dus ben wel goed bezig.Geniet nog even van het mooie weertje meiden. xx
@ bibi dankje wel ga ik zeker doen ga er ook wel minder zijn dat geeft meer rust maar helemaal verlaten wil en kan ik niet we hebben zoveel lief en leed gedeeld en daar ben ik jullie stuk voor stuk dankbaar voor geniet van jullie mooie mannetje en onze tijd komt daar ben ik nog steeds van overtuigd @ musicalfan ook ik gun jou zoveel anders en je verdient het om zo, lief klein wondertje in handen te hebben blijf erin geloven al lijkt het soms heel ver weg ook jou tijd komt daar duim ik voor en ook daar geloof ik in knuff en wat fijn dat het nieuwe zh je straks wel wil helpen dan kun je daar je rust in vinden @ denise hoe gaat het nu met je voel je je al wat beter? en met Tegan ook alles goed een hele dikke knuffel voor jou en de kleine meid @ dolfijn hoe gaat het met jou gaat het al wat beter met bonus dochter? ook voor jou een hele dikke knuffel ik vind het erg dat ik er even niet voor je kon zijn maar het was echt even nodig @ marsonny hoe gaat het met jou ben je nu helemaal op de roze wolk gekrabbeld geniet ervan meid dikke knuffel voor jullie allemaal
@ Twinkle; dank je wel meid, we geniet ook zeker. En ik ben blij dat we je hier tot steun kunnen zijn, daar zijn we voor hè. @ Musicalfan; ik krijg gewoon trek van die taart-foto! Zie er weer leuk en lekker uit meis. En wat heerlijk dat je alvast iets hebt om naar uit te kijken! Ik ben echt blij voor je dat het andere ziekenhuis je wel gaat helpen! Even een paar maandjes tot rust komen en goed voor jezelf zorgen, dat komt straks een zwangerschap alleen maar ten goede. Hoe is het met de rest??
Hé meiden Ben een tijd hier niet geweest, druk met van alles & als ik niet druk ben geen zin om op zolder achter de computer te gaan zitten! De afgelopen week was een week van up's en down's; De up is heb voor het 1st iets durven kopen voor de klein, durfde dat steeds niet en ik dacht nu moet het toch echt een keer ik alleen naar de prenatal en daar wat rond gedwaald, maar de 1ste aankoop is gebeurd De down is ik heb van de week maandag een bloeding gehad, zoals jullie kunnen begrijpen was de stressmeter in eens mega hoog. Direct de verloskundige gebeld die me probeerde gerust te stellen, maar moest direct de volgende dag langs komen. Na een nacht van nare dromen naar de VK in mn eentje, want manlief moest naar school, ukkie deed het nog had een krachtige hartslag, mn buik was goed op groeischema en soepel. Komende maandag heb ik weer controle die afspraak had ik al staan, maar hebben ze laten staan voor mijn gemoedsrust en ook omdat ik de kleine nog niet duidelijk voel bewegen! De week daarop heb ik de 20 weken echo. Staat een buikfoto van vorige week in mijn fotoalbum. Heb verder geen bloeding meer gehad, maar wel een oorontsteking, schimmelinfectie en als kers op de taart een aambei
@Musicalfan; wat een mooie taart meis! en heb je ook een beetje genoten? ik hoop het wel! Hoe voel je je verder? Fijn dat het andere ziekenhuis je in elk geval gaat helpen! Ik hoop dat dat wat rust geeft! @Twinkle; geniet je nog een beetje? en ik duim heeeeeel hard! @Bibi; geniet je nog een beetje van je mannetje? Denk het wel hé?! Wat gaat het hard hé?! Blijf maar lekker genieten! @Denise; hoe is het bij jullie? gaat alles nogsteeds gewoon lekker z'n gangetje? ik hoop dat jij ook lekker geniet! @Marsonny; goed dat je eindelijk wat spulletjes hebt gekocht! Super leuk en lief!! maar kan me voorstellen dat de bloeding niet echt mee hielp aan de roze wolk Wat heftig meis! Blij dat alles toch goed bleek en dat je je controle gewoon mocht laten staan. Ik ga je alvast heel veel succes wensen met 20wk echo.. blijft toch altijd wat spannend.. wil je trouwens weten wat het wordt?? Balen van alle 'bijwerkingen'.. KNUF! @Hier; bonusdochter ligt nog in ZH moet in elk geval tot weekend blijven.. dus nog veel aan het heen en weer-en naar het ziekenhuis.. Gelukkig gaan we verder gewoon door: Beau doet het super goed en doet elke dag wel wat nieuws Hij zit steeds langer zelfstandig op de grond, zit geweldig in de kinderstoel (zie foto) en geniet van zijn speelkleed met het telkens draaien Ik voel me helaas wat minder: hoofdpijn, erg moe, over-actieve darmen en telkens wat kramp in me buik Vast te druk geweest allemaal dus even rustig aan..
@ Marsonny: Jeetje heftig meis, kan me voorstellen dat dit enorm veel stress geeft. Wel fijn dat beeb het goed doet. Dit stelt wellicht gerust. En gelukkig snel weer een afspraak. Wat een onwijs leuke kleertjes. Ik ben helemaal fan van nijntje,en ben verliefd op dit setje. Deze had ik ook aan mijn vriendin gegeven destijds alleen in het limegroen. En die I love papa is ook super! Is de bloeding intussen wel helemaal opgehouden? Doe rustig aan en succes volgende week. Dikk knuf voor jou @ Dolfijn: Veel onrust omdat mijn lijf me zo in de steek laat qua pijn e.d. Van verjaardag wel genoten, maar was ook slopend. Maar het komt allemaal goed, daar ga ik voor. Het is alleen niet niks als wg zijn beloftes niet nakomt en ik daardoor weer complete stress heb. Jeetje bonusdochter nog steeds in ziekenhuis. Weten ze intussen wat meer? Beau is al een heel kereltje zo. Hij zit ook al erg goed zo te zien. Wat vervelend dat je je niet zo goed voelt. Maar er komt ook wel veel op je bordje. Hoop dat de klachten snel wat af gaan nemen. Denk goed aan jezelf meis! En hoe gaat het nu met je man? Dikke knuf voor jou Denise: Lekker aan het genieten van je prachtige dochter? Bibi: Gaat het al wat beter met Stef zijn ritme.Het slapen e.d. Haha, men vond de taart wel lekker. Het was chocotaart met kersenvlaaivulling en botercreme erin. Maar ik kan geen taart meer zien als ik zo bezig ben geweest.haha! Twinkle:Neem je rust wanneer jij dat nodig hebt. Je weet dat je altijd welkom bent en als je wat minder aanwezig wilt zijn is dat ook goed. Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat straks doe als ik weer de pil ga slikken. Maar helemaal weg, kan ik ook niet. Jullie zijn zulke lieverds.
@ Marsonny; pfff, dat zal even schrikken zijn geweest meid! Gelukkig maar dat alles goed is! En wat heb je een geweldig pakje gekocht, heb er ook weleens naar staan kijken bij de Prénatal. Het is allemaal zo lief hè, dat kleine spul. Hopelijk zijn de lichamelijke ongemakken snel verholpen meid zodat je weer helemaal kunt gaan genieten. Dat je je kindje nog niet goed voelt is trouwens heel normaal met 18 weken hè, maar dat zal de vk vast al wel gezegd hebben. Ik voelde rond die tijd wel wat, maar ook alleen maar kleine plopjes hoor, alsof mijn darmen rommelden. Het duurt even voordat je zeker weet dat het je kindje is wat je voelt bewegen. @ Dolfijn; ja ja, ik geniet volop! Het gaat echt geweldig hier, ben zo blij! Vanochtend weer bij de magnetiseur langs geweest, maar volgens mij is het voor Stef al niet meer nodig. Ga nu voor mezelf. De papa van Stef en ik hebben veel meegemaakt en ik moet een aantal zaken een plekje kunnen geven. Hopelijk gaat dat met wat hulp eindelijk lukken. Wat is jullie Beau toch een mooi mannetje! Echt, hij staat altijd zo mooi en vrolijk op de foto! Jij ook lekker geniet hoor! En beterschap en sterkte met bonusdochter. Hopelijk mag ze gauw mee naar huis! @ Musicalfan; met Stef gaat het prima, lief dat je het vraagt. Hij doet het echt ontzettend goed, ik kan niet anders zeggen. En hij lacht weer lekker veel, het is een heerlijk mannetje, ik ben echt een verliefde mama. @ Twinkle; las bij de roze kletskoppen dat je bij de gyn bent. Hoe was het??
haha Bibi, we wachten bij de roze kletskoppen inderdaad op nieuws van Twinkle.. ze was nog niet ongi Dus ook hier mee duimen voor heel goed nieuws!