@ marsonny, thanks voor de knuf!!! Wat fijn dat de echo goed was en geen hartafwijking liet zien. Dat geeft denk ik wel extra rust. En nu al lekker eigenwijs,haha! Weten jullie zelf wel wat het geslacht is van jullie kleine? En als foto scannen nog gaat lukken zou dat leuk zijn. Ben benieuwd. @ Denise: Tegan alweer een maandje oud. En wat een mooi meisje zeg! Wat fijn dat alles zo goed gaat. Wel ook goed op jezelf blijven letten hoor! Gelukkig maar dat de krampjes zoveel minder zijn. Het is altijd zo zielig en je kunt er zo weinig aan doen. Thanks dat je duimen extra hard duimen in 2012. Daar ga ik zelf ook voor. Voor allen een dikke knuf, gewoon omdat jullie zo lief zijn.
@ Denise; wat een schattig meiske is Tegan! Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn! Dat lachen is echt geweldig hè? Ik smelt daar echt altijd helemaal van. @ Marsonny; wat geweldig dat alles helemaal goed is met jullie uk! Een heerlijk gevoel hè? Weten jullie ook wat het wordt of houden jullie het ook lekker spannend? @ Musicalfan; fijn om te lezen dat het redelijk te doen is nu voor je. Wat je zegt, je hebt inderdaad een afspraak in het vooruitzicht, dat geeft toch moed gelukkig. En straks heb je de feestdagen en vliegt de tijd om, voor je het weet is het januari. Stef heeft gelukkig helemaal geen last van zijn prikjes! Gisteren aan het eind van de middag was ie even heel verdrietig en had ook een flinke vieze luier, maar verder is het prima gegaan en ook vandaag is ie gewoon lekker vrolijk en gezellig. Ik zal zo eens even een nieuwe foto in mijn album zetten, hij groeit zo hard. @ Twinkle; meis, hopelijk heb jij ook goed nieuws?? Ik ben zo benieuwd.
nou meiden vandaag de eerste echo gehad en tot nu toe ziet het er prima uit ik ben natuurlijk nog niet zo ver als mijn banner aangeeft heb natuurlijk een hele lange cyclus gehad dus voor zo ver het er nu naar uit ziet gaat het prima volgende week donderdag terug naar de gyn voor weer een echo dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen het blijft nog even spannend maar ons wondertje was in ieder geval op de goede plek te zien piep klein maar zo geweldig gaan jullie duimen voor een mooie hartslag volgende week ga de vk maar even afbellen want dat zouden twee afspraken op 1 dag zijn @ denise fijn om te horen dat het goed gaat met jullie geniet maar lekker van jullie kleine meisje het is een poppetje
@ Bibi Ach, lieve foto! Echt super, En wat groeit hij hard @twinkle: Meis, hoever ben je dan volgens de echo denken ze? Zag je wel een hartje kloppen? Tuurlijk ga ik hard duimen dat je volgende week het hartje kunt horen. Wel heel fijn dat alles goed was. Lijkt me een geweldige ervaring. Nu echt lekker genieten hoor!xx
Denise Wat een mooie dame is Tegan! Fijn om te horen dat alles goed gaat! Bibi Gelukkig had Stef niet veel last van de prikken! Wat is die al gegroeit, knappe man hoor!! Twinkle Wat fijn dat alles goed was op de echo, ga natuurlijk hard voor je duimen dat er een mooi hartje te zien en te horen is! Hier We weten nu ook wat het word idd, maar weet nog niet of ik het online ga zetten, want m'n oudste broer wil het niet weten, dan kan ik het m'n andere broer niet vertellen die kan z'n mond niet houden. Als ik het dan online zet kan het opeens toch via een vreemde weg bij ze terecht komen & het word voor mij al een uitdaging om me niet te verspreken. Als ik t niet meer vol hou dan verspreek ik me gewoon tegen m'n broer die zich sowieso verspreekt, dan is het niet mijn schuld als mn andere broer het te weten komt De echo (niet van beste kwaliteit) en een buikfoto staan in mijn album
@ musicalfan ben ongeveer 7 weken denk ik heb geprobeerd bij lilly pie maar als ik het aanpas blijf het op hetzelfde aantal weken staan als nu dus dan maar zo nee nog niet gezien dus het is wel heel spannend ik hoop zo dat alles goed is maar komt wel vaker voor dat ze het wat later zien @ marsonny ga zo even in je album spieken heb jij het hartje wel zien kloppen toen je het nog niet hoorde?
@ Twinkle; stuur ik je net een berichtje, zet ik erin dat ik hoop dat je vrijdag een mooie echo krijgt, maar ik bedoel natuurlijk donderdag. @ Marsonny; wat een prachtige foto's van de echo! Mooi om te zien hè? En wat een bescheiden buikje heb je! Wel heel gezellig zo'n zwangere buik, vind je niet? Voel je de kleine ook al goed? Ik zou het geslacht ook niet online zetten hoor. Ik vroeg het ook niet omdat ik het wil weten, maar was gewoon nieuwsgierig of jullie het zelf wisten. Ben wel heel benieuwd of jullie een zoontje of en dochter krijgen, maar dat zien we vanzelf. @ Musicalfan; hoe is het ermee meis? Buikpijn weer wat gezakt inmiddels? @ hier; Stef is gisteren gedoopt. Het was echt een mooie viering. Ik had zelf een gedichtje geschreven en voorgelezen en iedereen vond het heel mooi en ontroerend. Daarna gezellig hier koffie op en daarna wat gedronken. Peetoom en peettante zijn ook nog blijven eten dus wij hadden een leuke zondag.
Twinkle We hebben toen met 8 en 12 weken op de echo wel het hartje heel duidelijk zien kloppen, maar niet gehoord toen, daar schijnt zo'n kleintje van te kunnen schrikken! Wanneer had jij je volgende afspraak? Bibi Wat leuk dat het dopen goed gegaan! Vind het altijd wel bijzonder als mensen hun kindjes laten dopen! Hier Ik voel de kleine nog niet bewegen, maar heb wel zo'n gevoel dat t wel aanwezig is, klinkt wat vaag misschien, maar ja het is niet anders Voor diegene die nieuwsgierig zijn wat onze kleine uk word kunnen jullie een priveberichtje sturen
Twinkle: Meis, ik hoop zo dat donderdag alles goed zal zijn. Dat je het hartje zal horen. Maar krijg je dan ook opnieuw een echo komende donderdag? Ik maak me een beetje zorgen, en hoop echt dat die ongegrond zijn. Ik blijf heel hard hopen en duimen dat het allemaal goed is. En ik wil je door mijn berichtje ook niet extra ongerust maken. Dat is niet mijn bedoeling. Dikke knuf Marsonny: Laat ons maar lekker in spanning afwachten hoor! Wij horen wel wat het wordt als de beeb er eenmaal is. Idd mooie echo en bescheiden buik. Dolfijn: Hoe is het met jou en Beau? Bibi: Gefeliciteerd met het doopsel van Stef. Wat fijn dat het zo''n mooie dag is geweest. Nu lekker nagenieten ervan. Hier de duivels gehad, wel heel anders en gelukkig niet zoveel pijn. Maar die pijn komt nu enorm door terwijl de duivels weg zijn. Belachelijk gewoon. Heb net zware pijnstilling genomen en duik zo weer mijn bed in. Hoop dat het snel overgaat want dit is niet leuk. En ik hoop dat de pil zijn werking straks goed zal doen qua pijn, anders heb ik helemaal het gevoel alsof het voor niets is. Maar op het laatste vertrouw ik maar gewoon!
@ musicalfan je berichtje maakt me juist wel heel erg ongerust vooral omdat ik dus niet weet hoe ver ik ben dus vandaar ach ja als het dan zo moet zijn dan is het zo hopelijk klopt je gevoel niet
heb even mijn banner aangepast heb mijn vermoedelijke ovulatie datum gepakt en toen twee weken terug gerekend dus dan zou dit ongeveer moeten kloppen denk ik dus dan was ik vorige week rond de vijfde week
Als je dan idd rond de vijf weken was is het idd nog vroeg om het hartje te kunnen zien, misschien donderdag is het ook nog vroeg. Bij mij hebben ze toen echt pas met 8 weken een afspraak gemaakt zodat het hartje goed zichtbaar was als het zou kloppen!
Ja, ik heb Twinkle ook al een berichtje gestuurd gisteren. Ik had mijn eerste echo pas met 9w5d dus toen was het hartje zichtbaar, maar wel héél klein, echt een speldenknopje. En het horen deden ze bij ons niet bij de echo, alleen bij de vk. Zij kon het met 11w3d nog niet vinden (toen heb ik een extra echo gekregen). Dus geen zorgen Twinkle, in het begin wil je niets liever dan een mooi hartje zien en horen, maar dat kan soms gewoon even duren. *knuf*
@ Musicalfan; bedankt meid! Fijn dat jouw duivels weg zijn, alleen wel heel vervelend natuurlijk dat je nu zo'n pijn hebt. Sterkte ermee! @ Dolfijn; hoe gaat het bij jullie? Heb je hier al even niet gezien. Niks aan de hand hoop ik?
Lieve Twinkle: Dat was juist niet de bedoeling. Ik leef oprecht mee, en vandaar dus die zorg. Maar als je nu 6w4d zou zijn, dan kan het heel goed kloppen dat je geen hartje zag. Ik hoop van harte dat dus mijn zorg ongegrond is. Maar die zorg zou ik minder hebben als ik je niet zo lief vind en niet zo met je mee zou leven. Dat is het hem juist. Maar meis, het zit vast allemaal goed, daar ga ik voor. Hele dikke knuf en sorry sorry sorry. Ik bedoel het ten allen tijden goed. xxxx
@ lieve musicalfan dat weet ik meis dat het niet je bedoeling is geweest ik weet dat je heel bezorgd benterg lief van je maar ik ben vooral heel bang dat na het lange wachten het straks niet goed is dus jou reactie was even schrikken het blijft even afwachten morgen echo twee hopelijk heb ik goed nieuws knuff ga vanmiddag met manlief mee hij gaat naar belgie voor zijn werk en merk dat ik toch wel heel gespannen ben vandaag dus ben liever niet alleen ik wens jullie allemaal een hele fijne middag en avond en morgen ben ik er weer knuff voor jullie allemaal
Hey meiden, Hier ben ik weer even.. Het is erg onrustig geweest: Manlief ziek, Beau verkouden, ik verkouden.. Beau en ik spruw Ik ziek.. pff.. dus nu allemaal weer aan het opknappen, maar alleen de spruw wil nog niet echt weggeraken Baal daar echt flink van.. Alles kost nu veel tijd, Beau kan slecht aanhappen en doordrinken, dus voeden is nu echt heel vermoeiend.. we zijn bezig met medicijnen en ik hoop dat ze snel gaan werken! Dus vandaar even weinig van me gehoord.. Ik hoop er vanaf nu weer wat meer te zijn.. Knuffel voor allemaal! xx