Hier zit je dan ziek en wel Ik heb net nieuw werk ben sinds gister door mn proeftijd heen (jippyjajeee) Ik begon al ziekjes te worden halverwegen en toen kreeg ik te horen: "Er zijn mensen geweest die zich ziek hebben gemeld in hun proeftijd". dus ik: "oh ja, wie dan?" mijn baas: "die werken hier niet meer, zijn nooit hun proeftijd doorgekomen" Dus toen ben ik maar weer braaf aan het werk gegaan. Werd dus met de dag zieker, want je komt thuis, hebt een kleine, woensdag heb ik Karatelessen die ik moeilijk af kan zeggen en ik denk bij mezelf: als ik kan werken, kan dat ook. Plus dat het mijn 3e les was dus beetje lullig om dan meteen al af te zeggen. Dus allaaaa die ook nog even doorzetten. Manlief vind het doodnormaal om de hele week al weg te zijn en mij alleen met kind en het huishouden te laten (heb wel mooi 4 dagen afwas laten staan gna gna... mooi dat hij eerst de afwas kon doen voor hij z'n eten op een schoon bord kreeg vandaag) Maandag bleef hij lang voor de tv hangen terwijl ik al lang en breed in bed lag te wachten op lekker geknuffel (heb ik soms even nodig) dinsdag moest hij zonodig naar het nieuwe huis van een "vriend" van hem kijken. Terwijl dat echt een kneus is en hij alleen aardig tegen hem doet omdat hij het zielig vind (zit een heel verhaal achter, ik bespaar je de details) Woensdag ging hij via werk naar een cursus terwijl hij woensdag altijd onze dochter van het kdv haalt. IK moest dus op de laatste dag vervanging regelen. Die nacht kwam hij doodziek terug, hele nacht mij wakker gehouden met gekots en ik braaf water brengen en tijltjes enzo... Afijn Donderdag heeft hij koopavond dus is hij laat thuis (10 uur) en dan lig ik al in bed... En dan hebben we vandaag. Hij heeft een verjaardag van een goede vriend van hem (dit is wel serieus een goede vriend van hem) dus zit ik weer alleen. Onderhand zit ik met een maskertje op, na een uur boven een eucaliptus stoombadje gezeten te hebben om mn neus vrij te maken (wat dus maar half gelukt is want er zit nog steeds 1 neusgat potdicht en mn hoofd zit nog helemaal vol snot). En ik voel me nog steeds zo beroerdd!!! IK KAN POTJANDIKKIE WEL JANKEN!!!
oh ook niet belangrijk om te vergeten: Woensdagen werk ik dus 10,5 uur met maar een half uurtje pauze, daarna karate lessen dus ik vertrek 8 uur 's morgens van huis om 9 uur 's avonds uitgeput terug te komen... Toen nog de hele nacht wakker om donderdag ochtend weer om 8 uur op de fiets te zitten...
ohja en ik heb een kopstoot van mn dochter gekregen waardoor ik nu een hele dikke lip heb, en ik heb ook nog eens een dikke pink die ik niet kan gebruiken... Als ik nog meer dingen vind komen die geheid ook nog hier op het topic haha...
ik snap je. Ik sta om 05;15 op als ik moet werken, haal Luc half 7 uit bed, ga 06;45 weg, en ben pas om 19;00 uur thuis. Ik moet luc altijd uit bed halen, want meneer hoeft pas om 7 uur weg. Dus ik moetaltijd teringvroeg op, terwijl ik luc overal heenbreng, irritant is dat.
soms....dan heb je van die dagen... maar je weet het...en het is altijd waar "het komt altijd goed" en "na regen komt ECHT ALTIJD zonneschijn".... en mannen....ach dat blijven mannen...en toch houden we van ze.. Soms hebben ze alleen wel ff een uitbarsting van ons nodig...om weer ff bij de les te blijven! Pak elk moment dat je hebt lekker rust voor jezelf en verwen jezelf...koop ff iets leuks morgen slaap lekker
Jeetje vrouwtjeRomy..... ik kan me goed voorstellen dat je dit allemaal even van je af moest typen!! Hoop dat het een btje oplucht.... En je hebt dit toch wel met je man besproken?! Denk wel om jezelf he.... en neem dan toch even die avond rust als je het nodig hebt.. en ga dan (helaas) een keer niet sporten!! Ziek is ziek!! Sterkte meid.. en hele dikke knuffel!!! Hoop dat je, je snel beter voelt...
Ahh, soms zit het zo tegen he!? Haal morgen (lees:laat manlief halen) een flesje Otrivin bij de drogist. Is in ieder geval je neus weer 'open'. Beterschap!
heb al neusspray gebruikt, helpt neit, stomen helpt ook niet... heb gewoon de griep en zal me moeten overgeven... Ja heb het hem wel gezegt en toen zei hij: wil je me een schuld gevoel geven?? dus ik zeg: alleen als het werkt... Maar ik zag aan hem dat hij het vervelend vind maar dit was echt een goede vriend van hem dus hij wilde perse gaan en om echt eerlijk te zijn kan hij aan die cursus en koopavond ook weinig veranderen het is alleen gewoon zo klote om dan alleen thuis te zitten als je je zo beroerd voelt... Morgen moet manlief gewoon weer werken dus iets halen voor mij zit er niet in, moet zelf de supermarkt opzoeken... Maar dan ga ik wel even ingredienten halen en een overheerlijke appeltaart bakken! heb ik echt zin in!!! Weltruste meiden!