@All; weer even snel: lange avond gehad Toch maar naar de HAP geweest met Beau omdat hij steeds kortademiger werd.. dus even voor extra zekerheid. Daar algehele controle: hij heeft nogsteeds last van de maag-darm infectie die hij twee weken had, ook is er een lichte piep in zijn longen te horen wat samen met de koorst toch duidt op een ontsteking Hij kan het voor nu nog zelf aan, maar mocht er tegen woensdag nog geen verbetering op treden dan moeten we terug naar de HA en dan waarschijnlijk aan de anti-biotica.. Laten we hopen dat het niet nodig is en dat hij idd zelf sterk genoeg is om te vechten tegen deze ontsteking. Want ook zijn gewicht begint in het gedrang te komen met het minimale eten wat hij nu al een poos doet.. Daarna langdurig met hem gestoomd in de badkamer, en hij slaapt nu met paracetamol.. Hopen dat we nog een beetje nacht gaan krijgen.. Slaap lekker allemaal! xx
@ dolfijn goed dat je toch even naar de hap geweest bent ik hoop dat je mannetje sterk genoeg is en geen kuurtje nodig heeft een hele dikke knuffel voor Beau en natuurlijk ook voor jou
Twinkle, idd de kleine moet nog minimaal 1 wk binnen blijven, t is ook veelste koud buiten nu Hoe is het nu met jou, nog veel last van de medicatie? Dolfijn, Ik hoop ook dat jullie mannetje sterk genoeg is om zelf tegen de ontsteking te vechten. Heel veel beterschap met je kleine mannetje! Hier, gisteren naar de vk geweest we hebben de bevalling & ons geboorteplan door gesprokken. Was een leuk gesprek & manlief kon z'n vragen stellen. De vk zei ook nog tegen mij; ik geloof dat jij echt alles aan kan wat er tijdens de bevalling op je pad komt dat baseerde ze op m' n erg nuchtere geboorteplan, waar in ik echt alles had op geschreven, van thuisbevalling tot spoedkeizersnede. Ze was verbaasd meestal richten de aanstaande moeders zich in een geboorteplan alleen op de bevalling die ze willen en niet op wat er nog meer zou kunnen gebeuren. Verder waren alle controles van mij weer goed, deze keer weer iets aangekomen en zo jojo-en we wat heen en weer De vk had laten voelen aan manlief hoe de kleine in m'n buik ligt dit wilde die heel graag, maar durfde dat niet omdat die bang was mij pijn te doen, maar met hulp van de vk heeft die z'n zoon vastgehouden De kleine is ingedaald en dat is soms goed te voelen.
ohh, wat klinkt dat allemaal heerlijk Marsonny! zou zo weer willen Geniet er nog even van meis! en ik hoop dat je bevalling straks lekker relax mag verlopen *voor zover mogelijk * @Twinkle; dank je meis!
Dolfijn, wat een narigheid allemaal zeg! Vind het zo rot voor jullie en Beau. Zo'n ziek klein mannetje kan het zelf ook zo moeilijk vertellen en je kunt van alles zo moeilijk uitleggen. Ik hoop dat hij er zelf bovenop komt en anders toch met behulp van ab. Dat wil je liever niet, maar als hij daar beter van wordt. Ik ga heel hard duimen dat het niet nodig is. Hele dikke knuf voor jullie beiden. Hopelijk heb je een beetje geslapen. xxx @ Marsonny, spannend allemaal meis! Goed dat je zo hebt nagedacht over een geboorteplan. En wat gaaf dat manlief heeft kunnen voelen. Nu is het toch allemaal wel heel dichtbij. Ik denk aan je meis! @Twinkle, hoe is het meis? Zit jij nu op de wachtbank? sorry, ben het even kwijt geloof ik.
hey meiden hier is alles goed hoor ben nog aan het afwachten maar heb heel sterk het gevoel dat het niet is gelukt het blijft nog even afwachten 17 feb afspraak met de gyn deze cyclus doorspreken hoop dat ik goed nieuws voor hem heb maar mijn gevoel zegt echt van niet hou jullie op de hoogte
@Hier; hele drukke, intensieve dagen gehad. Beau is behoorlijk ziek geweest, tegen longontsteking aangezeten maar gelukkig is hij het zelf te boven gekomen Wel is het erg intensief geweest: alle dagen druk met hem en alleen maar bij je willen zijn. Slapen is een ramp geweest *afkloppen* en we hebben heel wat nachten samen met hem doorgebracht Eten is nogsteeds een ramp maar de HA heeft duidelijk gezegd dat we ons hier geen zorgen over moeten maken daar het lichaam nu heel langzaam weer moet gaan opstarten: paar hapjes per keer en Beau zit echt vol.. dus tja, dan moeten we maar wat vaker kleine hapjes geven. Zelf zat ik er eergisteren goed doorheen: ik was kapot! BV geven aan een ziek kind voelt heel goed omdat je dan wat kan doen.. maar het is erg vermoeiend geweest en ik heb echt even tijd voor mezelf nodig gehad om weer bij te komen. Hopelijk kunnen we voorlopig gezond door, zodat we weer even de tijd krijgen om te genieten.. al dat ziek zijn heb ik nu wel even gehad Fijn weekend alvast voor iedereen! xx
@Marsonny; alles nog te doen meis? ik denk aan je en hoop dat je je goed genoeg voelt om lekker te genieten! @Musicalfan; ik denk aan je meis! dikke knuffel! @Twinkle; jij ook dikke knuf meis! @Bibi; alles goed met jou en Stef? hoe doet hij het? hopelijk geniet je super veel! @Denise; jij ook lekker aan het genieten? en nogsteeds BV? Hopelijk mag je lekker lang genieten samen! xx
Twinkle, Spannend hoor meis, ga toch voor je duimen!! Dolfijn, Gelukkig was Beau sterk genoeg om zelf te vechten tegen het ziek zijn! Snap dat het BV geven aan een ziek kindje heel intensief is! Vind het wel knap dat je het nog volhoud het BV geven. Ik hoop straks een half jaar te halen, maar weet niet hoe dat gaat als ik straks weer ga werken. Hier, Ik voel me redelijk goed, vermoeid, de jeuk is soms echt vreselijk en dan vooral 's nachts, maar ik geniet nog steeds. Vanmorgen hebben manlief en ik blote buik foto's gemaakt, was erg grappig kluns-hobby fotograaf en kluns-hobby model
Dolfijn: Wat fijn dat Beau er zelf bovenop is gekomen. Nu maar heel rustig aan weer echt goed opknappen. En ik hoop dat jij ook even tijd kan maken voor jezelf, want dat is ook erg belangrijk. Zeker nu! Een hele dikke knuf terug! Twinkle, meis, ik blijf duimen hoor! Tja, na zoveel tijd zakt soms de moed je in de schoenen. Deze ronde zit ik ook nog op de wachtbank en heb erg veel pijn en pijn gehad. Heb er een hard hoofd in. Soms zoek ik nog wel naar of iets zw kwaal kan zijn maar het gaat me steeds beter af om dat niet te doen (misschien ook wel uit bescherming). Wel is het raar dat ik overal jeuk heb over mijn hele lijf. Maar waar dat door komt?? Ik weet het niet. Ik blijf wel hoop houden, maar tegelijkertijd ben ik mezelf aan het beschermen. Ik kan het toch niet beinvloeden, dus mezelf gek maken met kwaaltjes is geen optie meer. Bovendien lijken ongi en zw klachten op elkaar. Maar meis, het gaat ons vast een keertje lukken. Daar gaan we voor. Knuffie van mij Marsonny: haha, stelletje klunzen,ik zie het al helemaal voor me. Wel gaaf hoor om foto's te maken. Nog eventjes. Ik ben zeer benieuwd. Hou je haaks meis en ik hoop dat de jeuk onder controle is want dat is zo erg. Jeuk is bijna nog erger als pijn. Pff... knuf Bibi: alles goed met jou??
Ik heb de foto's in m'n fotoalbum gezet. De jeuk zal helaas blijven tot de bevalling en misschien ook nog wel tijdens het bv, als dat zo is weet ik niet of ik blijf bv, jeuk is idd gekmakend. Er zijn dagen dat het redelijk gaat en met goed insmeren het onder controle te houden is, maar er zijn ook dagen dat ik maar blijf smeren, krabben en dat het dan allemaal niets helpt!
Wauw, marsonny, mooie foto's. Je buik is toch nog aardig gegroeid ineens, maar wel een hele mooie buik. Geniet er nog eventjes van. Wat rot van die jeuk zeg. Had je die jeuk toevallig ook voor je nod destijds? Ik heb nu continu jeuk en wordt er knetter van, zou het een zw kwaaltje kunnen zijn?? Ik hoop het, maar geloof er niet zo meer in. Afwachten dus voor mij.
Ik had dan altijd wel last van jeukende borsten, maar nu is het over m'n hele lijf. In het begin van deze zwangerschap ook last van jeukende borsten, de vorige keer had ik dat niet. Met jeuk bedoel ik ook echt ik wil bijv m'n borsten eraf krabben jeul zo erg.
Ik heb geen jeuk over mijn borsten, maar wel buik,zij,rug,armen en benen. Wordt er af en toe gek van. Heb ik nooit zo gehad, maar kan natuurlijk ook van het weer komen denk ik. Maar stiekem hoop ik wat anders natuurlijk! Sterkte meis, met de jeuk. Jeuk is echt verschrikkelijk. knuffie
Het is, maar tijdelijk hou ik mezelf ook echt voor anders word ik echt gek, maar die kleine in m'n buik maakt dan weer een hoop goed, dan is t maar jeuk. Hier gaat vandaag het bed omhoog, de overige babyspullen van zolder, de zolder moet opgeruimd. Manlief is lekker druk die heeft last van nestdrang en ik vind het allemwal niet zo nodig help braaf mee met wat ik nog kan Musicalfan, Ik ga toch voor je duimen dat het gelukt mag zijn en stuur je een berg kracht toe. Vind je al zo'n stoer mens dat je t allemaal positief blijft tegemoed treden!
Thanks meis voor je lieve woorden.Ik hou je op de hoogte, maar ga nergens vanuit. Succes nog even met alle laatste dingen doen en regelen. Nog even en je hebt je kindje in je armen. Denk veel aan je. xxx
@ dolfijn wat sneu zeg dat Beau toch zo ziek is geweest maar wat een sterk mannetje is het toch het zelf toch te boven gekomen doe heel rustig aan meiss een dikke knuffel voor jou @ musicalfan ja doe moet is af en toe ver te zoeken maar we geven het niet op we komen er onze tijd komt daar geloof ik in @ marsonny ga zoin je album spieken ben heel benieuwd hahaha ben je al aan het aftellen ik wel hoor hier vanmorgen precies 15 dagen na pregnyl ongi geworden erg netjes dus woensdag beginnen met prikken en vrijdag naar de gyn dan horen we verder hoe we het deze ronde gaan doen
@ musicalfan zeker weten onze tijd komt @ marsonny heb in je album gekeken wauw wat een mooie buik zeg hele mooie foto's genieten meid straks is jullie kleine man er
Jeetje Twinkle dat is wel een hele korte cyclus deze keer, ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen vrijdag! dikke KNUF voor jou!! Allen Bedankt voor jullie lieve reactie's op de foto's