@bibi, wat fijn dat Stef het zo goed doet en dat je het naar je zin hebt op stage. En ik snap heel goed dat je het liever bij het forum houdt. Is helemaal oke hoor! Eigenlijk zit ik ook niet meer heel veel op die site! @Twinkle, meis, ik duim dat er alsnog een wondertje gebeurd en anders hoop ik dat de duivels snel doorkomen. In ieder geval dat je weet waar je aan toe bent. Dikke knuf terug
ja hoor, hier alles op zich wel goed.. weer.. Beau en ik zijn alleen allebei erg ziek geweest Hij bleef maar spugen en hield niets binnen, bij de ha domperidon tegen zijn misselijkheid gekregen zodat hij weer wat binnenhield.. gelukkig wel weer wat op geknapt maar drinkt nogsteeds heel slecht.. bijna geen plasluiers, dus paar keer contact met hap gehad maar alles voor nu nog goed. Zelf ook flink buikgriep gehad dus was even heftig bij elkaar (elk kwartier voeden wil best een dagje als je gezond ben.. maar geloof me.. als je zelf niet lekker bent! ) maar gelukkig lijken we het ergste te hebben gehad. Hoe is het met jou en Stef Bibi? @Twinkle; knuf meis, ik denk aan je! @Musicalfan; sorry dat ik niet eerder op je gereageerd hebt, ik hoop dat je weet dat ik aan je denk! Goed dat je jezelf bent gebleven tijdens gesprek en dat je gewoon heerlijk enthousiast je verhaal hebt kunnen doen.. komt vast wel goed meis! @Denise; hoe is het bij jullie? en met de BV? ik hoop dat je geniet! @all; knuffel meiden! xx
Hey lieve meiden, Mag ik even spuien. Ben het zo zat even allemaal. Zit er zo doorheen. Ik ben ongi, daar komt het vast extra van. Maar die pijnen, ik weet niet hoe lang ik dit nog trek. Ik hou me echt vast aan het moment ooit zwanger te zijn en daarna de hele mikmak eruit! En dan hopelijk nooit meer al die klachten die bij endo horen. Deze ronde heb ik een goede eisprong gehad (weet ik door bloedwaardes) en ik was blij als een klein kind en daardoor had ik stiekem wat hoop. Mijn vorige waardes van bloed waren erg laag, op een keertje na, en de gyn wil dat sowieso laten onderzoeken wat daar de oorzaak van is. Ik heb een lieve huisarts die deze waardes voor mij op mijn verzoek steeds prikt. Maar het huilen staat me nader dan het lachen. Die kinderwens is zo groot en het maakt het zo zwaar dat het steeds niet lukt. Ik hoop echt dat de gyn me gaat helpen. Niemand geeft garanties dat het ooit gaat lukken, maar ik blijf erin geloven. Maar soms zie ik het even zo zwart, zoals nu. Over een paar dagen ben ik vast weer wat vrolijker gestemd, maar nu is het gewoon even kl*te. Vooral die pijnen waardoor ik niks kan. En overal om me heen worden baby's geboren, kinderfeestjes gegevens, mensen zwanger, sommigen al voor de 2e keer sinds ik begonnen ben. Soms voelen dingen zo oneerlijk. Ik wil ook het geluk nu eens gaan proeven en niet alleen maar genieten van andermans geluk, hoezeer ik het anderen ook gun. Sowieso kan een ander er niets aan doen dat het bij mij niet lukt, maar toch. spuien is af en toe ook goed. Sorry, dat jullie daar dan weer mee opgezadeld worden.
sorry bibi dat ik niets beters te melden heb. Hoe is het met jou verder? @dolfijn, heftig meis, allemaal. Hoop dat het nu allemaal weer de goede kant op mag gaan. dikke knuf voor jou
Oh musicalfan! wat voel ik je verdriet!! ik gun je zo erg dat mooie wondertje.. maar kan me zo voorstellen dat je soms niet weet waar je het vandaan moet halen op positief te blijven! Ik voel je pijn met je mee meis en wou dat ik er meer voor je kon zijn! Hele hele dikke knuffel meis.. een beetje zonneschijn van mij en Beau xx
Weer goedgekeurd op CB: Beau is 7360 gram en 72,5cm.. hij was niet heel veel aangekomen maar dit komt door het ziekzijn en het hele vele bewegen van hem Voornamelijk weer in de lengte gegroeid. We doen het nogsteeds prima samen en mogen trots zijn op de BV ben ik dus ook..................
hey meiden ik ben er ook weer even snel kom ben met het eten bezig hier gaat het goed hoor ben vrijdag ongi geworden een cyclus van 29 dagen dus erg netjes ben zondag begonnen met puregon prikken heb vrijdag de eerste fm ben heel benieuwd duimen jullie voor me meiden @ lieve musicalfan o wat voel ik je verdriet ik gun je zoveel anders ik kan je pijn niet wegnemen ik zou het graag voor je doen ik hoop zou dat je droom snel uitmag komen dat verdien je meiss je bent een kanjer je ziet het nu even niet meer zitten maar je bent een hele sterke vrouw vergeet dat niet een hele dikke knuffel voor jou @ dolfijn heb ik het andere topic gereageerd maar bij deze een hele dikke knuffel voor jou meiss ik denk ook aan jou
@ denise hoe gaat het met jou en de kleine Tegan @ bibi ik probeer weer wat vaker aanwezig te zijn maar soms komt het er gewoon niet van hoe gaat het met jou en Stef @ marsonny hoe gaat het met jou meiss alles goed voor jullie allemaal een hele dikke knuffel
Thanks lieve meiden, vandaag afspraak kunnen regelen voor vrijdag bij de gyn. De pijn is echt hels en van de medicijnen word ik ook nog eens flink ziek. Maar ja, die helpen wel een klein beetje. Ik heb met deze gyn niet echt gehad over de endometriose en vind dat wel belangrijk. Hoop dat hij naar me luistert en me kan helpen (al heb ik daar een hard hoofd in). Dolfijn: je bent een kanjer, je mag trots zijn op jezelf dat Beau het zo goed doet. Enne, thanks voor je lieve woorden. Twinkle: wat fijn om te lezen dat het een beetje gaat met je. Denk goed aan jezelf meis. Fijn om je weer wat vaker te zien. En ook lief van je woorden. En idd ik ben redelijk sterk, maar soms zakt de moed me in de schoenen. Het zou een hoop schelen voor mij als ik niet zulke helse pijnen heb iedere maand, want ik ben gewoon bang voor de ongi. Maar ja, over een paar dagen gaat het vast weer beter. Knuf voor jou meis!
Denise, helaas hebben we geen bad moet t doen met douche & vette creme, gelukkig helpt dat aardig tegen de jeuk, alleen 's nachts word ik gek van de jeuk aan m'n voeten. Twinkle, dat is een nette cyclus! Ik ga voor je duimen dst het goed mag gaan deze ronde! Musicalfan, meis leef zo met je mee & gun t je zo! Bij somige mensen heb je echt dat die aan kinderen zijn begonnen m'n schoonzus is zo iemand; drinken & blowen die kinderen wonen al een aantal jaar bij m'n schoonouders. Als ik dan bedenk dat jij het zo graag wil, er zo klaar voor ben & dan aan een onderzoek/gesprek word onderworpen of je niet helemal niet wijs ben dat je graag een kindje wil omdat je alleen bent. Ik hoop zo dat ze zien dat je dr zo klaar voor bent & dat ze je gaan helpen ik gun je het zo erg! Heb trouwens geen hyves, zit op facebook. Een hele dikke KNUF voor jou Dolfijn, dat lijkt me idd heftig als jezelf ziek bent & je kleine man wil zo vaak drinken. Vind het wel knap dat je nog steeds bv geeft. Ik hoop dat het bij mij ook straks goed gaat met bv geven, veel vrouwen in mijn familie hebben na 10 dagen geen voeding meer.
Met mij gaat het goed, al was het vorige wk even spannend t leek er even op of de kleine 7 weken te vroeg zou komen, maar dat was gelukkig vals alarm. Vandaag weer bij de VK geweest bloeddruk goed, was weer een kilo afgevallen tot nu toe 4,5kl aangekomen. De kleine ligt nog met t koppie naar beneden, maar zat nog hoog & dat voel ik goed onder mn middenrif. Het kamertje is zo goed als klaar, kleertjes liggen in de kast, maar de schilderijtjes & een plank moeten nog opgehangen, moeten nog mandjes kopen. Zal van de wk even foto's maken.
@marsonny, thanks voor je lieve woorden meis! Ik hou jullie op de hoogte. Eerst maar eens van die pijn af, of tenminste minder laten worden hoop ik. Jeetje was wel heftig dan dat de kleine je zo liet schrikken vorige week. Gelukkig maar dat hij uiteindelijk besloot toch nog even te blijven zitten. Mijn vriendin haar dochtertje is geboren met bijna 32 weken, maar doet het prima gelukkig. Dus als de beeb nu geboren wordt zal het vast wel goed gaan, maar liever moet hij nog 4 weekjes blijven zitten. Het is nu wel echt aftellen voor je. Superspannend hoor! En wat fijn dat het kamertje klaar is. Ben benieuwd naar de foto's. Enne, ik denk dat iedereen jaloers is op jouw kilootjes die je bent aangekomen. Het moet er immers ook weer af daarna. Is jullie kindje ook aan de kleine kant?? Of gewoon netjes op groei?? Geniet nog even extra hoor van die laatste weekjes, ook al zullen het ook wel zware weken zijn. xxx
@ musicalfan ook jij mag er ook wel eens doorheen zitten dat is ook niet gek al je zoveel meemaakt we hebben allemaal het perfecte plaatje in ons hoofd maar als dat dan niet gaat zoals je in gedachte had dan is de moed soms ver te zoeken weet dat je altijd je verhaal mag doen een hele dikke knuffel
@ marsonny dat zal even goed schrikken geweest zijn gelukkig besloot jullie kleine jongen toch nog te blijven zitten in mama's warme buikje fijn dat het lamertje bijna af is nog even dan komt jullie kleine man
Musicalfan, De kleine is niet te klein of groot, maar precies zo groot als die nu behoort te zijn. Twinkle, Het is heel onwerkelijk om te beseffen dat het idd steeds dichterbij komt, in het begin lijkt 40 weken eeuwig Hier, Heb foto's van het kamertje, de familiebox & de familiewieg bij mn fotoalbums neer gezet.
Wauw, marsonny, gaaf hoor allemaal! Ik ben vooral fan van de box (die is echt heel apart) en het wiegje. Maar eigenlijk vind ik alles gaaf! Geniet er maar van.
@ twinkle, nogmaals thanks meis. Je bent lief! Morgen naar de gyn. Ik vind het zo spannend en eng. Deze arts staat niet echt hoog in het vaandel bij veel mensen, hij is kundig maar zeker niet empatisch en sociaal. Bij mij viel dat juist wel mee de eerste keer, maar ben toch een beetje op mijn hoede. Anderzijds, hij moet me serieus nemen en naar mijn verhaal luisteren want dit kan ook niet goed gaan zo. Ik hou jullie op de hoogte.
Musicalfan, Ik hoop zo dat de gyn morgen iets voor je kan betekenen & je serieus neemt, dan maar niet zo empatisch als die je, maar helpt! Ben ook erg blij dat ik de wieg mag lenen van m'n tante & de box is van m' n ouders & ik ben de enige van de kinderen die hem gebruikt en voor een 40 jr oude box was die toen heel hip & erg handig opvouwbaar. Er hebben al heel wat kindjes in gelegen & gespeeld, m'n broers, ik, neefjes/nichtjes, de kinderen van mn broers, maar dan bij m'n ouders thuis, oppaskindjes & straks onze kleine uk.