op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ Marsonny, wat een mooi buikje heb je zeg. En wat netjes dat je zo'n goede bloeddruk hebt en maar weinig bent aangekomen. Dat laatste kan er ineens bijkomen allemaal hoor, maar dat merk je vanzelf wel. Enne, ik vind dat je een mooi figuur hebt, hoor!
    Omdat je schreef:" Ik ben al geen slanke den????" Geniet ervan meid. Wanneer heb je de 20 weken echo?

@ Dolfijn: Thanks en knuffel terug

Andere meiden ook thanks voor het duimen. Hoop dat het gaat helpen. Nog geen duivels, maar wel ongipijnen? Kan nog steeds voor beide zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    O ja, heb deze gemaakt voor mijn nichtje

Ze is vandaag jarig en helemaal fan van Dora. Moest ze even spammen.

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mooi Musicalfan!!! en ik duim door!

@Marsonny; mooi buikje hoor meis! en super dat alles zo goed gaat :)

@Bibi; Stef weer opgeknapt? En wat waren de metingen bij CB?

@Twinkle; en? voel je je al echt zwanger? ;)

@Denise; lekker aan t genieten van je meisje?

@Hier; lactulose werkt super! nu weer afbouwen om te kijken of Beau het zelf op pakt..

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een stoere blouse heeft Beau aan! Leuke foto's weer Dolfijn! En fijn dat het nu weer goed met hem gaat, houden zo. :)
    Met Stef gaat het super! Hij heeft alweer twee nachten geslapen tot 6:30 en vanochtend van 8:15 tot 11:15! :$ Hij ligt nu ook weer lekker in bed dus hij is echt weer helemaal tot rust gekomen. De metingen bij het cb waren super (zie mijn handtekening). de verpleegkundige vond hem er echt prachtig uitzien! :cool: De prikjes krijgt ie donderdag, hebben we toch even uitgesteld.

@ Marsonny; ben jij alweer zo ver?? Wow, daar had ik echt geen erg in! Wat gaat het snel. Fijn dat je niet veel bent aangekomen, wie weet blijft dat wel zo, hoef je daarna niet aan de lijn. ;) En goed dat je zo'n mooie bloeddruk hebt. Had ik ook altijd. Ik heb alleen twee weken geleden nacontrole gehad en mijn ijzer was wat aan de lage kant. Dus daar moet ik even op letten want ik ben ook behoorlijk moe weer de laatste tijd dus anders moet ik misschien ijzertabletjes halen ofzo.
    De prikjes zijn niet doorgegaan vorige week. Stef was echt niet in zijn doen dus nu krijgt ie ze donderdag. Verder was ie wel helemaal goed gekeurd gelukkig en super gegroeid dus hier een tevreden mama. :)

@ Musicalfan; wat een geweldige taart weer!
    Hoe is het nu met je??

@ Twinkle; met jou ook alles ok hoop ik?

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny wat fijn dat alles goed was altijd fijn om te horen:D ja het begint echt te komen hoor vanavond komt mvm dus ben heel benieuwd:)

@ musicalfan mijn duimen draaien nog meis ik hoop het zo:) en wat een mooie taart daar was ze vast erg blij mee;) knuff

@ dolfijn begint echt te komen nu mijn broeken gaan wat te strak zitten en ben natuurlijk erg moe en heb wat last van zuurbranden maar verder nog steeds prima dus heel spannend allemaal;) mooi mannetje Beau

@ bibi hier alles goed hoor meiss erg druk weekend gehad:D

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Fijn dat alles goed gaat! Wat dacht jij, lekker veel plannen deze dagen dan is het zo de 21ste. ;) Heb je geen last van vermoeidheid? En ben je zenuwachtig voor de echo of heb je er vooral gewoon heel veel zin in? Ik vond dat toen wel heel spannend, maar het is echt een prachtige ervaring!

@ Musicalfan; hoe is het met jou??

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi ja dat heb ik wel hoor ben heel erg moe soms zit ik op de bank en word ik gewoon 2 uur later wakker:):p heb ook wat last van zuurbranden maar heb het er graag voor over hoor;) ja vind het heel spannend ben echt aan het aftellen ik hoop dat alles goed is:) ik laat het jullie weten

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Twinkle: Wauw, heb je vrijdag al de echo? spannend hoor!

Bibi:succes voor morgen met de prikjes. Hoop dat hij er niet teveel last van krijgt.

Dolfijn: Hoe is het met jullie?

Marsonny:Heb je de 20 weken echo inmiddels gehad? En weten jullie wat het wordt?

Denise: Lekker aan het genieten van de kleine Tegan

Hier: De duiveltjes zijn er nog niet echt, maar krijg ze zeer zeker wel. De buikpijn is namelijk enorm aanwezig. Dus mijn hoop is een beetje weg.

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    musicalfan ik hoop echt dat die duivels wegblijven meid mijn duimen blijven draaien;)

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve twink, thanks meis, maar tis niet meer nodig. Het lijkt alsof ik een licht posi test heb, maar niet fotowaardig. Kan ook zijn dat ik het zie omdat ik het wil zien. Ik weet het niet, maar soort van duivels zijn er ook. En de enorme buikpijnen. Ben ook best verdrietig. Gewoon omdat ik zoveel shit aan mijn hoofd heb, en dat dit zo mooi had kunnen zijn, de allerlaatste keer en wel overtijd. Nu ga ik straks echt het ziekenhuis traject in en geloof me, ik ben best een bikkel, maar tegelijkertijd zo bang daarvoor! We zien wel. Nu eerst kijken of het echt doorzet. Maar thanks twinkle en andere meiden voor het duimen. xxx

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; ik kan me heel goed indenken dat je bang bent voor wat komen gaat meid. Maar ik begrijp dat de duivels er nog niet echt zijn nu? Ik hoop wel dat je snel duidelijkheid hebt, óf duivels óf een mooie test. En dat je buikpijn snel weg zal zijn, lijkt me echt vreselijk om elke maand zo'n pijn te moeten hebben. Knuf voor jou meis! *knuf*

@ Twinkle; haha, lekker toch, een dutje doen. ;) Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt. Ik had dat ook en wat je zegt, je hebt het er allemaal voor over, maar het lijkt me toch echt wel heel erg als je hartstikke ziek bent. Dan wordt genieten wel moeilijk. Dus ik hoop voor jou dat het lekker zo blijft meid, kun je heerlijk 9 maanden op je roze wolkje rond drijven. :D

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier helaas echte duivels, met vreselijke pijnen. En hoe moeilijk ook vandaag toch echt de eerste pil weer nemen. Men, wat is dat moeilijk zeg, omdat het zo tegen mijn gevoel in druist. Maar ik moet maar denken en hopen dat ik dan minder pijn heb en dan in 2012 ga beginnen met evt vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik ga sowieso vragen of ik niet eerst iets kan proberen zoals Twinkle. Die mevrouw aan de telefoon zei dat er met endometriose meestal meteen IVF wordt opgestart, maar daar wil ik nog niet aan denken. we zullen zien. Kijken of ik na deze ellendige pijnen eerst even rust en minder pijn zal hebben. wat heb ik de pest erin, ben zo verdrietig, dat het ook deze ronde niet zo mocht zijn. Nou ja, tis niet anders.

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan wat word ik verdrietig van je berichtje:( ik gun het je zo en had zo gehoopt dat de pil slikken niet nodig was geweest:x ik gun je zoveel anders maar jammer genoeg heb ik dat niet in de hand ik hoop dat het nieuwe zh goed naar je gaat luisteren en er een goede oplossing komt zodat 2012 jou knaljaar mag worden een hele dikke knuffel voor jou meiss en weet dat ik aan je denk:)

@ bibi heerlijk zo'n dutje ben de ene dag moeier als de andere maar ook dat zal erbij horen:D vandaag komt mvm de eerste keer de krat ophalen en nieuwe brengen en dan morgen de echoooooooooo ben heel benieuwd vind het heel spannend

@ marsonny hoe gaat het met jou lekker aan het genieten van je groeiende buik:)

@ dolfijn gewoon even een dikke knuffel

@ denise hoe gaat het met jou en tegan ben je weer een beetje beter op de been:) knuff

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; ja, natuurlijk is het spannend! Hoe laat ben je aan de beurt?
    Goed dat je ook mee doet met mvm. :) Ik vond het een kleine moeite en ben heel blij dat ik heb meegedaan.

@ Musicalfan; pffff, het valt niet mee hè...:( Ik vind het echt rot voor je dat het ook deze ronde niet gelukt is meid. Je hebt er weinig aan, maar ook ik gun het je zo ontzettend dat je een gezonde zwangerschap mag mee maken. Kop op meis, even je lichaam rust gunnen en dan in het nieuwe jaar fris er tegenaan. Jouw tijd komt ook!! *dikke knuffel*

@ hier; De prikjes zijn achter de rug. Pfff, ik vond het maar niks hoor, watje. :) :p Stef heeft wel even flink gehuild, maar toen ik hem oppakte lachte hij alweer naar me dus hij is weer heel stoer geweest. :cool: Nu ligt ie lekker te slapen, ik hoop dat hij er geen last van gaat krijgen.

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi om kwart voor elf dus niet zo laat gelukkig:D wat fijn dat Stef zo flink is geef hem vandaag maar een dikke knuffel:)

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Thanks bibi en twinkle voor de lieve woorden. Idd ik hoop dat ziekenhuis me straks verder kan helpen. Die rust is ook wel even goed en het maakt het draaglijk nu ik weet dat ik in Januari een afspraak heb staan in het ziekenhuis. Mijn tijd komt nog wel. Ik hoop alsnog dat er een wonder mag gebeuren in 2012 zelf. Dus en zwanger en mamma worden. Maar ja, dat moet dan wel voor Maart 2012. Weet niet hoe snel dat gaat daar! Maar het is raar, omdat ik in April 2010 zwanger was, en in Feb 2011 ging het meteen mis. En nog steeds lege handen. Dat is best wel heel moeilijk. Maar ik hou hoop! Ooit komt het goed!

Bibi, wat goed dat de prikjes achter de rug zijn. wat een stoer mannetje heb je toch ook. Meteen weer lachen erna. Ik hoop ook dat hij niet al teveel last zal hebben.

Twinkle: Heel veel plezier morgen. Hoop dat je een prachtecho zal hebben. Wel foto komen showen hoor!

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel tussendoor over mn 20 weken echo we zijn daarvoor naar het lumc in leiden geweest, maar alles was goed de kleine heeft geen aangeboren hartafwijking (dit heeft zijn vader wel), het groeit goed en was overbewegelijk tot die zijn voeten moest laten zien en toen lag die muisstil :) en de gyn wilde het bijna opgeven en toen dacht de uk van je wilde mn voeten toch zien ploep 2 voeten in beeld ;) geloof dat ukkie een beetje last heeft van een dubbel eigenwijsheidsgen :)

Geprobeerd de foto te scannen, maar dat lukt dus niet op mn werk, achterlijk apparaat daar!

Voor musicalfan een hele dikke knuff!!!!!

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan geen dank meiss jij bent er ook voor ons:) en als er wat is kan je altijd bij ons aankloppen nogmaals een hele dikke knuffel

@ marsonny nu al een eigenwijsje:D fijn dat alles goed was super om te horen

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje musical fan wat doet het pijn om dit lezen zeg, had echt gehoopt dat de pil slikken niet nodig was voor je. Maar nu het zo moet draaien mijn duimen extra hard voor 2012

Hier gaat alles goed, lekker druk, kraamvisite komt goed op gang en de kleine meid doet het ook super
    Borstvoeding gaat super goed, we zijn nu ook gestart met een flesje met borstvoeding zodat we wat meer vrijheid om weg te gaan (vind in het openbaar voeden niet prettig) en dit gaat na wat volharding gelukkig ook goed. Ze heeft bijna geen last meer van krampjes, dit is ook super en begint naar papa en mama te lachen :D

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    zal maar gelijk even een fotootjes spammen ;)
    ze heeft alleen een ontstoken oogje

Bekijk bijlage 191909

Deel Deze Pagina