@ Marsonny; wat een heerlijk kereltje hebben jullie!! Ik weet zo goed hoe je je voelt nu de bv niet gelukt is. Hier ging het precies zoals jij het beschrijft, behalve voeden met een spuitje, dat deden wij om beurten. Maar dat kolven vond ik zo ellendig. En bij mij kwam er inderdaad ook maar heel weinig melk, ik werd er moedeloos van. Ik ben achteraf echt heel erg blij dat ik ervoor heb gekozen om de fles te gaan geven. Toen we die beslissing hadden gemaakt werd alles veel meer ontspannen en kon ik echt gaan genieten. Het is jammer, maar er zijn echt veel vrouwen bij wie het niet lukt meis dus niet teveel mee zitten en gewoon heerlijk genieten van jullie kleine wonder! @ Musicalfan; dus de operatie is al geweest, heb je dat in elk geval achter de rug. Nu op naar de intake dus, ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan meid. Hopelijk kan het traject daarna snel worden opgestart! Doe rustig aan en pas goed op jezelf.
@ Denise; oeps, vergeet ik jou helemaal! Wat wordt Tegan ook alweer groot! Het gaat snel hè? Leuk is dat als ze goed eten hè? Stef smult ook overal van, die krijgt inmiddels ook al wat brood tussen de middag bij zijn fles. En van de week heb ik een keer een toetje gegeven na de groente, nou, dat fietste er zo in. Geniet lekker van jullie dametje!
Vanmorgen in het zh geweest bij de KA.. De arts kwam ook snel tot de conclusie dat hij te veel achterblijft in groei Gelukkig was hij wel weer aangekomen: 7920 gram en 74cm Dus dat gaat op zich wel goed! Eerst bloedgeprikt om te kijken of er ontstekingen zitten of allergieën zijn.. Achtelijke idioten hebben 5!!! buisjes bloed uit zijn middelvingertje geknepen met z'n tweeën! Was zo sneu Nu twee weken geduld hebben en dan telefonisch consult om uitslagen te bespreken. Op hand daarvan gaan we verder kijken of er misschien met de diëtiste gekeken moet worden wat we verder kunnen geven. Dus, echt veel duidelijker is het nog niet maar we zitten in het systeem.. Nu eerst maar eens bezig met zijn 1e verjaardag! xx
Zo is het Dolfijn, eerst Beau zijn feestje voorbereiden! Maar ik snap wel dat het allemaal niet fijn is en dat je je zorgen maakt. Het speelt toch de hele tijd in je achterhoofd lijkt me. En dan zoveel bloed afnemen bij zo'n kleintje, wat sneu! Ik ben blij dat Stef morgen alleen maar op controle hoeft en nog even geen nieuwe inenting, ik ben daar niet zo goed in. Ik vind het altijd zo zielig dat ie helemaal blij met me mee gaat en dat ze hem dan pijn doen. Hoort er allemaal bij, maar leuk is anders. Ik wens jullie alvast een heel fijne 1ste verjaardag en verder natuurlijk sterkte met wachten op de uitslag!
Dikke knuffel dolfijn. Het is ook niet niks allemaal zo die zorgen. Gelukkig maar dat Beau wel gegroeid is. En dat bloedprikken, zo sneu, ik zou er ook niet aan moeten denken bij zo'n kleintje. Hoop dat de uitslag mee zal vallen. Nu eerst maar lekker bezig zijn met zijn verjaardag. Die is van het weekend al! Leuk hoor! Alvast een fijne dag toegewenst! En een dikke verjaardagsknuf voor Beau Bibi: Stef alweer 7,5 maand! Jeetje wat gaat dat hard zeg! Lekker genieten hoor van je mooie mannetje!xx @marsonny: Gaat alles goed met jullie? Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie mannetje!
Dolfijn, Wat naar dat bloed afnemen, vind dat soort dingen bij die kleintjes altijd vervelend. Hoop dat eruit de uitslag niet iets ernstigs komt! De tijd gaat echt snel word jullie mannetje alweer 1jr! Hoe gaat het met twinkle en denise???? Hier, Leuk suus dat je een plekkie hebt om te hobbie-en. Pippos is echt een stomme winkel, kon daar ook nooit slagen. ------------- Wij hadden hier wat trubels met een kleine jongeman op bed krijgen die wilde alleen op zn buik bij ons slapen en als we hem op bed op zn rug neerlegde was het dik paniek gevolgd door een mega buikkramp aanval. Gister avond de kleine op zn buik gelegd resultaat; allebei m'n mannen hebben prins heerlijk geslapen en mama heeft liggen waken en ben een aantal keer gaan kijken alleen als die nu wakker word dan meld die zich niet, maar kruipt onder de dekens vandaan omdat ik via de babyfoon veel gekreun hoorde was ik gaan kijken. Dit deed die ook op zn rug als die wakker werd, maar dan huilde hij er ook bij. Ik vandaag braaf mn cesar oefeningen doen wil ik opstaan kom ik niet meer van de grond af komen is mn si gewricht eruit geschoten cesar therapeut gebeld en die kwam direct om me van de grond te peuteren Wat een pijn deed dat zeg niet normaal, kan echt alleen, maar zeggen meiden heb je last van je lijf na de bevalling zoek snel hulp, want ik dacht zelf zeg de therapie af omdat de pijn in mn stuit al minder werd, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb pijn van mn stuit komt uit mn si gewricht
Inderdaad even doorgaan hoor Marsonny! Ik heb de fysio toen ook een tijdje volgehouden, in elk geval zolang ik nog werkte. Ik had ook niet veel last, maar de fysio bracht echt wel verlichting. Jullie mannetje mag nu dus op zijn buikje slapen? Fijn als ie dan wel slaapt, voor hem en ook voor papa en mama. Ik had op mijn werk regelmatig buikslapers, je ziet het best vaak. @ hier; zoals jullie in mijn handtekening kunnen zienis Stef weer goed gegroeid. Gisteren bij het cb geweest en alles was dik in orde! (sorry Dolfijn, ik vind het wel een beetje vervelend voor jou omdat Beau nu even niet zo lekker gaat met zijn groei, maar ik wil jullie natuurlijk toch op de hoogte houden...Knuf voor jou!)
Bibi, Ja, demyan mag nu op zn buik slapen en hij slaapt een stuk beter wij ook trouwens. Wat we nu nog moeten tackelen is dat van 01.00 tot 02.30 ook bedtijd is ipv ik ben wakker tijd. Wat fijn dat stef het zo goed doet.
Haha, fijn hè als ze 's nachts gaan liggen feesten? Huilt ie om die tijd of is ie gewoon wakker? Het kan zo over zijn hoor. Stef heeft rond 6 weken een hele moeilijke periode gehad, maar uiteindelijk heeft dat een week of twee geduurd en sindsdien slaapt hij als een roosje. Wij hoeven er dus al in geen tijden meer 's nachts uit dus wie weet is dat bij Demyan ook snel over. Hoop het voor je want ik vond gebroken nachten echt loodzwaar. Wel heel fijn in elk geval dat het buik slapen werkt! Jullie gaan ook zeker wel lekker veel naar buiten nu? Echt een mooie start zo voor jullie ventje met dit lekkere weer.
Heerlijk het mooie weer, paardje loopt sinds vrijdag weer op het land, helaas zelf nog niet veel buiten ivm dat si gewricht wat scheef staat. Die nachtelijke uurjes is wisselend de ene keer klaar wakker, andere keer huilen of krampjes. Wij hebben vandaag een klein mannetje die uit z'n hum is veel krampjes en mijn hum wil ook niet erg meewerken vandaag, dat schiet niet erg op. We waren heel stoer begonnen met de kleine op bed leggen en hem 20 minuten laten jammeren en zelf gaan slapen ipv bij ons dat ging redelijk tot vandaag iedere keer als die op bed lag krijsen en buikkramp dus vandaag lag die weer bij ons. bibi, dolfijn, denise Hoe deden jullie dat met naar bed brengen? Demyan wil t liefst bij ons inslapen en dan kunnen we hem vaak wel in zijn eigen bedje leggen, maar is hij te wakker dan is het dikke paniek en daardoor een krampen aanval
@Marsonny; ik heb Beau altijd (en nogsteeds) gevoed op zijn kamer, vaak viel hij dan in slaap tijdens het drinken.. dan in bed leggen. Merkte wel dat van je arm afrollen minder wakker maakte dan echt neerleggen.. misschien nog een tip? Nu heeft Beau de eerste vier maanden ofzo bij ons op de kamer geslapen dus daar voeden en naar bed gedaan.. Nu steeds vaker 'wakker' in bed, soms even mopperen, meestal nog even met knuffels kletsen en dan valt hij zelf in slaap. Vandaag 1 jaar geleden dat ik onze mooi engel ♥ Beau Angelos ♥ in mijn armen mocht sluiten.. een jaar lang mag ik hem al zelf voeden en we genieten van elke dag.. de liefde blijft groeien! Hou van je Boefje! ♥
Ze valt hier regelmatig in slaap aan de borst, ik leg haar dan gewoon weg, ze blijft hier rustig liggen en valt lekker in slaap, sorry ik heb dus geen tips voor je, maar hier ook een buikslaper hoor tegenwoordig, gaat prima. Wel fijn dat alles zo goed gaat zeg! Hoe gaat het nu met Beau, dolfijn? Hier gaat alles heel goed, ze woog afgelopen woensdag 8035 gram en is 69 cm, ze doet het nog steeds super op mijn borstvoeding. Ze eet van alles los erbij en vind alles lekker
Lief dat je er naar vraagt Denise: Het gaat redelijk eigenlijk.. mag niet mopperen Hij was de laatste weging in zh weer aangekomen en zat op 7920 gram (moest wel lachen dat ik jouw metingen las.. hihi net zo zwaar en Beau nog maar 5cm groter ) Hij eet steeds weer redelijk, dus we gaan het weer langzaam uitbreiden naar gewone maaltijden. Fijn dat de BV zo goed loopt bij je! heb je enig idee hoelang je door wilt gaan? of gewoon kijken hoe het loopt? Ik heb nog geen idee hoelang ik nog doorga met BV, vind het eigenlijk wel prima zo Geniet van je meisje ! @Twinkle; hoe is het met jou meis? red je je nog een beetje? hoop snel weer es wat van je te horen.. knuffel in elk geval voor jou! @Musicalfan; hoe is het meis? is het wachten nog een beetje te doen? ik denk aan je! xx
Nee weet het eigenlijk niet, wilde eerst stoppen met 6 mnd maar het voelt zo heerlijk, dus ik ga lekker door tot wanneer het goed voelt. Het enige wat ik nu niet prettig vind is het kolven, maar hier kan mij nog wel overheen zetten. Vond idd de cijfers ook wel leuk haha, maar hij komt aan dat is wel het belangrijkste
Hiep hiep hoera voor BEAU. Alweer 1 jaar! Van harte met je mooie mannetje. Lieve dolfijn, van harte met je mooie mannetje, gelukkig dat het iets beter met hem gaat. Kan ook niet anders met zo'n lieve mamma (en pappa natuurlijk). En wat heb ik respect voor je dat je nog steeds borstvoeding geeft. Dat is best uniek tegenwoordig om het zo lang te kunnen doen. Geniet van je prachtzoontje meis! Hele dikke knuffel voor jullie beiden! xx
@bibi, wat fijn dat Stef weer goed gegroeid is. @Denise, geniet van je meisje. En als de borstvoeding goed gaat en jij je er goed bij voelt er gewoon mee door gaan. Vind het echt knap als het lukt. @Marsonny, Wat naar dat Demyan die krampjes heeft. En nu al op zijn buikje slapen. Dat zou ik zelf best eng vinden. (vandaar ook het waken van jou waarschijnlijk). Geniet van je zoontje meis!! @twinkle, meis, hoop dat het goed met je gaat? Knuffel van mij
Dolfijn schreef: Musicalfan; hoe is het meis? is het wachten nog een beetje te doen? ik denk aan je! @ dolfijn: Hier nu bijna 2 weken na de operatie en ongi volop uitgebroken. En heel veel pijn. Maar goed, is niet anders. Nog even doorbikkelen. Ik kan niet wachten tot het eind april is. Hoewel ik doodsbang ben voor de IVF, kijk ook ik er tegelijkertijd heel erg naar uit. Als het dan toch gaat gebeuren, dan liever ook snel. Of nog een godswondertje spontaan, maar daar reken ik niet meer op, met de slechte bloedwaardes. Maar je weet het natuurlijk nooit!
Dolfijn, Nog gefeliciteerd met je stoere ventje!!! Hier, Met de krampen gaat het gelukkig weer iets beter! Dat die bij ons wil slapen vind ik ook niet zo'n probleem alleen wil die dus boven op me liggen met het aankleedkussen tussen ons in gaat ook niet en als die bovenop me ligt dan slaap ik niet erg goed. De rest van de dag wil die eigenlijk ook alleen maar bij je zijn even in de boks op t voedingskussen lukt ook niet dikke paniek, dat is tot donderdag ook niet erg, maar donderdagavond is manlief weer werken en als je alleen is het zo lastig qua eten, ect. Ik merk ook aan mezelf dat ik totaal niet lekker in mn vel zit en het huilen van hem me onrustig/ van streek maakt en sinds zondag als we hem slapend weg legen op bed komt die na een half uur al weer en dit was eerst niet zo dan sliep die 2 a 3 uurtjes in zn eigen bedje of boks
@ Marsonny; zo vervelend als je ukkie niet wil/kan slapen...Stef heeft in het begin inderdaad weleens op het verschoonkussen tussen ons in gelegen, dat ging prima. Hij sliep na twee en een halve week in zijn eigen kamertje en eigenlijk hebben we daar geen problemen mee gehad. Behalve die onrustige periode rond 6 weken waar ik het eerder al over had. Ik heb toen druppels gehaald tegen de krampjes (Infacol) en hem in de puck-a-baby gelegd. Ik weet niet wat er heeft geholpen, maar het ging toen echt een stuk beter. Sterkte hoor en goed op jezelf passen! Ik heb ook een dip gehad toen Stef ongeveer en maand oud was en dat is niet fijn. Niet vergeten te genieten, voor je het weet ligt deze tijd weer ver achter je. *knuf* @ Dolfijn; iets te laat, maar van harte gefeliciteerd met je grote man!! 1 Jaar alweer! Hebben jullie het al gevierd? En wat heeft Beau gekregen van papa en mama? Fijn dat het weer beter met hem gaat en dat hij weer aan is gekomen! @ Denise; bij jou ook alles goed? @ Musicalfan; pfff, er is dus weinig verbetering bij jou? Kan me voorstellen dat je tegen de IVF op ziet, maar als het lukt is het echt de moeite waard meis. En wie weet is een wonder je voor die tijd toch nog gegeven. Ik blijf met je mee hopen! *knuf*