Broeken en slaapzak.

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door LieseLeentje, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ben op zoek naar smal vallende spijkerbroeken en andere smalle broeken maat 80 voor een meisje. Tevens ben ik op zoek naar zomer slaapzakken met een rits aan de onderkant zodat er ook 2 pijpjes gemaakt kunnen worden voor in de autostoel.

Wie heeft er nog wat liggen en wil er graag vanaf?

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Halo LieseLeentje, ik heb hier nog 2 spijkerbroekjes (maat 80) van de Hema liggen. Niet specifiek voor een meisje, maar unisex. Ze zijn weinig gedragen omdat ze voor mijn zoontje te smal waren (ondanks de elastische tailleband om het broekje te verstellen ;)). Je mag ze overnemen voor 3 euro per stuk. Laat maar even weten als je interesse hebt.

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hoe groot/breed is jou mannetje dan, want Hema valt over het algemeen wat groot?

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh, ik heb juist de ervaring dat de broekjes van de Hema zo smal zijn. Bij mijn zoontje zitten ze niet lekker (te strak om buik en bovenbenen). Maar hij heeft nog behoorlijk wat babyvet. ;) Hoe breed hij is: geen idee. Maar als de Hema broekjes bij jouw meisje doorgaans te groot vallen, kun je het beter niet doen. (De broekjes overnemen, bedoel ik.) Ik zie trouwens aan jouw banner dat onze kindjes maar 1 dag schelen. Wat leuk.

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Nog steeds op zoek naar zomerslaapzakjes met ritsbare "pijpjes" aan de onderkant! Vanaf 90cm.

Heb je er 1 liggen of weet je een winkel waar ze te koop zijn dan hoor ik dit graag!

Deel Deze Pagina