op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; wat balen meis! Weer vol goede moed de volgende ronde in? Sterkte en succes met alles meis, ik gun je zo een fijne zwangerschap en een gezond kindje!

@ Musicalfan; en jou gun ik het ook zo!! Ik duim voor je dat 2012 jouw jaar is meid en meteen goed begint. *knuf*

@ Marsonny; wat een buik, wat mooi!! Geniet er nog maar even van, straks mis je 'm misschien. ;) Zie je tegen de bevalling op of valt het mee?

@ hier; alles goed! Erg druk, maar ook volop aan het genieten van mijn mannetje. :) Hij wordt alweer zo groot, het gaat echt te snel! Ben nu voor 'm aan het koken, eens kijken of hij mama's kookkunsten al wat meer weet te waarderen...:p

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even snel meiden:
    Zoals sommige al op FB hebben gelezen was het niet echt goed op CB :(
    Hij is slechts 50gr aangekomen in een maand tijd.
    Qua groeicurve zit hij nu op -2,5.. dit is echt te laag. Ik moet elke week naar CB om te wegen en bezig om de tussendoortjes uit te breiden. Warm eten verder niet te druk over maken, en er in stoppen wat er in gaat.. het is belangrijker DAT hij eet dan WAT hij eet..
    Zijn groei qua gewicht en lengte staan stil op dit moment en dat is helaas geen goed teken.. Als hij lusteloos wordt moet ik direct bellen, hij heeft geen reserves meer..
    Hopelijk komt hij snel weer aan, ik laat me niet zomaar gek maken maar schrok toch wel een beetje :)

Het voordeel is dat hij nog zoveel voedingen bij mij drinkt, dat houdt hem nu op gewicht.. dus daar vooral nog even mee doorgaan (dankbaar dat dat kan!)

Dus het blijft nog even spannend; als hij niet genoeg aankomt zal hij worden opgenomen in het ziekenhuis om daar even goed aan te sterken.. hopelijk is dit niet nodig!

De verschillende reacties hierop raken me behoorlijk :) Hieraan merk ik dat het nog niet echt lekker met mezelf gaat.. ik ga wel door hoor.. maar merk dat de emoties nog hoog zitten. Beetje teveel ben ik bang.. maar zoals jullie weten ben ik slecht in het uiten van dit soort dingen. Manlief probeert alles er aan te doen om me weer goed te voelen: lekker wezen shoppen, lunchen en heel veel extra knuffels :) Ook probeert hij te helpen waar hij kan, maar zoals al zo vaak gezegd kan hij het voeden niet overnemen..

We proberen positief te blijven en genieten gelukkig nogsteeds van Beau: hij is heerlijk actief en loopt steeds meer en beter.
    As dinsdag naar de kapper met hem: zijn krullen zijn echt super wild aan het worden :D
    Dit weekend komen onze beste vrienden met Spetter dus hopelijk zorgt dit ook weer even voor afleiding.

Ik lees mee waar ik kan, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat reageren even minimaal is.. Sorry dat ik wel over mezelf hele pagina's vol klets :)

Denk aan jullie! KNUFFELS!

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi,
    Wat vond de kleine man van je kookkunsten? Het gaat allemaal snel met die kleintjes, veel genieten en vast leggen met de camera.

Dolfijn,
    ten eerste een hele dikke KNUF voor jou en je de kracht wensen om het allemaal vol te houden.
    Het is helemaal niet erg dat je van je af komt schrijven, we zijn hier om elkaar te steunen met leuke en minder leuke dingen.
    Tenslote kom op Beau lekker gaan eten, vent en goed groeien

Hier,
    M'n buik lijkt op de foto's enorm, maar iedereen die hem in het echt ziet is verbaasd dat ik over 3 wk ben uitgerekend, denken dat ik minstens nog 8 wk moet, gelukkig niet ;)
    Ik ga wel uit van de 42 weken dus nog 5 wk te gaan, maar ben er wel klaar voor, kom maar op met die bevalling, zie er dan ook niet tegen op.
    Tuurlijk heb ik m'n dagen dat ik er echt klaar mee ben, maar dan heb ik zo slecht geslapen, last gehad van erge zwangerschapsjeuk, maar er zijn meer dan genoeg dagen dat ik van m'n buik geniet en van de bewegingen in m'n buik.
    Merk wel dat m'n buik begint te zakken, gevoelig schaambeen en zo af en toe oefenweeen.

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bibi, haha mamma's kookkunsten,zijn die niet altijd goedgekeurd door je mannetje?? Fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Lekker genieten dus.

@Dolfijn, geen sorry meis, je mag hier altijd even je verhaal kwijt. Dat is juist knap en goed van je dat je dit doet.
    Ik hoop van harte dat een ziekenhuisopname niet nodig gaat zijn. Je doet je best en meer kun je helaas niet doen. Twijfel daar nooit aan hoor! je bent een kanjer en dat je al zo lang borstvoeding geeft en dat dit dus ook nog lukt! Petje af. Maar het maakt het allemaal niet minder zwaar. Wel fijn dat je zo'n lieve man hebt meis! Af en toe heb je ook die tijd voor jezelf even nodig. Enne, op fb zetten mensen hun mening en soms goedbedoelde adviezen waar je wellicht niet altijd blij mee bent en als je dan al zo moe bent, kun je dat misschien niet hebben. Denk dan altijd aan het feit dat jij zijn mamma bent en het beste met hem voor hebt en er alles aan doet waarvan jij denkt dat goed voor hem is. En dit is in de meeste gevallen wel de juiste aanpak. Hoe goedbedoeld opmerkingen van andere soms zijn. Soms komen dingen hard aan. Meis, ik denk aan je en geef die kleine kanjer en jezelf maar een dikke knuf van mij

@marsonny, spannend hoor. Ieder moment kan die kleine zich aandienen. En idd hou je maar vast aan die 42 weken dan kan het alleen maar meevallen,haha! Snap best wel dat het van jou binnenkort mag komen. Ben echt superbenieuwd!! Hoop dat de bevalling goed zal verlopen straks. Ik denk aan je. xx

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ musicalfan; moest jij niet slapen ofzo? :p Feestje gehad of kon je gewoon niet slapen? Hoe gaat het nu met je?

@ Dolfijn; pfff, wat lees ik nu allemaal?? Dat is niet leuk zeg, kan me voorstellen dat het schrikken was bij het cb. :( Wat heerlijk dat je in elk geval borstvoeding kunt geven en dat dat nog zo goed gaat. Toch wel heel mooi dat je lijf je zo goed helpt om voor je kindje te zorgen hè? Ik begrijp wel dat Beau loopt? Dat is erg vroeg dus hij ontwikkelt zich dan verder heel goed, toch? Ik hoop voor jullie dat hij snel aan gaat komen, heel veel sterkte en succes met alles! Fijn dat je in elk geval veel steun aan je mannetje hebt. :)

@ Marsonny; bij mij was dat ook zo, dat iedereen zei 'je moet zeker nog wel even?' En dan ik 'nou, 3 weekjes...:D' Voor mijn doen was het echt een enorme buik, maar als je soms andere vrouwen ziet viel het wel mee.
    Wat fijn dat je niet tegen de bevalling op ziet! Houden zo meid. ;) Ik kan me wel indenken dat je onderhand van de jeuk af zou willen dus ik zou zeggen kom er maar uit beebje! Ben echt heel benieuwd naar jullie wondertje. :)

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow ja, over mijn kookkunsten; Stef lusste echt geen verse groente dus hij krijgt al een paar weken alleen potjes. Van de week lustte hij het wel, maar het is lastig om het vlees heel fijn te malen. Potjes gaan beter dus daar houden we het maar even bij. ;)

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bibi, haha, potjes boven, mamma's kookkunsten. Ik zou zwaar beledigd zijn:p Maarre, potjes zijn net zo goed hoor!! En als hij die wel eet,dan is dat prima toch!
    Enne, ik kon idd niet slapen. Dus maar mijn bed weer uit. Moet toch wat als je niet kan slapen.

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey meiden, hoe is het met jullie?

Marsonny: Al bevallen???

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Even ego:
    Nou hier echt ongi met veel pijn (na bijna een week overtijd en helaas dus niet zwanger:(), dus gaan we weer. Al mijn prive dingen weer afgezegd. Maar goed even doorbijten.
    Net gebeld en operatiedatum is 13 Maart, dus over 2,5 week.
    Ze zei moet tussen dag 7 en 14 en ik zit dan op dag 21.
    Dus ik teruggebeld, maar ze zei dat het iets later ook niet heel erg is, als ik maar niet zwanger ben. Beetje vaag!
    Ik vraag het volgende week nog wel even voor de zekerheid aan de gyn, daar moet ik dan toch heen. Als hij zegt dat dit gewoon wel kan (eileiders doorspuiten en de rest van de operatie natuurlijk) dan vertrouw ik daarop.
    Mevrouw aan de telefoon was wel erg aardig, maar zei me dat je anders nooit aan de beurt komt. Wel fijn als het dus gewoon kan. Ik hoop dat ik volgende week duidelijkheid krijg over een evt aanpak na de operatie. Wellicht eerst iets van clomid o.i.d omdat ik kennelijk vaak geen goede eisprong heb. Of meteen door voor IVF??? Ik hoop echt dat ik wat duidelijkheid krijg en dat ik niet nog een keer een half jaar zelf moet aanklooien na de operatie.

10. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog niet bevallen, t bevalt hem nog goed binnen.

Musicalfan, dikke knufmeis. Hoop dat de gyn je weer wat meer duidelijkheid kan geven!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat komt al dichtbij Musicalfan! Spannend! Hopelijk valt de operatie mee en slaagt het natuurlijk zodat je eindelijk weer verder kunt met het verwezenlijken van je grote droom. *knuf*

@ Marsonny; die kleine zwemt dus nog lekker rond. Ben benieuwd, ik hou je hier in de gaten!

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat een bericht zeg:( ik hoop dat het snel ebter gaat met jou maar natuurlijk ook zeker met Beau je bent een goede moeder meiss dat weet ik een hele dikke knuffel voor jou

@ marsonny aftellen nog even dan komt de kleine man:D

@ musicalfan wat onzettend klote dat je weer zoveel pijn hebt en niet zwanger bent ik had het zo gehoopt voor je een hele dikke knuffel voor jou en succes met de operatie

@ bibi gewoon even een knuff

hallo meiden hier ben ik even het is even geleden sorry daarvoor maar ik een zware week achter de rug:( het spijt me dat ik niet eerder iets heb gepost maar was verdrietig maar ook teleurgesteld in mijn lichaam ik begin steeds meer aan een goede afloop te twijfelen dan zal ik jullie even vertellen hoe dat komt ik ben op 13 feb ongi geworden niet wetende dat dit mijn gewone ongi was op dag 5 van de ongi dus 17 feb afspraak met de gyn kreeg een echo en daar was was ineens toch wat op de echo te zien er heeft waarschijnlijk toch een bevruchting plaats gevonden alleen is het nu met nestellen niet goed gegaan en is het een vmk geworden moest een paar dagen afwachten en woensdag 22 feb terug komen om te kijken of de baarmoeder leeg was anders moest ik weer gecurriteerd worden gelukkig was dat niet het geval dat had ik niet aan gekunnen:( ik wist niet beter ik dacht ben gewoon ongi geworden het voelt wel anders dan de vorige keer maar toch ben ik heel verdrietig geweest nu gaat het wel weer beter mijn lichaam pakt de vmk nu wel goed op vandaag weer op controle weer geweest en er zijn wel twee follikels maar dat neemt niet weg wat ik al schreef de angst zit er nu wel in

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow lieve twinkle kan me voorstellen dat je d'r onderste boven van bent als je denkt ongi te zijn geworden en het blijkt een VM te zijn, vind het zo erg voor je. Gelukkig zijn er wel weer twee goede follikels, maar kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om je lichaam te vertrouwen.
    Meis hele dikke knuf, ik ga zo voor je duimen dwt alles goed mag gaan en je je vertrouwen weer terug vind!!!!!

Hier,
    Vandaag extra bloed laten prikken omdat m'n handpalmen en voetzolen ook begonnen te jeuken dat kan wijzen op een over belasten lever en naast de zwangerschapsjeuk die ik al had & die ook erger was geworden, maar even laten controleren, maar de waarde waren goed.
    Had vandaag later op de dag een VK afspraak en we hebben de zwangerschapsjeuk besproken, want de afgelopen weken zit ik zo rond 04.00 beneden omdat ik gek word van de jeuk en daar niet meer van kan slapen & dan ga ik op de bank tv kijken.
    Afgelopen nacht was ik 01.00 beneden heb bij de VK aangegeven als dat zo door gaat ik uitgeput aan m'n bevalling start.
    Bij de VK hebben ze gekeken of ze me konden strippen, maar dat ging nog niet t rommelde al wel had net geen cm ontsluiting en het risico dat ik dan alleen, maar harde buiken van t strippen zou krijgen en t verder niets zou uitmaken had ik ook niet veel zin in.
    De VK stelde voor om naar de gyn te gaan om me te laten inleiden en ondanks dat we graag thuis wilde bevallen neigen we dr toch naar om t te doen, ik trek de jeuk en het daardoor niet meer slapen echt niet meer

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh Marsonny ik hoop dat je gewoon snel zelf mag beginnen met de bevalling zodat je thuis kunt bevallen: ik weet heel goed wat dit betekend voor je!
    Maar ik weet ook dat je soms geen echte keuze meer hebt: dus heel veel succes met alles en ik hoop dat je jullie wondertje spoedig vast mag houden! Dikke knuffel!

@Twinkle; had ik andere topic al gereageerd: KNUF!

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind t ook wel spannend allemaal, best wel suf, want voor de thuisbevalling had ik dat totaal niet.
    Heb net de verloskundige gebeld dat ik een afspraak bij de gyn wil voor intake/info/optie's. Ben benieuwd wat die gaat zeggen, straks denkt de gyn er anders over dan de verloskundige, na de vorige zwangerschap vind ik het zh/gyn gebeuren wel spannend, na de MA ben ik in het ZH niet zo netjes behandeld.
    Toen ik vannacht weer zo'n jeuk had & wakker was dacht ik dit kan zo niet door gaan.

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heftig allemaal meis, en ik herken het zo goed! Ik ben nu Beau bijna een jaar wordt wel weer wat meer bezig met al het gebeuren rondom zijn bevalling dus weet echt heel goed wat je voeld!
    Toch kon ik het pas loslaten dat ik verplicht werd opgenomen en zou worden ingeleid: die nacht verloor ik mijn slijmprop en begonnen de weeën..

Ik hoop dat je met de gyn een beter beeld kan krijgen van wat je te wachten staat.. Succes met de afspraak en hou ons op de hoogte! KNUF

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen om 11.15 de afspraak bij de gyn.

Waar ik bang voor ben is dat de gyn het nog wil aankijken en me naar huis stuurt. Juist omdat ik de keus heb gemaakt om me te laten inleiden. Als dat gebeurd dan ga ik weer terug naar de vk denk ik en al moet ik dan nog drie slapeloze weken en jeuk door staan, dan moet dat maar

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; spannend meid! Ben heel benieuwd wat de gyn zegt. Ik kan me heel goed indenken dat je gek wordt van de jeuk en het niet slapen, dat hou je gewoon niet vol. Alvast veel succes morgen en ik kom hier zeker even kijken hoe de zaken ervoor staan!

@ Twinkle; ook voor jou een dikke knuf meis! Weet niet wat ik moet zeggen...Kan me goed indenken dat je erg bent geschrokken en het even niet meer zo ziet zitten...Hopelijk voel je je snel weer wat beter en krijg je weer vertrouwen in je lichaam en in de hele situatie. Sterkte meis en als je je verhaal kwijt wil weet je ons/me te vinden hè. Wil er graag voor je zijn.

@ hier; geen nieuws, alles gaat zijn gangetje. Ben druk met stage waar ik nu een aantal weken op maandag en dinsdag geheel zelfstandig de klas moet draaien. Dit als onderdeel van mijn afstuderen. Gisteren en vandaag waren de eerste dagen helemaal alleen. Ben kapot, maar het is goed gegaan.
    Met Stef gaat het allemaal super, die doet het nog steeds prima. Afgelopen zaterdag een mama-fiets gekocht. Kreeg gisteren al een sms dat ie klaar is dus van de week maar snel ophalen dan kan ik er binnenkort op uit met ons kereltje.

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Succes bij de Gyn vandaag Marsonny.. ik hoop echt dat je duidelijkheid krijgt over wat nu de stappen gaan worden.
    Weet dat wat je angst ook is je alles voor een heel mooi doel doet.. Jullie wondertje!

Dikke knuf en ik denk aan je! xx

@Bibi; leuk een mama-fiets! nu hopen dat het snel echt mooi weer wordt! Succes met je stage en alle drukte er om heen!

@Twinkle; denk aan je meis.. knuf!

@Musicalfan; ik hoop dat het allemaal beetje te houden is meis, blijf vechten en geef niet op; je bent een Kanjer! knuf!

@Denise; hoe is het? en met je meisje? ben erg benieuwd of je nog BV geeft en of dat nog loopt ;)

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gyn heeft ook besloten ons te gaan helpen en één dezer dagen word ik in het ZH verwacht en dan gaan ze me helpen met een nacht goed slapen en t inleiden starten doormiddel van een ballonnetje inbrengen.
    De gyn vond me er erg nuchter in staan toen ze uitlegde dat evt de vaccuumpomp gebruikt kan worden of dat het toch een keizersnede kan worden en ik had zoiets van dat kan bij een thuis of poliklinische bevalling die niet vlot verloopt ook gebeuren.
    Bij het inwendig onderzoek bleek dat ik nu wel 1cm onsluiting had t was toch nog verder gerommeld sinds maandag.

Deel Deze Pagina