Hoi hoi, Wij zijn in verwachting van ons 2 kindje en zijn dus op zoek naar een mooie namen die passen bij de naam van ons zoontje: Mitchell. Zowel voor een meisje als voor een jongen want we weten niet wat het gaat worden. Ik hoop dat jullie leuke inspiratie voor ons hebben. Alvast bedankt voor het meedenken.
Voor een jongen zou ik Cameron kiezen Maar dat komt vanwege de serie 'a modern family', die ik hartstikke leuk vind. Haha, zo'n leuk stel Just my two cents.
Sylvie Lisa Kim Laura Esra Elvira Felicia Nina Romy Naomi Gaby Nathalie Daisy Joëlle Anna Daley Jonah Nick Joey Dion Nigel Gio Ray Alex Justin Jesse Levi Jack Nathan Damian
Tyler Ronan Liam Colin Justin Perry Quinten Kenneth Calvin Dylan Kelsey Loïs Savannah Naomi Fay Quinty Danique Yasmin Amy Jade Dana Nikki
Mitchell & Cassidy Mitchell & Everly Mitchell & Olivia Mitchell & Zoe Mitchell & Bradley Mitchell & Luca Mitchell & Marlon Mitchell & Ralph Mitchell & Phoenix
En voor een meisje Claire? Je moet wel heel erg fan zijn om zo'n hommage te maken want daar krijg je geheid vragen over. Namen die ik vind passen bij Mitchell zijn o.a. Jeffrey Kenneth Dwight Parker Brandon Steve Abby Jane Georgia Cady Jill Julie
Mitchell &: -Dante -Alex -Jordi -Jesper -Nick -Kevin -Bryce -Abby -Suze/Sue -Indra -Indy -Kim/Kimberley -Hailey -Jenna -Caitlin