Ja hier goede verhalen! 2 x een miskraam gehad en na beide keren direct weer zwanger wat beiden uitgroeide tot voldragen kindjes die mij nu nachten wakker houden😊
Ik heb in april een missed abortion gehad. Precies 6 maanden later weer pril zwanger. Voor je gevoel duurt het super lang allemaal en bij mij was ook nog even aan Asherman gedacht maar dat was gelukkig niet het geval. Het komt echt goed! Geloof er in ❤
Hier ook! Er zat een half jaar tussen de ma en volgende zwangerschap maar nu gaat alles goed. Hou moed!
Ik was na 9 rondes zwanger en dat werd een miskraam. Toen 4 rondes later weer zwanger en dat is een gezonde dochter!
😀😀😢😀😀 lieve lieve mensen!! Ik word wakker en ik zie zoveel mooie verhalen! Ik heb ze stuk voor stuk met veel aandacht gelezen, prachtig en ontroerend! Dit is het beste wat ik afgelopen dagen gedaan heb! Bijzonder. Precies wat ik op dit moment nodig heb! Heel erg bedankt iedereen!! Schroom niet om nog meer mooie verhalen te delen 😀. Ik vind het hart verwarmend ❤.
3 november ben ik gecurreteerd, 4 weken later nog niet ongesteld en een ovulatietest gedaan bleek ik precies een knalpositieve te hebben. 2 weken later een positieve zwangerschapstest en inmiddels 7 weken zwanger.
op 7 wkn een mk gehad de ronde erna zwanger van de oudste. In ronde 4 voor de derde een mk en de 3ronde opnieuw zwanger van onze zoon! Dus het kan gewoon zoals je bij heel veel dames leest! Ik snap je onzekerheid gevoel wel hoor!
Wij hebben in mei een leeg vrachtzakje gehad en ik was in augustus opnieuw zwanger, nu inmiddels 23 weken..
Hier eerst een miskraam gehad en toen binnen 3 maanden opnieuw zwanger. Toen een mooi mannetje gekregen. Nu helaas alweer een jaar bezig voor een brusje, maar gelukkig geen miskraam meer gehad.
In 2014 een miskraam gehad (geen hartreactie) na 5 maanden weer zwanger. In 2016 in augustus miskraam (leeg vruchtzakje) na 5 weken weer zwanger! Ze zeggen weleens dat je na een miskraam meer vruchtbaar bent dus ik heb niet gewacht totdat ik weer ongesteld werd.men had het geluk dat het gelijk weer zo mocht zijn
Hier ook nog een positief verhaal! Zie onderschrift, bij de 5e zwangerschap en na 2 jaar ben ik in november eindelijk bevallen van het mooiste meisje van de wereld! Ik wens je veel geluk!