Zwaar verliefd op m'n cowboysbag. De grootste met 2 vakjes en 1 rits aan de buitenkant. Ze schijnen ook heel lang mee te gaan. 129. Nog nooit zoveel geld aan een tas uitgegeven, maar ben er super blij mee.
Ik heb wel 30 tassen denk ik maar ga de laatste tijd voor praktisch en relatief goedkoop. Deze simpele tassen van Longchamp vind ik ideaal...je kan er veel in kwijt, weegt niks, vele kleurtjes en hangt comfortabel over je schouder met het perfecte vakje voor je telefoon aan de zijkant!
Ik geef echt geen geld uit aan handtassen. Hennes uitverkoop. Markt. Soms zara. Gebruik momenteel geeneen. Ja een katoenen boodschappentas heb k vele van met leuke prints. Een luiertas nooit gekocht maar wil het nu toch wel. Babymel heeft wel mooie meteen ook n hippe handtas
Bekijk bijlage 433065 Ik heb deze en ben er erg blij mee. En een beige kleurige cowboysbag als luiertas. Maar stiekem ben ik ook aan het kijken voor een nieuwe handtas. Dit topic is dus helemaaaaaal niet goed voor mij!
Haha, grappig om te lezen! Ik heb al jaren dezelfde handtas... Heb gelukkig niet zo'n schoenen of tassentic....scheelt een hoop geld!
Ik heb een cowboysbag. Bag bridgewater in cognac kleur. Gekregen voor Moederdag en ontzettend blij mee
fijne winkel is dat he, zeker ook voor schoenen.. Schoenen en tassentic hier Maar momenteel een zelf opgelegd shopverbod, ik heb 2 maanden geleden nog een nieuwe MK tas gehad
Even een vraagje tussendoor voor de tassenkenners hier (weet er zelf niks van af ) Ik heb vanmorgen deze tas als kerstcadeautjes voor mijn nichtje van 16 (bijna 17) gekocht. Is dat ok voor een meisje van haar leeftijd? Ik twijfelde zo enorm (en nog steeds haha). Heb er ook een bijpassende portefeuille bij gekocht. De kleur is in het echt meer mintgroen. Zou hen nu nog kunnen ruilen namelijk. De andere optie waseen donkerblauwe Prada.
Ik denk dat een meisje van 17 heel blij zal zijn met welke MK tas dan ook. Ik vind 'm leuk, mooi kleurtje ook!
Oei die is wel mooier, maar is volgens mij ook een behoorlijk prijsverschil. Ik vind die van Prada mooier maar is dat niet mega over de top voor een 17 jarige? Weet natuurlijk niet uit wat voor milieu je komt maar voor een doorsnee 17 jarige vind ik het wat too much.