Lieve lieve twinkle Even een hele dikke knuffel. Ik weet niet zo goed wat ik meer moet zeggen. Maar van het vertrouwen in je eigen lichaam kwijtraken herken ik wel ondertussen. Maarre, geef niet op meis! Ik weet dat het steeds zwaarder en moeilijker wordt, ik heb dat ook toch wel heel erg, maar ik blijf er toch nog steeds in geloven. Nogmaals een dikke knuf, ik blijf aan je denken.
@bibi, wat goed dat de eerste dagen voor de klas goed zijn gegaan. Lijkt me idd best heel spannend. Ik heb destijds ook kleuterklas gedraaid (stage als onderwijsassistent) wil geen pabo doen, maar de lerares vond me geknipt voor het vak. Wat fijn dat alles goed gaat met Stef. En heerlijk zo'n mamma fiets. Kom maar op met het mooie weer!! @Dolfijn, thanks voor je lieve woorden. Hopelijk gaat het met jou en Beau weer wat beter. Hoe gaat het met het eten en slapen van Beau inmiddels? Geef hem maar een dikke knuffel van mij. En eentje voor jou natuurlijk. @marsonny, zo spannend! Misschien ben je inmiddels wel aan het bevallen, aangezien je gisteren 1 cm ontsluiting had. Heel veel succes en sterkte alvast met de bevalling. Ik denk aan je en hoop dat alles goed mag gaan. @ denise, hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine Tegan.
Hier vandaag bij arts geweest. Hij zei me dat het op deze manier nooit zal lukken zwanger te worden, en meer nog te blijven. Ik blijk geen eisprongen te hebben, of in ieder geval geen goede eisprongen. Want er gebeurd wel iets, qua temp e.d. Maar hij denkt dat ei dus niet springt. Hij zei me zelfs (toen ik begon over clomid pilletjes) dat dit vaak niet werkt als je veel verklevingen hebt rond eileiders en eierstokken. Dat een eitje dan vaak niet goed kan groeien. En hij zei me je hebt 2 problemen, endometriose en geen eisprong. Gelukkig wist ik dit allemaal al, maar het blijft wrang als een arts dat zo hardop uitspreekt. Tegelijkertijd denkt hij dus wel meteen mee. Uitslag Psychologische test had hij nog niet binnen, maar we gaan ervan uit dat dit wel goed zit. Eigenlijk had hij het meteen over IVF. Maar hij wil eerst de operatie afwachten en dan maken we verdere plannen over hoe nu verder. Ook vanwege mijn voorstel van de clomid, al was hij zelf niet ontzettende voorstander hiervan in mijn situatie. IVF lijkt me zo eng, maar ik ben wel blij dat hij me als het goed is dus niet eerst een jaar opnieuw laat aanmodderen. Tegelijkertijd denk ik:" bij IVF zit je meteen in het laatste stadiumpje hoop!" Als dat niet lukt, is het na 3x klaar. Tenminste dat denk ik wel toch? Wel fijn dus dat ik zo serieus wordt genomen. Ik weet dat ze je ook niet zomaar doorsturen voor IVF. Maar ik blijf het allemaal eng vinden. Komt de hele medische molen dus toch echt in zicht. Afwachten dus. Hoop niet dat hij terugkomt op wat hij nu zegt n.a.v de operatie
@Marsonny; fijn om te weten dat je nu snel mama zult zijn: heel veel succes met de bevalling meis.. en laat je niet gek maken, het komt vast helemaal goed! Dikke knuf en probeer je rust nog even te pakken! Ik denk aan je! @Musicalfan; wat heftig weer meis! kan me voorstellen dat IVF als laatste stroholm lijkt.. maar de gyn zou dit echt niet meteen opperen als er nog andere mogelijkheden waren. Ik hoop dat de operatie nog meer duidelijkheid gaat opleveren, zodat je snel weer echte stappen kunt gaan maken. Ik denk aan je meis! Dikke knuffel terug van mij en Beau
@Hier; vandaag weer gewogen op CB Het was helaas niet goed.. Beau is afgevallen! Hij is van 7410 gram naar 7330 gram gegaan.. Dus 80 gram eraf. Maandag HA bellen en waarschijnlijk gaat hij door verwijzen naar kinderarts. Groei qua lengte staat ook helemaal stil (hij zou zelfs gekrompen zijn ) Dus geen idee wat ik er nu precies mee moet Vind het erg lastig en voelt alsof ik iets verkeerd doe.. maar ik weet niet wat! Dus we gaan door, maar voelt even als heftige teleurstelling dat we het niet op de rit krijgen.. xx
Lieverd, jij doet niks verkeerd (jullie allemaal niet). Kan me voorstellen dat je dat gevoel best kan hebben, maar je bent een supermamma, dus twijfel daar nu niet aan hoor! En tja de kinderarts kan best even naar Beau kijken. Maar hij is natuurlijk ook best ziek geweest en at toen ook slechter, dus dat zijn allemaal factoren die meespelen. Voor jou en Beau een dikke knuffel en ik denk ook aan jullie. Maar dank je voor al je steun. Liefs van mij
Gaaf hoor dolfijn! Zal vast een geweldig leuk feestje worden. Jeetje, alweer bijna 1 jaar. Gaat allemaal veels te snel. xxx
Wij zijn afgelopen vrijdag de trotse ouders geworden van: demyan, antonie, jae-dong de kleine man is 7 pond en maakt het goed. We zijn helemaal verliefd op onze kleine man!!!!
GEFELICITEERD MARSONNY EN MARSONNY-MAN! wat een mooie, aparte namen zo bij elkaar super! Geniet van elkaar! ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je spoedig mag herstellen. Hele dikke knuffel meis!
Lieve marsonny en man Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje Demyan Mooie namen! Geniet lekker van jullie gezinnetje. Hoop dat alles goed is gegaan. Nu lekker uitrusten en genieten. Liefs en knuffel van mij
Ik ben afgelopen donderdag avond ingeleid in het ziekenhuis, na weken bijna geen nacht meer geslapen te hebben door de jeuk en de jeuk die nog erger werd en ik aardig uitgeput raakte hebben de verloskundige en gyn besloten de kleine te halen. Begon dus niet helemaal optimaal aan de bevalling, heb donderdagnacht nog wel slaapmedicatie gekregen en heb daar ook redelijk goed op geslapen. Vrijdag ging de inleiding verder, ik kreeg zonder infuus zelf al heftige weeën die vrijwel direct op elkaar en ik trok dat niet meer en ondanks dat ik panisch ben voor naalden gevraagd om een ruggenprik, wat een verademing was dat. Tijdens de bevalling ben ik zelf niet ongehavend uit de strijd gekomen, ze dachten 1st dat ik helemaal was uitgescheurd, dus moest ook naar de OK gelukkig niet volledig uitgescheurd, maar heb wel een mooi knutselwerkje van onder. De namen: Demyan (roepnaam, spreek je uit als demjan) , antonie is naar mijn vader, jae- dong is een koreaanse naam zijn vader is geadopteerd uit korea en de naam is deels gebaseerd op de koreaanse naam van mijn man
Marsonny en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wonder Demyan! Daar is ie dan eindelijk. Hopelijk maken jullie het goed en kunnen jullie heerlijk genieten. Veel geluk met zijn drietjes! @ Dolfijn; wat een mooie uitnodiging voor Beau's feestje! 1 jaar alweer, bijzonder, of niet? Ik zag net in mijn banner 7 maanden staan en dat weet je natuurlijk wel, maar om het zo te zien is toch wel even een momentje van 'wow, ons ventje is alweer 7 maanden! ' Hoe gaat het nu met Beau? Ben je inmiddels bij de HA geweest? Snap heel goed dat het niet prettig is zo. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en kan jullie mannetje weer lekker gaan groeien.
@Marsonny; jammer dat je bevalling niet echt rustig is verlopen Fijn dat het niet volledig is uitgescheurd, maar ik weet uit ervaring dat elk scheurtje zeer doet Neem echt je tijd om te herstellen en ook om het in je koppie een plekkie te geven.. Lief dat je de namen nog even uitlegd: was idd wel nieuwschierig hoe jullie er op gekomen waren Dikke knuffel en geniet vooral!! @Bibi; dank je voor het compliment, zeker een heel bijzonder feit. Vooral het stilstaan bij de leeftijd is idd een wow-effect Jullie ventje ook al weer 7 maanden: het gaat zo hard! Geniet van elkaar! @Hier; vandaag bij de HA geweest met Beau. Hij ziet vanaf de 8e maand al een groei-afwijking en noemt dit dus een langdurig probleem Hij had helaas de oplossing niet dus door verwezen naar de kinderarts in het zh. 21 maart afspraak dus we zullen helaas nog 2wk geduld moeten hebben. We wachten dus maar weer af.. xx
Lekker dat je altijd zo snel terecht kunt in het ziekenhuis hè. Apart dat Beau ineens niet meer goed groeide. Ik hoop echt dat de kinderarts jullie verder kan helpen meis. Genieten van Stef doen we zeker hoor! Het is echt elke dag weer een feestje om voor zo'n lief klein kereltje te mogen zorgen, ik vind het echt heerlijk!
OOh Dolfijn, wat een lastig probleem zeg, ik denk ook niet dat jullie als ouders iets verkeerd doen, dat neemt natuurlijk niet weg dat dit erg vervelend is, hoop dat de kinderarts een oplossing heeft Leuk zeg Bibi, een mamafiets, wil ik eigenlijk ook wel hebben, maar ik doe nu helemaal niks op de fiets hahah. Goed om te lezen dat alles zo goed gaat met Stef Gefeliciteerd Marsonny en Man, wat een ontzetten mooie namen, en de gedachten hierachter. Wat fijn Musicalfan dat de arts gelijk met je meedenkt, hoop ook echt dat je droom nu eens uit gaat komen. Aaach jeetje Twinkle, heel veel sterkte, en voor jou hetzelfde als voor Musicalfan, ook jou (jullie) droom moet uitkomen Hier gaat alles nog steeds heel goed. Begin nu wel te twijfelen aan de BV, en dan niet zozeer de BV zelf maar het kolven, vind het nu een beetje vervelend worden op werk, dus ik ga even kijken of ik dat gewoon over kan slaan of iets dergelijks. We zjin hier wel al begonnen met bijvoeding, Tegan vind het allemaal heerlijk, echt zo grappig.
Marsonny, was dus allemaal behoorlijk pittig de bevalling. Nu maar goed uitrusten en je laten verzorgen en vooral genieten van je mooie wonder! En wat mooi de gedachte achter de namen. @dolfijn, oh meis, wat een zorgen allemaal! Hoop dat de kinderarts wat tips en adviezen kan geven. Een hele dikke knuffel meis! Enne nooit twijfelen aan jezelf. Je bent een toppertje @Twinkle: Hoe is het met je meis? @bibi, fijn dat jullie zo genieten. En idd alweer 7 maanden. Gaat allemaal zo hard. @Denise, je kunt bv volgens mij in de middag dan wel overslaan en gewoon in de ochtend en avond wel geven. Doe vooral waar jij je prettig bij voelt. Ik weet alleen niet hoe snel de productie afneemt als je mindert? En wat fijn dat je kleine meid het zo goed doet!
Hé meiden Hoe is het hier? Hier met wat ups & downs, lang leven de kraamtranen en wat ook niet erg mee helpt is dat de kleine man erg last heeft van darmkrampen. Ik aan het verwerken ben dat de BV niet gelukt is wat ik erg jammer vind had hem graag zelf willen voeden, maar na dagen/nachten proberen en geen resultaat en een mannetje wat door papa met een spuitje gevoed moest worden, wat ik niet mocht doen, een klein mannetje wat letterlijk mn borst weg duwde met zijn mond dicht, ik aan de kolf voor een half uur voor 2 druppels 8x per dag, heb ik het opgegeven. Voor de rest super trots op mn mannetje, lekker kerreltje, vanmorgn nog met hem gedoucht, t badje vind die maar niks Heb een fotoalbum in mn profiel, heb een paar foto's van demyan erin gezet.
@marsonny, jeetje meis, heftig allemaal. Kan me voorstellen dat je e.e.a moet verwerken. Maar wat een lekker mannetje is Demyan. Geniet maar van hem en laat die kraamtranen maar lekker stromen. Knuf
Even ego: Eergisteren operatie gehad. Was gelukkig een laparoscopie ipv buikoperatie. Maar buik zit vol verklevingen. Zaten ook cystes in eierstok maar kon hij niet verwijderen??? Moet ik nog even navragen hoe dat zit! Het wordt definitief IVF. Eind April intake en dan hopelijk snel erna beginnen. Nu veel pijn, dus rustig aan. Maar ik denk wel aan jullie hoor! Liefs en knuf voor jullie allen