Pijnlijke onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    #1 Demino, 9 sep 2014
    Laatst bewerkt: 9 sep 2014
    Dag dames,

Herkent iemand het volgende?

Sinds gisteren heb ik pijn in mijn onderbuik. Het voelt een beetje alsof m'n buik zo zwaar wordt, dat m'n buikspieren zeer gaan doen. Het begint net boven mijn schaambot en het eindigt net onder m'n navel.. Schopjes van de kleine worden ook echt heel onprettig. Pijnlijk vind ik daarvoor een te groot woord, maar onprettig komt zeker in de buurt.
    Het komt sinds vanavond met vlagen, alsof m'n darmen af en toe opspelen.. Maar het zijn m'n darmen niet. Ik lig nu al eventjes op bed en als ik dat gevoel weer heb in mijn buik, voelt het ook vervelend om me om te draaien. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet! Ik weet ook niet zeker of het pijnlijke harde buiken zijn, harde buiken voel ik niet zo heel sterk (misschien komt dat door m'n placenta aan de voorkant).
    Daar komt ook nog eens bij dat ons mannetje vandaag ontzettend druk is, misschien dat het beurs is vanbinnen?

Ik weet het echt niet! Nogmaals: herkent iemand dit?

2. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!
    A ben ik nog niet zo ver als jou, maar heb het al ruim 3 weken...
    Het zeurt en voelt strak aan.... Verloskundige gooide het op het groeien en bandenpijn dus...
    Ook heeft het wel te maken bij mij dat het zo vroeg is ivm doorsnijden van de spieren bij de keizersnede....

Warme douche of bad helpt hier wel, of echt gaan rusten als het gevoeliger word

Deel Deze Pagina