Hoi Bibinijmegen! Leuk dat je mee wilt kletsen Het is alleen al twee jaar geleden dat wij deze groep zijn begonnen.. Dus de eerste ronde is al langstreeks verlopen voor ons Heel veel succes met zwanger worden! xx @All; knuffel! even tijd voor mezelf en manlief nodig.. er is veel gebeurd.. denk wel aan jullie! xx
@dolfijn dikke knuf terug! Denk goed aan jezelf meis! Het is hier sowieso erg rustig de laatste tijd, maar vergeten doe ik jullie niet hoor! Liefs
Ook ik vergeet jullie niet dames! Erg druk met stage/studie, maar nu lekker twee weken vakantie! Twee weken thuis bij mijn kleine man, heerlijk! @ Dolfijn; knuf voor jou. Lekker tijd nemen voor je mannetje(s) en genieten. Hopelijk gaat het goed met Beau?
Vanmiddag weer bij de HA geweest volgende wk moeten we naar de KA ivm de reflux, vandaag heeft Demyan ook de stempel huilbaby gekregen. Ik moet hulp van familie gaan inschakelen, want na zeven weken en huilend kindje huil ik net zo hard met hem mee. Manlief steunt me waar die kan en ontlast me ook, ga dan vaak even tutten met mn paard. Moet mezelf ook motiveren om gewoon met mn mannetje te gaan wandelen ipv me binnen op te sluiten. Mn ouders komen zaterdag bij me slapen mn man moet die nacht werken. Moet nog wel een drempel over om mn schoonzus in te schakelen, heb namelijk hlp nodig als mn man werken is, maar ik heb dan geen auto tot mn beschikking en moet wel wat om handen hebben als die daar is anders word ik kriegelig
pff, heftig marsonny! Wel fijn dat mensen jullie een beetje gaan helpen. Dat is zo fijn. kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vind om het te vragen die hulp. Even een dikke knuf meis! @bibi, geniet lekker van je vakantie meis!! En van je mooie mannetje. @dolfijn: hoe is het nu? @twinkle, hoop dat je hier nog eens langskomt en dat alles goed met je gaat. Maar voel je nooit verplicht hoor meis!! @denise, hoe is het met jou en Tegan?
Hey meiden Even heel ego Voel me zo anders, zo klote, zo ziek, vandaar ook mijn mindere reacties. Net een testje gedaan en binnen no time 2e streepje. Ik het echt duidelijker dan op de foto. Denk 2 dagen voor nod. Ben zo benieuwd of jullie hem ook zien. Over 2 dagen test ik met kruidvat. Hoop zo dat het zo mag zijn en deze keer mag blijven en dat IVF niet nodig zal zijn. Duimen jullie mee? O ja, voel me nog steeds rot, maar wel met een heel blij gevoel erbij. Liefs http://www.zwangerschapspagina.nl/at...e-p1030292.jpg
Zie toch duidelijk een tweede streep Musicalfan! Hij is over 2 dg vast donkerder Voor nu alsvast een voorzichtige GEFELICITEERD
Musicalfan, ik zit hier gewoon met kippenvel van top tot teen, serieus! Ik zie echt duidelijk een tweede streep! Ow meid, ik hoop het zo voor je!! Wow, wat zou dat geweldig zijn. Ook van mij alvast een voorzichtige gefeliciteerd. @ Marsonny; meis, wat heftig allemaal...Kan me heel goed indenken dat het te zwaar wordt. Ik heb wat ervaring met huilbaby's vanuit mijn werk en dat is echt niet niks. Fijn dat je steun hebt aan je familie en ik hoop dat de KA iets voor jullie kan betekenen zodat jullie mannetje weer lekker in zijn vel komt te zitten. Je moet komende week ook weer naar de ostheopaat, of niet? Sterkte en pas goed op jezelf en je kleine man!
OHHHH zou het??? ook hier super megaveel kippeveel Musicalfan.. Dit had ik niet verwacht! ben zo benieuwd naar je volgende test, maar deze lijkt toch wel echt waar te zijn!! Knuffel meis, het zal je zoveel gevoelens geven.. In gedachten en gebed bij je.. dit moet een wonder zijn! @Marsonny; bah meis, wat heftig allemaal! Vraag ajb de hulp die je nodig hebt en knuffel maar veel met je paardje. Ik hoop dat het allemaal vol te houden is meis! weet dat we er hier ook voor je zijn! @Bibi; geniet van je vrije tijd met je mannetje! @Hier; Beau was de laatste meting bij CB weer aangekomen het lijkt dus de juiste kant op te gaan.. we gaan nu alleen nog naar de gewone controles maar ze blijven hem wel in de gaten houden. Er is niets uit bloed en ontlastings onderzoeken gekomen: lichamelijk lijkt er niets aan de hand.. gewoon heerlijk eigenwijs kereltje dus *heeft ie vast van me man * Dus we gaan gewoon door, en genieten van de 4 tot 5 voedingen die ik per dag nog geef <3 Verder zien we wel wat hij naar binnen krijgt, blijkbaar weet hij dat prima zelf te regelen. Dikke knuffel meiden: ik denk aan jullie!! En nog even.. WAUW!! hihihih kippevel................
Thanks lieverds!! Het is dus echt zo meiden! Wilde het toch nog even showen. Kan het bijna niet bevatten gewoon! Nu vanmorgen heel vroeg, 5.00 deze testen gedaan. Was wel heel gaaf, de plus op clear blue verscheen nog eerder dan controle streep. Dus ik mag het echt geloven. Wat een wonder zo voor aanvang IVF. Hopelijk mag het goed blijven gaan en mag ik mamma worden van een dec kindje Bijgevoegde miniaturenhttp://www.zwangerschapspagina.nl/at...1&d=1334979110
@dolfijn, wat fijn dat het wat beter gaat met Beau! Dat geeft toch weer wat rust. En heel fijn dat er niets naars uit de onderzoeken is gekomen. Haha, hij is idd vast eigenwijs. Zo'n lekker ondeugend koppie heeft hij wel. Denk ook aan jullie hoor! Dikke knuf voor jou en Beau xx @bibi, nogmaals thanks! Je bent lief!
Graag gedaan meis. Haha Dolfijn, natúúrlijk heeft Beau dat van je man. Gelukkig maar dat er lichamelijk niks mis lijkt te zijn. Het blijft vervelend dat hij even niet groeide, maar nu gaat het de goede kant op dus dat lijkt me heel erg fijn. Sprak trouwens vanmorgen een oud-collega; haar zoontje is nu 17 maanden en weegt net 9 kilo, haar dochtertje is ruim 3 en-een-half en die weegt er net 12! Haar kindjes zijn gewoon hartstikke dun, maar allebei echt wel gezond dus misschien (hopelijk) is dat bij Beau ook gewoon het geval. Lekker genieten van je ventje en dat ie nog steeds bij je drinkt, lijkt me echt heel mooi.
Musicalfan Weer zo'n mooie test ik zeg heel voorzichtig gefeliciteerd, ga zo hopen op een dec babytje!!! Dolfijn, Super dat t met beau beter gaat. Lekker eigenwijs mannetje Bibi, dinsdag gaan we idd naar de osteo ga denk ook voor mezelf een afspraak maken Hier, Heb vandaag van mn ouders een chicco draagzak gekregen en drie keer raden de kleine man slaapt, nu nog handig worden met het er in en eruit doen. We zien straks wel weer hoe we t slapen op de dag gaan aanpakken nu eerst maar eens rust voor hem en mij. Daarbij di naar osteopaat en donderdag kinderarts in het zh ivm de reflux
Wauw Musicalfan: het is idd echt waar JE BENT ZWANGER!!! Ik duim, hoop en bid dat alles nu goed mag blijven gaan.. neem jezelf is acht en probeer te genieten.. hoe spannend het ook is! Hou ons op de hoogte meis, en ik hoop dat je je verder goed voelt! knuffel! xx
Oke, de enerlaatste dan.Ik had gehoopt dat er 2-3 zou komen te staan, maar dit was veel mooier Het zal inderdaad wel een indicatie zijn, want ik kan sowieso niet langer zwanger zijn. http://www.zwangerschapspagina.nl/at...-clearblue.jpg En deze om het echt af te leren Nu stop ik met testen, anders maak ik mezelf gek. Hoop echt zo dat het deze keer wel goed mag gaan! http://www.zwangerschapspagina.nl/at...el-15-mooi.jpg Was wel heel cool. Heb filmpjes gemaakt van kruidvattest en clear blue digital. Bij die van clear blue kneep ik hem wel even, zo van dat duurt lang, maar in feite stond het er binnen 50 sec. Vanmiddag naar de gyn. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Verder voel ik me redelijk. Heb best veel buikpijn gehad, waar ik me zorgen om maakte. Hopelijk gaat het nu wat beter. Hoop echt dat het deze keer wel goed mag zitten en goed mag blijven gaan. Hoe is het met jullie meiden??
Wat een mooie testen Musicalfan! Snap heel goed dat je het nog even moest checken hoor, haha. Ik heb inderdaad mijn cb ook gefilmd toen en het filmpje nog vaak terug gekeken. Het is zo'n fantastisch en tegelijk onwerkelijk gevoel als je 'zwanger' in dat schermpje ziet staan...Hoe laat moet je bij de gyn zijn? Ben benieuwd of er meteen een echo gemaakt wordt, maar dat zal haast wel denk ik. Hou ons op de hoogte hè en alvast veel plezier! @ Marsonny; hoe was het bij de osteo? En helpt de draagzak nog? Je hoort het inderdaad wel vaker dat kindjes dan wel rustig zijn. Het is een heel gesjouw, maar altijd beter dan een kindje wat de hele dag huilt. Succes vandaag bij de kinderarts, hopelijk komen jullie weer een stapje verder. @ hier; alles prima. Van de week een autostoel gekocht voor onze grote vent en traphekjes dus papa kan aan de klus. Gisteren avond via marktplaats een zandbak gekocht met schepjes etc erbij en morgen wordt de schommel ook opgehangen. Stef houdt ons bezig, maar het is allemaal wel super leuk!
Echt super musicalfan, ben zo blij voor je, helemaal geweldig. Die kleintjes houden je idd bezig, ben de hele dag achter die kleine meid aan het lopen, die kruipt de hele kamer rond haha
Wat een mooie testen Musicalfan Ben echt zo blij voor je! Hoe is het bij de gyn gegaan? ben erg benieuwd! @Bibi; haha heerlijk om te lezen dat Stef jullie zo bezig houdt Ik moet naar boven.. Beau is wakker....................... tot later!