op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Gelukkig gaat het weer de goede kant op bij jullie Dolfijn. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan inderdaad dan kunnen jullie weer helemaal herstellen. Dikke knuffel en van harte beterschap!

@ Twinkle; ik snap heel goed dat je gespannen bent. Lekker afleiding zoeken meid, heel verstandig. Maar vooralsnog is er geen reden tot ongerustheid dus probeer te genieten. Ook voor jou een dikke knuffel!

@ Hier; Stef is wakker dus ik moet er helaas weer vandoor, maar hier gaat alles verder nog steeds super. :)

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    vandaag de echo gehad en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we hebben het hartje zien kloppen wat een bijzonder moment was dat:D:D:D nu over twee weken weer een echo hopelijk kunnen we dan het hartje horen:):):):) ben helemaal blij vandaag

@ dolfijn je moet om je zelf denken meid dus voel je niet schuldig jullie waren allemaal goed ziek je verdient tijd voor jezelf je bent er altijd voor ons meid een hele dikke knuffel:)

@ musicalfan een hele dikke knuffel voor jou en heel erg bedankt voor je bezorgd heid je bent een lieve meid:)

@ bibi komt goed ga nu zeker genieten geniet jij lekker van je kleine mannetje

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle,
    Ik ben zo blij voor jullie :D:D:D:D!!!! Klopte je termijn ook met wat jezelf had uitgerekend hoe ver je nu bent?? Heb vandaag wel veel aan je gedacht!!

Dolfijn
    Neem lekker de tijd voor jezelf, lekker 1st allemaal uitzieken, wij gaan nergens heen dus tijd zat om strakkies weer mee te kletsen!!

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wat ontzettend goed nieuws Twinkle! Ik ben zo blij voor je dat het allemaal goed was. Heb veel aan je gedacht en voor je gebeden. Nu lekker genieten hoor! Dikke knuf voor jou

Dolfijn: Rustig aan meis! Wij blijven altijd aan je denken, maar denk vooral eerst aan jezelf. Beterschap allen, hoop dat het snel beter zal gaan. Hele dikke knuf

Bibi: Wat fijn dat alles zo goed gaat met Stef en met jou dan ook natuurlijk. Geniet van je prachtige mannetje. xx

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow meiden, soms slaat de twijfel me hier om het hart er word door zoveel mensen gevraagd; en voel je het al bewegen??? Ik kan alleen maar zeggen, nee!! Verstandelijk weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken, want theoretisch is het ook niet erg dat ik het nog niet voel, maar emotioneel :( maakt het me wel onzeker ook omdat mensen er nu zoveel naar vragen!!

Heb wel steeds meer het gevoel, ben echt niet alleen, heb toch echt een inwoner :)!!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik voelde onze Beau ook pas met 23 wk hoor Marsonny! maak je ajb geen zorgen! het komt vanzelf, en die eerste trapjes twijfel je echt nog genoeg of het echt was.. Geniet gewoon, want je bent inderdaad niet meer alleen.. er is een kleintje in je buik aan het groeien!

@Twinkle; super blij voor je meis! geniet van je zwangerschap!

@All; jullie zijn lief! knuffel voor allemaal! xx

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsoony dankje wel meiss erg lief van je:) wat naar dat je je zo onzeker voelt maar het komt vast goed ik kan je er niet mee helpen maar ik ben een boek aan het lezen en het schijnt bij een eerst zwangerschap heel normaal zijn hopelijk kunnen de woorden van dolfijn en mij je iets meer rust geven;) knuff

@ musicalfan dankje wel je bent lief:) maar dat wist je al ik hoop echt dat je snel een mooie test in handen mag hebben je verdient het zo;) knuff

@ dolfijn dankje wel meiss ook jij ben lief jullie zijn top meiden;) geniet van je weekendje

@ denise hoe gaat het met jou en tegan lekker aan het genieten:)

@ bibi met jou en stef ook alles goed

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Super Twinkle die goede echo, heerlijk

Ik voelde Tegan ook pas met een week of 24 maak je niet druk Marsonny

Hier gaat het super, wel alledrie verkouden nu maar dat komt vast goed

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    denise fijn dat alles zo goed gaat lekker genieten hoor meiss;)

10. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na wikken & wegen, wel of niet vertellen & de gedachte wie zijn zwangerschap is het die van mij of van m'n liefste oudste broer.
    Na een week moeilijk doen, vragen ontwikken heb ik besloten te doen wat ik sowieso wilde doen dus...........

Zoals het er nu naar uit ziet komt er hier een klein jongetje ons gezin compleet maken :D:D:D:D:D:D

Gaan ook nog wel een 3d echo laten maken, waren we sowieso al van plan, maar manlief kan t haast niet geloven dat t een mannetje is :)

:D:D:D:D:D:D Ik heb me druk gemaakt om niks! Toen ik gisteren ging slapen, voelde ik ineens beweging in m'n buik, geloof dat de kleine uk me toch duidelijk wilde maken dat die er toch echt is.
    's Nachts werd ik er ook wakker van als ik t voelde :) ;)

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ Marsonny: Wat onwijs gaaf dat je je zoontje nu wel voelt. Dit zal alleen maar meer worden. En van harte met dat jullie een jongetje krijgen. Leuk hoor! Geniet van het mooie wonder in je buik.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat heerlijk Marsonny: een jongetje.. fijn dat je het toch met ons wilt delen ;) gelijk heb je!
    en nog beter dat je hem nu ook hebt voelen bewegen.. nu wordt het allemaal steeds echter! Geniet ervan meis!

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D :D Ik ben er ook echt super blij mee!!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heerlijk weekend in Alkmaar gehad bij mams :D
    Lekker verwend en even rustig aan kunnen doen, was erg lekker!

Vrijdag heeft mijn broertje ons van het station gehaald en zijn we even bij hem in zijn huisje wezen kijken (hij is net samen gaan wonen met zijn vriendin). Mijn jongste zusje heel veel geknuffeld met Beau, ze was de rest van het weekend druk dus wou dit moment wel echt even hebben ;)
    's avonds kwam me jongste broertje en ook hij heeft zich heerlijk vermaakt met Beau.. wat kunnen die een lol hebben samen :D

Zaterdag naar het winkelcentrum geweest met Beau en mijn mams, Beau is goed verwend door haar :) Nieuwe spijkerbroek, shirt en speeltje..
    Daarna door naar vriendin met dochtertje van 10wk.. wat is dat dan ineens weer klein! haha en mijn jongste broertje kent hen ook en die vond Beau veel leuker want daar kon hij al wat mee :p
    Ook nog langs mijn jongste zusje haar werk geweest, en zij maar showen met Beau..

Vind het echt heerlijk dat ze allemaal zo trots zijn op hun neefje!

Vandaag naar de kerk geweest met mams en daarna zou ik de trein terug pakken..
    Helaas reden er tussen Weesp en Almere geen treinen, dus zou ik met de bus moeten en er ruim een uur extra over doen :( Dit leek me niet zo'n succes met Beau dus combi manlief en mams om mij even te rijden (ene kant dijk, andere kant dijk ;)) Dat was gelukkig geen probleem en wel lekker makkelijk!

Nu even lekker op de bank met manlief, heb hem wel gemist!

Tot later meiden! xx

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey lieve Dolfijn

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten.
    En dat Beau zo door iedereen wordt geadoreerd, maar dat is ook logisch. Het is ook zo'n heerlijk mannetje om te zien.

O ja, dat showen ken ik ook wel. Ik ben supertrots op mijn neefje en nichtje en ook op het kindje van mijn vriendin (noem ik mezelf ook tante,haha!). Komt er iemand aan een van die 3 dan komen ze aan mij. Echt ik ga voor die drie door het vuur.
    Laat staan hoe dat zou zijn als ik ooit zelf een wondertje zou mogen ontvangen. xxx

Overigens hier dus aan de pil, maar sinds de eisprong laatste keer zoveel buikpijn. Hoop echt dat de pil zijn werking gaat doen, want nu is het ook niets. En ik krijg daarbij ook veel hoofdpijn, sinds ik de pil weer slik. Maar ja, we zien wel. xxx

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Doe rustig aan Musicalfan, en ik weet zeker dat jij door het vuur gaat voor een wondertje van jezelf.. die liefde is niet te omschrijven en ik hoop zo dat je dat ook mag gaan voelen!
    Ik blijf aan je denken en hoop dat je klachten snel minder worden zodat je straks met een goed gevoel de nieuwe behandeling kunt gaan starten.. dikke knuffel meis!

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny wat leuk zeg een jongen de jongens zijn hier in de meerderheid straks:D wat super dat je de kleine hebt gevoeld lijkt me een heel mooi moment;) knuff

@ dolfijn wat fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad heb je soms ook weleens nodig he;) geniet nu maar weer van je manlief maar dart komt vast goed:D

@ musicalfan ik vind het zo erg dat het allemaal niet wil gaan zoals het zou moeten gaan ik hoop zo dat je straks in het nieuwe zh een stap dichterbij je grootste wens mag komen dat verdien je echt waar een hele dikke knuffel voor jou hoop dat de buikpijn snel gaat afnemen:)

@ bibi hoe gaat het met jou en stef lekker aan het genieten:)

@ hier gaat alles goed hoor alleen de moeiheid slaat steeds meer toe maar dat geeft niet hoor geniet van alles begin al echt een buikje te krijgen van het weekend even aan manlief vragen of die een foto wil maken dan kan ik die plaatsen;) knuff voor jullie allemaal

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik ben er weer! We zijn lekker een weekend naar centerparcs geweest, vandaar dat ik er even niet was. ;) We hebben enorm genoen, Stef is zo lief en gezellig geweest, het was echt heerlijk! Alleen het zwembad vond ie wat minder, maar daar was het toch veel te druk dus dat hadden we snel gezien. ;)

@ Dolfijn; jij hebt ook een lekker weekend gehad lees ik, fijn! Ik vind het altijd zo leuk dat je dan iets hebt om op terug te kijken. En als je kindje het naar de zin heeft is het al helemaal genieten hè. :)

@ Twinkle; gefeliciteerd met weer een mooie echo!! Zie je wel meid, niks aan het handje. ;) Lekker genieten en op tijd je rust pakken want je hebt nog even te gaan. ;)

@ Marsonny; jáááá, weer een klein mannetje erbij! Wat een leuk nieuws meid! En wat heerlijk dat je jullie prulletje al voelt bewegen, wat is da geweldig hè?! Geniet ervan!

@ Denise; fijn dat het bij jullie ook allemaal zo lekker gaat. :)

@ Musicalfan; dus met de pil heb je nog steeds pijn? Hoort dat zo of zou het nu toch wel minder moeten worden? Sterkte meid en doe rustig aan.

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat heerlijk zeg welk park zijn jullie geweest:D doe ik hoor meiss genieten is het enige wat ik doe op het moment Hahah:)

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, wat fijn om te horen Twinkle!
    We zijn naar het Meerdal geweest, echt een mooi park zeg! Middenin het bos. Ik heb zitten genieten van de eekhoorntjes die druk bezig waren met voedsel verzamelen en verstoppen, heel leuk om te zien. En we hebben lekker kunnen wandelen. Een herfstwandeling heeft altijd wel iets vind ik.

Deel Deze Pagina