Oe, spannend Denise! Ik zag dat jij gereageerd had en ik dacht ik ga meteen kijken. *duim duim duim* @ Dolfijn; hoe ging het werken vandaag? Is de pijn inmiddels weg? Wij gaan het onze ouders en broers en zus met kerst vertellen. Duurt even, maar dat vonden we wel dé gelegenheid en we zien dan toch de hele familie binnen een paar dagen dus het is ook handig. Ik heb al hele leuke oma en opa kadopakketten gezien, misschien wordt het zoiets. Dat we zeggen 'we beginnen met dit grote kado'. Of wij zeggen dat we voor iets lekkers bij de koffie zorgen en dan komen we met cakejes met muisjes aan ofzo. Ideeën genoeg in elk geval, nu nog even bekijken wat het gaat worden.
Bibi: Ideeen genoeg om het te vertellen. Leuk hoor om dat met kerst te doen! Goed dat je met moeders voor moeders meedoet! En heb je last van kwaaltjes of valt het mee? Marsonny: Knap als je dat zo kunt ombuigen. Ik moet zeggen dat ik dat allemaal nu pas heb. Maar goed, iedereen is anders. Ik hoop voor je dat jullie snel weer een positest in handen mag houden. Doe rustig aan meid, en probeer inderdaad te genieten van alles wat je wel al hebt.De rest komt vanzelf. Dikke knuf Twinklestar: Jij staat er ook sterk in, hoop dat het lukt dat vast te houden. Inderdaad het komt zoals het komt. Je hebt er totaal geen grip op. Geniet lekker van elkaar! Dolfijn: rustig aan meid. Wat niet gaat, gaat niet. Zorg goed voor jezelf en je beeb. Denise: Ik ga heel hard duimen dat die rode duiveltjes niet voorbij komen. Ben benieuwd Hier op de wachtbank, maar ik twijfel of er op het juiste moment geinsemineerd is. Maar goed, we zien wel. Wat ik zeg, je hebt er toch geen grip op. Wat wel kl*te is, is dat ik me nog geen steek beter voel (wel iets meer rust), maar enorm moe en lamlendig. Ik zit nu bijna een maand thuis vanwege die burn out, maar werk zit wel achter mijn vodden. Dat is niet echt bevordelijk. Maar goed ik ben goed bezig met van alles (therapieen e.d.). We komen er vast wel. Tis alleen lastig als je op een punt bent echt voor jezelf te kiezen en dan op zoveel weerstand te duiden. We zien wel. Fijn weekend allemaal
Het maakt het idd iet makkelijker om te genezen als je gepusht word door je werk, hoop dat ze dat ook snel inzien. Erg vervelend dat je je zo klote voelt hoor, zou fijn zijn als daar verbetering in zat voor jezelf. hier een *digi* knuffel
Ik duim heeeeeel hard Denise.. Hoop het zo voor je!! Hier vandaag weer lekker gewerkt, ging stukken beter als gister. Daarna nog even klein kadootje voor de kids hier gehaald (doen niet echt aan sinterklaas maar gewoon gezellige avond) en de kast die we geverft hebben voor op de babykamer in elkaar gezet: Resultaat helemaal ok! Morgen de meubeltjes halen als het weer mee zit.. Ben benieuwd hoe het allemaal wordt.. Behangen gaan we volgende week, dan de vloer erin en de meubeltjes neer zetten: Leuk, leuk, leuk! Hoe is het met de rest hierzo? Hoop dat alles beetje gaat met iedereen! KNUF
@ Dolfijn; wat leuk, het kamertje inrichten! Super! Alvast heel veel klusplezier! @ Musicalfan; ik heb helemaal geen klachten. Ideaal natuurlijk, maar tegelijkertijd word ik er wel wat onzeker door...Maar goed, ik probeer gewoon te genieten. Heb af en toe wel wat kramp in mijn onderbuik dus dan denk ik maar dat de kleine in elk geval af en toe laat weten dat ie er is. En nu mogen we dus weer voor jou duimen. Ik hoop zo dat het gelukt is meid!! Je kunt wel wat positiefs gebruiken volgens mij. Wel asociaal trouwens dat je werk je achter je vodden zit, een burn-out is niet niks! De tijd nemen om er bovenop te komen hoor!
@ denise duim duim duim ze beginnen bijna te roken hier ik hoop het zo voor je meid @ dolfijn leuk hoor het kamertje inrichten veel plezier ermee @ bibi ga lekker genieten van de zwangerschap ook al heb je nu geen kwaaltjes wat niet is kan komen dus geniet ermaar lekker van @ musicalfan wat stom zeg dat je werk je zo op de huid zit dat maakt de stress alleen maar erger denk ik ik hoop zo dat je je snel weer beter gaat voelen en van mijn mannetje geniet ik zeker die zou ik niet willen missen doe rustig aan meid een hele dikke knuffel voor jou
Ik hoop het ook erg, zal een leuk kado zijn van de sint ik hoop dat het duimen van jullie gaat helpen
Hoe is het met de kadootjes van de Sint? Heeft ie nog wat Roze mee gegeven? Ben heel benieuwd! Hier verwend door de kids (ja, ook pubers hebben voordelen!) Ze hebben zelf de WII geregeld en gekocht voor manlief en mij.. Zo super lief!! Heerlijke avond gehad met z'n allen.. Hoop dat jullie het ook gezellig hebben gehad! xx
Lieve Denise: Thanks voor je lieve woorden en digi knuf! Ik hoop dat de sint jou vandaag het mooiste cadeautje mag geven, wat je zo gegund is. Ik ben ondertussen wel heel nieuwsgierig. Ik duim me rot voor je,haha. Hoop dat het heeft mogen helpen.
Denise, ik ben ook zo benieuwd!! @ Dolfijn; leuk om te horen dat jullie het zo fijn hebben gehad. Echt lief zeg, zo'n mooi kado voor jullie! Wij hebben vorige week al Sinterklaas gevierd met mijn schoonfamilie, bij mijn ouders doen we kadootjes met kerst.
Dolfijn: Wauw, een Wii, da's nog eens lief van ze. Fijn om te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad. Enne, wat onwijs leuk om lekker aan het kamertje te beginnen. Let wel goed op jezelf hoor! Bibi: Beter dat je geen kwaaltjes hebt. Hoop dat het zo blijft. En ik snap ook wel dat het je wat onzeker maakt, maar zal vast wel allemaal goed zitten daarbinnen. Ga daar maar vanuit meid! Twinklestar: gebruik jij ook ovutesten aangezien je niet een heel regelmatige cyclus hebt? Ik duim weer voor je in deze ronde! Lieve meiden: Wat betreft werk: Zo zijn ze nu eenmaal. Ze zijn me echt aan het "wegpesten". Zodra ik weg kan zal ik dat doen, maar is niet zo makkelijk. Ik zal sowieso blijven zitten totdat ik in Februari naar de gyn ben geweest en dat ik weet wat ze evt gaan doen. (operatie of toch over op IVF). Dan pas kan ik kijken naar een andere baan, bovendien mocht er een wondertje gebeuren voor februari, ga ik natuurlijk ook niet weg, omdat dit simpelweg dan niet zou kunnen.Dan zou ik dat doen na de zw schap, maar goed, ik betwijfel of dit wonder voor die tijd zal gebeuren. Ik hoop het natuurlijk enorm. Ik ben nu eenmaal alleen en dat maakt het in dit opzicht wel lastiger. Maar goed, ik kom er wel, maar alles duurt wel lang. Geduld is hier het sleutelwoord en dat vind ik best moeilijk. Heb gewoon veel onrust in mijn lijf. Maar ik probeer me wel wat minder druk te maken om mijn werk.
Wij vieren vandaag sinterklaas met mijn neefje(4) en nichtje(2). Ben benieuwd hoe ze het gaan vinden. Wordt vast leuk!
hier geen kado's van de sint, zelf geen mooie roze test, hij was omo wit deze morgen, ben bang dat mijn ongi eraan komt zonder enige aankondiging want ik voel nog steeds niets
Lieve Denise Wat ontzettend balen zeg. Maar geen bloed geeft moed. Ik blijf nog voor je duimen. Hoop dat er alsnog roze mag verschijnen voor je. xxx
@ dolfijn wat een lieve kids zijn het toch dat was een verrassing @ musicalfan een hele dikke knuffel want dat verdien je ik gebruik wel ovutesten ja want mijn cyclus wisseld heel erg @ denise wat balen meid ik had het zo gehoopt maar geen bloed is moed meid ik duim gewoon door denise
@Denise; mijn duimen draaien stug door.. Geen bloed is moed.. maar kan me heel goed voorstellen dat je goed baalde van de witte test vandaag KNUFFEL! @Musicalfan; wat kan ik ontzettend boos en verdrietig worden als ik het verhaal over je werk lees.. Bah, vind het echt erg voor je dat het zo moet gaan allemaal.. Ik hoop dat je je staande kan houden in alles, het is niet niets zo bij elkaar.. Blijf op jezelf letten, juist jij moet het zelf doen.. Dikke knuffel meis en je weet ons te vinden! @Twinkelstar; KNUF
@ Denise; wat balen meid. Maar zoals Dolfijn zegt, geen bloed geeft moed. Ik hoop echt op goed nieuws voor je. *knuffel* @ Musicalfan; dank je voor de opbeurende woorden, lief.
Hier gaat alles nog goed het is rustig aan de dagen aftellen tot testen! We zijn hier op het moment meester in het ombuigen van gedachte! Mn man vond dit 1st onzinning, maar nu doet die er vrolijk aan mee !! BV Afgelopen week was ik erg dromerig/afwezig was ik bij mn vorige zwangerschap ook > de gedachte is nu ik was moe ben net weer begonnen met werken Of ik had extreem honger net als vorige keer > ik had die dag niet goed gegeten, wat ik wel had gedaan maar ach Ik moet zeggen dat het voor mij op een of andere suffige manier wel werkt!!