op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er was dus geen uitslag bekend :( blijkt morgen pas bekend te zijn & ik MOEST vandaag bellen. Het ging vandaag wel beter dan gisteren, maar als ik niet op tijd rust neem wel weer een harde buik. Vandaag wel naar de prenatal geweest om de blije doos op te halen & wat kleine spulletjes gekocht. Ik zat op een bank en manlief hobbelde rond om van alles te verzamelen :D . Heb ook via marktplaats een mini monkey draagdoek op de kop getikt voor 10,- ipv 40,- & hij is echt gewoon nog nieuw. Manlief helemaal blij, want dat leek hem zo leuk een draagdoek.

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Een draagdoek is ook leuk hoor! Tenminste, wij hebben een buikdrager en die hadden we mee naar Centerparcs. Daar hebben we Stef in gedaan toen we een boswandeling gingen maken. Papa vond het echt genieten. :)
    Inmiddels heb je de uitslag wel denk ik? Hoe gaat het nu?
    Jullie kleintje heeft dus ook allemaal grote neven en nichten? Stef ook. Aan mijn kant van de familie nog helemaal geen trouwens en aan mijn vriend zijn kant 4 nichten van 16, 14, 11 en 6. Soms vind ik dat wel jammer omdat ie niet echt met ze kan spelen. Maar ze zijn wel allemaal dol op 'm dus dat is wel super leuk. :)

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze uk word de hekkensluiter van de familie voor voorloppig tot t tijd is dat er achter/neefjes-nichtjes/klein kinderen komen. Nu moet ik er wel bij vertellen dat m'n oudste broer 9jr ouder is dan ik & hij was er op tijd bij met kids krijgen, m'n andere broer is 6jr ouder dan ik & hij was weer wat later met krijgen van kinderen & ik zit er qua leeftijd weer tussen in. Ben wel net zo oud als m'n moeder toen zij zwanger was van mij, m'n vader is 65 & moeder is 64 ben zelf 32 m'n vriendinnen vonden mijn ouders altijd oud, ze waren dan ook ouder dan hun ouders, maar mega actief.

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er was nog geen uitslag bekend helaas had m'n eigen huisarts al gebeld, maar heb vandaag controle gehad bij de vk & voor 2 weken weer een ok stempel gehad. Moet nu wel eerder weer op controle terug over 2 weken ipv 4 weken. Tijdens de controle een half harde buik, wat voor mij nu door gaat als vrij soepel, maar met de kleine, gewicht, bloeddruk & groei van de buik was alles goed & t aller belangrijkste er waren geen tekenen dat de bevalling gestart was, kleine zit nog precies waar die hoort te zitten en baarmoeder mond was nog helemaal dicht. Het moto blijft rustig aan doen!

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatste bericht van vandaag, kan helaas niet anders via de telefoon > spatie doet t niet. De draagdoek is ook bedoeld om op stal te gebruiken kunnen we de kleine dichtbij hebben & onze handen vrij. Je kan hem ook nog als hangmat in de box gebruiken, als kangeroezak & heupdrager > multifunctioneel zonder al te ingewikkelde knoop toestanden zoals zoveel draagdoeken voor die hele kleintjes. Ben wel blij dat ik nog niet veel gesjopt had ben nu MP aan het afspeuren naar spulletjes :D

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @All; heel veel gelezen maar zou eigenlijk niet weten wat :) sorry meiden.. me hoofd zit vol..
    Dat zien jullie misschien ook wel aan het tijdstip waarop ik nu zit te typen ;)
    kan niet slapen, er spookt té veel door me hoofd..
    zit te twijfelen of ik het hier neer ga zetten of niet..
    wil het kwijt.. maar weet niet wat ik er mee moet en of ik wat aan jullie reacties heb of dat ik mezelf nog gekker ga zitten maken..
    pff.. dit lucht in elk geval al even op..

Eerst maar even gewoon over Beau :)
    Hij is erg verkouden geweest.. 4 hele slechte nachten gehad, hij zat zo vol dat hij niet echt goed kon drinken.. dus telkens kolven en kleine slokjes met de fles gegeven.
    Gelukkig ben ik nu ook verkouden ;) en dus krijgt hij een extra dosis antistoffen en knapt hij nu redelijk op.
    Het tijgeren gaat super: het gaat zo snel de kamer door! Ben heel benieuwd hoelang het duurd voordat hij echt gaat kruipen.. zit de hele tijd op zijn knietjes te hupsen; erg leuk om te zien!
    Ook is hij volgens mij alweer gegroeid.. shirts worden weer te kort.. Broekjes blijven prima dus zal weer in de lengte zijn.
    Geniet nogsteeds super van hem!

xx

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn,
    Hele dikke knuffel voor jou en je zieke kleine mannetje!! Neem je tijd, had je ook al een privebericht gestuurd wil je van je af typen dan kan dat altijd!!

Hier,
    Lekker MP aan het afspeuren naar spulletjes voor de kleine man, ben nu blij dat ik nog niet zoveel gekocht had dat geeft me weer iets te doen!

Ook weer een nieuwe buikfoto in mijn fotoalbum geplaatst.

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; fijn dat het even opluchtte om hier wat te schrijven. ;) Daar zijn we tenslotte voor! Hopelijk kom je gauw een beetje tot rust en krijg je de zaken weer op een rijtje.
    Mooi om te horen dat Beau zo goed groeit! Hopelijk zijn jullie allebei snel van je verkoudheid af. Ik begin er ook eenbeetje last van te krijgen, Stef gelukkig niet.

@ Marsonny; jippie, weer goedgekeurd, fijn om te horen! En gewoon lekker rustig aan blijven doen, beebje en jij moeten nog 3 maandjes samen verder voordat hij het allemaal op eigen kracht moet gaan doen. ;)
    Over leeftijd...de broer van mijn vriend is 11 jaar ouder en zijn dus 8 dus vandaar dat Stef ook achteraan bungelt in de familie. Mijn eigen broer is pas 23 dus die kan nog wel even wachten, hij woont ook nog bij mijn ouders. ;) Mijn vriend en ik hebben beide oudere ouders, die van hem zijn inmiddels 72 en 73. Mijn mams is 61. Mijn vader is dan wel weer jong, die is pas 52 (en ik 26). Ik heb er nooit wat van gemerkt dat mijn moeder wat ouder is, kan allemaal best. :)

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden

Hoe is het met jullie??

Ik heb inmiddels een ruime week rust erop zitten er zit nog geen verandering in de harde buiken, heb eigenlijk de hele dag een half harde buik met af en toe echt een harde buik of heel even een zachte buik.

Afgelopen zondag avond ben ik nog naar de VK geweest ik had van 10.30 tot 18.40 geen leven meer gevoeld. We mochten direct langs komen, maar alles was gelukkig in orde. Kregen een heel mooi hartje te horen, gelukkig.
    Heb het toen ook nog even met de VK gehad over die harde buiken omdat ik ze ook krijg als ik wel rust, bv als ik op de bank zit of zelfs in m'n slaap, ik ben dus gezegend met een hele gevoelige baarmoeder ik krijg dus soms ook een harde buik van het getrappel van de kleine smurf!
    Gelukkig is vanaf zondag avond de kleine weer lekker actief om de 2 á 3 uur!

Vanavond hebben manlief en ik informatieavond van de VK

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Pfff, gelukkig maar dat alles goed is meid! Dat zijn toch even angstige momentjes.
    Waar ging de informatieavond over? Is dat ter voorbereiding op de bevalling? Ben je er wat wijzer van geworden?

@ hier; alles z'n gangetje. Mijn laatste vrije weekjes dus ben volop van mijn kereltje aan het genieten. :) Sinds zondag krijgt ie fruit en hij trekt geen gekke bekken, hij vindt het allemaal heerlijk, haha. :D

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat was ter voorbereiding op de bevalling, we wilde eigenlijk in januari gaan, maar dan is de info avond in het ZH of is mijn verkorte zwangerschapscursus net gestart. Manlief heeft er veel aan gehad voor mij was de info niet nieuw, nu maar hopen dat die t straks nog weet ;)

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis, lekker genieten van je laatste vrije weekjes. De tijd gaat snel he zit je kleine man al aan de fruithap :D

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, dat hoop ik ook voor je dat je man het allemaal onthoudt. :D Maar het gaat toch allemaal anders dan je verwacht, dat zul je wel merken. ;)
    Ja, Stef zit al aan het fruit! En hij doet het toch goed! Echt super leuk! :D Hij heeft al peer op, appel en banaan en hij vindt alles even lekker, haha. Ik las in de groeigids van het cb dat kindjes echt moeten leren happen en van mijn werk weet ik wel dat het een geknoei kan zijn, maar Stef eet alles zo op zonder te spugen of wat dan ook. We hebben een echte snoepkont geloof ik. :D

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ marsonny, dat was schrikken zeg. Gelukkig is alles goed met de kleine. Blijf goed op jezelf letten, je rust op tijd nemen en op je gevoel vertrouwen.

@bibi, wat een snoeperd is het tich, nu al, dat wordt dan wat,haha! Fijn om te horen dat alles goed gaat. Geniet nog even van je vrije weekjes

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Even mijn eerste cupcakes spammen hoor! xxx

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    En deze. xxx

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo lieve meiden hier ben ik even het is al even geleden maar ik merk echt dat de behoefte aan zp er nog niet is:):(
    hier gaat het wel goed ben nog in afwachting van mijn ongi dus het laat even op zich wachten maar dat is heel normaal na een miskraam vrijdag terug naar de gyn en dan horen we verder en weten we of alles goed is:) voor jullie allemaal een hele dikke knuffel

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat fijn om je hier te zien Twinkle! Ik snap wel dat je er geen zin in hebt hoor, maar ik was heel benieuwd hoe het nu met je zou gaan. Pas goed op jezelf en alvast veel succes voor vrijdag!

@ Musicalfan; wat een geweldige creaties! Mijn vriend is vrijdag jarig en ik wilde ook cupcakes bakken, maar ik weet niet waar ik de tijd vandaag moet halen dus we hebben toch maar gebak besteld. ;) Hoe is het verder met je?

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Twink, fijn even van je te horen. Kan me voorstellen dat je er minder behoefte even aan hebt. Weet in ieder geval dat we aan je denken. Succes vrijdag en dikke knuf

@ Bibi, tja, cupcakes bakken kost niet veel werk, maar versieren soms des te meer. Is toch ook weleens makkelijk om het te bestellen, ik geef je groot gelijk.
    Hier gaat het wel. Beetje ups en downs. In Jan eindelijk naar het ziekenhuis en ik hoop echt dat dit goed zal verlopen.

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Denk aan jullie allemaal! Fijne feestdagen!

Deel Deze Pagina