Eerst een nieuwe auto en nu een nieuw bed hmm :S

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Hallo,

2 dagen voor de kerst kwamen we er achter dat we een nieuwe auto moesten aanschaffen omdat de andere het ging begeven.
    En nu zijn we er achtergekomen dat we ook nog een nieuw bed moeten kopen! hij elk moment uit elkaar vallen!

Wie heeft er een idee waar je voor een schappelijk prijsje een mooie boxspring kan kopen.
    Jullie begrijpen met een baby in aantocht dat het bed niet al te duur moet zijn!
    Kheb al in de folder van de leenbakker gekeken en daar staat wel een mooie in. Maar geen idee of dat een beetje een goed bed is. En tegelijk een hoog bed ( is meteen mooi meegenomen voor de bevalling)

Iemand tips? of ervaringen met de boxsprings van de leenbakker?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wil je perse een boxspring? Die zijn vrij duur... wij hebben een vrij goedkope voor 2000 euro. Bij Ikea hebben ze volgens mij 1500 euro. Ik zou denk ik niet onder de 1500 euro gaan kijken. Kwaliteit kan denk ik alleen maar tegenvallen.
    Leenbakker bed heb ik wel eens op gelegen, vond het helemaal niks.

Een tip: ga eens op de boxpring liggen zonder topper erop. De topper zorgt er vaak voor dat je lekker ligt maar dat is maar een dun laagje. Het matras eronder moet ook lekker liggen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Of je koopt een goedkope ombouw ( eventueel tweede hands ) en koopt een zeer goed matras.

Wij zijn toen naar beter bed gegaan. Dat was toen wel goed.

4. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Leenbakker zag ik laast een aanbieding van 400 euro helemaal compleet?

je zou er toch heen kunnen om uit te proberen.Vrienden van ons hebben dan ook eentje van leenbakker en die zijn er wel over te spreken.

Ik kan er niet over mee praten wij hebben een waterbed en wil er nooit meer vanaf :D

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
  6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

idd zag ik bij leen bakker een compleet boxspring voor 400 euro compleet.. proberen kan geen kwaad toch ;)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou persoonlijk niet besparen op een bed.

8. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ben het hier helemaal mee eens, je zal alleen maar rug- en nekklachten en hoofdpijn krijgen... Je kan natuurlijk wel een goedkopere ombouw kopen (zoals al gezegd) met een duurdere matras.
    Je brengt gemiddeld 8u per dag liggend door op een bed, het is écht belangrijk dat het degelijk is!

9. natjes

natjes Niet meer actief

kijk eens op matrasdirect.nl Goede kwaliteit en goedkoop! Ze hebben ook 'filialen' waar je langskan!

10. famke84

famke84 Actief lid

21 nov 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Boxspring van leen bakker is waardeloos als je hem vergelijkt met een relatief 'goedkope' van 2000 euro uit een speciaalzaak. Het verschil merk je echt goed!

11. een boxspring kun je zo goed als niet verhogen!

en kijk echt uit, want de meeste goedkopere boxsprings, zijn dan ook echt heel slap!

12. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik zal als je nu goedkoop moet zijn.. Een nieuwe ombouw kopen bijv. ikea zijn er al rond de 100 euro en dan een oude matras gebruiken?!?
    Dan een auto.. Dan iedere maand geld appart leggen en tegen de tijd dat je rond de 2000 euro hebt een GOEDE boxspring kopen (als je die persee wilt)

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    boxpring is natuurlijk wel lastiger want die kan je niet goed op kratten zetten ;)

Wij hebben een goedkoop LeenBakker bed met dure matrassen uit een speciaalzaak(mijn man heeft een rugafwijking)... bed bevalt prima zo ;)

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Wij hebben een boxspring van leenbakker kosten in totaal 800 euro maar is perfect :D

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou zelf ook niet gaan bezuinigen op een bed, je ligt er tenslotte elke nacht op.
    Je zou inderdaad kunnen kijken naar een boxspring van de leen bakker, en er een wat duurder matras op leggen.

16. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

je kunt ook de omheining tweedehands kopen via mp, en een duurder en kwalitatief matras nieuw kopen..

persoonlijk zou ik ook niet besparen op een nieuw bed.. maar dat komt misschien ook wel omdat we het niet echt missen als we zo'n aankoop zouden moeten doen..

bij ons ging laatst eerst de droger kapot, en daarna de wasmachine.. erg irritant zulke dingen..

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    als het perse een boxspring moet zijn en je hebt nu het geld eigenlijk niet, zou ik bij wehkamp kijken. die hebben regelmatig aanbiedingen, en je kan in termijnen betalen.

18. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    En heeft iemand misschien ervaringen met matrassenconcord?
    Er zit hier eentje heel dichtbij. En ze lijken mij ook leuke aanbiedingen te hebben.

Vanavond gaan we even rond kijken bij leenbakker, matrassenconcord beterbed.

Khoop toch nog een mooi bed tegen te komen.

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    misschien een stomme vraag hoor maar waarom is een auto belangrijker dan een goed bed? een auto kan je best zonder een bed wordt lastiger.

Deel Deze Pagina