op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Musicalfan: ik denk aan je meis! heb geen tijd en puf gehad om te reageren.. KNUF!

@Marsonny; mooie buik! geniet er nog maar van!

@Bibi; wat gaat je ventje lekker hard!

@Denise; alles nog goed met de BV? ik geniet nogsteeds!

Allemaal: knuffel meiden! xx

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoe is het bij jullie dan Dolfijn? Hoe gaat het met Beau? Hoe groot is ie inmiddels?

@ Musicalfan; wat fijn dat je eindelijk zicht hebt op verdere stappen! Dat is toch alvast een positief begin van het nieuwe jaar hè. :)

@ marsonny; als die tas niks is koop je inderdaad gewoon een nieuwe. Gewoon eerst uitproberen als de kleine er is. Ik weet niet of jullie mensen zijn die veel weg gaan, maar als ik naar mezelf kijk wordt die tas niet eens zo veel gebruikt.

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier ben ik ook weer eens:) is alweer een poosje geleden hier gaat het goed hoor op de hoofdpijn en de verkoudheid na maar wat wil je met dit weer

ben nu in afwachting hoe deze cyclus gaat lopen en dan starten we weer met de hormonen ga puregon spuiten dus met de fostimon vergeleken is dit veel makkelijker

@ bibi en denise dank jullie wel ik hoop ook dat 2012 een heel mooi jaar gaat worden we hebben het alleen niet in de hand maar we gaan er wel voor

@ marsonny wat een mooie buik zeg:D

@ musicalfan er gebeurt zeker iets succes met de test en dat er dan snel gestartkan worden 2012 gaat ons jaar worden meiss;)

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn, hoe is het nu met jou & met beau? Leuke foto trouwens van hem in z'n kerstpak!

Bibi, ik ben sowiesoniet zo van al te veel poespas meenemen & mocht die naar de opas gaan of er mocht meer mee moeten kan ik dat altijd nog in een 2de tas meenemen.

Twinkle, ik hoop zo voor jullie dat het julie jr mag worden in 2012 en dat het met deze hormonen mag lukken allemaal.

Hier,
    Ben gisteren naar de VK geweest & na een spoed bloedonderzoek ivm erge jeuk aan handpalmen & voetzolen (en de rest van m'n lijf) kan dat wijze op een verstorde lever, maar gelukkig waren de leverwaarde goed & komt de jeuk van de hormonen. Dat maakt t niet minder irritant, maar in ieder geval niet schadelijk voor de kleine.
    Verder was alles goed; bloeddruk, de kleine lag op schema qua groei ipv voor zoals de vorige keer. Ik heb qua gewicht voor t 1st wel een sprong gemaakt ben nu 5,5kl aangekomen nog netjes, maar nu maar hopen dat t niet iedere keer zo is, keek er zelf ook niet zo van op omdat ik t tocy rustig aan moet doen ivm de harde buiken.

Van het weekend is manlief met m'n ouders druk geweest in t kamertje; behangen, lamp & gordijnen opgehangen.
    Nu alleen nog de deurtjes van t kamertje schilderen & dan kan ik al m'n schone spulletjes opbergen!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny dankje wel we blijven geloven;) wat vervelend dat je zo'n jeuk had gelukkig is wel alles goed zeg het begint alweer op te schieten meis

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klap es in je handjes blij blij blij.. op je mooie bolletje allebei :D

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier alles prima, genieten erg.. en zijn erg druk..
    maar Beau doet het super, moeten volgende wk weer naar CB dus dan kan ik zijn gewicht en lengte weer vertellen :p

Goed om te horen dat het met iedereen goed gaat.. hoop snel meer te reageren meiden!

Dikke knuffel! xx

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; fijn dat het goed met je gaat! Hopelijk hebben de hormonen effect en kun je het jaar goed beginnen. :)

@ Marsonny; leuk hè, als het kamertje (bijna) af is. :) Alles op z'n plek leggen en dan wordt het echt aftellen.
    Fijn dat de controle ook weer goed was. Natuurlijk is die jeuk vervelend, maar wat je zegt, zolang het geen kwaad kan voor de beeb is het gewoon even een ongemakje, hoort er helaas ook bij.

@ Dolfijn; leuke foto's! Fijn dat alles goed is met jullie.

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Aaah wat een leuke foto's dolfijn

hier ook zulke jeuk gehad, ging bij mij vanzelf over

10. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle,
    Het gaat idd snel 1st lijken 40wk een hele lange tijd & dan zit je ineens in de laatste fase, maar ik blijf uitgaan van 42 wk valt t allemaal mee als die toch eerder komt :)

Dolfijn,
    Leuke beau foto's :D
    Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie.

Denise,
    Gelukkig helpt t wel als ik me goed insmeer.

Hier,
    Staat weer een nieuwe buikfoto in mn fotoalbum

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    ja inderdaad, wat hier ook goed hielp was in bad met olie

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dankje wel:D ik hoop ook op een heel goed jaar ben nu nog in afwachting wat mijn cyclus gaat doen zit nu op dag 26 maar het kan rustig ook nog twee weken duren voor het komt geen idee:( hoe gaat het met jou en stef

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny ga zo even in je album kijken hoor:D

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat een mooie foto's van Beau wat word hij toch groot he mooi mannetje dat heel veel op zijn mama lijkt;)

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise hoe gaat het met jou en Tegan?

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan hoe gaat het met jou meiss heb je al een oproep gehad voor de test die je moest ondergaan hoop dat alles goed is gegaan;) knuff

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    #1817 musicalfan, 16 jan 2012
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
    Dolfijn: geweldige foto's weer van Beau! Het is zo'n heerlijk mannetje! Ben benieuwd wat ie nu weegt!

Marsonny: Wat vervelend van die jeuk, hoop dat het een beetje te doen is met de zalfjes. Nog maar een paar weekjes. Je buikje blijft bescheiden vind ik. Spannend hoor, en idd als je 42 wk aanhoudt kan het alleen maar meevallen.

@ bibi: Hoe is het bij jullie. Met Stef alles goed?

@denise: Alles goed met jou en de kleine Tegan? En was je nu alweer begonnen met werken? Ben het even kwijt, wel wist ik dat je ertegen op zag om Tegan weg te brengen.

@Twinkle, lieverd, hoop dat het met jou een beetje gaat.
    Weer niet echt hoogte krijgen van cyclus is soms best heel lastig. Ben je nu weer bezig met de hormonen en echo's of nog niet?

Hier vandaag wel het gesprek gehad met een psycholoog. Of eigenlijk met 2. Ze hebben me de hemd van het lijf gevraagd. Ergens misschien wel goed, anderzijds kan iedereen bij wijze van kinderen krijgen, die dat wellicht beter niet hadden kunnen krijgen. het voelt ergens wel een beetje lullig. Zo van ik moet me helemaal verantwoorden waarom ik tot zo'n keuze kom van bammoederschap, en hoe ik het voor me zie e.d. Tuurlijk is het zwaarder alleen of met zijn tweeen, maar hoeveel mensen gaan niet uit elkaar en staan vaak de moeders er alsnog ook alleen voor!!
    Ik ben vooral mezelf gebleven en heb ook heel enthousiast mijn hele verhaal verteld.
    Ik hoor pas in maart in het ziekenhuis hoe dit heeft uitgepakt. Maar ik ga ervan uit dat het wel oke zal zijn. Het is dus nog even spannend.

Nu gewoon even rust pakken tot die tijd en stiekem hopen alsnog op een wondertje zonder mmm. Liefs en knuf voor jullie allen.

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ marsonny en bibi, hebben jullie toevallig ook hyves? Lijkt me leuk om dan evt vrienden te worden. Maar voel jullie tot niets verplicht hoor. Ben daar ook niet dagelijks te vinden ofzo. Even goede vrienden als je daar geen behoefte aan hebt. xx

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ muscialfan wel spannend hoor dat afwachten maar je hebt het vast prima gedaan;) ik weet zeker dat je een goede mama zal zijn knuff nee ben nog niet begonnen met prikken en de echo's ben in afwachting van mijn ongi dus weet nog niet wanneer ik kan beginnen:(

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; ik snap wat je bedoelt. Er zijn genoeg mensen die kinderen op de wereld zetten en er vervolgens niet naar omkijken en iemand die dan heel graag wil en alles voor het kindje over zal hebben, wordt helemaal doorgelicht. Het is goed dat er wordt gekeken of je helemaal achter je keus staat en je bewust bent van wat je te wachten kan staan, maar het is wel dubbel. Je hebt in elk geval je best gedaan in het gespek, meer kun je niet doen!
    Hier gaat het allemaal prima. Ben weer begonnen met stage lopen en alhoewel het best moeilijk is om niet bij Stef te zijn, vind ik het toch ook wel weer leuk. En de dag is altijd zo om dus het is goed te doen. Stef doet het verder nog steeds hartstikke goed. Druk bezig met het leren van nieuwe dingen. Hij rolt om en is veel met zijn voetjes bezig, sokjes uittrekken en zijn tenen vast pakken enzo, geweldig om te zien.
    Ik heb wel Hyves, maar ben daar haast niet te vinden...Ik hou het liever gewoon bij het forum. ;)

@ Twinkle; hopen maar dat je ongi snel komt, of niet? Dan kun je in elk geval weer verder. Hoe gaat het verder met je?

Deel Deze Pagina