We hebben vanmiddag sms van Twinkle gehad.. dus kom het hier ook maar even melden.. Alles was goed bij gyn en ze heeft afgesproken morgen een testje te doen.. Dus nog even doorduimen meiden!! xx
wauw, lieve lieve twinkle en man natuurlijk. Wat een knaltest.Van harte gefeliciteerd meis!!! Kan me voorstellen dat je het nog niet kunt geloven. Oh meis, het is jullie zo gegund. Wat ben ik blij voor je. Ik sta helemaal te stuiteren meis. Enne, dan ook nog even voor mij hard duimen dames. Dit is mijn laatste kansronde voorlopig. Ik heb er weinig hoop op, maar wie weet. Volgende week Zondag denk ik op zijn laatst nod. Cyclus is compleet van slag vandaar.
Dolfijn We willen heel graag weten wat het word, nu nog maar hopen dat de kleine uk het ook wil laten zien met de 20 weken echo! Wat een gave foto's van Beau, helemaal stoer in zijn kinderstoel! Hopelijk gaat het met bonusdochter ook snel beter!! Musicalfan Het is bij die ene bloeding gebleven tot nu toe, gelukkig maar anders kan je me denk ik echt opvegen! Tuurlijk duimen we ook nog heel hard voor jou meis, deze laatste ronde!!! Bibi Dat had de VK idd ook gezegd en ik wist dat zelf ook al, maar ze wilde me gewoon tegemoed komen met die extra controle zodat ik niet 2,5 week zenuwachtig hoefde te zijn tot de 20 weken echo, dat ik tussendoor de kleine uk ook nog een keer kon horen! Moet wel zeggen dat ik wel heb lopen dwalen door de prenatal, vooral ook omdat ik wel vond dat ze niet zoveel dingen hadden die ook echt voor een jongen/meisje konden. Het was al heel erg gericht allemaal op meisjes of jongens! Hier Buik groeit rustig aan door, het zit ook echt alleen op mn buik, best prettig aangezien ik al niet maatje slank van mezelf heb , ben maandag ook wel benieuwd hoeveel ik tot nu toe ben aangekomen t/m 15 weken was dit 1,5 kilo. Van de ooronsteking en schimmelinf geen last meer gelukkig, maar dat andere feestelijke zwangerschapskwaaltje aambei deste meer, vandaag gaat wel, maar gisteren had ik er echt een dip van heb even een potje zitten janken het deed zo'n zeer en ik zei tegen manlief straks moet ik daar nog 22 wk mee door met een beetje pech! Manlief me heel lief getroost en van dag de huisarts maar gebeld voor advies. De meeste dingen deed ik al; volkorenproducten eten, veel drinken, fruit eten, bij aandrang direct gaan ook om te plassen dus niet wachten. De huisarts heeft een zalfje voor me klaar laten leggen bij de apotheek, ben daar de afgelopen 2 weken vaste klant geloof ik
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, val hier bijna van mijn stoel!! Je hebt al een berichtje Twinkle, maar nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat word ik hier blij van zeg, echt geweldig nieuws!! @ Marsonny; Fijn dat het wat beter met je gaat. Ik hoop dat het zalfje helpt? Want kan me zo indenken dat aambeien alles behalve prettig zijn ja. Sterkte en beterschap! Ik heb best veel leuke neutrale kleertjes voor Stef al zeg ik het zelf. Meeste hebben we gekregen en zelf heb ik bij Prénatal wat gekocht van de nieuwe collectie. Allemaal biologisch katoen met de tekst 'a little bird....' Feetje heeft ook hele mooie neutrale kleertjes, gewoon even goed zoeken. Bij Babypark heb ik trouwens ook nog war gekocht, daar heb je ook veel keus.
@Twinkle; al gewend aan het idee? ik hoop dat e nu al lekker geniet! @Musicalfan; natuurlijk draaien mijn duimen ook overuren voor jou! @Hier; weer een lange nacht gehad Nu niet vanwege krampjes, maar omdat hij snipverkouden is.. pff.. het breekt je wel hoor.. 3 van deze nachten achter elkaar! Gelukkig slaapt hij nu overdag wel wat beter, dus ik heb vanmorgen wat bijgeslapen en manlief ligt er nu in.. dan maar afwisselen.. Beau heeft zijn matrasje wat omhoog staan en een ui naast zijn bed, net lekker in bad geweest.. dus benieuwd hoelang hij nu slaapt.. Ik ga even vast voorbreiden voor het eten, als Beau dan wakker wordt heb ik me handen weer vol genoeg.. Sorry dat ik even weinig reageer, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik een beetje futloos ben.. Dikke knuffel voor allemaal! xx
meiden allemaal super bedankt begin nu echt te geloven dat het waar is vanmorgen weer zo'n vette streep op mijn test 21 oktober de eerste echo dus heel spannend allemaal daarna weten we meer @ musicalfan tuurlijk draaien mijn duimen voor jou door ik hoop zo dat het deze keer gaat lukken je verdient het en nee heb eigenlijk niet echt ergens last van ben alleen heel erg moe en heb wat gevoelige (*)(*) maar verder nog niet ergens last van @ dolfijn wat sneu dat Beau zo aan het tobben is ik hoop dat hij snel weer opknapt want het is zo zielig en voor jou is het ook niet leuk een hele dikke knuffel @ marsonny een hele dikke knuffel voor jou lief dat manlief je even heeft getrosst toen je een dipje had fijn dat de oorontsteking en schimmelinfectie wel weg zijn balen dat je last hebt van aambei nogmaals een dikke knuffel
Twinkle, Ben zo blij voor je!! Jij ook een dikke knuf!! Kan me goed voorstellen dat het heel onwerkelijk is allemaal!!! Hier Gaat alles goed, vanavond naar de VK. Buik groeit goed ben nog wel even aan het zoeken wat is teveel doen op een dag en wat is genoeg doen op een dag. Manlief is deze wk vrij en we gaan alles eens lekker opruimen, uitmesten & weggooien. Manlief is een tijd aan het klussen geweest op zolder zodat ons weekendkind naar boven kon, maar alle spullen van zolder zijn verdeeld over de andere kamer op zolder en weekendkind zijn oude slaapkamer, wat baby kamer moet worden. Vind dat altijd zo fijn spullen opruimen, maar vooral weggooien heb ik totaal geen moeite mee, manlief wel dus dat kan nog weleens gezellig worden van de week vandaag gaat het gelukkig nog goed!!
@ Twinkle; ow meid, wat heerlijk hè, die knaltesten! Natuurlijk blijft het nog even spannend, maar probeer maar gewoon lekker te genieten nu. Je bent trouwens de 6 weken al voorbij zie ik, dat schiet al op. Ik wist het met 4 weken en ik vond elke week die erbij kwam weer een fijn idee. @ Marsonny; fijn hè, je huis flink opruimen. Hier is ook veel geruimd en gepoetst voordat Stef kwam en daar hebben we nu profijt van. De kastjes zijn echt netjes allemaal, kijken voor hoelang... Hoe was het gisteren bij de vk? En plaats je een keer een buikfoto? Ben erg benieuwd! @ Dolfijn; ow, jullie zijn lekker aan het tobben dus. Hoe is het vannacht en vandaag gegaan? Hier was het vanochtend ook al om 4:30 dag. En vandaag heeft Stef allemaal korte slaapjes van zo'n drie kwartier gedaan. Hij had maandag en gisteren wat diarree en vanochtend een beetje verhoging dus ik denk dat hij gewoon niet helemaal fit is. Morgen krijgt is als het goed is zijn prikjes, maar dat moet ik dus eerst even overleggen. Ik vind het wel spannend, hopen maar dat ie niet heel erg gaat huilen...
@ bibi ja spannend blijft het zeker nog even vandaag 7 weken datheb je als je een lange cyclus hebt dus dat is dan ook weer een voordeel volgende weekn de eerste echo heel spannend maar dat komt goed genieten doe ik hoor meid hoe gaat het met jou en de kleine Stef heb je je ritme nu gevonden
Nog een weekje tot de echo Twinkle! Fijn dat je kunt genieten, echt doen want die 9 maanden zijn zo weer voorbij. Voel je je nog steeds goed? Met mij en Stef gaat het goed alhoewel hij wel weer een beetje uit zijn doen is. Ik hoop dat het weer tijdelijk is en dat ie straks weer lekker door gaat slapen. Overdag doet ie nu slaapjes van zo'n drie kwartier en 's ochtends is ie rond 5:00 wakker. Hij ligt er 's avonds ook al om 19:00 in, maar langer houdt hij het dan gewoon niet vol omdat ie dus de hele dag zo weinig slaapt. Ik ga vanavond toch proberen hem later in bed te leggen, misschien dat dat scheelt.
Hey Twinkle, alweer 7 weken. Dat gaat snel. Spannend hoor allemaal. Volgende week de echo. Ik ga voor je duimen dat alles goed zit. Het moet gewoon. Hoop dat de kwaaltjes wegblijven voor je. Dolfijn: Geen sorry hoor, als je geen fut hebt begrijpen we dat best. Ik heb geen kindjes, maar ben ook futloos, maar heb behoorlijk wat ellende op mijn schouders. Dacht dat ik wat rust leek te krijgen, beginnen we van voren af aan. Ik wist niet dat mensen iemand zo kapot kan maken. Ik laat het me niet helemaal gebeuren, maar zit er knap doorheen. Ooit komt het goed, daar ga ik voor. Dikke knuf voor jou en Beau Denise: Hoe gaat het met jou en de kleine Tegan? Marsonny: Hoe is het gegaan bij de VK? En lekker op kunnen ruimen? Bibi: Is Stef weer een beetje opgeknapt, want je schreef dat hij diarree had en verhoging. En uit zijn doen nog steeds kennelijk? Hoe zijn de prikjes gegaan? Ach, altijd erg zielig. Hier dus veel onrust. Vandaar wat minder aanwezig. Hoop dat jullie dat begrijpen. Maar nog even doorduimen hoor voor mij. Alhoewel ik zoveel ongikrampen heb, dat ik er best een hard hoofd in heb.Maar wie weet.
@ dolfijn knuffie @ bibi dankje wel meid ben heel benieuwd maar het schiet nu echt op jammer dat Stef een beetje uit zijn doen is ik hoop dat het snel overgaat @ musicalfan tuurlijk duimen we door het is je zo gegund ik hoop zo dat dit hem gaat worden neem je tijd meis en weet we zijn er voor je @ marsonny hoe gaat het met jou? knuff
bibi Hoe is het met stef, is die al wat opgeknapt? Zijn de prikjes nog door gegaan?? twinkle Na al die toestand is het wel fijn om wat weekjes kado te krijgen!! Is het kwartje al gevallen dat het toch echt zo is?? Musicalfan Ik duim voor je!! Hier Mijn deel van het opruimen is achter de rug voor nu, nu moet manlief 1st weer aan de slag voor ik verder kan! Heb van de week weer een oke stempel van de verloskundige gehad; bloeddruk super netjes 110/70. Baarmoeder goed gegroeit & soepel. De kleine is super bewegelijk de verloskundige moest er met de doptone achteraan om het hartje te kunnen laten horen had ze hem gevonden en floep weg was die weer , maar uiteindelijk een mooie krachtige hartslag gehoord. Als afsluiter nog op de weegschaal bleek dat ik was afgevallen 0,5kl ben tot nu toe in 18,5 wk 1 kilo aangekomen, best prettig ben al geen slanke den Er staat een buikfoto in mijn fotoalbum van 2 weken terug zal even vragen aan manlief of die tijd heeft om een nieuwe te maken!