O in Suits zit trouwens ook een Louis (het sukkeltje van kantoor) Spreek je hetzelfde uit als de naam van je zoon. Louis en Harvey zijn collega’s/vrienden/concurrenten
- Dustin - Finneas - Ryan - Harley - Joseph - Ilay - Aiden - John - Mylo - Cameron - Colin - Lennox (hmm die L hè) - Nolan - Joshua - Tyler - Ezra - Jonah - Rowan - Alan - Riff - Shane - Toby - Dorian - Jimi - Dominic - Ferron - Ace - Rowen - Oscar - Philip - Matthew - Ralph - Quint - Skip - Floyd - Cooper - Perry - Jenson - Moses - Franklin - Chester - Lester - Russel - Curtis - Percy - Syd - Marshall - Norman - Elliott - Archie - Symon - Bennett - Sheldon - Clayton - Clay - Carter - Harris - River - Emerson - Astor - Clifford - Logan - Anthony - Clinton - Foster - Winston - Isaiah - Beckett - Emett - Farran - Clive - Cornell - Jerron - Everest - Trenton - Forrest - Blake - Marlon - Marlan - Merrick - Raleigh - Seldon - Stew - Yorke
Wat een lijst. Daar gaan we eens even doorheen. Ik heb overigens wel een voorliefde voor voornamen met de L maar onze zoon heeft geen tweede naam en zal deze dus ook niet krijgen. Vind het vreemd om deze dan wel een tweede naam te geven. Ik voorzie gedoe met 2 kinderen met allebei hetzelfde initiaal qua post en instanties enzo.
Neejoh gewoon doen als dat de naam voor jullie is! Hartstikke leuk! Het is niet dat hem naar die mafkees vernoemd toch Verder vind ik Morris prima passen bij je andere zoontje en James en Oliver vind ik ook fantastisch!
Ik vind L.ewis en morris wel beetje jut en jul eigenlijk en ook niet zo'n leuke naam als bijv harvey of oliver.
snap ik wel allen kan ik toch niet wennen aan Oliver. Harvey sterke twijfel. Ik vind Morris toch het leukste. Enige twijfel is dat het eindigt op dezelfde klank. Verder is het voor mij de naam. Nou ja we hebben nog 20 weken. Waarschijnlijk wordt het dan toch James als Morris ook niet vind passen uiteindelijk.
Dan gewoon doen! Het zijn natuurlijk 2 individuen dus ook niet dat je altijd beide namen tegelijk zegt
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus met het risico in herhaling te vallen: Caleb Matthew Tyler Andrew Anthony
Arthur Maar Morris is leuk! oliver ook, maar is t hier niet geworden. Kon er niet aan wennen omdat ik Olivier vlotter vind klinken denk ik
Meiden, Allemaal erg bedankt voor jullie input. Hebben ze allemaal bekeken maar heel waarschijnlijk blijven we bij onze allereerste keuze, James. het past erg goed bij de naam van onze zoon. Oliver kan ik niet goed aan wennen en Scott is leuk maar niet echt een Wow factor. Morris laat ik voor wat het is, ik vind het een hele toffe naam maar de combi met L.ewis vind ik toch niet helemaal oké.