voor Eefjes eerste verjaardag zoek ik badeendjes die ik kan uitdelen (op het kaartje komt te staan: "ik ben me er 1'tje!".) Wie heeft toevallig in een winkel badeendjes gezien of weet een winkel waar ze vaak te koop zijn. groetjes!
Wij hebben eendjes als bedankje gegeven op onze trouwdag. Ik heb ze toen per 15 geloof ik gekocht bij de Kruidvat in allerlei kleuren voor ik geloof iets van 4 euro? Heb ze vandaag niet zien liggen toen ik er was.
wij hadden ze bij de geboorte van maddi via internet besteld. gewoon googelen en dan vind je de site wel. ik weet niet meer hoe het heet. waren een euro per stuk
bij de xenos heb je ook netjes met verschillende kleuren. bij de action hebben ze het ook nog wel eens liggen.
Al eerder genoemd,xenos daar zullen ze het zeker hebben. Ik heb voor ons trouwen vorig jaar badeendjes in vele kleuren gekocht bij het kruidvat,dit was een aanbieding.
bij Xenos. Heb ze afgelopen week daar ook gekocht (die met piepgeluidje) deze heeft mijn zoontje uitgedeeld voor zijn verjaardag op de peuterspeelzaal. Ze zijn echt leuk!