Wat een stilte... Lieve Twinkle en Dolfijn, hopelijk gaat alles goed met jullie? En met Denise en de kleine Tegan? En Marsonny, hoe voel je je? Is het nog goed te doen allemaal? En Musicalfan, hopelijk gaat het met jou ook een beetje? Nogmaals een dikke knuf voor jullie allemaal! xxx
Sorry, meiden, ben idd wat minder hier. Ik ben nu toch weer gestopt met de pil (niet voor de wens), maar omdat de buikpijnen er nog niet minder om zijn. (misschien zelfs wel meer). Moet dus nu ongi worden, ben benieuwd. Hoop dat dit te doen is. Marsonny, wat fijn dat je zo verwend wordt door je mams. Hoop dat het goed met je gaat. Bibi: Lekker aan het genieten van je mannetje? Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Heb trouwens een nieuw taartje gemaakt, zal hem even spammen. Lieve andere meiden, ik denk veel aan jullie, maar heb wel wat afstand van het forum genomen, omdat er teveel andere dingen spelen. Maar vergeten doe ik jullie niet hoor. Voor iedereen een dikke knuffel. xxx
Wat een schattig taartje! Echt mooi zeg! Vervelend dat de pil ook niet helpt... Groot gelijk dat je er weer mee gestopt bent. Als het niet helpt kun je beter geen troep in je lief stoppen. Hopelijk komt je ongi snel dan kan je lijf misschien weer een beetje in een ritme komen. Ik ben zeker van ons mannetje aan het genieten! Het gaat zo goed met 'm, echt heerlijk. Zal even een foto showen: Bekijk bijlage 201902 Stoer hè?! Knuf voor jou meis en sterkte! *knuf*
Bibi: smelt smelt, wat een heerlijk mannetje zeg! Echt een droppie! Tja, wbt pil, nu de pijn enorm is ga ik w.s wel door met de pil. Soms weet ik het zelf niet meer! Bah! Met is het niets en zonder ook niet, dus dat schiet lekker op. Gelukkig in Januari naar een nieuwe gynaecoloog, wellicht dat hij nog iets kan betekenen, buiten de kinderwens om.
Musicalfan, meis ga je zo'n dikke knuf geven! Ik hoop zo dat de nieuwe gyn iets voor je kan betekenen al is het maar om minder pijn (pijnloos) te zijn! Wat heb je toch weer een lekker taartje gemaakt!
Nu m'n laatste berichtje, via m'n telefoon doet de enter t niet & moet ik voor iedereen een eigen berichtje schrijven! Hier gaat alles goed, buik groeit gestaag door, de kleine laat zich geregeld voelen . Morgen hebben we de pretecho & dan, maar hopen dat manlief ook kan zien wat t word vorige keer met de 20 wk echo ging het te snel
Thx meiden! Ik ben ook echt helemaal verliefd op mijn ventje! @ musicalfan; kan me goed voorstellen dat je het af en toe niet meer weet, het lijkt me heel frustrerend dat niks helpt. En dan steeds die pijn, bah. Ik hoop ook heel erg dat de nieuwe gyn iets voor je kan doen meis! @ Marsonny; wow, vandaag pretecho, leuk leuk leuk!! Ga je hier een fotootje showen? Fijn dat het in elk geval allemaal zo goed gaat met jou en de kleine, geniet ervan.
Wat een mooi ventje Bibi Ik hoop dat de nieuwe gyn iets voor je kan betekenen Musicalfan, dit is ook niks Leuk hoor een pretecho, ik heb daar zo van genoten Hier gaat alles helemaal goed, geniet echt van mijn meisje, vorige week haar prikjes gehad, ze heeft helemaal nergens last van gehad, kleine bikkel..... Ze groeit hartstikke goed maar veel te snel naar mijn idee hihi
Wij hebben gisteren de pretecho gehad (zie foto's in mijn album) de kleine lag helemaal onderin en dan ook nog eens met zijn beentjes naar boven gevouwen & met zijn handjes voor zijn gezicht. We hebben dus helaas niet zijn koppie kunnen zien, wel kleine glimpjes, maar dat maakte ons niet zoveel uit we hebben er dikke pret om gehad! Manlief heeft nu ook heel duidelijk kunnen zien wat het word en het was overduidelijk een jongentje!!
@Bibi. tis toch ook een heerlijk mannetje,hoef je geen thanks voor te zeggen hoor,haha! Geef hem maar een dikke knuf van mij @marsonny: Wat fijn dat de echo weer goed was. Wat een mooie foto's. En, haha, hij houdt nu al van verstoppertje spelen. Leuk die foto met die handjes ervoor. Het is en blijft zo'n mooi wonder. Echt bijzonder. En wat heb je nog steeds een bescheiden buik zeg. Zal w.s de laatste weken wel toenemen. @Denise, wat een kanjer die kleine Tegan. En fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie. Twinkle: Ik hoop dat het een beetje met je gaat. Denk veel aan je. Dikke knuffel van mij Dolfijn: Gaat het goed met je? Maak me een beetje zorgen om je. xxx
Maak me ook zorgen om Dolfijn en Twinkle...Meiden, hopelijk zien we jullie snel weer een keer, maar ik hoop vooral gewoon dat alles goed met jullie gaat! @ Denise; ja, ze groeien hard hè, die ukkies. Heb vandaag alweer een nieuwe slaapzak moeten halen want die andere was alweer te klein. Aan de ene kant is elk nieuw stapje weer genieten, maar aan de andere kant is het ook weer jammer dat het hele kleine er zo snel vanaf is. Lekker blijven genieten van elk moment dus. @ Marsonny; het zijn toch leuke foto's hoor, echt mooi! Ongelooflijk hè, zo'n mininmensje in je buik, ik blijf me er steeds over verbazen hoe het allemaal kan. @ Musicalfan; zal Stef zo eens een dikke knuffel geven. Hij ligt op zijn speelkleed geluidjes te maken tegen me dus ik ga er zo lekker bij zitten.
Hey lieve meiden, Als eerste sorry dat ik nogsteeds de energie niet kan vinden om op zp te komen Vind het zelf heel jammer dat ik niet echt kan bijblijven en mee kletsen. Ik mis jullie ontzettend, wil graag reageren en de dingen die hier spelen met jullie delen. Maar dat gaat op dit moment even niet Kan het verder niet uitleggen maar heb even een dikke dip en dat leverd op alle gebieden moeites op.. Ik begrijp dat het wat vaag klinkt en onduidelijk maar dit is wat het is op het moment.. Vind het vervelend dat jullie je in de steek gelaten voelen, maar mijn prioriteit ligt nu bij mezelf. Sorry nogmaals.. ik denk aan jullie en wil jullie een hele dikke knuffel van mij en Beau geven.. KNUF!
Ben vandaag door de verloskundige voorloppig op rust gezet had aanhoudende harde buiken & had daar achteraf al last van in mindere mate. Ik dacht dat t spierpijn was omdat m'n buik groeide. Door de VK ook nog naar de HAP gestuurd om te kijken of het een blaasontsteking was dat was niet zo, maar morgen hoor ik of er nog iets uit de kweek kwam.
En Marsonny, wat is de uitslag? Goed op jezelf en de beeb letten hoor meid, lekker rustig aan doen! @ Dolfijn; je moet je echt niet verontschuldigen meis! Goed op jezelf en je gezin letten, dat is het voornaamste. Sterkte en een dikke knuf! @ hier; een heerlijk sint-weekend achter de rug. We zijn goed verwend, vooral Stef natuurlijk en hij doet het gewoon nog steeds onwijs goed. Morgen is ie alweer 4 maanden, wat gaat het toch hard! We starten morgen met een papflesje, gaan we 's avonds naar 1 fles ipv 2 dan hoeven we hem ook maar één keer wakker te maken, lijkt me prettiger voor 'm.
Bibi, leuk sint gevierd, m'n broer zei ook al oow dan vier jij volgend jr ook sinterklaas. Ik zo denk t niet. Oow hoezo niet ik zo voor een kleine van een paar maanden oud ga ik nog niet speciaal sint vieren & t jaar daarna ook nog niet zo uitgebreid. Wij vieren t als gezin niet uitgebreid m'n ouders hebben t jaren met m'n oudste broer & kids (die inmiddels pubers zijn) & nu met m'n andere broer & hun 2 kids van 3&5 jr.