op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Thanks lieve Bibi!! en knuffie terug en eentje voor Stef natuurlijk.

@marsonny: dikke knuffel voor jou!

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Musicalfan
    Jij ook een dikke knuf, kan me voorstellen dat je op ziet tegen de ivf, maar vind je zo'n stoer mens dat komt vast wel goed!

Meiden,
    Voor jullie je zorgen maken ben niet depresief word goed in de gaten gehouden en praat ook goed met manlief en mn ouders. Waar het knelpunt zit is dat ik voor de bevalling al uitgeput was en nu met een bezorgt mama-gen kamp loopt t even niet lekker, maar ben dol op mn mannetje!

Inbakeren hebben we geprobeerd ipv ontspannen werd die woest, we hebben een pucka baby slaapzak inbakersysteem, maar demyan word zo boos daarin dat die zn handen (die zitten bij dat systeem niet strak vast) omhoog doet en hij die doek over zn gezicht trekt. Hij was toen wel kleiner we gaan het serieus weer proberen met de pucka of een ander inbaker systeem.
    Ga me wel even verder verdiepen in andere manieren van inbakeren en kijken hoe we t beste een ritme/ structuur in het naar bed brengen kunnen krijgen wat voor hem en ons werkt. Als we dat ongeveer duidelijk hebben gaan we ermee aan de slag

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoop dat jullie snel een oplossing vinden Marsonny. Voor jezelf, maar vooral voor kleine Demyan natuurlijk want ze hebben hun rust zo hard nodig. Succes en sterkte!

Hoe is het met de andere ladies?
    @ Twinkle; hopelijk gaat het met jou ook goed?

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier weer bij CB geweest.. maar helaas niet zo goed :(
    Beau is weer afgevallen: 135 gram in 9 dagen tijd.. Meteen doorgereden naar het ziekenhuis om daar ook nog even te wegen (misschien had het aan de weegschaal gelegen) maar helaas.. het is waar..

Moeten de bloeduitslagen echt even afwachten (die krijgen we woensdag) en dan verder kijken.. maar dit kan zo niet heel lang meer doorgaan..

Pff... heb het even helemaal gehad! Wil zo graag weer eens echt genieten!

Knuffels voor jullie allemaal! xx

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaach meis, wat ontzettend k*t, hele dikke knuf voor jou en je kleine ventje!

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve lieve dolfijn, weet niet zo goed wat te zeggen, maar wil gewoon even laten weten dat ik aan je denk. Helaas lost dat niets voor je op. Kan me zo voorstellen dat je zo graag van de zorgen af wil en lekker wilt genieten, maar meis, dat komt vast wel weer! Echt waar! Hou je haaks. Hoop dat er duidelijkheid komt volgende week. Ik denk aan je. Hele dikke knuf voor jou en Beau. Liefs

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @marsonny, meis, hoop dat jullie een oplossing hebben qua inbakeren en dat het wat beter gaat. Jeetje, is Demyan alweer 1 maand oud! Gaat zo hard allemaal. Enne, hou jezelf goed in de gaten hoor! Wel fijn dat je zo goed kunt praten met je man en familie. Hoop dat ze je ook weleens even kunnen ontlasten zodat jij misschien wat bij kunt slapen. Pas goed op jezelf. Dikke knuf van mij

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Twinkle, maak me beetje zorgen om je. Hoop dat het een beetje met je gaat. Heel veel knuffies van mij

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; wat vervelend meis...Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Woorden kunnen je niet helpen en ik kan me zo goed voorstellen hoe bezorgd je nu moet zijn. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en kan er iets voor jullie kleine boef gedaan worden. Dikke knuffel en veel sterkte!

10. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden, lees wel mee, maar heb zo vaak mn handen vol met de kleine man dat reageren niet lukt.

Hier de afgelopen week een extreem ontroostbaar ventje, ben gisteren ook bij de HA geweest vermoed zelf dat die naast de darmkrampjes ook een verborgen reflux heeft. Volgens HA niet, maar moest eerst kijken hoe het gaat als we nutriton aan de voeding toevoegen, de reflux kenmerken worden wel iets minder de huilbuien helaas niet.
    Hij heeft ook spruw, maar van de medicatie gilt die het na het toedienen echt uit + spugen van de HA moeten stoppen met de medicatie, maar hij mag er niks anders voor hebben.
    Voor volgende wk een afspraak gemaakt bij een osteopaat om hem eens na te laten kijken of er niks anders aan de hand is

Voor nu ook besloten om hem bij ons te nemen als die huilt en hem niet te laten huilen, overdag laat ik hem als t lukt in de kinderwagen slapen

Met mij gaat t redelijk, begin wel heel erg moe te worden mn man springt wel bij waar die kan

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een helse avond/nacht mezelf een schop onder mn kont gegeven en vanmorgen de kleine bij
    de eerste tekenen van slaap op bed gelegd en timer op 20 minuten gezet, mezelf an het werk gezet
    om de vaatwasser uit/inruimen, keuken opruimen, maar na 20 minuten dikke paniek nog boven
    ben gaan kijken hij had t bed om gewoeld en onder gespuugd (gelukkig niet zichzelf) hem eruit gepakt
    en meneertje sliep direct ;)
    Toen dacht ik ja daag beneden in de kinderwagen gelegd en hij sliep met 12 minuten, maar meneer
    ligt nu beneden en mams zit boven tv te kijken ;) :)

Zijn vannacht ook gestopt met t verdikken van de voeding hij had zich gister ochtend al onder gepoept,
    maar vannacht ook 2x vlak achter elkaar, daarna zich helemaal onder gespuugt, midden in de nacht
    onder de douche geweest en hij stond letterlijk krom van de kramp.
    Na wat uren in de weer te zijn geweest sliepen we allemaal om 3 uur

Voor de rest is het echt een heerlijk mannetje ben helemaal stappel op hem & met hem

:D vanavond even ikke tijd (ipv mama-tijd) mn verzorgster en natuurlijk m'n zwarte spookje
    op stal opzoeken

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve marsonny, ben benieuwd hoe het zal gaan bij de osteopaat. Wel fijn dat hij uiteindelijk beneden in de kinderwagen sliep.
    Je krijgt een hoop zorgen erbij met een kleintje, maar kan me voorstellen dat je zo enorm van hem geniet en stapel op hem bent.

Heb je gisteren genoten van je paardje? Liefs

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was heerlijk om even lekker bij mn paardje te zijn, was eigenlijk een dag van mn verzorgster, maar zo konden we even bijkletsen en kon ik de drie meiden die na de bevalling voor mn paardje hebben gezorgd wel bedanken met een kadootje!!

Met mn moedergevoel is dus niks mis, vandaag weer de bij de HA geweest deze keer bij die van mezelf (maandag was een andere HA) en wat blijkt mn gevoel klopte dat de kleine man dus toch echt reflux heeft, nu maar hopen dat de medicatie gaat helpen en hij geen pijn meer heeft aan zijn maag, slokdarm en geen last meer heeft van maagzuur!!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Goed dat je hebt volgehouden Marsonny! Dokters doen het te gauw af met 'ze spugen allemaal weleens'. Slaat de medicatie inmiddels aan? Ik vind het zo sneu als zo'n ukkie zoveel pijn heeft en niet aan zijn rust toe komt. Heel mooi dat je in elk geval niet vergeet te genieten want moeder zijn is echt het mooiste wat je kan overkomen, toch? Ik geniet nog elke dag met volle teugen in elk geval!

Hoe is het met iedereen? Hebben jullie een fijne eerste paasdag gehad? Hier was het reuze gezellig, lekker gebrunched met mijn familie en toen nog een wandeling gemaakt met Stef en opa en oma.

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bibi, fijn dat je zulke gezellige dagen hebt gehad meis! Ik ook wel. Kan me voorstellen dat je zo lekker aan het genieten ben van Stef. Heb je al met hem kunnen fietsen? Want je had toch een mamma fiets gekocht??

@marsonny: Hoe is het nu met Demyan? Ben je al bij de osteopaat geweest?
    Wel fijn dat je ook quality time voor jezelf hebt.

@dolfijn: lieverd, hoe is het nu met jou en Beau?

@Denise, met jou en Tegan alles goed?

16. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn gisteren bij de osteopaat geweest en hij had logisch gezien zn darm en maag klachten veel spanning op het middenrif en zn milt was met de spildraai tijdens de bevalling niet op de juiste plek gedraaidt waardoor er vanuit daar ook spanning op de maag stond. Op zn hoofd had die ook spanning omdat de schedeldelen op het voorhoofd over elkaar heen geschoven zaten. Bij zijn nekwervels had die lichte spanning. Over twee weken moeten we weer terug.
    Merk nu al dat die een stuk relaxder in zn lijf zit en nu, maar hopen dat zn lijfje het herstel door zet

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat het wat lijkt te helpen Marsonny! Hopelijk kan het zo opgelost worden.

Hier: Beau is bijna 400 gram aangekomen :D:D Nu 8200gram dus het gaat de goede kant op.. hopelijk kunnen we nu volhouden!

KNuffel voor jullie allemaal meiden! xx

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Fijn Dolfijn, dat is goed nieuws!

@ Marsonny; wat fijn dat het al lijkt te helpen. Ik hoor het wel vaker hoor, twee of drie keer naar de ostheopaat en je hebt een ander kind. Hopelijk is dat bij jullie ook zo!

@ Musicalfan; we hebben nog niet gefietst. Ik moet nog een windschermpje halen en Stef begint nu pas echt stevig genoeg te zitten om op de fiets mee te kunnen. Het weer werkt ook nog niet echt mee hè dus we laten de fiets nog maar even staan. ;)
    Hoe is het met jou?

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Marsonny, wat fijn dat de osteopaat lijkt te helpen. Ik hoor ook vaak positieve verhalen erover. Heb er zelf ook gelopen aantal jaren geleden, maar voor mij hielp het op dat moment niet. In ieder geval niet merkbaar. Maar zit er wel over te denken misschien weer eens te gaan.

Dolfijn, wat fijn meis! Hopelijk zet het voort. Geef Beau maar dikke knuf van mij

Bibi, dan maar snel een windschermpje kopen. En hopen op een mooie zomer. Stef moet idd goed stevig kunnen blijven zitten als je gaat fietsen.

Hier gaat het wel. Ik had het operatieverslag doorgenomen met mijn huisarts en daarin staat dat ik ernstige endometriose heb. Ergens weet je e.e.a wel, maar als het er dan zo staat is dat best wel even confronterend. Zeker ook omdat er veel mensen met endo ongewild kinderloos zijn.
    Maar goed, eind april dus de afsrpaak voor de ivf intake. Hoop echt dat ik snel mag beginnen en natuurlijk meteen zwanger mag zijn!

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Het is altijd confronterend als dingen zo definitief worden gemaakt...Gelukkig is het al bijna eind april! Ik hoop zo dat die intake positief zal zijn voor je, het is je echt gegund meid!!

Deel Deze Pagina