op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hihi Dolfijn, geweldige foto weer! Jij ook hele fijne feestdagen!

@ Musicalfan; nou, gelukkig is het bijna januari! Hopelijk begint 2012 positief meis, ik duim voor je!

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Aaah wat een leuke foto Dolfijn

Fijn om je even te zien Twinkle, heel veel sterkte nog de komende periode

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Meiden, via deze weg wil ik jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle
    Neem je tijd om alles een plekje te geven, dikke KNUF!!!

Musicalfan
    Gelukkig is het binnenkort januari en ik ga zo duimen dat 2012 jou jaar mag worden!!

Dolfijn
    Wat een ontzettend schattige foto!

Hier
    Ik heb maandag ook weer controle gehad bij de verloskundige alles was goed. Ben tot nu toe 2,5kl aangekomen. De kleine lag deze wk iets voor op de groei, maar dat is eigenlijk de ene keer wel zo en de andere keer is die weer op schema. Kreeg ook de uitslag van t bloedprikken voor t ijzer & resus C, ijzer was tip top in orde & resus C had ik niet. Best fijn voor iemand die bang is voor prikken & dat scheelt er weer een paar.

Het enige jamere is wel dat ik waarschijnlijk aan het beginstadium zit van bekkeninstabiliteit

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben hier druk met het zoeken naar een geboortekaartje, dacht er 1 gevonden te hebben helemaal zelf ontworpen een paar dagen zitten pielen op de computer *poef * ontwerp weg.

Dus begin nu weer van vooraf aan :( :)

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @Marsonny, dat is onwijs balen zeg!

Ik wil iedereen even fijne feestdagen toewensen en een goed, gezond en gelukkig 2012!

Liefs en knuf van mij

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; ach, zo blijft een mens bezig hè. :p Fijn dat de controles goed waren, het is alleen niet te hopen dat je bekkeninstabiliteit krijgt natuurlijk. Doe maar lekker rustig aan!

@ all; ik wil jullie hele fijn kerstdagen wensen! Hopelijk kunnen jullie allemaal flink genieten met al jullie dierbaren om je heen. :)

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier weer even een update;)

lief dat jullie allemaal begrijpen dat ik wat tijd nodig had het is een moeilijke periode geweest maar we hebben heerlijk kunnen genieten van de feestdagen er zijn wel een paar emotionele momenten geweest maar het was vooral super gezellig ook weten mijn schoonouders nu dat kindjes krijgen bij ons niet zo makkelijk gaat dat voelt wel fijn want dan hoef je niet altijd een masker op te zetten:):( verder ben ik op 22 december ongesteld geworden dus eigenlijk best netjes na een miskraam 23december naar de gyn geweest en we gaan na deze cyclus starten met andere hormonen en een hogere dosis ga nu een prikpen gebruiken dus ben heel benieuwd op 2 januari heb ik prik instructie's dan weet ik als ik moet gaan starten hoe het werkt en welke dosis ik moet gaan spuiten dus ben heel benieuwd

@ dolfijn wat een prachtig kaartje zeg echt mooi gedaan:)

@ musicalfan hoe gaat het met hou meiss wanneer kan je in het nieuwe ziekenhuis terrrecht dat was in januari toch:) knuff

@ denise hoe gaat het met jou en je kleine meisje Tegan:)

@ marsoony wat vervelend dat je waarschijnlijk last hebt van bekkeninstabiliteet doe rustig aan meiss;) wat balen van het kaartje hoop dat het snel weer gaat lukken

@ bibi hoe gaat het met jou en Stef:)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat fijn om je hier te zien Twinkle en goed om te horen dat jullie een gezellige kerst hebben gehad! Knap dat je er ook meteen weer tegenaan wil gaan. Het is je zo gegund, ik hoop echt van harte dat 2012 jullie jaar gaat worden!!
    Met mij en met Stef gaat het allemaal prima. Vorige week weer bij het cb geweest en hij weegt alweer bijna 7 kilo! (zie handtekening) Volgende week is ie alweer 5 maanden dus dan gaan we starten met groente. Fruit eten doet ie al super dus ik ben benieuwd wat ie van warm eten zal vinden.

Ik wil jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en alle goeds voor 2012!! Dat het voor iedereen maar een prachtig gelukkig en gezond jaar mag worden. Dikke knuffel voor jullie allemaal!! xxx

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Wat fijn Twinkle dat je toch een mooie kerst hebt gehad.
    Ik wil je nu alvast heel veel succes wensen voor het nieuwe jaar met jullie kinderwens
    Hier gaat alles heel goed, mijn laatste 2 weken thuis gaan nu in pffff. Ik vind het wel heel moeilijk om mijn meisje naar het kdv te brengen, maar goed.
    BV gaat nog steeds perfect en ons meisje groeit als kool, heerlijk. De laatste keer bij het cb toen ze 3 mnd was, was ze 63cm en 6240gr, dus ze gaat lekker hard

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nou, ze gaat zeker hard! Fijn hoor Denise. :) Ik ga 9 januari weer aan de gang...Zie er wel tegenop hoor en ik hoef Stef niet eens naar een kdv te brengen. Kan me goed indenken dat je dat even moeilijk vindt. Maar dat komt allemaal goed, we zijn vast zo weer gewend als we aan het werk zijn. ;) Hoeveel dagen ga jij werken? Ik twee (stage lopen) en dat vind ik meer dan genoeg. ;)

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een heel goed, gezond en gelukkig 2012 toe. Liefs en dikke knuf van mij

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Meiden

Ik wil jullie allemaal een heel fijn nieuw jaar wensen, dat dit het jaar mag worden waarin in nog wat dromen uit komen, dat we veel liefde en geluk mogen ontvangen!!!

Dikke Kus!!

14. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles redelijk goed, de harde buiken blijven, maar de pijn in m'n heup is gelukkig een stuk minder waarschijnlijk toch bandenpijn, maar ik hou het goed in de gaten!

Ben verder lekker druk met kleertjes wassen, strijken en manlief heeft de afgelopen dagen flink in het kamertje geklust :D.
    Afgelopen vrijdag was echt te leuk manlief en mn weekendzoon van 14 hebben samen laminaat gelegd en de meubeltjes in elkaar gezet.

Heb nog een buikfoto van vorig weekend als ik die buik zo zie dan kan ik me dr niks bij voorstellen dat ik pas 2,5 kilo ben aangekomen :) ;)
    Bekijk bijlage 211205

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ook van hieruit de beste wensen voor 2012

Wat een mooie buik Marsonny!!!
    Lekker die kleertjes wassen, dan komt het zo dichtbij
    Als de beeb er straks is dan blijf je wassen haha :)

Ik ga 3 dg werken, mijn moeder past 1 dag op en de andere 2 gaat ze naar het kdv. Ik denk ook wel dat het een kwestie van wennen is

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    De beste wensen lieve meiden!!

@ Marsonny; wow, die buik, zo leuk! Geniet er maar van want straks ga je 'm missen (had ik wel in elk geval).
    Kleertjes wassen is ook leuk hè? Ik vond het geweldig, al dat kleine spul aan de waslijn, hihi. En het klopt wat Denise zegt, als de beeb er eenmaal is gaat de wasmachine overuren draaien dus bereidt je maar voor. :p

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet t dat de wasmachine t straks druk krijgt & niet alleen de wasmachine geloof ik ;)

Heb weer 2 leuke koopjes via mp gedaan een philips avent babyfoon van een half jr oud ze hadden ivm astma 1 gehaald met camera & een nomad luiertas die nog nieuw is & t is er 1 waar manlief ook mee over straat kan :)

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey lieve meiden, hoe is het met jullie?

@ marsonny, wat een mooie buik heb je zeg. Nog redelijk bescheiden! Alweer 31 weken, nog maar even. Gaat nu vast heel hard. Zo spannend!
    Is het uiteindelijk nog gelukt met de geboortekaartjes?
    Wat fijn dat je weer leuke koopjes hebt gedaan via mp. I love mp, soms tik je leuke dingen voor een prikkie op de kop.

Hier gisteren naar de gynaecoloog geweest voor wbt kinderwens.
    Ik krijg eerst een psychologisch onderzoek (bammoeder beleid) en moet een maand lang mijn temp opnemen en in die maand op bepaalde dagen bloed laten prikken. 1 maart terug en dan verdere plannen bespreken. Als ik wordt goedgekeurd door de psych dan kunnen we volgens mij gewoon meteen verder.Heb in ieder geval het gevoel dat er dingen gaan gebeuren dus dat is fijn.

Liefs van mij

19. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey musicalfan,
    Spannend hoor allemaal. Ik duim dat de psych een positief advies geeft en dat jij ook weer kunt starten met proberen je wens uit te laten komen!

Hier,
    heb zelf ook niet t idee dat m'n buik enorm is, maar wel goed aanwezig ;)

Vandaag de luiertas opgehaald het is een grote tas of eerder gezegd diep, niet breed ( hoe leg ik dat uit, normaal heeft een tas een bodem/strook stof dat heeft deze tas niet, volgen jullie t nog ;) :) ) dat had ik dus niet goed gezien op mp, maar verder wel een uitgebreide tas & als t niks is heb er, maar €10,- voor betaald en kan ik opzoek naar een andere ;) :)

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    haha, tas zonder bodem, dan valt alles er toch uit,haha! Nee hoor grapje. Ik denk dat ik het wel begrijp. En idd dan heb je maar 10 euries betaald en verkoop je hem gewoon weer.

Overigens groeit je buik volgens mij de laatste weken echt behoorlijk. Tenminste ik dacht dat ik dat weleens heb gehoord!

Deel Deze Pagina