op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dat is zeker een leuk park wij zijn in september in de meerdal geweest nu gaan we in maart een weekendje naar de eemhof:D heb er nu al zin in

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ Twinkle en Dolfijn: Thanks voor de lieve berichtjes
    Jullie ook goed aan jezelf denken en lekker genieten Twinkle van de zwangerschap en Dolfijn van Beau
    O ja, Twinkle, de eenhof schijnt erg leuk te zijn, ben er zelf niet geweest, maar mijn zus wel.

@ Bibi: Wat fijn dat jullie zo hebben genoten zeg!
    De pil, tja, sinds mijn laatste eisprong heb ik hele rare klachten en veel buikpijn die dus aanhouden. De pil zou rust moeten geven, maar misschien kan dat nog niet zo snel. Ik zie wel hoe het loopt. Kan toch niets anders doen, helaas.

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan dat doe ik ook hoor meiss maar jij ook he denk aan jezelf;) knuff

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; het Meerdal is echt een leuk park ja! De Eemhof lijkt me ook heel mooi, je moet tegen die tijd maar even vertellen hoe het daar is. ;) Wij willen over een tijdje ook weer een keer gaan, maar ik ga weer stage lopen dus wij zitten vast aan de schoolvakanties. Dat is echt een nadeel. Vanwege de prijs, maar ook vanwege de drukte. Dus ik hoop dat we ergens een keer een maandag vrij zijn ofzo zodat wij ook nog een keer weg kunnen in het voorjaar.

@ all; hoe is het met iedereen?
    Er staat een nieuwe foto van ons ventje op mijn profiel. Ik vind 'm zelf zo leuk, die wilde ik jullie niet onthouden. ;)

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles goed, we zijn begonnen met het kamertje of eerlijk gezegd manlief :) wij kunnen niet goed samen klussen dat word ruzie ;) straks met de muur latexen kan ik wel helpen!

Zal even kijken of manlief tijd heeft om een foto van die buik, die aardig gegroeit is de afgelopen weken, te maken.

Komend weekend gaan we onze verjaardagen nog vieren (ik was 27 mei jarig, manlief 1 juni) maar toen lag manlief in het ziekenhuis met een blindendarm ontsteking en ik had er toen niet veel zin in om alleen alles voor te bereiden.
    Weekendzoon wilde toch dat we het gingen vieren, dit doen we nu dus met zijn drietjes hij was 30 oktober jarig!

centerparcs heerlijk wil ik volgend jaar ook met zijn drietjes (manlief, ik en de kleine uk) naar toe :D

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ Marsonny: Wat leuk dat jullie gaan beginnen. Maar jij kunt toch niet helpen met het latex, vanwege de geur van de verf??
    Hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad?

@ Dolfijn: Hoe is het nu allemaal bij jullie?

@ Bibi: Wat geweldig die foto! De tijd gaat echt zo snel. Geniet lekker van je mannetje. Wanneer ga je weer beginnen met je stage? En hoeveel dagen in de week doe je dat dan? Want werkte jij nu ook daarnaast nog in de kinderopvang??? Sorry ben het even vergeten.

@ Denise, alles goed met jou en de kleine Tegan?

@ Twinkle: Dat doe ik ook hoor! Hoe gaat het met jou? Vallen de kwaaltjes nog mee?

Hier heb ik het gevoel ongi te gaan worden, maar dat is dus niet de bedoeling. Ik zie het wel. Kan er toch helaas niets aan veranderen. In Dec opnieuw even een echo van de buik, omdat ik zoveel last heb. Maar ja, die stomme wachttijden ook! Ik had het liever morgen ofzo gehad. BTW riep ik ook al eerder dat ik de eerstvolgende echo die ik wilde met baby zou zijn. Helaas gaat dat feest nu nog niet door. Maar dat komt vast nog wel een keer.

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even snel een knuffel voor jullie allemaal meiden..
    Ik hou deze week even afstand van ZP.. we gaan er een paar dagen tussenuit, hopelijk wordt ik niet weer ziek ben namelijk weer snip verkouden en heb keelpijn :(

Dus ik kies even voor mezelf en onze kanjer..

Tot snel! Denk wel aan jullie! xx

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ all; kom morgen even reageren, beetje druk geweest. ;) Knuf voor jullie allemaal!

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; goed gefeest het afgelopen weekend? Ik twijfel nog of wij onze verjaardagen samen gaan vieren (vriend 23 dec en ik 26 jan). Dan is het al volgende maand en ik vind het toch ook wel leuk om mijn verjaardag ergens eind januari te vieren dus ik denk er nog even over na.
    Schiet het al op met het kamertje? Leuk om het te zien vorderen hè? Ga je een keer wat foto's showen? Ben wel benieuwd.

@ Dolfijn; lekker genieten en tot rust komen meid! Waar gaat de reis naartoe? In elk geval een knuffel terug en hopelijk zien we je hier snel weer!

@ Musicalfan; ja dank je, de foto is echt leuk hè. :) Al een echt jongetje om te zien vind ik.
    Ik heb gisteren examen gehad en ben geslaagd!! :D Nu ben ik officiëel afstudeerder en na de kerstvakantie ga ik er weer tegenaan. Ik heb dus nog twee maandjes vrij en wil ook echt even niet teveel aan mijn studie doen nu, nog lekker even uitrusten en van Stef genieten. :) Ik ben straks twee dagen per week van huis. Verder moet ik thuis wel veel doen voor mijn studie, maar dat ga ik dan denk ik bijvoorbeeld op zondag ochtend doen zodat mijn vriend dan voor Stef kan zorgen.
    Hopelijk is je ongi niet doorgebroken? Dat zou wel vreemd zijn dan met de pil. Sterkte met alles!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo lieve meiden hier ben ik ook weer even ik heb jullie een beetje verwaarloosd:(:) maar moest echt even mij rust pakken van het weekend ineens bloedverlies ik helemaal in paniek manlief was gelukkig heel rustig:) ik de gyn gebeld maar was bezig met bevalling dus toch de vk gebeld en kon komen voor een echo het hartje klopte echt een opluchting nu vrijdag terug naar gyn voor echo dus ben wel erg gespannen zal alles nog wel goed zijn

@ musicalfan wat vervelend dat het nog niet wil gaan zoals het moet gaan:( het gaat niet over bij jou hopelijk is er snel een oplossing een hele dikke knuffel

@ dolfijn geniet lekker van de daagjes weg dat hebben jullie wel verdient hele fijne dagen een dikke knuffel:)

@ marsonny wat heerlijk met de kamer bezig is het nog gelukt met de latex:) ben beniuwd naar je buik meid

@ denise hoe gaat het met jou en de kleine meid lekker aan het genieten:)

@ bibi meerdal van centerparcs is heel leuk wij zijn er in september geweest en toen we en ongeveer 1,5 week later bleek ik zwanger:D
    hoe gaat het met jou en stef

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; Kan me voorstellen dat je geschrokken bent meis. Gelukkig maar dat je meteen terecht kon voor een echo! Heb je veel bloedverlies gehad? Een beetje is normaal hè, dat kan geen kwaad.
    Aha, jullie hebben het dus héél gezellig gehad op het Meerdal...:p
    Met mij en Stef gaat het super! :) Ik ben van de week geslaagd voor mijn examen op school en kan nu gaan afstuderen. Ik hoef nu dus even niks meer te doen en ben tot januari lekker thuis bij mijn mannetje. Hij leert zo snel en groeit zo hard, ongelooflijk! Hij wil nu alles vastpakken wat ie tegen komt en vervolgens in zijn mond stoppen, best komisch. :D Het lukt natuurlijk niet altijd dus hij wordt er ook weleens mopperig door, maar hij vermaakt zich wel zo. En hij kan nu ook echt goed duimen. Zijn tutje wil ie niet meer. Net nu ik een super leuk tutje van de Efteling heb. ;) Maar ik ben blij dat ie duimt, zijn duim raakt ie tenminste niet kwijt en ik hoef 's nachts mijn bed niet uit om zijn tutje te geven. ;)

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1712 marsonny, 9 nov 2011
    Laatst bewerkt: 9 nov 2011
    Het kamertje gaat niet zo hard :) manlief had ineens besloten dat het hele raamkozijn afgekrapt moest worden, nu was die ook heel beroerd geverft. Ik kwam thuis en dacht dat die het als aan het schilderen was, was het ineens kaal :)
    Hij gaat 1st het raamkozijn en deur schilderen en dan word het latexen dus dat duurt nog wel even denk ik!

We hebben wel gekeken of we leuk behang konden vinden, dat is gelukt staaltjes hangen op de koelkast. In het kamertje hangt uitvergroot op papier een auto en nu is het even de vraag gaan we die van hout maken of met een andere kleur behang opplakken!

Zondag was een gezellige dag gehad druk met familie en vrienden.
    Ik heb prenatalbonnen gehad, manlief karwei bonnen kan die door klussen in die babykamer en weekendzoon had van ons spullen gehad om z'n nieuwe kamer op te pimpen & geld van de family waar die een i-pod van wil kopen.

Maandag naar de VK geweest en het LUMC had een verslag opgestuurd van de 20 wk echo m'n placenta ligt aan de voorkant & voor de rest was alles goed, Er waren na de 20 weken echo een aantal dingen nog niet erg duidelijk voor mij, maar na het verslag doorgesproken te hebben met de VK wel.

Alleen het kindje ligt iets voor op de groei, maar dan ook net aan boven t streepje van t gemiddelde.
    Nu ben ik geen slanke den van mezelf & ze zeurde al vanaf t begin over zwangerschapsuiker, nu ben ik de afgelopen maand 0,5kl aangekomen en in totaal met 23 wk zwangerschap 1,5 kl, let heel erg op wat ik eet, maar moet nu direct een zwangerschapssuikertest ivm dat de kleine net aan boven het gemiddelde uit komt.
    Voor de rest gaat het allemaal goed, m'n buik ligt netjes op schema qua groei die is niet extreem groot, niet te veel vruchtwater & weer een mooi hartje gehoord

Voelde een beetje dubbel deze keer ben aan de ene kant blij dat ze me goed in de gaten houden, maar het zwangerschapsuiker lijkt zo'n stokpaardje van ze dat ik er een beetje allergisch op reageer.
    Als ik dan ook kijk qua voeding wat ik dan zou moeten eten als ik het zou hebben, dat eet ik dus al, want let heel erg op m'n voeding, met als enige zonde op een dag een klein schaaltje chips. Ik heb geen snoep of koek in huis omdat ik weet dat als we het hebben het tot de bodem op moet.

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi;
    Gefeliciteerd met je slagen!!!! Lekker dat je het nu wel even rustiger aan kan gaan doen en lekker wat tijd voor jezelf en de kleine man hebt!

Twinkle;
    Kan me voorstellen dat je geschrokken was, dat was ik toen ook! Ga heel hard voor je duimen dat het allemaal nog goed is vrijdag!!!

Musicalfan;
    Heel veel sterkte meis, dikke knuffel voor jou!!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dankje wel meid heb geen bloedverlies meer gehad gelukkig maar de schrik zat er even goed in:( gefeliciteerd met je afstuderen super dat je nu lekker bij je mannetje kan blijven geniet ervan meid;)

@ marsonny jammer dat het nog niet zo op wil schieten maar het komt vast goed meid;)

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    grrr....zit net hele verhalen te schrijven is alles weg.

Twinkle: Dat was schrikken zeg dat bloedverlies. Gelukkig maar dat je meteen terecht kon voor echo. Nu morgen weer. Ik hoop dat je morgen weer een mooie echo hebt en dan wat meer rust hebt en lekker kunt genieten.Ik denk aan je.

Dolfijn: We denken ook aan jou hoor! Dikke knuf en ik hoop dat je niet ziek bent geworden. Doe rustig aan en let goed op jezelf

Bibi: Van harte gefeliciteerd meis! Zal een fijn gevoel zijn zeg. Nu even lekker genieten van Stef en straks weer vol goede moed aan je stage beginnen. Leuk hoor! En idd een leuke foto en een heerlijk mannetje. Leuk ook dat hij nu alles gaat pakken en in mond stopt. Behalve zijn speentje dan. Dat zal je net zien, dat je dan een leuke speen hebt. Maar duimen is wel moeilijker af te leren als speen vrees ik. Maar wel fijn dat je ' s nachts je bed niet uit hoeft.

Marsonny: Tja, als je al zo goed oplet is het lastig als zh zo'n issue van suiker maakt. Mijn zus had ook zwangerschapssuiker en kreeg een dieet en moest zichzelf prikken. Toen de kleine geboren was kreeg hij eerst wat testjes e.d. Gelukkig bleek alles goed en hebben ze beiden geen suiker.
    En zoveel ben je dus nog niet aangekomen. Dat lijkt me juist heel netjes, of begrijp ik het nu verkeerd. Sorry als dat het geval is. En het kamertje moet dus nog wel e.e.a aan gebeuren. Succes meis!

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; lijkt me inderdaad heel vervelend als ze elke keer over die suiker beginnen. 1,5 kilo aangekomen is toch hartstikke netjes? Dat geeft toch al aan dat je goed op je voeding let. Maar een keer controleren kan natuurlijk geen kwaad, het is voor jou gezondheid en die van jullie ventje moet je maar denken. ;)
    Je bent dus goed verwend zondag. :) Prénatal bonnen kom altijd van pas! Ik ben gisteren met Stef bij de Hema geweest voor een das, wantjes, rompers en sokjes. Ik had gelukkig vier kadokaarten van de Hema gekregen, maar er zijn er al twee op. Je hebt zoveel nodig voor zo'n ukkie, zeker als ze hard groeien.

@ Twinkle; heb je de echo al gehad vandaag? Ik hoop dat het er allemaal nog steeds mooi uitziet meis!
    Ik ben nog niet afgestudeerd hoor, was dat maar waar. ;) Ik ga nu de laatste fase van de studie in dus hopelijk ben ik over een jaartje wél helemaal klaar.

@ Musicalfan; duimen is inderdaad lastiger af te leren, maar ik maak de daar helemaal niet druk om. Mijn broer en mijn vriend hebben ook geduimd en die hebben allebei geen beugel gehad. Daarnaast zal Stef op zijn 16de echt niet meer met zijn duim in zijn mond rondlopen denk ik. :p Het is zó schattig als ie duimt en hij vindt het gewoon hartstikke fijn dus ik vind het prima zo.
    Hoe is het met jou?

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk ben ik aan de ene kant blij dat ze het goed in de gaten houden, maar aan de andere kant voelt het ook wel als muggenziften. De 1ste controles zijn ze heel druk geweest over mijn gewicht dat ik niet te veel mocht aankomen, ect. Dat gebeurde dus ook niet en nog niet dus moesten ze het zwangerschapssuiker punt laten varen.
    Tot dat ze met de 20 weken echo ontdekte dat de kleine vent ietsepietsie voor ligt op de groei, maar dan ook net boven het gemiddelde lijntje, t stipje raakt zelfs het gemiddelde lijntje nog.

De tekenen van zwangerschapssuiker zijn;
    extreme dorst, veel moeten plassen, aankomen in gewicht, teveel vruchtwater & een baarmoeder die voor ligt op de groei.
    Niets van dit bovenstaande heb ik.

Het andere punt is dat je een te groot kind hebt nu is die kleine van mij net aan ietsje te groot.

Aan de andere kant als ik het dan heb moet ik naar een dieetiste, maar eigenlijk zou ik niet weten wat ik moet veranderen in mijn dieeet, want na wat speurwerk op internet eet ik al precies zoals iemand met idd zwangerschapssuiker.
    Ik drink hoofdzakelijk water op een dag en 1 glasje cola light.
    Qua voeding eet ik alleen, maar volkorenbrood met een regelmatig ritme daarin. Als ik vruchtensap drink eet ik geen vers fruit en visa versa. Ik let op dat ik niet te veel aardappels, rijst & pasta eet, maar wel voldoende groentes.
    Het enige wat ik zondig is iedere dag een heel klein beetje chips en 1x per week eten we patat of pizza met daarbij een bak salade en rauwkost.
    We hebben geen snoep of koek in huis (of het gene wat ik niet lekker vind voor manlief) omdat ik weet dat als het er is en ik begin er aan gaat het op.

Volgende wk vrijdag mag ik m'n testapparaat gaan ophalen, we zullen zien wat er uit komt

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Meiden, even een quote van Twinkle uit ons ander groepje..

Zo erg! :( :( :( Ik huil met je mee meis.. en hoop dat je het niet erg vind dat ik het ook hier even plaats.. Neem je tijd.. Hele, hele dikke knuffel meis!

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje wel dolfijn lief dat je het hier even hebt geplaatst:)

knuffel voor jullie allemaal

veel liefs twink

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Met tranen in mijn ogen lees is dit bericht. Jeetje meis, dit is zo oneerlijk. Het was jullie zo gegund. Neem de tijd om dit grote verlies te verwerken. Ik denk aan je. Hele dikke knuffel van mij voor jullie beiden.

Deel Deze Pagina