Heel stom misschien, maar vraag me echt af wat past. De hoezen van Prenatal die ik heb gekocht zitten echt belachelijk, kan ze net zo goed in de vuilnis gooien :/ De hoezen van Jollein passen niet... Ben op zoek naar donkerblauw, eventueel donkergrijs. Iemand tips?
ik heb 2 prenatal hoezen en die gaan er goed omheen. In het begin zaten ze erg strak, na een paar keer wassen zijn ze opgerekt en nu passen ze goed , misschien dat proberen?
Waren die ook veel te lang en veel te smal? Ze steken uit aan de zijkanten zeg maar, en zijn zo smal dat het kussen opkrult. Kan er niks mee zo
Ik snap ook niks van die aankleedkussen hoezen, ik heb een aankleedkussen van de prenatale en daarbij ook een hoes van de prenatal. Zit echt voor geen meter (veel te lang en te smal idd). Nog een andere hoes gekocht (ook prenatale merk) en die zit wel goed. Jolein zit bij mij overigens wel goed Anders ff kussen opmeten en met die maten googlen?
Wij hebben na 2 weken de hoezen weggegooid. Wat een hel! Een vuilniszak zat er nog beter omheen! Wij gebruiken dus helemaal geen hoezen meer. Bevalt prima. Aankleedkussen af en toe met alcohol en/of sopje schoonmaken. Werkt prima.
In het begin legden wij er gewoon een handdoek overheen. Die heb je natuurlijk ook in allerlei kleuren en soorten. Misschien is dat een idee? Verwisselt ook nog eens makkelijker. (Niet dat het met een hoes zoveel moeite is. Maar ik ben echt een lui mormel wat huishoudelijke taken betreft.)
Lijkt me dan wel handige (en relevante!) informatie om in de OP te vermelden Ik zou gewoon de afmetingen van het waskussen en de bijbehorende hoes van de Hema opzoeken en die gebruiken als uitgangspunt voor je zoektocht.
Euh, nee. Alleen iets over een voorkeur voor de kleur en niet dat je die van de Hema niet wilt.... Maar geeft ook niet.
Haha, denk dat we elkaar niet begrijpen Er staat dat ik donkerblauw of grijs zoek, en dat Hema die niet heeft. Dus kan die van de Hema wel willen, maar als ze die niet hebben houdt het op... En om nou zo'n gekleurd ding wat totaal niet bij de rest past te gebruiken...nee
Ik heb de goedkoopste hoezen van babydump. Lekker van badstof en past vrijwel overal op. Gebruik ze ook in de kinderwagen als hoes! Zit geen motiefje op, maar zijn wel in grijstinten te krijgen.