op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(:(:( Ben dr ook echt helemaal even van onderste boven, lieve twinkle en je man heel veel sterkte met dit verlies!! Neem vooral de tijd om alles een plekje te geven en vooral verdrietig te zijn!!

Hele dikke KNUF & nogmaals heel veel sterkte!!

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier beginnen de hormonen op m'n stresszenuw te irriteren, want tja over 17 weken kan er AL een baby zijn :) &&&&&&&&& we moeten nog van alles doen!!!!!!!

Manlief keek me zo aan ;) :) & vroeg gaat alles goed schat?

Ja maar, :D (hyper) we moeten nog zoveel doen, de kamer schilderen, de meubels staan bij m'n ouders & straks ligt er sneeuw & dan kunnen ze die niet brengen. We moeten nog van alles
    kopen en dat ging van babyzooi tot een strijkplankhoes (detail ik strijk nooit) tot nieuwe kleding voor m'n man & een deken voor paardlief :)

Manlief; schatje rustig, maar het komt goed & ik begrijp je wel. Ik ga een planning maken

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jeetje, lees met tranen het berichtje vsn Twinkle
    Heel veel sterkte met dit verlies

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ook ik ben me rot geschrokken....Wat een vreselijk nieuws, ik had het Twinkle en haar vriend zó gegund! Nogmaals sterkte lieve Twinkle! *knuf*

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; haha, ik moet echt lachen om je strijkplankhoes. :D Geweldig hè, die hormonen. :p Voordeel is dat je huis straks echt van orde tot boven helemaal tip top in orde is, dat is hier ook zo. :D Maar wel vooral lekker blijven genieten van deze tijd meis, ik mis mijn dikke buik af en toe heel erg, ik vond mijn zwangerschap een fantastisch mooie tijd.

@ hier; even iets heel anders; kijken jullie the voice of holland? Ik ben echt helemaal fan geworden van Erwin Nijhoff, wat kan die kerel zingen!!!! Echt niet te doen, zó mooi! Waar heb ik al die jaren gezeten dat ik hem niet eerder heb opgemerkt? :( :D

6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet op de dag vaak aan je denken twinkle ik hoop zo dat het een beetje met je gaat!!!

bibi
    Tot nu toe had ik die hormonen nog aardig onder controle weten te houden ben van mezelf niet zo'n opruimerig typje :) maar merk wel dat ik eerder de was aan het opvouwen ben of toch sneller iets opruim of schoonmaak!

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Straks zit je buik misschien wel in de weg en dan kan het niet meer. ;) Dus nu lekker genieten van je schone huisje, haha. Ik ga zo ook maar weer aan de poets. Als Stef ligt te slapen vind ik het zo zonde van de tijd om niks nuttigs te doen.

Twinkle; hopelijk hou je je taai meis...

8. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    :) Ik ben op het moment ook nog erg goed in niks doen ;) ook omdat ik het de afgelopen tijd druk heb gehad op m'n werk, veel diensten + paardje (wat heerlijk ontspanning is) daar bewaar ik dan m'n energie voor!
    Morgen avond nog 1 dienst en dan ben ik lekker 2 weken vrij, hoef dan pas 5-12 weer te werken en 19-1 ga ik met verlof!

Nadeel van in de winter zwanger zijn;
    Na te hebben staan blauw bekken op stal zei manlief je heb toch ook nog een dikkere jas, oow ja
    Ik die jas opgezocht en hem even aangetrokken de voetbal paste er nog in, maar ik riep naar manlief die ga ik niet de hele winter passen.
    Manlief kwam boven kijken :) :D die begon te lachen was ook echt als of ik een voetbal onder mn jas gepropt had :)

Ik moet dus opzoek naar een grotere winterjas voor bij de paarden, m'n jas voor netjes heeft een brede elastische band die kan nog wel even, maar word op het eind denk een naveljas ipv truitje :) ;)

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een buikfoto van vorige week in mijn fotoalbum geplaatst, voor diegene die dat leuk vinden om te zien!

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bescheiden buikje hoor meid, mooi! Je zult inderdaad nog wel een andere jas moeten ja, dat is wel een nadeel vind ik. Je moet allemaal kleding kopen die je maar kort aan kunt. Met mijn jas had ik geluk. Is een gewone jas, gevonden voor 20 euro bij de H&M. :) Er zitten maar 3 knopen aan en die sloten precies boven mijn buik. Verder loopt de jas wijd uit dus die heb ik tot het eind aan gekund. Gewoon even goed zoeken dan kun je best iets vinden voor niet al teveel geld. ;)
    Groot gelijk dat je ook op tijd lekker niks doet! Je moet goed aan jezelf en de beeb denken en je moet ook energie overhouden voor leuke dingen. Je kunt nu in elk geval lekker twee weekjes uit gaan rusten, heerlijk! En dan aftellen naar je verlof, leuk hè? Voor je het weet is het zover meid. :)

@ hier; Stef is weer super gegroeid de afgelopen maand! (zie handtekening) Hij is weer helemaal goed gekeurd vandaag bij het cb. :D Ook weer prikjes gehad natuurlijk en hij was weer even boos, maar het viel mee. Hij was daarna wat hangerig, maar heeft gelukkig geen koorts dus daar zijn we weer vanaf voor een maandje.

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor stal moet de jas wel waterdicht & goed dik zijn omdat je dan toch al gauw een paar uur in de kou buiten bezig bent, denk dat ik opzoek moet naar een ski jas, maar om dr voor die korte periode idd veel geld aan uit te geven zie ik niet zo zitten. Kijk wel hoever ik met m'n huidige jas kom & wat t weer tegen die tijd doet.

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi, wat goed dat Stef het zo goed doet! Gelukkig niet erg ziek geworden van de prikjes!

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Inderdaad, hij heeft er weinig last van gehad. Is vandaag ook gewoon lekker zichzelf dus de volgende keer hoef ik me er niet druk om te maken of het wel goed zal gaan.
    Ben net met hem bij een kennis geweest, zij is astrologe en heeft Stef zijn horoscoop helemaal uitgewerkt. Je moet ervoor open staan natuurlijk, maar ik vond het super leuk om te horen hoe ons mannetje in elkaar steekt en wat zijn mogelijkheden zijn. Ze zei dat hij mama het vuur aan de schenen gaat leggen dus we zullen zien. :D

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dat altijd wel heel intressant astrologie! Je kan je er in ieder geval op voorbereiden dat die je het moeilijk gaat maken :)

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag gestart met m'n dagcurve bij houden voor de zwangerschapssuiker vanmorgen nuchter een nette 4.4 de laborante zei je moet vast iets eten, ja duh heb al vanaf gisteravond 22.00 niks op. 2 uur na m'n ontbijt was m'n suiker 4.2 ben benieuwd wat het word na m'n lunch straks

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Moet je dat na elke maaltijd bij houden? Hoe was het de rest van de dag?
    Wat leuk dat jij ook interesse hebt in astrologie! Ik kan me altijd wel vinden in de karakter beschrijvingen van de sterrenbeelden. Ik ga het goed bewaren voor Stef, over een aantal jaar eens kijken of het een beetje klopt allemaal. Ze zei in elk geval dat hij flink aandacht kan trekken en dat doet ie nu al. :D Als ik te lang niet naar hem kijk ofzo dan gaat ie echt liggen roepen of een gek geluid maken. En als ie dan mijn aandacht weer heeft lacht ie volop, haha. Hoezo bijdehand?? ;) :p

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    De avond voor de dag dat je de curve gaat bijhouden moet je vanaf 22.00 nuchter blijven dan ga je naar het labratorium & de 1ste keer word je door de laborante geprikt & legt ze het apparaat uit, daarna moet je 2 uur na 3 maaltijden zelf prikken. Als je nuchter prikt mag je tot 6 scoren & na het eten tot 7 scoren. Ik testen nuchter 4,4, na het ontbijt 4,2, na de lunch 4,8 & na het avondeten 4,3

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het eigenlijk met alle meiden hier???

19. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van het weekend een grote bak gekregen van m'n mams vol beddengoed voor t ledikant, kleertjes & rompertjes, zo had ik zelf nog niet zoveel gekocht, maar ineens heb ik veel meer spullen :) . Best leuk zo'n mams met een kringloopwinkel hobby, maar ze heeft beloofd dat ze nu even niets meer koopt even, dat ik zelf ook nog de kans krijg om spullen te kopen ;) :)

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hihi, die oma's toch hè. Wel heel lief en het is altijd makkelijk om veel in huis te hebben.
    Wat is het hier verder rustig hè. Hopelijk gaat het goed met iedereen? Knuf voor degenen die het nodig hebben! *knuf*

Deel Deze Pagina