Meisjesnaam hebben we al heel lang, die staat vast. Nu zijn er inmiddels nog maar 3 jongensnamen in de race. Ben erg benieuwd naar jullie reactie bij de volgende 3 namen: 1. Fenn 2. Sam 3. Sil De namen staan nu op volgorde van meest favoriete (op dit moment...)! We weten nog niet wat het gaat worden!
Fenn en Sil zijn leuk en apart! Sam vind ik redelijk leuk, maar wel erg gangbaar. Prima natuurlijk, maar is het, gezien de andere 2 namen, niet te gewoontjes voor jullie?
Fenn doet me echt aan een meisje denken (Fenne), dus daar zou ik niet voor gaan. Ik vind Sil dan net wat leuker dan Sam.
Fenn vind ik ook meer een meisjesnaam. Sam en Sil vind ik beide erg leuk. Sil vind ik iets leuker omdat hij minder vaak voorkomt
Wij vinden Fenn wel een jongensnaam, Fenne of Fenna zijn inderdaad meisjesnamen. In 2009 zijn er aan meer jongens de naam Fenn gegeven, dan aan meisjes. Fenn is eigenlijk ook een combinatie van 'Lenn' en 'Finn', beide jongensnamen. Maar goed... Ik ben ontzettend blij met jullie reacties! Zulke reacties kunnen we natuurlijk ook uit onze omgeving krijgen. ALVAST BEDANKT EN HOPELIJK KOMEN ER NOG VEEL MEER REACTIES! WE ZIJN BENIEUWD....
fenn vind ik toch echt een meisjesnaam, wat de uitleg ook is ervan SIL onwijs leuk! sam wat minder. succes!
Ik vind Fenn ook te veel doen denken aan Fenne.. mijn lijstje zou precies omgekeerd zijn Sil - Sam - Fenn
Fenn, leuk! Doet mij ook denken aan Fenne maar ik denk dat iedereen binnen 2 dagen gewend is aan de naam en dan hoor je niemand er meer over dat het lijkt op een meisjesnaam Sam, leuke naam maar hoor je teveel. Sil, ook leuk maar doet mij aan GTST denken. Hoewel er weer hetzelfde geldt als bij Fenn. Als hij de naam eenmaal heeft past het helemaal! Maar ik blijf bij Fenn
Fenn doet mij ook denken aan een meisjes naam Mijn lijstje zou zijn Sam-Sil-Fenn Maar als bij jullie fenn op nummer 1 staat moet je er gewoon voor gaan meid Succes met jullie keuze
Mijn lijstje Sil, Fenn, Sam. Ik ken geen enkele Fenn, als jullie dat als jongensnaam zouden gebruiken zou ik daar heel snel aan gewend zijn. Vind het absoluut geen rare naam en ook niet een typische meisjesnaam. Succes!
Fenn!!!! zooooo leuk!! staat bij mij op 1 voor jongen, maar klinkt niet echt bij de naam van mijn dochter
Ik vind Fenn en Sam meisjesnamen. Sil vind ik wel leuk, maar eigenlijk doet me dat aan Silvia of Sil de strandjutter denken.... Maar als ik echt moest kiezen dan Sil. Succes