Hoi Ladies, Wij hebben een medisch traject achter de rug en dan heb je toch wel al even de tijd om namen te verzinnen. Echter merk ik dat ik het een onderwerp vind wat ik heel moeilijk vind en graag met anderen over wil hebben dan alleen mijn partner. Maar natuurlijk ook weer niet met onze naasten er moet wat een verassing blijven! In de loop der jaren hebben wij onze namen samen gevoegd tot: Rosalyn, wat ik nog steeds een hele mooie naam vind omdat het schattig klinkt. En als de kleiine meid groter is ze zelf zou kunnen kiezen voor Rosa of Roos als ze volwassen is. Nu zitten wij dus te twijfelen omdat wij deze naam al jaren roepen in onze omgeving zegmaar. Daarnaast vinden we Jayley een leuke en stoere naam voor onze kleine meid. Maar weer hier zoveel verschillende schrijfvormen.. Jayley , Jay-Lee, Jayli, Jaylee. Enfin in beide gevallen willen wij als tweede naam Roxanne, dit ter vernoemenis. Ben dus benieuwd wat jullie van beide opties vinden. Optie 1: Rosalyn Roxanne Optie 2: Jayley Roxanne Alvast super bedankt voor het meedenken
Rosalin(Rosalyn). Erg mooi en leuk af te korten. Snap je gevoel wel dat de verrassing eraf is voor de omgeving omdat je het al tijden roept. Toch zal ik daarom de naam niet laten schieten
Jayley Roxanne vind ik beter klinken ipv die twee keer "Ro" in Rosalyn Roxanne maar zou t schrijven als Jaylee. Ik vind Rosalyn wel mooier. Wat vind je van Isalyn?
Jayley is niet echt mijn smaak. Dus wat mij betreft Rosalyn. Ik snap je twijfel. Om je omgeving hoef je het niet te laten. Bij ons duurde het ook wat langer en we hadden al jaren een naam in gedachten. Ook geroepen in de omgeving. Die is het uiteindelijk niet geworden, maar meer omdat we er zelf toch op uitgekeken waren.
Rosalyn vind ik een prachtige naam! Juist omdat het Roos/Rosa is als verkleining.. En als ze ouder is kan ze altijd zelf bepalen of ze liever Roos of Rosa of Rosalyn genoemd wil worden
Rosalynn, met dubbel n dus, stond op mijn lijstje. Erg mooi! Roselynn vond ik ook prachtig. Jayley is niet echt mijn smaak.
Rosalyn(n). Jayley vind ik niet mooi. Veel mensen verwachten niet dat je ook echt de naam kiest die ja al jaren roept. Bij de meesten verandert dit namelijk als ze eenmaal zwanger zijn en er serieus over na gaan denken. Bij jullie niet maar dat weten de mensen in je omgeving niet. 😊
Rosalin leuker dan Jayley (wat ik zou schrijven als Jaylee) Alleen de combi Rosalin Roxanne vind ik minder geslaagd. Is daar echt geen andere optie voor? Rosalin Xanne Rosalin Sanne